9 Mart 2013 Cumartesi

Bileğimin hakkıyla "Beni Seç"


Geçen haftalarda ne çok çekiliş kastım bilirsiniz. Hayatımda hiç çekilişlerden, yarışmalardan bi şey kazanamamış biri olarak çok içime oturuyodu bu. Vee makus talihimi yenip bu kitabı kazandığımı öğrendim. Haberini de Hazal verdi sağolsun yoksa öyle yaşayıp gidicektim ben daopsjdaısdj. Çekilişi kazandığım şu güzel kitap bloguna da burdan buyrunuz: http://thcodex.blogspot.com/

Kitaba gelecek olursak... Ben aslında bu tarz kitaplara oldukça önyargılıyımdır. Yani okurum severim bi süre sonra tekrar başlar önyargım ldakdasdllşdksald Bu ara 3 tane kitap okuduğumdan ve üst üste kalın romanlar okuduğumdan böyle çerezlik bi kitap istiyodum. Açıkçası beklediğimden daha iyi çıktı. Dün akşam gelen kitabı bu sabah başlayıp akşam bitirdim. Zaten 300 sayfa bi şey. Rahat zaman geçirmek için alıp okuyuverirsiniz hemen.

Kitabın sevdiğim yanı, içinde bulunduğumuz dünya düzeninden daha farklı bi düzende olmasıydı. Açlık Oyunları serisi gibi diyebiliriz. Yalnız müthiş bi hayalgücü sağladığını söyleyemem. Sadece, iyiydi. Lafı uzatmadan, sıkmadan sade bi dille anlatılmış herşey. Sevmediğim yanı da, bir seri kitabı olduğunu biliyorum ama bu şekilde olayı yarım bırakan seri kitaplarından hoşlanmıyorum. Bi bitir sen sonra başka bi şey daha anlatırdın aynı karakterle :'(  Mecbur beklicem 2. kitabı bilmiyorum çıktı mı noldu ki bi bakarım.

Aspen karakterine kafamda Aragorn'u oturttum. Çıkmadı bi türlü ordan hep oymuş gibi okudum gitti dpskodapsdkasd. Diğerlerinin suratı çizdim ama net bi şey değil. Ayrıca sonlara doğru içimdeki fangörlü Maxon'a doğru saldım ben. Aspen gelse "çık şurdan kokuşmuş Altı" diye deperdim. Bi de hep acı çekerse şindi bu çocuk 2. kitapta haay hiç çekemem nefret etcem pdoaskdaşsdkals.

America'nın da içten içe sinsi olduğunu düşünüyorum. İlk başta hem gözü gönlü yoktu bu işlerde hem de prensle şunu yaptık bunu ettik diye arada konuşuyodu. Orda America'ya sinir olan kızlar arasında kendimi gördüm yani. Maxon'ın tavırlarından da çucuğun ondan hoşlandığını anlamaması... Yok kabul edemiyorum nasıl anlamazsın yiiaa diye çıldırdım!

Genel olarak da takıldığım noktalardan biri, ilk elenen grupta yeni tanıştığı kız vardı, onu neden elediğini sormasını bekledim Maxon'a. Kız hiç bi şeyi merak etmiyo arkadaş! Sormadı gitti! Ve saraya saldıran asiler olayını hiç oturtamadım kafamda. Benim canlandırdığım saraya girmeleri imkansızdı çünkü şdokasdaodkaşkd Nasıl girdiniz ya asker muhafız dolu o saray, etrafında surlar var, hadi şehre kadar nasıl indiniz gündüz vakti!? Böyle şeylerle mücadele ettim içimde. Bi de adamlar asi diyosunuz, girip kızların odasını dağıtıyo... Bırak allasen. Güldüm ya resmen! Neyse ama ellemicem güzel vakit geçirten bi kitaptı. Hadi gittim :3

6 yorum :

  1. Beğendiğine çok sevindim =) Bundan sonra şansın açılır artık =P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kfjaslşdasdjasd ay bakalım :')

      Sil
  2. tekrar hayırlı olsun kaarşim.. darısı başıma diyecem ama ben de çok şanssızımdır nyse :S

    YanıtlaSil
  3. Ahhah! Yoruma bayıldım. BEn de dün akşam bitirdim kitabı aslında çok güzel akıcı bir ktiap ama gerçekten abzı yerleri yadırgamadım desem yalandır. :D Hele bir Aspen'i düşünüp bir Maxon'la oynaştıkça kız gerçekten beni deli etti. :D Ama ben Aspen'de hoşlanmadığım için Maxon'a kaydığı sürece sevmeye başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eNE AYNI SIRALAR OKUYUP BİTİRMİŞİZ DEMEK :b
      Güzel akıcı ama akıcılığını da 300 sayfa oluşuna bağlıyorum ben. Yoksa yazar buram buram acemilik kokuyo negsel fırsatlar kaçırmış ekşın verilcek yerlerde. Olsundu napalım, sevdim ben o kadar sorun etmedim. Aspen ölür işalla dıasjpdoıasjdasıj fakir!

      Sil
  4. Bloğunuzu yenikeşfettim çok zevkle okudum:)
    Takip edicem sizi:)

    Bana da beklerim:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil