20 Mart 2013 Çarşamba

Aym tuğ old for dis şit.

Ben blogumu sadece izlediklerimi okuduklarımı yazarak iğrenç pislik bi hale getirdim. Çünkü arada bir evden çıkmaktan başka yaptığım bi şey yok. Harıl harıl ders çalışıyorum desem, yok o da değil. Ne bok yiyorum belli değil! Yıllar sonra dönüp baktığımda vay anasını ne çok okumuş, izlemiş keyif çatmışım demiyim diye nelerle meşgulum bi ortaya dökiyim.

Öncelikle belirtmeliyim ki, hevesim (genel olarak) delicesine bıçkınlandı. İlk sebebi, sınavda sosyal kısmın en etkili olması. En son lise 1 de gördüm ben bu tarih ve coğrafya zıkkımını. 8 yıl geçmiş! Ve bu zaman zarfında hiç sosyal testi çözmedim ki! Zaten tam bu işin özürlüsüyümdür. Türkçe-matematikten puanlar yıkılıyor Japon diline deseler sevinçten uçucam ama... O kadar çalıştım (tamam çok değil ama), testlere gelince (o.o) bele bakıyorum. Soruların cevaplarına bakınca şu şekilde oluyorum: IMINIKIYYIM BÖNCÖ ÜÇÜNCÜSÜ DE OLORDOOĞĞ!! O yüzden test çözmüyorum oakdpaoskdapodk Yani nasıl bi süprüz olcak ygs bana görüyonuz. Kendimce matematikle, sosyalin açığını kapamaya çalışıcam ama bir tarihin getirdiği puan değil tabi :')
(Tığçe yaptı. Kırmızı boyası yetmemiş guajla boyamış tam alnıma değen yerini. Bi çıkardım alnım kırmızı -_-)

Tuğçe bana yardım ediyo mesela, harita ezberliyim diye. Çünkü yeni ülkeler, onu geçtim kendi öz ülkemden yeni şehirler öğrenebiliyoruz podajspdadasşld Ama çalışma şekli şu: Başlıyoruz dünya haritasından ne ülkeler varmış, nerelerdelermiş diye. Sonra küçücük bi ülke görüp "ya senin ülke olmana niye izin verdiler lan. Gidip alsanıza şunu, bak savaşmana gerek yok, git ve al. Topla adamlarını buraları alıyoz biz de." diyoruz. Simetrik kaygılarımızdan dolayı "şunu şurdan kesseniz ya, bunu da şu ülkeye verseniz ya" gibi tartışmalara giriyoruz.

Tarih çalışırken "salak imzaladığı anlaşmaya bak" dendi lan bi adam için. Ben bu şartlarda bu mantık ve kafayla ders çalışıyom olm odkaspşasdkaldjk benden sosyal bi başarı beklemeyin!

Bir diğer sebep de kazanamazsam ne bok yicem düşüncesiyle dolup taşıyorum. Kazanırsam kısmını hiç düşünmeye vaktim olmadı yani. O sikimsonik okula geri mi dönücem? Yok eele bi şey. Tiskinerek ölürüm beni okul koridorlarından toplarlar. Yolu yok artık dönmemin. Bi kere daha hazırlanmak bana koymaz ama aileden gelcek olan "çene"yi nasıl kaldırıcam? Hayatta en nefret ettiğim şey belirsizlik ve 6 aydır her konuda bir belirsizliğin ortasındayım. Hiç bir şeyim net değil, bana baş ağrısı...

Ve sanırım son sebep bu, sınava girdiğim yer. (küfür is coming) Sınava ebesinin amında giriyorum. Kimseler de memnun değil yerinden öyle bi iş yapmış ösym. Ganbatte kafa bandımı takıp tığçenin tezahüratlarıyla giricektim sınava ama bu durumda onu sabahın köründe te orlara getirttmek çok anlamsız. Sınavdan önce kakara kikiriyle beynime mentol çekmiş gibi huzurla gircektim, ama babamla gidiyom :)))) Başka şeyle gidilmez çünkü. Yol yok burdan oraya. Ebesini, hımısını, mımısını! OF ÇOK DARALLARDAYIM BİTSE DE ŞU Bİ AYDINLIĞA ERİŞSEM Bİ NETLİK Bİ ŞEY LAN!

Aaa dur bi sebep daha varmış. Eğer  2 gün içinde regl olmazsam SIÇTIM. İlk 2 günde, günlük 4 ila 8 ağrı kesiciyle ayakta durabilen biri olarak 1 haftadır bekliyorum kendisini. Bekleyerek tarihini öne ittim sanırım geberesicenin. Ağrısı var ama kendisi yok. Bu psikolojik etkilerle kendi kendine iş yapmasına da sinir oluyorum YUMURTA ATACAN ALTI ÜSTÜ!

Sınav maceramdaki en büyük destekçim panpitom Tığçe. Diğer insanları gerizekalı ve beni çok zeki göstermekte üstüne yok. "Salak olm onlar sen kazanırsın sen yaparsın" demekle meşgul odşaksdaosdj. Kazanırsam yıllardır göz koyduğum odasında eele sakladığı şekeri bana vercek. Hedef büyük. Aslında kazanamazsam suratımı ve ruh halimi çekemiceğini bildiği için bence bu destek şdkajsşdasdj Neyse ellemiyom...

Hayatımda ilk defa bir sınav gerilimi yaşıyorum. Sürekli uykum var, hiç bi şeye odaklanamıyorum, durmadan acıkıyorum, herkese sinir oluyorum..Sınavdan hamileyim galiba ben. Rüyamda  ya sınava geç kalıyorum ya da sayfalar kararıyo birbirine yapışıyo bi şekilde bok gibi ortada kalıyorum. Hiç hoş değil hem de hiç hoş değil çucuklar...

34 yorum :

  1. sabah beni de burdan alıp gitme riskini alıyosan gelebilirim yine nasılsa yapcak işi olmayan insanım jhkjddsfkds
    önceden haber ver bari gima torbasından kesip ponpon yapıyım
    ha bide sınav sabahı kakanı yapamazsan gerilimini ekliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay o strese hiç dayanamam tek başıma giderim bırak şldasjkdakşlsdjasd
      o konuyu da hiç sorma...

      Sil
  2. karşiimmmm ::''''')))))) nasıl da beni yazmışın beni uğraşmaktan kurtarmışın he lkjaşdsfjsdşgsdjfgbdhfjf
    OLM TEST ÇÖZEMİYORUM LAN OLMUYO LAN OLMUYO! bakışıyoruz liseli aşıklar gibi testlerle ama birimiz bi atakta bulunmadı bir türlü sıçtım kaldım lan resmen :') gidip bi yerde bi işe mi girsem ne yapsam anlamıyorum çok acınacak haldeyim skdjasbşdlfbgşdsfghdgh
    ankara olmasa bari kayseri olsun bari lan gidebilelim yazıktır şurda çektiğimiz lan İNSANIZ BİZ DE ljadbsdlşjbgşdgjbdfGÜLMÜYORUMljadbşlasrjbgsdgljsdbhfg
    sınav yerleştirmeleri konusunda geçen sene nasıl geçtiğimi biliyodun zaten şu cüsseyle ilkokul sırasındaydım falan ya :') ösym öyle işte şakacı jojuk :)
    ben geçen sene gerçekten hamile kaldım lan test kitaplarından skdjbşlsgjbsdsdf. sınavdan önce 1 ay sınavdan sonra 2 ay regl olmadım hatta biraz daha bekliyim bari bütün sınavlar çıksın aradan dedim de anam tuttu kulağımdan zorla doktora götürüp oldurdu :') yani gecikme olayın coşup gidebilir haberin olsun sadjbşdfjbgşsdfgdf
    dün annem aldığım kitaplara 166tl vermeseydi kesin hala kavga ediyo olurduk he çok iğrenç bi insan oldum ben bu aralar yine kdjbfsşadbsşgjfgds. size çok çaktırmıyım diyorum ama ağır mallığım mathinin gözünden kaçmıyo neyse artık sınav bi geçsin düzelirik :')
    -yalan 1 ay sonra gelecek sonuçlarla daha bi fena olma ihtimalimiz var ama olsun bu bi geçsin de kljdbfasşkldfjgdsfhfdg

    YanıtlaSil
  3. bu arada söylemeyi unuttum sınava üzerinde yazı bile olmayan bi şeyle gitmen gerekiyo güvenlik görevlileri çok ağrıza çıkarabiliyo çünkü. kolye, küpe falan da bulaşma hiç alıyolar koyuyolar kapının yanına sonra çalınıyo hep onlar :') ha bi de şimdiden psikolojini hazırla namus falan kalmıyo o kapıdaki güvenliklerle öyle güzel yokluyo ki hepsi sınava "lan bi banyo yapaydım" diye giriyosun lsdbjaşdjgbgşldfjgbdşljsdghsg. bunu da şu güne kadar gördüğüm 6 güvenlik görevlisine dayanarak söylüyorum he ljsdbşlsgjbdfgdsfhfdj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an beynime sıçrayan siniri bilemezsin!!!
      YOK ARTIK IMINIKIYYIM!!!
      Ebesini siktirmişler! Bizim zamanımızda yoktu öyle şeyler. ne demek üstünde yazı olmıcak meh sikerler en yazılı şeylerimle gitcem MEEEH AY ÇOK SİNİRLENDİM HEPSİNİ SİNCANLILARA KISTIRTICAM AZINA SIÇTIKLARIM!
      Bizde üst araması bile olmuyodu bi de kamera koycakmışsınız salonlara dah ne bu denetim. Sik gibi de adamlarınızı yerleştirmiyonuz sanki üniversitelere sözde güvenlik hee taam ok.

      Sil
    2. hee üniversite sınavına değil baya nazi kampında eğitim görmeye gidiyok öyle sikko bi durum var. o kamera işine pek inanmıyorum tepende zaten 2 tane gözetmen oluyo yani nereye bi de kamera koyucaklar peh. devlet parasını buna harcamaz ııı-nıck*
      kalem silgi bile sokmuyolar olm ya ne bekliyodun :')

      Sil
  4. Yazıyı uzun geldi de okuyamadım şimdi. Ama üstte bi yerde Japon dili yazdığını gördüm. Eğer bu bölümü istiyorsan istediği puan türü %50 edebiyat kaynaklı sanırım. Ygs'den sonra kalacak iki ay düzgün bir edebiyat çalışmasıyla yeterli puanı elde edersin diye düşünüyorum. Zaten 56 sorunun yarısı falan Ygs konularından oluşuyor. Geri kalan kısımsa çalışma ve biraz genel kültür işi.
    Türkçe matematik yıkılıyor dediğin iyi manada sanırım, öyleyse işin kolay. Bana kalırsa tarih çalışmana gerek yok zaten sınav geldi ne çalışması olacak o ayrı. :D Yine de çalışacaksan coğrafya ve felsefe çalışman daha iyi olur. Felsefe ile aran nasıl bilmiyorum ama en azından soruları boş bırakma. Akımları sormadıkları sorular dışında tamamen yorum sorusu. Niye bilmiyorum ama çoğu kişi okumadan boş bırakıyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ygsde edebiyat çözücem zaten sonrası yok. Edebiyatla bi sorunum yok ki, aynı zamanda tarih de baya etkili. Sorunum tarih-coğ. Bu saatten sonra çalışmayı bıraktım zaten ne olucaksa olsun.

      Sil
  5. bak yazdıklarını okuyunca yine bi depreştim sınav gerilimiyle.. ben de ilk kez yaşıyom şu gerginliği ondan bi afallıyorum şizo noluyon diyorum hof hayat çok zor!

    ben de bikaç haftadır sürekli "diş etim sınav günü şişmese bari, soru falan yapamam :(" diyodum dün şişti :) doktora da gitmiyom son bir senedir korkudan askdfjhshjdf en sonunda çenem elime düşecek.. neyse tek rahatlatıcı düşüncem "şimdi şiştiğine göre bikaç güne geçer, sınavda rahat ederim oh" yönünde.. bakalım kısfmet :f

    şu sos. çözerken bana en çok "hımm I değil II hiç değil eleyelim şıklardan ivit, III de değil" derken bi bakıyom şık kalmamış ortalıkta dskkdfhdjfhjsdfdhj yanlış olm o sorular ben biliyom..

    ben kazanamazsam nolacak işte o büyük bir çıkmaz.. iş bulmam lazım ama aradığım iş burda yok :) başka işler var ben istemiyom :) oturdukça tembelliğe alışıyom :)

    KAZANALIM OLM YA ŞU SINAVI BAK NOLUR!!! :'''(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şdoaksdpaskd olm stresten deri bile atcaz gibi bence. Sanırım ben de reglimi içe doğru oluyom.

      dlşaokdopaskdasopd şık bırakmama olayı bende de var. Tutup görevlilere pardon bu soru yanlış cinliği yapabiliriz bencesi :')

      Kazanalım allasen yetti canıma. Japon tanrılarına dua ediyom her gün şdaskdadjk

      Sil
  6. Ben de bu duygular içindeyim. Sınavlar farklı olsa da yaşattıkları aynı oluyor. Ben 3 sınava gireceğim, düşündükçe mideme kramplar giriyor.
    Ganbatte kafa bandını çok sevdim :) Ben de sınav günü ablama fighting yaptırmayı planlıyorum :D
    Her şey iyi gitsin diye dua edeceğim Burcu, bol bol şans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh oh 3 sınav ne hoş :')
      Sana da bol bol şans ossun :3

      Sil
  7. bak ne varsa bu son bi kaç günde var karşim. şimdi çalıştıkların hep sınavda çıkcak ona göre sajhfahgsa hayde bastır karşim, fondan verim müziği

    http://www.youtube.com/watch?v=MuOdzzPKSrU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dipasjodoapısdkaosıdjasd anaaa kafa bandıomı takar bunla çalışırım ama artık lys için çalışırım ygs dosyasını kapadım ben dasokdapodk çalışmıyom yetti canıma.

      Sil
  8. Höff Şiğma haklı güvenlikler baya senin materyali ellicekler :D Aklına varsa hiçbişi götürme kjsdfjhds bide sınav salonlarını kamera ile gözliceklermiş pişlikler.. Olum işalla hocaların sana sınav öncesi Ganbatte diyeceği hayellerini gerçekleştirirsin lsdnkjshd ama şimdilik Ganbatte bizden kaaarşiim.. Şiğma ve sana pozitif enerjimi yolluyorum +++++++++++++++++++++++++++++++4

    Sınavı kazanırsan o şekeri yeme bide yıllardır saklıosa zehirlenip okulun mürüvetini göremeden ayrılma aramızdan ksjdfkjsbdhf sen istediğin şekeri sölersin alır sana yollarık lksjdfkjsdf ^^

    GANBATTEE^^ ++++++++++++++++++

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok mu ellencem? ğdokasdpoaksdpaosdk höf iffetim...
      Yok illaki o şekeri yicem şdaksdoakd ısırır atarım yeter ki!

      Sil
    2. geçen sene hiç öyle çoo sıkı arama falan olmadıydı ya da ben folloş oldum, bilmoyorom. içeriye almayacakları şeyler belli zaten:hiçbişey. onun dışında ped neyin takarsan belkim sıkıntı olabilir. onu da tamponla çözersin artık sfhjsghj

      Sil
    3. bildiğin tipime sinir olup almayabilirlermiş gibi. Çok keyfi geliyo şuvan sistem dialskdaspokd neyse bakcam. Arabayla gidiyom nassa beyzbol sopamı atarım.

      Sil
  9. Sınav psikolojisini özetleyecek en iyi dört kelime:
    "Sınavdan hamileyim galiba ben."
    Bravo :)

    YanıtlaSil
  10. O değil de burada bir çok arkadaşın senin stresini paylaşıyor. Yahu ben bile heyecan yaptım, hırs yaptım kazanman için. Bana ne oluyosa asfjsadfs Demem odur ki yükünü paylaş sevdiklerinle. :D Ezilirsin o kadar stresin altında. He bu arada şu kafa bandıyla git belki sınav gözetmeni GTO izlemiş biridir. O der sana gambatte derken fiyuvv onun gazıyla sen vuhuuu.
    Ha son olarak resimde pardon fotoğrafta hareket çekiyon sandım ilk :')

    YanıtlaSil
  11. Kızım sen yaparsın aslansın, kaplansın diyesim geldi. :D Herkes bir olmuş nasıl destek oluyor sana baksana mesela bizim Tığçe gibi bir dostumuz yok. Ganbatte kağıdını görünce çok kıskanasım geldi. :)) Gerçekten yaparsın inanıyorum ben, ciddi ciddi de çalıştın ki kızım Twitter'da an be an izledik seni. Stres yok sınav kağıdının içinde bir anahtar bulacaksın çıkmadan onu al, sınavın sonunda hayallere açılan kapını açacaksın onunla. :))) Ganbatte!!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dşlakskasjdald ay ivit resmen çok yordum twitterı ders çalışırken. Belki o şekilde bi şeyler aklımda kalmıştır :')
      Yenicem stresimi son 2 gün hadi bakalım :B

      Sil
  12. bence de alabileceğimiz büssürü ülke var neden hala burda oturuyoruz anlamış değilim. allah belamızı verdiyse demek.

    YanıtlaSil
  13. yazıksın sen bence. ne mallar giriyo, kesin gidersin sen istediğin yere ha. kesin diil ama gidersin.

    gdemzsn öl ztn .ss

    YanıtlaSil
  14. googhan, olum kesin gider lan, hem çok istiyor la! Gerçi çok isteme burju, istemeyene "japon"yapıştırıcıyla yapisiyor, valla billa, sen istemiyor muş gibi yap, olacak :')
    haber vereydin de ben de girseydim şu sınava bea! gerçi param da yoktu, bizimkilere para yollayın sınava gircem desem başımı yerler bölümü beğenmiyor musun, bırak ne işin var diye?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin değil lan, tam sınavın ortasında dünden yediğin şeyin cırcır yaptığını düşünsene bi...
      böyle şeyler de var hayatımızda ümutçuğum :D

      Sil
  15. ay em veri veri sed for yu kaarşim gördüğün gibin duygularımda samimiyim ilk defa random gülüşle açılış yapmadım yorumuma.

    Kazanamazsan biliosun ki hoca sana takıktı annem o yüzden ekibi toplayıp onların ağzını bırnını kırmaya gidiok Bırcı çok net! Bence o kısmını hiç düşünme o bende tammam. Hımını kıyırık evelallah alibeyköy genşliği ve dere genşliği senlen (2 yerde de baplantım var arkamız sağlam Bırcı)

    Oluuuum ben de halen regl olamadım bak (güzin abla sıtayla) ağrısıylan depiniom emme bi de ruhsal hallerime de sıçtı pelasını ziktiğim. Ben de ilk öss'me babamlan gitmiştim sabahın köründe itin dölündeydi resmen sınav yeri. İkincisine de anamlan gittim ço iyi aile çucuğuyum :'''')))))) ama iyi oldu he biz sınavdayken kapıda kavga olmuş aileler araba kullananlarla kavga etmişti baya aksiyon yaşanmıştı dışarda onları anlattıydı hımını kıyım içerde götümüzden ter akıo asıl atraksiyon dışardaymış lan diye şikayet ettimdi neyse taam がんばっ....てがんばっ...てがんばっ..てがんばっ... Kanji yok bende taa bilion hiragnamlan idare et el emeği var onda :'''))))

    YanıtlaSil
  16. he bi de bak unuttum demeyi aldır o çucuğu hayallerimizdeki gibin; bi kyu felan doğmaz o sınavdan bırah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ldkasşdkasdlkajsd tamam işalla ekibe ihtiyacımız kalmaz kaarşim :')
      Olm bizim regller hep birden gelirdi, gelmeyişleri de ortak oldu demek dşoasdkasldjıasıodj
      aldım ben ganbattelerini :')
      Hüf aldırcam çucuğu hımını bile kıycım!!!

      Sil
  17. Ben kazandım da ne oldu? Bak 3.sınfm ve seneye kpssye grcem dersane arıyorum bitmedi cile hergün mal muamelesi görüyrz o hocalardan vallah kazanmadan önce psikolojim daha iyiydi.. Neyse btyr okul ama sınav dertleri aslaaa bitmiyor..aglaya aglayan o bok dersane sıralarında gerilcem yine güvenlikkler ellicek ve yine yapamadıgım sorulara küfretcem uff hayat zor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim üniversitede 4. yılım ve okulu bıraktım baştan hazırlanıyorum. Buna ne diyosun?

      Sil
  18. Bu kadar zamandır seni takip ediyorum. Halen neyin kafasında olduğunu çözemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bana pislik bi şey mi dedin şimdi ha ne dedin sen şimdi!

      Sil
    2. Yok, öyle değil. Ne ile besleniyorsan, söyle bende denemek istiyorum. Hem 1 seferden bir şey olmaz.

      Sil