25 Şubat 2013 Pazartesi

Hakuoki Shinsengumi Kitan (anime/cosplay)

2 gündür gelen ıvır zıvır yorumlar için terbiyesizce bi ön açıklamayla başlıcam. 3 yıldır burda kendime yazıyorum ben, size noluyo ırısbı itici yorumcular ha :) Zorla mı okutuyoruz arkadaşım ne dolanıyonuz buralarda? Neyle vakit kaybediyonuz? Sen noluyor sen lan?!?!?* Kufurlerimi tutuyorum bak, kaç gündür beni hanımefendiliğimden kaydırdınız, burda gelen yorumlara bi atar yapmışlığım yoktu şimdiye kadar, ama ebesini siktiniz. MEKAN BENİM KANKALAR! Dağılıyoruz şimdi.


Hakuoki Shinsengumi Kitan'ı bu sabah bitirdim. Bu ara fangörllüğüm depreştiren etkinliklerde bulunuyorum. Çok sıkılıyom ben ha...

Şimdi konumuz şöyle, Chizuru kızımız, babası Kyoto'ya gönüllü olarak göreve gittikten bi süre sonra, kendisinden haber alamaz. Bunun üzerine yollara düşer. Yolda başına bi işler gelir ve Shinsengumi'nin kucağına düşüverir. Shinsengumi üyeleri fangörllüğünüzü doyasıya yaşayabileceğiniz çıtır samuraylar odksdpoakd 12 bölüm şunu mu seçseeem bunu mu seçsem yapın rahat rahat fangörl kardeşlerim! Konusu da sürükleyici, yanına da azcık tarih bilgisi, bi kaç ekşın sahne. Olur yani. Serinin devamı da var ama ben umarım izlemicem sınava kadar.
Şimdi başlıca karakterler ve cosplayleri olarak bi bölüm hazırlıcam izninizle :'3

Yukimura Chizuru:


Chizuru'nun cosplaylerine bakarken sıkıldım padsokdasıdj çok bi esprisi yok çünkü, hmene bi kaç tane aradan beğendiğimi gösteriyim.




Harada Sanosuke:


Şakacı karakterimizin cosplayleri baya ibretlik. Çok yıprandım bakınırken. Aradan sıyrılan bi kaçı:



Hijikata Toshizo:


Bu da sert görünümlü fakat içinde düşünceli bir prens barındıodpkasdıajd fangörl modu kapatamıyom :'(



Bu 4 çalışma sevdiğim bi coserdan, yine uzun uzun yazıcam ben :3 Siviyirim.

Nagakura Shinpachi:


Feyvırıt karakterim <3 nbsp="" p="">


En sağdaki arkadaşa kıyak geçiyorum bi dakka pdkaspdosakdsd kendisi aramıza İsveçten yeni katıldı, dursun o orda bi dğoasdkopakd

Okita Souji:



Deicn911'i hatırladınız mı :') Burdan hatırlayın Onun harikeyn Okita cosplayleri işte bunlar.




Sol alttakine bayılıyom ölüyom bak bi şeyler oluyo kalbime :')

 Saito Hajime: 



Toudou Heisuke:




Oldu hadi görüşürüz.

13 yorum :

  1. ayy çohsell bunlar yaa.. ya bu adamlar bundan para kazanıyolar mı burcu bi önceki yazında imkan verin şu çoculara falan gibim bişiyler demiştin yanlış hatırlamıyosam ben o cümleyi parasız bunlar bizim gibi fakir ama eğlencesine bunları yapıyolar deyu anladım.. ama para kazanmasalar nerden nasıl bulacaklar o mekanları, kostümleri la yüzlerine harcadıkları makyaj malzemesi bile deli para ediyodur.. ya çoh beğeniyorum ben bunları.. saygıylan takipteyiz anacım :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enaa bak iyi soru sordun. Ama cevabı bilmiyom dıoajsdıosdjad araştırmak lazım. Bi tane ço ünlü bi coser var. O baya turlara falan çıkıyo galibası twitterda koyduğu fotoğraftan ben bunları anlıyorum. Ne biliyim hobi olarak başlayıp sonra yarışmalara falan katılıp kazandıkça kendilerine para kaynağı sponsor falan buluyolardır belki. Du bi iyi dedin bak araştırıcam dşoaskalosd

      Sil
  2. Önceliklen mallıkta çığır açan yorumculara seslenicem. Sizin gününüz 25 saat mı amınakoyim? Ne bileyim kaç yaşında insanlarız, git sevgilinlen seviş, kitap oku, meksika yemeği yap, dizi izle, makarna kaynat. Nasıl bir döl israfısınız lan? Nasıl bir ziyansınız arkadaşlar? Yazık lan gün 24 saat.

    Konuya dönücem. Mor saçlıyı beğendim, güzeller içinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu dediklerini altına senin imzanı atarak gelen yorumlara koycam :B

      Sil
  3. Ayy bunun ilk sezonunu ayıla bayıla izledim de ikinci sezon sıktı bee anacım hoff o kıza da gıcık oldum onca yağuşuklu ergeğin için de TEK kız, evet bu yüzden gıcık oldum varmı itirazı olan dasdasads
    Yok yaa bunlaaa cosplay olmamış gibin bilemedim içime sinmedi, böle uzun saç kıyafet felan geçiştiriyolar gibi geldi dasdasds

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kdoğpaspiasodkaopsdk ben daha isinr olmadımda çok aşnafişne edicek gibi oğlanlarlan sinir gelcek gibi bana hissediyom.

      Önüne gelen bulaşmış bu animeye ama fotoğrafçılığa, mekana kasmamışlar. Giyinip telefondan çekmiş resmen hepsi, ondan iyi değil :')

      Sil
  4. Enammm kimler burdamış♥.♥
    Animeden favorim Hajime beni hayal kırıklığına uğrattı. Belki uzanan arkadaş iyi olmuş denebilir, ama yok cıks sevmedim.
    Bana göre en başarılısı Sanosuke'de sonuncu. Gayet şokella olmuş.
    Animede ikinci favorim Souji cosplaylerindense memnun kaldım, olmuş.
    Astıreyaya katılıyom, burdaki kız bi nevi Yuuki idi. Mıymıntı, uyuz, çarpacan çemçük ağzına rahat edecen. Hachi (Nana) ve Yuukiynen beraber en nefret ettiğim anime gızlarından.
    Ayrıca bu animenin ucundan kıyısından da olsa shounen ai'ye girmesi gerekti bence. Saito ve Souji potansiyelini harcadılar, YAZIK!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben izlerkene, Hajime'nin nebçim cosplayini yapmışlardır haa diyodum fos çıktı -_-
      Souji'nin çok dramatikli cosplayleri vardı ama spoi olmasın dedim koymadım ldjaısdaısjd

      Sen tumblra yaz animenin ismini onlar yeterince girmiş shounen aiye okdasodkasloksd ama ben sonraki sezonlarda ucundan bi yerden tutarlar diyodum enaa bak yapmadılar demek.

      Sil
  5. yav bu animeyi izliyim dedim 3. bölüme gelince dayanamadım bıraktım isimler bana çok gintamanın çakma shinsengumisi gibi geliyo, öyle olmayabilir ama ben öyle hissettiğim için bıraktım :D bu olay Brave 10'de de olmuştu "sarutobi sasuke" duyduğum anda kapatmıştım animeyi =/ olmuyo öyle yapamıyom izleyemiyom -.-'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olm seni spam şaapmış bu blog yorumunu yeni görüyom odajsdoıasdjasdoj.
      Yalnız o isimler hep Japon tarihindeki isimler bebişim biliyon de mi :') O dönemleri konu aldıklarından gerçek isimleri veya benzerlerini kullanıyolar yani. Bilmiyorum bunu mu kastettin ama :')

      Sil
    2. Höh ben de onay monay bekliyodur diye daha yazmamistim ajsjejsjsjaujdkkakdkcjfika

      Dedigim olay da oyle degil psikolocik olarak bi itekliyo kendinden ayni isimde farkli karakter gorunce o bakimdan :D:D

      Sil
  6. O bikbik konusan sahislar yorumlarinizi alin da bi gidin. Acikcasi boyle cosplay falan gayet iyi oluyor. Bir kac ay once cosplay yapacagim diye takmistim ama buyuk gercek(para) boleee suratima bi carpti carpis o carpis o gunden beri koseme cekildim oturuyorum iste.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iodkaspodkaspdoaksd hepimizin en büyük engeli para ço üzülüyom :')

      Sil