19 Şubat 2013 Salı

Cosplay (Gintama/Kuryu)

Kendime yeni hobi buldum. Cosplayer sapığı olucam ben. Cosplay yapmıyorum ama zamanında bi kaç peşine düştüğüm cosplayer vardı, şimdi dozu arttırıyorum. Hazır bloga da yazıcak şeyim yokken bu cosplayerları paylaşıyım dedim.

Şimdi göstereceğim cosplayerın adı Kuryu. Fotoğrafları için şurdan sitesine--> http://agrust.jugem.jp/ ve şurdan da facebook sayfasına bakabilirsiniz--> http://www.facebook.com/kuryu.cosplayer.jp
Fotoğraflara büyük büyük bakın :'3





Gintoki'lerden en favorim şu karda şemsiyeli olan. Yani öldüm bittim mükemmel! Ve ayrıca ilk fotoğrafta soldakinden tam bir aşkım kuzum canım bebeğim Hiroki (Narimiya) olduğunu kabul edin lütfen.

Şimdi hepimiz bu senpaiye aşık olduysak, bilmeyenler için gerçeği açıklıyorum. Kuryu çok yakışıklı bir "kız". İnkar etmek boşa çucuklar..Çok direndim ama yapacak bi şey yok. Çoğu coserın kız olması gibi kendisi de bir kız. Bu sefer hiç beklememiştim ama..Kendisi görüldüğü üzere Gintama, özellikle Gintoki'ye takıntılı. Başka cosplayleri de var ama ben bu yazıda Gintama'dan devam etmek istiyorum, benim de uzun zamandır tek takıntım olduğu için.
Farklı farklı konseptlerdeki Gintokilerle devam ediyorum.



Bu küçük kız da yeğeniymiş, ço tatlılar :3


Yalnız bu kan olayı hiç olmamış ama öyle kan mı sıçrar diyip emeğe saygı pozumu veriyorum.





Öf çok abarttım yalnız daha Gintama'dan diğer karakterleri koyucaktım. Bu noktadan sonra ayrılın siz isterseniz doaksdaposıdk





Takasugi'yi görünce pek bi sevindim böyle oturduğum yerden kaydım aktım baya bi şeyler yaşadım!




Ve harikeyn Hijikata cosplayleri. Daha fazla Hijikata istedim ben çok yakışmış :3 Gintoki'den sonra en beğendiğim bu oldu.

Bi kaç tane de Gintama kadrosu olarak yaptıkları cosplayleri atıp köşemde ağlamak istiyorum.

Bu en feyvırıtım <3 nbsp="" p="">

Shinpachi de ilk yılındaki Harry Potter adeta dpasodjasoıdj 


Hijikata'nın abartılmış mayonez sevgisi üzerine çok hoş bi konsept yapmışlar.

Fotoğrafları çok zor seçtim yalnız. Zaten facebook sayfasında beğen tuşundan kendimi alamayıp baya spam yağdırdım, yazık oldu. Kuryu'nun başka cosplayleri ve başka cosplayerlarla bu hobimden kendimi alana kadar devam edicem genşler. Şimdilik görüşürüz..

14 yorum :

  1. bu kızın ten pürüzsüzlüğü gerçek diğil dimi.. yooo yoo gerçek diğildir dimi.. biri beni sakinleştirsin yoksa kompleksten bilekerimi kesecem.. açın arkadan bi müslüm baba fon ölürken acı çekmiyim.. memesi nerde bu kızın.. bu kızın memesi yok.. ne biçimde memesi yok kii.. yaaaa ama yaaa kız olduğunu demeyeydin bari.. adamları güzel der geçerdik :(( yeminle bunalıma girdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten adamların teni güzel, ama vardır yine makyaj ve photoshop olayları heralde.
      Memesi yok evet neredeyse çıplak olduğu fotolarına da baktım gerçekten yok odaksdoıajd ben 2 gün aşk yaşayıp 3-5 çocuk yaptım kız olduğunu çakana kadar. Gerçi hala aşkım devam ediyo isterse kuş köpek çıksın.

      Sil
  2. kiz miz evleniyok biz
    ben ona daldigimda gor bak nasi kan sicriyo :)))))))))))))))))))))))))))))))))) daha konusurdum ama uzun bi biiiiiiiiip sesiyle sevgim engellenebilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay twitterında kabul etti takip isteğimi. fangörllük yapcam baya :')

      Sil
    2. yap yap arkandayim olm tobe tobe yaa bizde bunla ayni.irkiz benimkini de kabul.edeydi bi :)

      Sil
  3. aaaaaaaaaaaa bileklerimi kestim bırcı okurken. aaaaa cidden bak şuvan farkediyom *inandırıcılık sıfır* AMA TEŞEBBÜS ETTİM MAKAS ÇOK UZAKTI!!!! allam she's handsome dedikleri dün bu muydu tivıtırda dedindi? parmaklarımı klavyeden usulca çekiom bırcı sessizce uzaklaşıom ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet.
      Gay oldum ben poaskdaspdokasdok ciddiyim. Bence benden korkun artık. Egodan sonra ben de bozdum :'(

      Salaksın ayrıca pıdjasğdoaskdaosıdjasodıj niye rol yapıyon allaam yarappem yaaa

      Sil
  4. madem oyle o zaman "ben bi arkadasa asık olup cıkıcam" diyerekden dalmak gerek konuya.

    Hijikatanın katanasına da bayıldım yalnız hee, kagura olmamıs dombalak biriyle kagura mı olurmus =/ ve siz de sunu kabul edin ki shinpachi cosplayine en uygun kisi benim -ne yazık ki- o yuzden shinpachiyi de begenmedim akdbskdkrbskagsj

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimiz aşığık ilkercim hepimiz :')')'))))
      Çoksel bi hijikata coserı daha buldum ama sonra şaapcam. Ama bir Kuryu değiller hiç kimseler değiL!!!!!
      Shinpachiyi ben de beğenmedim, Kagura bilem daha iyi olmuş yani o derece dasıljdaıosd

      Sil
  5. Homofobimizi sayende yendik burcu artık uçana kaçana kız erkek ayırmadan slkfdjkljdf skjdfhksjdhf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğdıasjdpıoasjdasodjasdopaksd şizonun dediğine katılıyom.

      Sil
  6. demet'e de bi bahane lazımmış oh asdfghjhgfds

    kız yakışıklı bi de evet.. bunun kız hali çirkindir bence ama erkek hali yakışıklı jhgfdsdfg memesiz kız olmaz yok, al istediğin gibi kullan kaarşim hakkındır okadar aşk yaşadın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olm bunun kız hali yeğeniyle öbüştüğü fotonun üst solundaki hali zaten. Her türlü taş yani. Buraya koymadığım daha sonradan koycağım fotoları da var ayrıca. Taş yabacak bi şey yok. unisex taş. Taş.. Weiboya bağlıyom yine gidiyom.

      Sil