3 Mart 2013 Pazar

Fangörl mod on: UtaPri Maji Love 1000%


Çok güzel ders çalışıyom farkındaysanız. Sınava 3 hafta kalmış her şey duruyo öyle, bi şeyime çok güveniyorum ama neye bilmiyorum :') Neyse bi ara çalışıcam bence. Şimdi taze biten Uta no Prince-sama'yla ilgili konuşucam :3
Okul serilerini ço seviyorum, özellikle böyle bildiğimiz liselerden farklı olunca. Bu seride de Nanami Haruka adlı kızımız, bizdeki tüm şansları da sömürüp, hayranı olduğu idol Hayato'nun bi gün onun şarkısını söylemesi hayaliyle, yetenek okulu olan Saotame Akademisi'ne gider. Tabi gittiği günden bıldırcın yavrular bir bir düşmeye başlar. Daha okula adımını atamadan şansını konuşturdu zaten :'3 Baş kahramanlar da Nanami ve okulda idol olma yolunda ilerleyen 6 genç. Bu liseli çucuklar hangi ara kas yapmaya vakit bulmuş tabi oraları karıştırmıyoruz pdoaksdpaosdk
Genel olarak rengarenk oluşu, farklı bir okul hayatını ele alması ve toz pembe :') olmasıyla beni kendine çeken bi seri oldu.
Animedeki şarkıları en başta sevmedim, sonra dinledikçe dilime dolandı. Özellikle ending. Yume wo utaouuuu sore ni utaaooo diye dolanıyorum :') 
Harikeyn animasyonlara da sahip endingi bi şurdan izleyin hele. Hiç es geçmedim bu kısmı oturdum izledim dopaksdaksdpdls


Bir de şöyle bi şey var. Gördüklerim arasında en iyi dansı bu kızlar yapmış. Kız diyorum ama emin değilim dpoaksdaposkd boyları da 60 santimi geçmez gibi. Ama çok güzel yapmışlar :'3 Ço sevimliler!


Openingi de Ichinose söylüyodu. Şimdi seiyuusu Miyano Mamoru'nun canlı canlı söylediği konser görüntüsünü izleyin :') Adama ne kaa ayılıp bayılsam da performansındaki rakçı serpil hareketlerini görmezden gelemicem. Sen o çeketten ne istedin onu da bilmiyom ama bunlar izleyip izleyip duşta elimi duvara koyup ağlamama engel değil :'3


Bunlar dışında animenin içinde de karakterlerin söylediği bissürü şarkı var yine. Onları şimdi şaapmıyorum, karakterlere geçiyorum hadi.

Otoya Ittoki

Benim feyvırıt karakterim. Çocuğa çok güzel dram girebilirdiniz bence. Bekliyorum ama hala 2. sezonda falan. Böyle bi ah yavrım olcam kesin.


Sevimli suratlarına bi bak ama :')

Tokiya Ichinose (Hayato)

İşte Nanami'yi Saote Akademisi'ne yönlendiren Idolümüz Hayato! Kadife sesiylen çok hoş şarkılar söyledi anime boyunca. Mamoru seiyuusu sonuçta :'3 Karakter itibariyle cool bi çizgide yürümekte bknz:

İşte biz böyle böyle hayata küsüyoz podaksdopakdpoaskd
Hayato'nun cosplaylerine ünlü isimler el atmış hep. Diğer karakterleri genel olarak sallamışlar. Ren'in baya iyi cosplayleri var bi de ama bulaşmıcam pdasjdıasdj O yüzden sadece bunları koyuyorum kendimi 4 örnekle dizginleyerek.




Hijirikawa Masato

Sinir oluyom bu çocuğa. Resmen kafamı çevirdim belirdiği anlarda dşoasdkapsodk Huyuna suyuna değil sinir oluşum tipine!
Ne olm bu benadamolmamserdarortaç saçı? hayır "öyle çizmişler"i bahane olarak kabul etmiyorum daokspdpaoskd Bi de bi tane koreli model/oyuncuya benziyo ona da sinir oluyom du adını bulcam. Heh Lee Soo Hyuk http://star.koreandrama.org/wp-content/uploads/2011/03/Lee-Soo-Hyuk.jpg al bak aynısı. Hııyy. O yüzden işlevi ney karakteri nasıl hiç bilmiyorum bunun dıajsdoıasjd Gif de koymıcam yetinsin.

Jinguuji Ren

Animelerde genel olarak en sinir olduğum karaktere sahip kendisi. Her önüne gelenle flört eden cool arkadaş. Bi de saksofon çalıyo zaten. Şansı yok ya üsgünm cnm :'/

Kurusu Shou

En neşeli enerjik tip. Ama güzel dram yardırılır buna da. Yine sevdiğim diğer bi karakter, ço sevimliydi :'3

Yazık ediyonu Ichinose'nin karizmasını diaksdpoaskdaosdk

Shinomiya Natsuki

Shou'nun kankası. Aynı zamanda kişilik bölünmesi yaşayan bi karakter ki ben diğerini tercih ederim odpaskdaopdk. Yine onu bu durumdan kurtaran Shou oluyo tabi.
Böyleyken bi anda sağdakine dönüşüp hoş anlar yaşattı bence :3 

Nanami Haruka

Ve işte öldürmek istediğimiz karakter dokaspoasdk bütün bu körpecik çucukların peşinden koştuğu kız. Sayko göz rengini bi kenara alırsak taş gibi bi de ona da üzülüyoruz tabi :') İçi de iyilik ve saflıkla dolu ne yazık ki! O okulda biz olsak animedeki pislik lanet kıskanç karakterlerdik yani. Etrafı bu çocuklarla çevirli, kız hala "ay büyükanne, aman büyükanne" diye büyükannesini düşünüyo. İyi bundan sonra ben de babanemi düşüncem. Çişi geldiğinde "akıtacaam geldi" diyip gidişlerini, dondurma yerken "dibi de bek dadlı olmuş" diyişlerini getiricem aklıma. Bilmiyom bi faydası olur belki. 
Yazık hiç adam gibi gif yapmamışlar bu kıza kendi aldığım sikrınşatlardan koydum ben de.

Bu kadar galiba. Şimdi ders çalışıp bi fangörllüğe daha dalıcam sanırım akşam. Görüşürük :3

7 yorum :

  1. fssfsfdfdgdadsasffsaadgfsasdfdaasfaaaasdsgsdffssdfgdd olm babanneni dusunme alasen inan bu yontemle boyle cocuklari cekemezsin
    bide ben seviyum masatoyu hep favorim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banane düşüncem!
      Sen bendeniz de seviyon zaten. İntizar saçınlan başka ne bekliyok ki zaten pdasjoaısdj sev ellemiyom

      Sil
  2. BU LAFLARİN ALTİNDA KALCAGİMİ SANİYOSAN YANİLİYOSUN!!!!
    COK CARESİZ Bİ ANİNDA İNTİKAMİMLA BELİRCEM

    YanıtlaSil
  3. FanGirl level over 9000...
    Yazıyı okudum, anime zerre ilgimi çekmedi. Aslında başlığın ilk sözcüğünü okur okumaz anlamalıydım bana buradan bi' nane çıkmayacağını... Neyse Hsntır izliyim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen napıyon ki burda samet litfen ğdkasdpoaskdaoskd fangörl olcaksan bıyır gel.

      Sil
  4. İkincisi çıktı bunun. İzle bak fangörllük yapmak için milyonlarca sebep bulacaksın.

    YanıtlaSil