6 Şubat 2013 Çarşamba

Selebirtilerle tsunami qeyfi ;)

Yine unutmıyım diye rüyamı yazmaya geldim. Ve yine lanet ki tsunamiydi. Bu "yine" kısmı çok etkili bende, çünkü 2003-2004ten beri tsunami rüyalarımdan mağdurum. Hayır Endonezyadaki olaydan etkilenmedim çünkü o olaydan önce başlamıştı rüyalarım. Yok ben yapmadım o tsunamiyi de.

En son geçen yaz görmüşüm bak tsunami rüyamı. GD'yle Yalova'da baya mücadele ettiydik. Şindikini anlatıyom evet:

Afrika'da mı ne geçiyo olay. Ama böyle safarikli yer olarak düşünme baya şehir binalar gökdelenler.. Sanki böyle helikopterden çekilen haber görüntüsü gibi başlıyo, görüntüde sahilden yükselen kayalıkların arasına sığınmış bi zenco aile var. Dalgalardan korunmaya çalışırken, fırtınayla da bi tane otobüs havada oraya buraya çarpıyo tam bunların tepelerinde, ondan korunmaya çalışıyolar. Sonra bi anda ben o ailedeki çocuklardan biri oluyom. Otobüs tam yanıma düşüyo. Baya böyle aileler var ama kayalıklarda sığınan, ülke felaketin eşiğinde yani.

Neyse sonra hava biraz sakinleşiyo herkes çıkıyo girdiği delikten sahile. Bi tane helikopter yaklaşıyo, yardım şeysi geldi diye sevinçten havalara uçuyoz. Helikopterden aşşada bi pankart sarkıyo Obama'nın fotoğrafı var, altında da bi şeyler yazıyo uzunca. İçimizden biri Orda yazanları bizim dilimiz neyse artık tercüme ederek okuyo. Ama böyle marş gibi okuyo. Tam filmlerdeki "en büyük amerika" duygusu verilirken duygusal yaratılmaya çalışılan tarzda bi marş. Biz de eşlik ediyoz adama. Baya kabileyiz öyle. Sonra helikopter uzaklaşıyo denizin baya gerisinde duruyo merdiven sarkıtıp. Yüzerek gitmemiz gerek ama o sıra deniz yükseliyo yine dalgalar neyn, bi de köpek balıkları çıkmasın mı piyasaya! Ay yok yüzemem edemem derken mecbur gidiyok. Tam bi tane köpekbalığının atağından sıyrılırken diğerine elimi kaptırıyom, ama tamamen değil bi kısmı. Sonra baya can pazarı falan, ben bi şekilde merdivene ulaşıyorum. Helikoptere değil de böyle cenin pozisyonunda anca sığabileceğin bi kabin gibi bi şeye giriyosun helikopterden önce merdivenin sonunda. Tam oraya sığınıyorum. Kabinde bi tane delik var ordan bana elini uzat diyolar. Uzatıyorum elimi hatta bi de "bu delikten mi çekicekler beni" diye düşünüüyorum, o an aklıma Harry Potter Sihir Bakanlığı tuvaletleri geliyo. Rüyada bile arkadaş! O felaket anında bile! Neyse elimi bırakıyolar sonra, o delikten bi el uzanıyo bana tutuyorum falan ama bi şey olduğu yok. Sonra bi bakıyom meğersem o el benimmiş! Elime bi bakıyom yerinde yok, kesmişler! Hemen kendimi atıyom o kabinden tekrar suya. Milleti uyararak bağırış çağırış kıyıya ulaşıyom. Herkesi geri döndürmeye çalışıyorum falan kandırıldık diye. Obama piçlik yaptı yani.

Döndürebildiğimi döndürüyorum, bana inanmayanlar gidiyo yine sonrasını takip edemiyorum. Tekrar sahile dönüyorum. 2 kişi var biri kız diğeri erkek. Bakıyoruz sular çekiliyo tekrar tsunami patlıcak. Sahilde yine bi yerlere sığınıcakken diyorum böyle olmaz yukarılara çıkalım. Ama orda da çok feci fırtına patlak veriyo diye korkuyomuş millet. Boğulmaktan iyidir diyip bunları ikna ediyorum. Bi tane yokuştan çıkarken tam karşımızda bi market var. "Anaa Bim lan! Burda Bim mi var!" diye şok oluyoruz baya karşımızda görünce dpaosıjdaosıdj neyse orayı geçiyoruz. Önümüzde arkamızda bi kaç topluluk daha var yükseklere çıkan. Baya bi çıkıyoruz sonra şehirde su yükselmeye başlıyo. Baya yavaş yavaş ayaklarımızdan geliyo hatta böyle. Daha da yükseğe çıkmaya başlıyoruz. Bi yerde sokakta bi merdiven var döne döne çıkan ama bi yere varmıyo. Ona çıkıyoruz. Merdivenin sonundan karşıdaki apartmana atlıyoruz ipler var onlara tutunup kendimizi bağlıyoruz. Bu arada yanımdaki kız Keira Knightleymiş. O ağlamaya başlıyo ölücez burda diye. Ben bunu sakinleştirmeye çalışıyorum. Yanımızdaki çocuk da, Alp Kırşan değil de diğeriymiş. Bunu dediğimde kim olduğunu anlamanız lazım, anlamıyosanız uğraşamam Tuğçe anlıyo kim olduğunu. Bir Tuğçe değilsiniz opdıajdpasd. Neyse Keira'nın ağlaması bitsin diye komiklikler yapıyom o gariban halimle! Biz bu çocuğun adını bilmiyoruz diye ona" Alp Kırşan değil de diğeri" diyoruz falan diyorum. Gülüyoruz falan. Bu sırada Sular hepten bize yetişiyo. Artık ben de ağlıcam ki birden geri çekilmeye başlıyo. Sonra çıktığımız yerden iniyoruz.

Bizimle beraber apartmandaki iplerde duran 2 teyze vardı. Onlarla konuşuyoruz biraz. Alp Kırşan değil de diğeri, kamerasıyla vidyoya alıyodu bu arada her şeyi. Onlara diyo bizimle beraber gelin siz de, beraber hareket edelim diyo. Sonra uyandırıldım çok şükür. Anneme dedim yine tsunami gördüm diye. Tam o sırada tiviyi açtı annem. Çat tivi de 2 yıl önceki Japonya depremi tsunami görüntüleri. "Japonya'ya gidemezsin, yasaklıyorum." dedi annem. Artık o da inanıyo bence tsunamiden öleceğime.

Bundan önce bi rüya daha gördüm ama o ezildi bunun yanında hiç hatırlamıyom da, Hogwartsın gizli tünellerinden bi yerdeyiz. Voldi, Hermione, Ron var ben de Harry'im Tuğçe de var ama daopksdsadğasd hepimizin ellerinde cep telefonları bi şey yapıyok ama hatırlamıyom. Sonra hep beraber ordan çıkıp vapura bindik. Voldi sigara içmek için dışarı çıktı. Bu kadarını hatırlıyom. Neyse ders çalışmaya gidiyom bay.

7 yorum :

  1. lsdknflksdnfsdfn abi Afro kafadan sorra sen nassı bele bi rüya gördün ki la acaba lsdnflksdnf çok ilginç bence. Obamanın rüyanda olması asjdsajdb elin kopmuş, eteki elinde eteki elini gezdiryon sen, hiçbi şok neyin yok ama Keira korkuo diye komiklikler yapıon....çok yardımsever, misafirperver, hoşgörülü felansın Bırcı adeta bir Heri Borinsın'sın. Diziyi bitirince anlıycan ne diyo oldugumu. mjnhbgvfcdxsdfg
    Voldi sigarayı burnuyla mı içti ki acaba? lsdnlsndfsnfdsf burnundan üflerken halka felan da yapmıştır dumanla lksdnkflnsdkflksnlkn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elim koptuktan sonra tekrar yerine geliyodu bu arada onu demeyi unuttum.i Baya insanlar olarak mutasyona uğradık diye geriliyoduk.

      pdoajısdoısjadoısjdoıa ölmüş adamla dalga geçme lan!

      Sil
  2. fdkjhljfkdshlfjhsdjhfjsdhfjhsdjfhkjs olm keirayla alp kırşan değilde diğeri olduğu ortaya çıkmasa, o felaket ortasında bim paniği yüzünden kız ben, erkekte batu diye atlıcaktım

    BU ARADA ALP KIRŞAN DEĞİLDE DİĞERİ BU http://img684.imageshack.us/img684/4193/53780170.jpg adını görmemle unutmam bir oldu lan :'')

    bide senin elini kaptırdıktan sonra kendini koyvermemen helikoptere yüzmen orda bidaha elini kestirdikten sonra geri dönüp yine mücadele etmen TAMAMEN YALAN Bİ DÜNYA !!!! neyse bişey demiyom beyninin hayalgücü işte jsdhfsdhkjfhds

    o telefon da basiliskten kaçmak için kullanılmıcak inşaalah köpekten çakmakla kaçmamız gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok olm çocuğun adına saptanamaz büyüsü yapmışlar resmen dıajsdıojsajıajd 3 saniye yetiyo unutmaya.

      gerisini cevaplamıcam.

      Sil
    2. kldhfkjsdhlfjaskdfhldhsjfhhsdfhkjsd resmen kayda değer bulmadı lan

      Sil
  3. olm ljasdfbskljgbşglksdsdjbsdlfkgjbdfklgjsdfskldfjgbsdhd bi dakka bi dur kldjsbslkgjdbsfdjgbsdşfgkldjfgbldfjgbsdlgjfglsdfbsldfkgjdhşldfghndfljf
    olm yazık la sana valla kljdblkgjdhlfjgjkfjfgjsbghdf. ay dur tamam bu sefer susuyom lkdjfblfkgjdghgjgfgkfkdfg
    tsunami oluyo siz sahilde saklanıyonuz lan ksadfbslgkdhdflsdfngd hem de kayaların arasında kdbflkhdfjhgh. sen de zenci miydin bari kldfbflshgdfgdhgf. -aklıma anket koyduğun günler geldi ulan 1 soruyu da bilemedimdi neyse artık dsflkjbsdgldhfjfgkhg
    afrikalı yaptığın kadın da öyhh yani ama kljdfsgjdgh. o değil alp kırşan kim tanımadım bakmam gerekti la yazığım baya.
    elin yarısını köpek balığına kaptırmıştın zaten boş ver geri kalan kısmı kullanılmazsa demek almışlar onu da ama yazık la böyle de rüya görülmez film izlerken ne yedin sen öyle kjsdfbsdlkfgjbdhfdghfjjgh.
    afedersin de öner erkan diye isim olmaz. isim ve soyisim karışmış yani belli bozuk bu klsdabkdfdghfdjgj
    depremden korkaydın yine bi yere kadar da tsunami olunca annenin o tepki doğal la japon bile ölüyo onda :') ama alışmışındır artık bence baksana yıllardır tsunamiye psikolojin hazır ne yapman gerektiğini biliyon falan kdsjbslkdfbghfg.
    of tamam uykum var benim çok saçmaya gittim lkfsjbldhgjghkjk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülüyon :')'))))) sahilden yükselen kayalarda diyom bak litfen. Arka tarafta da kan gövdeyi götürdüğünden tek sığınamız oraydı otobüs uçuyo diyom sana dasjdıopasdjasdı

      En başta zenci çocuk ben olmuştum işte sonra kendime döndüm ama :B

      Valla şemsiye açıp uçarak bile kurtuldum ben rüyalarımda tsunamiden. Taktiğim çok dopaskaoıskd

      Sil