20 Şubat 2013 Çarşamba

Kuroko no Basuke cosplay (Sara)

Bugünkü coserımız Singapur'dan. Coser adı "Sara", gerçek adı Tousa Bao. Şurdan --> http://worldcosplay.net/member/sadsadsadsad/ worldcosplay sayfasına ulaşabilirsiniz. Kendi sayfaları ve facebook adresi de bulunmakta.
Kendisi Kuroko no Basuke ile baya bi uğraşmış, Daiki ve Taiga olarak. Ben 2si arasında bi seçim yapamadım, bi de siz bakın :3

Yine büyük büyük bakıyoruz genşler.



Evet bu sefer coserımız kız değil erkek! Ve yüz hatları çok hoşuma gitti benim. Daiki cosplaylerini gördükten sonra peşine takılmıştım. Bi kaç Kuroko no Basuke'yle daha devam ediyorum..



Vee Sara'nın son bombası yine Kuroko no Basuke'den Atsushi Murasakibara!



Şimdilik sadece bu 2 fotoğraf var malesef. Devamı gelirse ki bilmiyorum ocak ve şubatta yayınlamış bu ikisini, en favorim bu olucak sanırım. Şimdi diğer çalışmalarından örnekler, buyrunuz:


Hiç oturup Luffy cosplayi araştırmışlığım yok ama ben bu Luffy'i sevdim, attım cebe yani, bende bende..

               Vocaloid / Kamui Gakupo         Sengoku Basara / Sanada Yukimura


Kuroshitsuji / Pluto. Daha iyisini görmedim ben o__o


Brave 10 / Saizo. Bu kıyafet daha bi farklı sanırım. Göbüş dekoltesi de yoktu sanki. Olsun olsun iyidir pojkasıopsdkad

Sara'dan seçmeler bu kadar. Gidiyom :3

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder