31 Mart 2013 Pazar

Bir kitap alıyorum bir kitap alıyorum ki sormayın #4

Bugün Ankara Kitap Fuarı'nın son günüydü. Son gün diye indirimi bol olur dedik, sabrettik 1 hafta ve bence çok güzel de oldu. Hala kollarım ağrıyo kitap taşımaktan :')')'


Etraftan duyduğum yorumlarla baya baya berbat bi şey bekliyodum ben, demek beklentiyle gitmiceksin bak dlaşskdasdk Aradığım kitapları buldum, 5-7-9 tl ye aldık hep. En başlara pahalı pahalı koymuşlar 25-30 lira kitaplara %20 indirimli falan. Napıyım onu internette daha ucuz. Sonra 5 liraları gördükçe coştuk tabi.

Hah tabi her yerden mesnevi efenime islam vs kitaplar fışkırıyodu, biz de kapaklara aldanıp gidiyoruz, "MY EYES!!!!" diye döndük bol bol. Bi de dşlaksdaısdjkapsodk dur çok gülüyom opasdkaopsıdjasdşdlkasdişalkdşasokdpaok rezil etti bizi gerizekalı tuğçe dkasdpoaksdposdk kardeşime de mi bişey alsam diye çocuk kitaplarına falan bakıyoduk. Bi standa bakarken tüyçe dedi ki "burcu nolursun burdan bi şey alma" ama suratı tiskinti nefret ve acıma dolu böyle. Ve o standın başında "yazarlarımız kitaplarını imzalıyor" yazısı vardı. Kitapların yazarları - ki ben 2 tanesini seçtim o an kaçarca- bi anda kafayı kaldırıp bize odaklandı hiddetle. Bu eele bakıyo etrafa daksdpaosdkasd

Fotoğraftakiler dışında 3 tane de Tuğçe'ye aldığımız fantastikli kitap var. Ben de gerilimleri, okuyunca pamık gibi yapan sevgi yumağı serileri toparladım. Daha çok gözüm arkada kaldı tabi almak istediklerime, ama param bitti :')')')) Hele ki Sel yayıncılığın standında almak istediğim çoğ şey gördüm. 3 kitaba kadın %50 indirim yaptıysa da param yoğdu alamadım :')') Haa hiç bi yerde rastlamadığımız Büyü kitabı efenime ejderhalı bilmemne kitabı vardı böyle çok mükemmel, 50lira oluşuyla dağıldık T^T Sonra ephesustan da çoğoş kitap ayraçlarımız oldu! Adam ayraç alabilirsiniz diyince bedava mı didik evet diyince hemen yumulduk, toparlarken bi yandan da ayıp olmasın diye "ay çok mu alıyoruz ki" dedim ildaskdaksdasldk fakirliğimiz batmasın. Anneme de 2 tane tarih kitabı aldım. Artık hayatıma kalan 15 liram ve 5li ego kartımla devam edicem çucuklar. Ossun böyle yımışacık oldum bir kitap alışverişiyle daha :')

5 yorum :

  1. bi sıs ya sıs. sen bana oblomov'unu vermemiş kadınsın. bi de kitap postu yapıp havanı atıyon sdkfjhgkjfhds iyice dolaştın mı, çoo kitap aldın mı bari? bi de kendine fakir diyo allaam. fakir diye bana derler lan. isim hakkından vazgeç çabık dflgkjdljdj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ğdpaksdğaspodkaspdoaksdpaosdk iyice dolaştım da olm işte gözüm sel yayıncılığın kitaplarda kaldı antin kuntin şeyler vardı hep roman hep roman olmaz diyip daldıydım da para bitince....
      Ben 1 haftamı 35 kuruşla geçinerek kazandım faqirlik unvanımı kolay kolay bırakmam!

      Sil
  2. Sayfanın yorum şeysi görünmedi çok yıprandım bi an :') neyse geçen gün kan gölünü ben de aldım la tamamen yazara güvenerek ama seveni çok bence güzeldir slmsisödldmismdıddşsmod boş koltuk bitsin direkt ona dalıcam artık :D iyi dayak yemiyorsun he bizimkiler benim aldığım o kadarcık kitaba ooooo mooooo bilmem ne saydı durdu yıprandım hep nslsmsiçsoxmsiöksnsiaöosnd nalet ossun çok kıskanıyorum :') sevdiklerini yaz burda da yazık olmasın bendekiler bitince alırım artık indirimsiz indirimsiz :')
    Şu yorumu yollamaz beni yarı yolda bırakırsa ipodumu kırarım -YALAN!- yeni en azından yeniden yazmaya üşenirim :') yollar işalla amin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dopasjkdpaosdkasd yolladı kaarşim üzülme sen.
      Okudukça yazıyom zaten artık biliyon merak etme

      Sil