21 Şubat 2013 Perşembe

Çok geç kalınmış izlenmiş animeler yazısı

En son "izlediğim animeler" yazımı tee eylülde yazmışım. Şu güne gelene kadarkilerin hepsini yazamiciim malesef. Şöyle bi bakıp, du şuna 2 laf ediyim diceklerime yer vericem hazırsak.

Binbougami ga:

Konusu harikeyn bir anime. Harikeyn çünkü, hayatlarımız aynı konu üzerine kurulu gibi odapksdopaskd başrol kızımız Ichiko Sakura görebileceğiniz en şanslı tiplerden biridir ama aslında etrafındaki insanların şanslarını kendisine çekmektedir. Ben de insanların şanısını nötrlüyorum mesela şanssızlığımla pjdaosjısdıj bilimsel olarak kanıtlandı kıps ;)

Neyse bu durumu düzeltmek için Momiji dünyaya iner ver Sakura'nın şansını almak ister ve olaylar olaylar..İlk başlarda nası güzel gidiyodu. Kakara kikiri çok eğlendim. Özellikle yıllarımızın fantazısı "küvetle dövmek" bu animede vücut bulmuştur, fikrimiz çalınmıştır ama olsundur. Gerekli durumlarda kullanılan çok hoş bir gifim var en azından. Ehem, işte böyle eğlenirken bi arkadaşlığın gücü, ufak çaplı dramatikleşmeler falan yaşandı. Ben sonunu hatırlamıyom bile mesela. İlgimi kaybettim. Ama 2. sezon gelince izlemicem mi? İzlicem.


Btooom!:

Tek solukta izleyebileceğiniz mikemmel bir ekşın seri. Ne yazık Sao'dan kendine yer bulamadı genşlerimiz arasında pek ama. Du sinirlendim yine. Bi dk.. Sao diyorum çünkü Btooom! da bir oyun animesi. Hakikatli oyun animesi yani, Sao gibi lagaluga etmedi!

11 bölüm ekran başına bağladı, her bölümü müthiş heycanla bitip aynı heycanla devam etti ama finalinde "olum nabıyonuz :)" dedirtti. Yani hiç olmadı o final hiç olmadı... Yine de o güzelim diğer bölümleri çöpe atamam feyvırıtlarım arasına girdi kendisi.

İzlerken "Death Note mu izliyorum lan ben?" diyebilirsiniz. Zira aynı stüdyodan çıkmalar. Ayrıca başrol çucuğumuz Sakamoto'nun seiyuusu çok şaşırtıcı bi isim! Hongo Kanata! Oyunculuğu ne kadar sikimsonikse bu işinde o kadar beğendim ben. Ço hoş yani olmuş.

Ha animede saçmalıklar vardı tabi. Mesela -spoi değil zaten konuda bahsediyo bundan- bi gün, sürekli oynadığın oyun gerçek oluyveriyo ve bombaları kullanmada o derece mallıyosun? Yok olmamış o bence. Neyse genel itibariyle OLMUŞ.


Kamisama Hajimemashita:

Ben niye sevemiyorum acaba böyle animeleri :'( Yazık ediyorum. Inu boku ss de yalan olmuştu zaten. Bu kahya, hizmetkar vs. yok sevemiyorum. Kuroshitsuji Sebastian'ı bile sevmiyorum ben pdoajsdoasıdj sevmeyen insanlar gelin bi sarılalım :3

7 bölüm falan izledim heralde, ama anlat desen yok ıı ııh çıkmaz bi şey. Ama şu sınavım geçsin izlicem ben bi daha. Şu an bi heves geldi. Ama yine de çok zorlamıcam, çünküüğ beyaz saça rağmen darlanıp bıraktıysam iş zor.

Başka bi şey demicem.







Sword Art Online:

Seveni çok diye çirkinleşmicem dpaısjdaosıdj hanımefendiliğimi koruyarak 3-5 laf edicem. Oyun animesi var dediler geldik ve ne bulduk? Bi türlü ölmeyen her boka ben yaparım ederim diye atlayan zıkkım olası bir karakter -ki o alfheimdeki tipini kenara koydum konuşuyorum lütfen adamın elf kulakları var-, bol meme-göt, ensest, kavuşamayanların aşkı. Oyun pek göremedim ben :))))))))))))) Ha ilk bölüm çok iyiydi bak evet. İlk bölümden hayran kalmak hataydı demek ki bu kadar büyük hayal kırıklığı ve hatta antilik yarattı ben de. Bi de 14. bölüm iyiydi, orda bitireydiniz daha fazla saçmalamazdınız. Yalnız Sao'nun son bölüm bile Btooom'un finalinden iyiydi bak pdaskdaosdıjasd Bi dk yine ezicem; çünkü zaten Sao'nun finalinden bi bok beklememem gerektiğini öğrenmiş idim ve hazır idim.

Millet bu kadar aşşaa sao yukarı sao allah sao diye abartmayaydınız bana böyle bi tiksirme gelmicekti belkim. Çok iyi seriydi de sus de mi! Al bak ne ocaklar sönüyo böyle dpoasdjkaoısdj Neyse bitiriyom, götüm gibi seriydi ama izledim.

Yeter, uykum olduğunda 4 animeyle bu işi sınırlandırıyorum. He bi de tam o dönemler izlediğim Clannad'a 2 sallamazsam yazık olur. Ay çok ağladım ay kahroldum yorumları her yerden karşıma çıkınca bir dram kraliçesi olarak bakıyım yeter gari dedim. 1 sezon bitirdim. Dediler olay 2de. Olay molay yok. Harem var gızlar, oğlan falan. Adamın kakası gelmiş taam şunu da şöyle şaaparık oh tamam yeter bence demiş bırakmış animeyi. Tam dram olabilecekken, aaaa bakın biz naptık diye saçmalmışlar. Spoiler vermeden çok güzel özetliyom bence dasıjdasoıdj. Ağır konuşucam; çük gibi seri. Geriye kalan tek şey dango dango.

Bundan gari yalnızca Gintama izlemeye karar verdiğimden -sınava kadar- bilmiyorum arada kaçamak yaparsam izlediğim anime yazılarını yazarım. Siviyırım :'3 Gittim bay.



10 yorum :

  1. Kamisama Hajimemashita 'yı çok sevdim ben ^^ Hatta ost favorim. basu sutoppu :D Sanırım ikinci sezonu da olacakmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He ivit öyleymiş, 2. sezondan geri kalmamak için de izlicem artık dpaskdaopkd

      Sil
  2. Aslında bishounenli aşklı maşklı shoujo mangaları animeye çevirmek azıcık tehlikeli bence. Kamisama'nın ne olacağı en baştan belliydi zaten. Halbuse mangası o kadar da kötü değildi yani.

    SAO'yu uyardığın iyi oldu artık kafam meme göt kaldırmıyor:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlererken hep dedim ki kesin bunun mangası çok daha güzeldir dedim, hani her seride mangasını okuyan mangası daha iyi diyo zaten de, bunda böyle bi his gelmişti bana dopaskdaodk doğruymuş dimek.

      Ecchilere taş çıkartacak kadar yok ama, sonradan öyle biraz kafayı yedi Sao :B

      Sil
  3. SAO'nun çok abartıldığını düşünüyorum ben 15. bölümde sıkılıp bıraktım.Kirito da çok gıcıkkk.

    Btooom!'u çok merak ediyordum.Death Note gibiyse izleyeyim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah hep merakımdan hep, öyle öyle izledim sonuna kadar T^T

      Çizimleri ve efektleri Death Note gibi bu arada biraz eksik yazmışım oraya ama izle sen :3

      Sil
  4. When I οгiginаllу commеnteԁ I clickеd thе "Notify me when new comments are added" checkbοx
    and nοω each time a comment іs aԁded Ι gеt four
    emails with the samе commеnt. Is there anу way you сan rеmονe me from that
    ѕervіce? Τhаnk yοu!



    my blog post ... SEOPressor V5 review

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ney diyon ya sen! Sen benim arkam var tamam mı!

      Sil
  5. İtiraf ediyorum Btooom!'u ilk kez duyuyorum. Bir ekşın bi'şi arayışı içinde bilgisayar başında pineklerken yazıyı okumak iyi oldu. Hem de bölüm sayısı 12ymiş. Bir izleyeyim de kendime geleyim. Yorum yazarken açtım bile. :D Teşekkür ettim ve gittim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm ekşın ihtiyaçlarını karşılar hiç merak etme dkajdıajsdıasjd rica ettim

      Sil