18 Mart 2013 Pazartesi

Bloglovin şeysi

Ne kadar doğru bilmiyorum ama etraftan duyduklarım doğrultusunda bloglovin'e geçiş yaptım. Eğer gerçekten google reader kapanıyosa benim işime gelir. Çünkü yıllardır bozuk o meret! Takip bırakmak istediğim blogların takibini bırakamadıktan sonra ne işime yarıcan sen. O yüzden bloglovini çok kullanışlı buldum. Çatır çatır unfollow yapıyorum pdoaskdaşdlk Blog listem temizleniyo oh huzur buluyorum.

Şu beni takipleyen 500küsür kişinin bi kısmından da belki böylece kurtulmuş olurum. Burda taş çatlasa 20 kişi okuşup eğleşiyoruz çünkü. Onları bloglovine beklerim diğerleri gelmesin. Hadi bu kadar.

11 yorum :

  1. :DD bu takip bırakma işi benim de bir süredir aklımda mesela ilk başlarda yazmayan bloggerları takip etmişim akla bak onlar bile duruyolar şimdi listede asırlardır yazmıyormuş oysa çok pis bozulmuştum ilk anladığımda son yayın neey 2011 mi falan olmuşum kaç dakka yeni yayın aradım ben öyle:) face teki arkadaşlarını temizlemek gibi bazen yepisyeni hesaplar açmak istiyorum kendime de düşünce aşamasını geçemedim bi türlü:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet en çok da hiç yazmayanların takibini bırakamamak koyuyo insana :B

      Sil
  2. Doğruymuş yahu. Ben de ekledim dün. Gerçi gözüm alışamadı henüz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Import olayı iyi olmuş. Benimsedim ben :B

      Sil
  3. sayende ben de duydum ve geçiş yaptım. şablon da hoşuma gitti :) bu arada tess gerritsen kitaplarını gördüm blogunda. nedir tarzı, tavsiye eder misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tıbbi gerilim tarzında yazıyomuş, ben de henüz hiç okumadım :3

      Sil
  4. Geliyorum burjuu, bi ara kullanıyordum meraktan sonra baktım kimsenin umrunda diil, kaldı öyle.

    YanıtlaSil
  5. google raiderda takip etmek istediğin blogların takibi bırakılabiliyor.
    misal ben...
    artık takip etmek istemediğim bir blog vardı listeden silmiştim.
    hatta bi tane kaldırılmış bir blog vardı ve hala da benim takip listemdeydi sinir oluyordum.sonra nerden silineceğini bulunca rahat etmiştim. :)

    YanıtlaSil
  6. ben bi tarif edeyim belki faydası olur

    bloggerda giriş yaptıktan sonra gelen
    tüm blogların olduğu okuma listesine geldik
    o sayfanın eeen sağında bir çark var tıklıyoruz
    izlediğim blogları yönet diye bir yere geliyoruz
    hangisini silmek istersen o blogun karşısındaki ayarlar yazısına tıklıyoruz
    çıkan pencerede bu siteyi izlemeyi durdur'a tıklarsan tamamdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogları yönet açılmıyo işte yıllardır, onu anlatmaya çalışıyorum.

      Sil