22 Şubat 2013 Cuma

One Piece, Naruto, Ft...cosplay (Deicn911)


Facebookta cosplay sayfalarından birinde bu Naruto cosplayini görüp "bu kız (bilinçli ve kendini hazırlamış) kim yiiaaaa?!!!" diye ünlem yaktım. Bak hala bakmaya doyamıyorum şuna daloısjdasdıj allam çok güzel lan! Neyse ben bi süre çırpındıktan sonra sabaha karşı 4-5 gibi s6 buldum diyip deviantartını atmış çok saolsun :3   
Hemen şöyle yollıyım size de bu deviantart hesabı ---> http://deicn911.deviantart.com/ bu da worldcosplay hesabı---> http://worldcosplay.net/member/24429/ Burda adı falan yazıyo mu bilmiyorum, ama kendisi cosplay camiasında "deicn911" olarak tanınmakta. Adı değil heralde bu :') Çinli bir cosplayer. One Piece hastası. Fotoğraflar mekanlar kostümler her şey harikeyn olmuş. Yani öldüm bittim, Kuryu ve diğer henüz açıklamadığım coser dışında bir fangörllük kasacağım insan daha! Ama ne yazık facebook, twitter yok işte :') Neyse şimdi fotoğraflarla devam ediyim.


Şimdi bi kaç Fairy Tail - Natsu görelim.


Bu son fotoğrafı bi çok yerde gördük zaten, hep merak ediyodum bak kim acaba bunlar diye :'3
Şimdi hangi cosplayle devam etsem OP'i sona bırakıcam ordan bi kaç karakteri yapmış çünküüğ. He Bakuman olsun tamam! Akito Takagi'ye odaklanıyoruz.


Ama Moritaka olmamış bence. Şimdi de Kuroshitsuji'den Ciel. Bunu kaçırıp işkence ettikleri bölümlerden mi acaba bu sahneler. Bilmiyom da bitirmedim Kuroshisuji'yi, neüse.


Henee bak unutuyodum, çok harika bi de Lavi cosplayi var. hemen gösteriyim.


Fotoğrafları çeken her kimse iyi bi kompozisyon anlayışı var ama yapılan photoshoplar için aynı şeyi söyleyemicem. Saçmalanmış bazılarında gerçekten onları koymuyorum buraya o yüzden.

Hakuoki Shinsengumi Kitan'dan Souji Okita olmuş. Bu coserlar yüzünden dün Gintama'dan başka anime izlemeyeeceğsin orucumu bozup başladım zaten! Yazı bitsin gidicem izlicem dpaıjsdaoısdj


Ne kadar karizmatik kızlarsınız lan :'( Sokağa çıkıp çoluk çocuk kesicem kederimden haa! Tamam şimdi One Piece'e geçebilirik. Luffy ile başlıyorum.



Ço sevimli değil mi ama :'3 Şimdi işin burdan sonrasında sekşi karizmatik hayallerimizin senpaisini geride bırakıp, coserımızın içindeki dişiyi gönderiyorum! 


OP - Sir Crocodile ile çok canlar yandı bence. Şimdi bi kaç Nico Robin


Ve Perona..


Daha çok çok OP cosplayi var farklı karakterlerde. Worldcosplay sayfasından bakabilirsiniz ben bu kadarını koyuyorum. Bi de deviantartında  "the real me" fotoğrafına bakın my poor english açıklamasıyla daskdasd çoh sevimli yia. O fotoğrafı cebe attım ben, halletim ben tamam. Sonra da "sometimes" fotoğrafına bakın. Hayat çok ilginç insanlar çok ilginç yani!

Bugünkü cosplay yazımızın da sonuna geldik. Hala hayata gülebiliyosanız kendinize gelin olm manyak mısınız nesiniz! Bak negsel nebçim insanlar var dünyada az bi kederlenin 5 dk! Bay.

15 yorum :

  1. Öcelikle bişey sorup ona ona yazını bi daa şapcam. Bu yazındaki resimlerin heeeeeeeeeeeeepsindeki kişi aynı kişi mi? ve bu kız mı? KIZSA MEMESİ YOK BUNUNUNUNUNNUNUN?

    Bu kadan şimdilik ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsi aynı :B Var olum ya kız cosplaylerinde bak idoaksdpasodkaspdo o önü çıplak olanlarda sünger giymiş sünger dşpaojsdaısjdo

      Sil
    2. Ama nasıl oluyor ya, nasıl bu kadan güzel ve farklı farklı kişi gibi oluyorlar, nasıl ama neden böyle oluyorlar, olmaz ama nasıl ki ne. Negzel ya cidden bir kez daha baktımda evet. Çok güzel fotolar.

      Heem. Ben başka kişiler sandımdı işte, ilk fotolara bak hele sona bak. Ahh Ahhh :')

      Bizi süngerde paklamaz kjasdhajksdhkjasdhjaskdhas diyip gideyom D:D::DD

      Sil
    3. ğojıdhouhaiposjkdoşufhasoıjaıoşsjasoıajs benim de ciğerim acıyür eva benim de....

      Sil
  2. Ehemm... Öhöm kızda ki karizma sayesinde şu an hayata zaten gülümsemeyen bir insan olarak hayatı pataklayasım bile geldi ğğojsjooaoşslpd :P Eğer yazıları okumasaydım İlk resimden son resime kadar hepsini farklı bir şahsiyet sanırdım ya niyse -.- şimdi gidip çirkin insan bulup ona bakmam lazım yoksa ıı! toparlayamam afdgd _._

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dğüasodkaosıdjasdpokasdoasjıdpkoaksğdpaskdaoısdjo j 3 gün gülcem çirkin insan bulma olayına... googlea funny people yaz ben öyle yapıyom hep

      Sil
    2. xD ivet bende en az 1 hafta funny people resimlerine gülerim asddsgrtjfewf XD

      Sil
  3. olm bidk o sünger giymiş hali mi :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) bu arada ııh ikna etmek lazım bunu da "bak sen çinli değilsin yanlış biliyosun" diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. luffyli fotoda belli bak biz sünger diyokda destekli tişört gibi bi şey heral dılasdoasd boyun kısmını da şop şaapmışlardır.

      Valla bence de çinli deel. nası aşşalıyoz la adamları yazık ıdajdosjadj cekican hariç HADİ ALIN CEKİCAN YAZDIM KODUMUN BÖYLE ARATIP DA BLOGUMA GELEN İNSANLARI ŞİMDİ GELİN!

      Sil
    2. DKSHKFJSDKHLFSDHJFHSDHFKJSDH MUTLU MUSUNUZ HAA MUTLU MUSUNUZ JDSHFHKSDHLFKSHFHJSDKFHKJSDHFKJSDH

      Sil
  4. Cekicamız cile varmıs lan bu ne bu ne bu kızsa ben neyim!!

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler burcu topluca bizi komplekse soktun şu an bu kıza bakıp depresyondan depresyon beğeniyok hepicimiz :)))) hatun taşş yaa.. ben bunların makyajsız hallerinide merak ettim haa bak şindi.. neyse ben bi gideyim şu köşede öleyimde geleyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var makyajsız hali bak gir deviantartına bi cinsiyetsiz gibi duran hali var ki favorim odaskdpoasdk bi de kız hali var. Tam 2 cinsiyette de taş yani. Gidip ölek madem...

      Sil
  6. Hepsi müthiş! ^^ Ben en çok Naruto'yu beğendim ama :D

    YanıtlaSil