18 Mart 2013 Pazartesi

Durdurulamaz kitap alışverişleri #1

Sınava kadar böyle kitapmış izlemelik şeylermiş kendimi oyalıcam sanırım. Artık iyice stres yaptı bende, hayatımın ilk sınav stresini yaşıyorum hatta. O yüzden bi süre daha ben böyle gidiyim de sonra toparlarım umarım :')


Fotoğrafta okunmayı bekleyen kitaplarımı görüyoruz. Bunlara bugün sipariş verdiğim Dex Yayınlarından 8 kitabı daha eklicem bu hafta. Dnr'da kitap indirimleri var bu arada haberi olmayanlar varsa, 8 kitabı 30 liraya aldım :'3 Hepsi de bilim-kurgu distopya kitapları.

He bir de çekilişlerden kazandığım 3 kitap daha eklenicek okunacaklar listeme. Bu ay 3 çekiliş kazandım ben şaka gibi :') Sanırım hayatımda elde edebileceğim tüm şansları bu çekilişlere harcadım. Yazık ettim ama olsundu...

Hepsiburada'nın kitap günlerinde setlere feci indirimler yapmışlar. Sanırım bu seti de 30 küsür liraya aldım. 31 Marta kadar devam ediyo indirimler bu arada. Herkes aynı anda indirim yapınca hayat ne kadar zorlaşıyo!

Michael Palmer'ın 2li setini de 15 liraya aldım sanırım yine kitap günleri indiriminden. İthaki'nin Tolkien 6lı setini de bi önceki Hepsiburada inidiriminden almıştım. Bi anda sindirmiyorum. 2si gitti 4ü kaldı.

Charles Dickens ve Tolstoy'u Carrefourdan aldım. 3 kitap ben aldım, 3 kitap Tuğçe aldı, değişmeli okuruz diye. 3. kitap Sherlocktu Tuğçeye bıraktım. Bu kitaplar da 5 liraydı. Biz Cepadaki carrefoura gittik kitaplar çok sınırlıydı  ama sanırım büyük carrefourlarda baya bi kitap 5liraya imiş, hala var mı bilmiyorum.
Stonehenge'i geçen yıl almıştım. Bi başladım ama devam edemedim, bi ara okuyabilicem umarım. 
İskender Pala'nın kitabını evde tesadüfen buldum. Ama akmıyor kitap. Ömürlük okuma kitabı yaptım onu da. 
Aradaki ince kitap da şu:

Mikemmel kapak serisi yapmışlar resmen! 60 sayfalık bu kitabı aldığım an hemen okuyuverdim. Çok hoşuma gitti tavsiye ederim.

Bu da geçenki İstanbul ziyaretimden bana kalan... Okuyup da elde sıfırla kalmak istemediğimden kıyamadım hala. Arada açıp bakıyorum :') Ey gidi Ankara'daki Remzi Kitabevi bile fakir, İstanbul'dan bulduklarıma bak!

Şimdi de Grange'in Leyleklerin Uçuşu'nu okuyorum. 80. sayfadan sonra baya bi sardı beni. İvit söyliceklerim bu kadar.


15 yorum :

  1. tess gerritsen'ı kalbinden vurmuşsun dostum, o ne kadar çok fazla bir arada aşırı kitap jdfhgdufj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dlkasldasdjkj o kaa çok kitap yazmasaymış!

      Sil
  2. Ooo! maşallah ya :)sen bu senelik kitap ihtiyacını karşılamışsın :) hepsi de süper.
    Daha hiç "Tess Gerritsen" kitabı okumadım,daha doğrusu cesaret edemiyorum,psikolojik olarak kaldıramayabilirim :)ama çok da merak ediyorum.Sanırım bir dahakine sepetime eklicem:)
    Sana keyifli okumalar,yorumlarını merak ediyorum :)
    Bu arada siparişdeki kitaplar tedarik edilmiş,inşallah yarın eline ulaşır."Son Cariye" çok güzel,sende sanırım Japon kültürüne meraklısın,keyifle okuyacağını düşünüyorum,bende şuan onu okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de hiç okumadım Gerritsen. Elimdeki kitap bitince başlıcam bakalım :3 Ama yok önce senden gelen kitapları okumayı düşünüyorum pardon :B
      Heycanla bekliyorum hala ikisi de merak ettiğim kitaplardı. Yat kalk Japon'um ben zaten :')

      Sil
  3. Silmarillion bitiremediğim nadir kitaplardan biri :D Yahu ben ki çocukluğumdan beri asosyal hayatımın en büyük olayımdır kitap okumak, bitiremeyeceğimi fark edince nasıl canım sıkıldı nasıl sıkıldı XD Yolda, metrobüste, okulda falan insanlar "Okuyabiliyor musun ya onu, ben bitiremedim." diyince anlamalıydım zaten XD Hevesini kaçırır gibi olmayayım ama kkkk Biraz şey yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tolkiencilerin bağrına bastıkları bi kitap halbuki ama bi kaç sevmeyene de rastlamıştım senin gibi :B
      Bilemiyorum nasıl bi okuma temposuna giricem acaba :3

      Sil
  4. olm ben burda "sınava az kaldı şunu izleme, bir şey okuma, internette çok takılma"ların içinde sıyırıyım stresten kavga etmediğim insan kalmasın sen ne yap :') LAN O KADAR KİTAP.. :') ama neyse bişi demiyorum taam taam lşsjdfşdjsjgdsfghdfhjdfg
    geçen migrostan 5 liraya tana french'in benzerlik kitabını aldım bak o da güzeldi hazır dalmışken kitaplara bi bak ona bi de tess gerritsen'ın buz gibi soğuk diye bi kitabı var madem kadının bütün kitapları topluyon indirim ayağına onu da tavsiye ederim en fazla 2 günlük kitap zaten 271 sayfa bişi kendisi. taam bu kadar yeter sana ben ben stresimle sağa sola saldırmaya gidiyom bay lsafşfdgbşldfhfjfjkd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte kendimi adadığım bi şeyler yarattım şiymağ...
      Temem listeme aldım o kitapları da :3

      Sil
  5. woaa sende benim gibi tess'in kitaplarını toplamışsın..rizzoli&isles serisi favorim ama diğerleri de fena değil.eksik olanları özellikle kan gölü'nü de tavsiye edebilirim istersen..bugün bitirdim değişik bişiydi..

    michael palmer ilk kez ben ölmeden önce kitabıyla tanıdım..seçtiği konu çok etkileyiciydi.de başka kitaplarını okurmuyum bilmem..25.madde'yi listeme almıştım sanırım yorumunu merakla bekliyo oliciim..

    j.r.r tolkien alınacaklar listesinde en başta..birde bu sumolu kitabı çok merak ettim..bulursam edinmek istiyorum..

    not:alakasız bi sürü şey yazmışım ya nys.kitap görünce dayanamıyorum kusura bakma plss.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neredeyse tüm tess kitapları tavsiye edildi sanırım bana :B Hepsini almak en iyisi olucak.

      Palmer'ın o kitabını çok övüyolar ama 25. Madde pek olumlu yorumlar almamış sanırım.

      Yok yok çok hoş böyle uzun karışık yorumlar :'3

      Sil
  6. Off off off.. Süper ya! ASlında polisiye, gerilim tarzını sevmem ama manga gördüm orada ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :3 Mushishi'nin mangasını bulduğumda inanamayıp bi kaç gözyaşı dökmüştüm başında :B

      Sil
  7. OOOFF süper seçimler süper! *-*

    YanıtlaSil
  8. Yalnız tess kitaplarının arasında Cerrah'ı göremedim sanki. Serinin ilk kitabıydı o. Tırsa tırsa okuduğumu bilirim. Ben de bugün 3. ve 4. kitapları (Günahkar & ikiz bedenler) aldım, yarın başlayacağım okumaya özlemişim Tess teyzeyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ivit set olarak satılıyodu bu böyle karma yapmışlar. Ben de o seri olanlara şimdilik bulaşmıcam zaten. Bıçak sırtını okudum bi tek

      Sil