11 Şubat 2013 Pazartesi

Sonunda 11'li mim :'3

Durun çok sıkıldım bu sefer yazıcam galiba şu 11li mimi. Kendinden bahsetme kısmıyla başlıyorum. Ama çok bahsedemicem hep yazıp duruyom zaten bi de ekstra ne yazıcam. Aklıma ilk gelenleri yazıyım.

1) -_- böyle bakıyom 5dk.dır. Du bulcam. Bi 5 dk daha geçti ama bi yerlerden başlamam lazım. Başlıyom, her şeyden çabuk sıkılan bi insanım. Hayatımda bi şeyleri değiştirmeyince darlanıyorum bunalıyorum. Yakın tarih örneği olarak okula 4yıl katlanamadım bıraktım. Sanırım bu huyum Ankaraya taşınana kadar 2yılda 1 taşınmamızdan, hayatımın sürekli değişmesinden kaynaklı. Buraya gelip 8 yıl aynı yerde yaşayınca sıyırdım tabi. Sonra 2 yıl başka yere taşındık, sonra ben eve çıktım, sonra eve geri döndüm, o sırada tekrar taşınılmıştı. E şimdi yapcak bi bok kalmadı madem okul bırakayım.

2) Sakarlık üstüme yapışım kalmış bi şey. Sürekli bi yerlere bi yerlerimi vurma, takılma..Etrafa değil kendime zarar verme odaklı bi hayatım var. Hatta hastalıklarım ve bu tür sakatlıklarım sebebiyle Tığçe bana "küçükken sana nazar deymemiş sen nazarı yutmuşun yemişin" der. Artık o kadar sıkıldım ki, evde ayağım takıldığında hiç mücadele etmiyom mesela kendimi yere bırakıyom.

3) Çok fazla takıntım var, bazen ben rahatsız oluyorum artık.

4) Biri bi şarkı söylemeye başladığı zaman devam etmiyosa mutlaka ben bitiririm devamını söyleyerek. Kaç ocak söndü bu sebepten.O şarkı bitecek!

5) Sürekli gördüğüm 2-3 tane rahatsız rüya var. Biri zaten ezelden beridir belli olduğu üzre tsunami. Bi tanesi de 3 yıldır falan gördüğüm bi rüya. Tema olarak da şu, liseye dönmek zorunda kalıyorum. Hatta bi kaçında tee ilkokula dönmek zorunda kalmıştım şu kartmış halimle. Sebep de, meğersem sonradan ortaya çıkıyo ki, bi kaç dersimi verememişim ben aslında kalmışım lisedeyken ya da ilkokulda işte. Allam ne gerici ne gerici tekrar o sikimon lisede olmak! Bi de hep felsefe hocamı görüyom. Lanet karı. Bi gün görürsem gerçekte umarım "bilinçaltımı sikmişin" dicek gücü bulurum kendimde.

6) Küçükken koyun bokunu tavşan yuvası sanıyodum.

Bu kadar başka çıkmadı benden 11 bilgi yazamadım geçiyom sorulara. Önümde 33 soru var şu an, seçip seçip mi yapsam napsam bilmiyorum. Dur sonra karar vercem.

Eva, Harmony ve Seyma mimlemiş hatırladığım ve gördüğüm kadarıyla başka vardıysa bi el sallasın.

Eva'nın sorularla başlıyorum!

1) İlk intibağ sizin için önemli midir, kişileri tanımada size verdiği bir negatif ya da pozitif yön var mıdır?

Ben zaten çok önyargılı biriyimdir, ondan sebep ilk negatif olur genelde hislerim. Sonradan "hene aslında öyle değilmiş lan" demek hoşuma gidiyo bilmiyom pdaskdasod

2) Fantastik güçlerin olsun ister miydin? Ne olsaydı mesela?

Ah Eva... Tam bana sorulacak sor hakkatten dlaskdpaosdk Her ortamda "fantastik nerde acaba?" dediğim doğrudur. Ne olursa olsun kabulumdur. Bana bahşedilecek bi yetenek varsa da -ki hiç birine hayır demiyeceğim- ve seçme hakkım da varsa görünmezliği alayım ben ordan canıms.

5) Mesleğiniz nedir? İmkan olsa başka alana geçer misin?

dpaoısjdaosıdjad ay hep benim hayatım bu sorular baah! Grafik tasarımcı olma yolumdan dönüyom ve japon dili için sınavlara giriyom zaten biliyonuz.

9) Sevdiğin grupla karşılaşınca sen. (Gif ile de anlatılabilir bu hal)

Bak aradaki soruları hep atladım şunu görünce dpaosjıdoasdjasıdj gif kısmı çok cezbetti.
Eveet misal ki Kyu'yu görüyom, başlıyom giflere:





(bu gif için yıllarca minnettar kalcam sana şizot)

Bakın ço hoş bir aşk hikayesi yazdım.

Eva'ya burdan hayatta başarılar diliyor bir sonraki kişiye geçiyorum dşaskjdaosıd

Harmony'nin soruları:

1) Bir arkadaşın (A) başka bir arkadaşının (B) arkasından kötü şeyler konuşuyor ve bu konuşmaya sen de şahit oluyorsun. Ve A, B'nin en yakın arkadaşı. Duydukların karşısında ne yaparsın?

Bizde öyle yamuk olmaz.

2) Oyuncu-şarkıcı vs. olmak istiyorsun ve o alanın uzman kişilerinden biri seni keşfetti, ünlü olma konusunda seninle ve ailenle konuşmak istediğini söyledi. Tepkin ne olur?

Bunu Türkiye'de yaşıyosak yalan o iş dkpaosdkasd 

8) Canın çok sıkkın, dün aldığın çikolatayı yeme ümidiyle dolabı açtın. Ama yerinde değil! Ne olacak şimdi?

Turşu yerim. Lahana turşusuna zaafım var, çikiletadan önce gider ona bakarım ki hatta.

10) Mektup arkadaşın var mı, yoksa olmasını ister miydin?

Vardı bi tane Kore'den ırıspı ses çıkmıyo ne halt ediyo belirsiz. En son doğumgününde negsel şeyler yolladım daha da ses çıkmadı.

Eveet şindi Şeyma'nın sorulara geçiyom.

1) Yapmaktan kesinlikle hoşlanmadığın ama hem kendin için hem de başkaları için yapman gereken bir şey olduğunda ne yaparsın?

Niye olm Kara Murat mıyım lan ben. Yapmam! Çok dış baskılar sonucu illaki zorunda kalırsam, söylenmekten geberene kadar söylenir garip sesler çıkarırım. 5 yıl da geçse yüzlerine vururum. O yüzden zorlamazlar zaten.

2) Gerçekten komiğine giden -aslında sonradan anlatıldığında komik olmayanlardan bile olsa- bir anını anlat.

Bu soru için fırsat kolluyomuşum galiba ben pdaısjoıasdj Tee 7. sınıfta yaşadımdı hala gülüyom ama yaşamadan gülünmez, o yüzden anlattıklarım gülmüyür. Anlatcam ama daopsdjoasıjd bizim arkadaş topluluğumuz bi üst sınıftaki bi arkadaş topluluğuna yazıyodu. Herkes bir kişiyi seçmişti kendine çakışan yoktu resmen dpıasjdoıasjd Ben kimseyi seçmemiştim evet :')'))))))) Yalnız hiç biri de istediğini alamadı dıoajsod neyse. Arkadaşım Burçin'le takılırkene dışarda, bizim bi arkadaşımızın kendine seçtiği çocuğu gördüktü dışarda arkadaşlarıyla. Hemen araba arkasına gizlenip takibe başlamıştık. Sonra biz o kadar kakara kikiri yaptık ki bizi farkettiler. Deli gibin koşmaya başlamıştık bunlar da peşimizde. odpaısjdasıdj Sonra bi tane apartmana sığınıcaktım allaaah kapı kapalı ne çılgın attığımızı ben bilirim orda. Sonra apartmanın çevresini dolanıp bi tane baya aşşağıya inen bi balkon altına sığınmıştık. Sonra bunlardan -3 kişiydiler bu arada- bi tanesi bizi buldu, Eline de sopa almış dpoajıdoaısdj en ayıları kabaları buydu zaten. Adını hatırlamıyom da Ayı bişey diyoduk. Elindeki sopayı diğer eline vurarak "sokuyımmı lan şimdi bunu sizeeeaaa" diye bağırmıştı doğpasjdiaısjapisfjıoapsfıoj Sevgili arkadaşım Burçin "bi dakka ayakkabımı bağlıyorum" demişti PODKAPSODKASDASKOPDKADİKAPDKOAPK ÇOK KOMİK GÜLSENİZE OPDKASDASKDAİKDAPOSDK bu kadar.

3) Ailen izin verse evde besleyeceğin en uçuk hayvan hangisi?

Bulanık. şdkajsşdoıaskdjoaısdjaşsodıaıoj 

7) Dilini hiç bilmediğin hatta haritada bile yerini gösteremeyeceğin bir yere bıraktılar seni diyelim, ne yaparsın?

Buna bir videoyla cevap vericem.


Ay taam hadi yeter bu kadar. Şindi canım sıkıldı tekrar yayınlamaktan vazgeçmeden yayınlıyım dıoajasjd

Soru sormıcam lan herkesler yaptı nerdeyse :'(

10 yorum :

  1. olm ben güldüm hikayene jhgfdsasdfghj kahkaha attım hatta asdfghgsa kimdir o gülmeyenler bana yolla sen sdfghjhgfd

    sanki ben de mimlenmiştim bundan ama hof araki bulaki ha.. du neyse bi heves geldi seninkini okuyunca, belki yaparım dsısodpsğdsp

    ay yazık videonun sonunda mefta oldu.. ben de tam "burcu bunu yapacağsan tumanını giy de yap ayıb" diyeceğdim neyse ölünün arkasından konşlkjahgfdsdfgh

    kyu'ya verdiğin tepkiler asdfghgfds seni en iyi ben anlarım kaarşim :') yalnız korkarım gerçekten görürsek şöyle bişey olacaz http://www.kissfmuk.com/wp-content/uploads/2013/01/Excited-Gif.gif http://s616.beta.photobucket.com/user/NitroSquirril/media/Excitement.gif.html

    taam bu kadar gidiyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. opdaskjpdojasıodasjd he taam çevremi yeniden düzenliyim ben o zaman demek gülüklü hikayeymiş aslında.

      peyci bulamadı bu yalnız açamadım linki haayy merakımdan ölem mi şindi :'(

      Sil
  2. Bu A-B'li soru bende çok A havuzu dolu B havuzunun yerden bi kaç santim yükseklikte doluluğu var C havuzunun ise 3/1 boşalmaktayken A ile B C'ye doluyor felan sorusu şaapıo bene he woıfıewhf hep bi havuz poroblemine varcak diye bakıom o soruya.
    ELinde zopaylan napcaktı ki lan şlsknlksdnflkds kızsınız sonuçta çok mantıksız sdnfsdflkn taam taam şey eee güldüm ben he valla güldüm bak ldskfnlskdnfsfnlknflkfsdf
    Bulanık hayvan değil yannız ama biz slyterin'e göreyse ok taam taam tam şaapma hiç lkhgfhjk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olm havuz problemi diyeydin yeterdi ben de bunu okurken acı çekmezdim odpaksdpaık neyse kabulumsun...

      Asil Slytherinler olarak bi tane lazım şindi litfen *___*

      Sil
  3. lajsdhjaklsdhkasjdhsajldklsajdas Bırcı anına koptututuutmtmtmtutmmm harbi kim gülmüyor olum ona alsdkasljdlkasjda ayakkabı bağlıyorum ahahah :D :D

    Giflerin gözümün önünde canlandı ayh iyiki yazdın valla dört köşe oldum zevkten :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek sorun onlarda hakkat komikmiş taam daspdıjasdopıajsdpaisojad

      Sil
  4. jshagfalfjkşlkskjahfdajjkfajkgiaşkjlşfhslj DUR ELLEME Bİ DAKKA ASFDGHLGJKFAŞFJGWAPQIGQWJAŞNVD SXDVÇVDAŞVA olm bu anıya kim gülmiyo öldüm burda

    şizonun efsane gifi allaaam dur hof yorum yapamıyom asdjhaljdhaldkjals ranomun dibine vurdum!!!

    you will survive Bırcı :') neyse taam bitti yorumum bu kadarmış meğer^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülmeyenleri bulup tek tek vuracam lan nebçim anıyı tarihe gömüyomuşum az kaldı dpakdğsdapfadf

      Sil
  5. olm yazıyla yorum kutusu arasında kilometreler oluştu la ben nasıl her paragrafa yorum yapcam :') üşeniyom biliyon mu böyle olunca kljsbdlsfkgbdhfh neyse artık kfbgdlfg

    kendine zarar vermenden bahsedince hatırladım la senin çok muhteşem bi seri yazın vardı çocukluk travmalarım diye ondan da mı sıkıldın la :') sıkılma ama ya çok güzeldi onlar ksfgbdghkldhfdhjgkdg

    koyun boku bildiğin zeytin tanesi gibi olan şey değil miydi la nasıl tavşan yuvası yaptı senin hayal gücün kdfsfldghfjg

    olm ben de hep küveti napcan diye düşünüyodum demek görsel gerekmiş sdfkjsfdlgddfg resmen gözümde canlandır şunlarla he hfdslkghfghfg hele şizonun gifi sfdhslkgdbghfghgkl nasıl buluyonuz şunları bi anlasam ksdfhbjlgdghfhg

    türkiyede ünlü ne olucam la deme olm maddi desteği al onlardan sonra ver elini japonya kjdblskgjdbhfg. hoş orda ünlü olmak pek akıl karı değil ya neyse artık fjlkgbsdfdghfj

    yalnız bulanık demişin karşim ama neyse susuyom dayak yemiyim şimdi ksdflghfjdhjd

    hikayeye güldüğümü söylemiştim zaten ama şimdi yine okudum yine gülüyorum dkfhbglksdhfgbfdkhvslfkghsfglkfdhd şu lafa "sokuyımmı lan şimdi bunu sizeeeaaa" verilebilecek en ama en iyi cevabı vermiş arkadaşın klhdfsghkdfbgkhbgjfhdfg. bu hikayenin sonunu hiç böyle beklememiştim ben skhbldsfkgdghfhjgjfk

    OLM JKLDSBKJFGBFLKJBLSDFKGBFKGJFGLKDGJBDF OTUR OTURDUĞUN YERDE GİTME LAN Bİ YERE KFBLKFBSFKJDFGBLKGJBFLKSDJGBDLH YİNE BEKLEMEDİĞİM Bİ SON LKSDJFBLSDFKGJDGLDJFG BU NE LAN KLSDFBSLFKGBSDDBHFGJHGJGKF

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he ben öyle olunca bi sekmeyi yorum kutusuna odaklıyom iki sekme arasında gidip geliyom bak aklında olsun pdoasjaısdj

      De de hadi senin suyun ısındı ne dicen bulanık konusunda de hele pdoajsdopasdkasopdkasod gel korkma gel :)))))

      Sil