17 Şubat 2013 Pazar

18 sorulu mim

Şeyma beni mimlemiş, bak hiç haberim yok dpasodaksopd kesinlikle zorla falan değil. Neyse mecbur cevaplıcam artık. Zaten sürekli ders çalışıyorum artık o yüzden bloga yazcak bi bok da yok :') Madem mimlerle geçiniyim. 18 soruluk soru-cevap mimine başlıyorum :3

1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay geldi mi başınıza?

Bunu duyunca aklıma ilk şu geliyo, 6. sınıftayken bi küpe almıştım çok severek. Bi gün küpenin tekinin kulağımdan düşmüş olduğunu farkettim. Baya aradık arkadaşımla ama yok, sonra o gece rüyamda küpemi o zamanlar takıldığımız eski bi parkın kaydırağının orda bulduğumu gördüm. 1-2 gün sonra yine arkadaşımla o parktaydık, ben kaydırağın sonuna oturmuş rüyamı anlatırken "kafamı aşağı bi eğdim küpe ordaydı" derken, kafamı eğdim küpe ordaydı. Sonra "voooooaaaaaağğğğhhhh" dediydik baya. Mucizeme bakın -_-

2- Hayatınızda aldığınız en büyük risk neydi? 

En büyük risk olmaya aday riskler almamışım heralde. Öyle bi durum olmadı çünkü. Ama aklıma gelen şu, kendime ev bakmaya çıktığım ilk gün, tamam bu ev olsun diyip sözleşmeyi imzalamıştım. Az bi araştıralım şaapalım yok. Sonra gelsin sapık komşular, gitsin orda dünyanın sonsuz vadileri.. Ama evimi ço özlüyom bak :'(

3. Almayı düşünüpte alamadınız neler var?

Beynim yandı ha, sıraya sokamadım, hepsi birden doluştu çünkü. Ebayde beni bekleyen Harry Potter eşyaları ve pek çok sevimli Japon eşyaları, dolu dolu sonu gelmeyecek kitap listem, dr martens botları, kapşonu kürklü mont, deri sırt çantası ve diğer ıdısı bıdısı şöyle olsun diye tarif edebileceğim pek çok çanta, siyah bere diye gider.

4- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? (Asla beyaz giymem vs.)

Kapri giymem. Fosforlu özellikle bu ara lanet olası kızların üzerinde sürekli olan gözsiken turuncu, gözsiken yeşil, gözsiken sarı serisi. Mor giymem.

5- Nefret ettiğiniz huylar ya da nefret ettiğiniz insanlar?

Salak insan. Hiç bi şekilde laf anlatamazsın hani, çok mantıklı karşılıklar verdiğini düşünen surat ifadesi vardır. Böyle adama dolu dolu "salaaakkkkk" demek çok rahatlatıyo ama dövmeden yine rahatlayamazsın yok.

6- Sizi en net tanımlayan kelime hangisi?

Faqir.


7- Hayata yeniden gelme şansınız olsa, hangi ülkede doğmak isterdiniz?

Japonya.


8- Tek başına bir insan keyif almak için neler yapabilir?


Severim ben tek başıma bi şeyler yapmayı. Çıkar giderim alışveriş yaparım, dolanırım, son zamanlardaki en feyvırıtım sinemaya giderim. Evde teksem eğer yapılcak şeylerin sonu yok zaten bak gözlerim yaşardı.


9- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!" cevabı alsanız?


Sen kimle kim oluyon ya! Benim eniştem polis ve teyzemin kocası eniştem tekrar eniştem benim astsubay. Sen benim arkam var tamam mı!


10- Ölümden sonra var olan hayata inanıyor musunuz?


Net cevap veremem. Şöyle ki inanasım gelmiyo, ama o zaman hass lan bu mu yani yaşayacağım hayat diyip darlanıyom, diğer türlüsü daha hoş. Ama reenkarne olayına daha şirin bakıyom.


11- Sizi yazmaktan soğutan olaylar?


İşte hiç bi şey yapmadığım zamanlar tıpkı şu
 anki gibi.

12- Kendinize robot bir sevgili yapıyorsunuz, ona hangi özellikleri eklemek isterdiniz?

Ana tam şu sıralarda da Zettai Kareshi izliyodum haa!  Ay durun başlıyom.
Serseri olmıcak, çoğu fangörllüğüm badboy havalı tipler olsa da, gerçek hayatta hoşlandığım tipler insanların "biraz ezik sanki" diyebilceği tipler. Saçıyla başıyla uğraşmıcak özelliği eklerim, kalktığı gibi olsun. Sonracıma, arada gözlük takma özelliği eklerim odpkasdaodk. Bilgisayar oyunu hastası olma özelliği eklerim. Annesiyle alışverişe gitsin ve poşetleri taşısın özelliği eklerim.


13- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?

Bazen yazmaya üşeniyom ben ne varsa onu yaşıyom mesela, ama yazınca da kuyruğu kıstırıp kaçıyo yani. Her ikisi de olur.

14- Aklınıza ik gelen ingilizce kelime hangisi?

Mudblood. Ben kafayı bozdum ha.

15- Bir kitap yazsanız, adı ne olurdu?

Faqirler İçin Hayatta Kalma Rehberi olabilir.

16- Blogger olmasa, şu an gerçekleştirdiklerinizi nerede gerçekleştiriyor olurdunuz?

He bilmem ki bi yere yazıyım da yeter, alışkanlığımı elimden almasınlar yani.

17- Birinden hoşlanıyorsun ama hoşlandığın kişi en yakın arkadaşından hoşlanıyor, arkadaşınsa boş değil ona karşı. Ne yaparsın?

Büyük ihtimal bi süre sonra zaten vazgeçicemdir. Ama vazgeçene kadar ne kadar dram varsa yaşarım, tadını çıkarırım dıajsıdjasd

18- İnternette sahip olduğunuz ilk takma isim neydi?

Miss.Bennet'dı galiba ya. Sene 2006 mı ne, körpecik liseli, yazık :/


Sürekli soru-cevap mimi yapıyoruz diye mimleme işini bilemedim. Bi Mathi diyim de belki canı sıkıldığında yapası gelir yazık gariban.


17 yorum :

  1. bence mucize olayı cidden ilginç, ben hiç öyle aksiyonel bir olay yaşamadım :D Dr.martens bende 1 tane var ya, almaya karar verdiğimde Türkiye'de satışı durduruldu resmen -_- Belki İstanbul'da falan vardır gerçi, Kocaeli'ye göre konuşuyorum :D
    Robot erkeğin çok şirin olmuş, bu kadar detaylı tek seninkini gördüm genelde ne biliyim "dürüst olsun" deyip geçiyorlar :P
    eğlendim yine okurken fgjkfjgfdkgfd :D bence Japonya'ya falan yerleşmelisin hatta Şeyma'yı da almalısın kjfkjgdfkg bence bunu başarmalısınız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay tam şuvan grandpa yazını okuyodum yorum maili gelince şaşırdım ha dpaoskdapsodk

      He bak İstanbul'da bi araştırmasını yapmalı :'(
      Yok kişiliğine ellemem çocuğun yazıktır, bu ihtiyaçlarımı karşılasın kaafi dopaskdasodk

      Yerleşçem Japonya'ya evet bunu biliyorum :'3

      Sil
    2. o yazımı okuyacağını düşünmemiştim ya fgjfgjfdjgjdkfg okumayaydın iyiymiş rezilliklerimi sende gördün o zaman :D
      eğer sitede falan görürsem haber veririm :D çünkü ben mat siyah istiyorum her yerde arıyorum, bende olan parlak çiçek kabartmalı bir şey :D
      pof...yerleş de oradan yazılar,fotoğraflar falan paylaş bende soğuk odamdan görüp biraz ufkumu genişleteyim ya olmuyor böyle :D

      Sil
  2. oha la o küpe olayı baya iyiymiş sana gelmişler karşim dflajsdbgdsfgjdhfjhjg
    9.cevap sadlkjbalkgdsslkdfjgbşgjbklfdgbkfjbalfhkbldkfjhknghşdfjhnfdljdfngskşldfghnfjhşldfjnşfgkjf
    mimi okurken gözüm sağa kaydı da olm 11li mimin ilk gifi sadklfabglksdgbdldfkh. bi de son verdiğin reklam en çok okunanlarda bak iyi para kazancan ordan sen lfkdsgbjsdgfdjhfg
    12 için. olm sen bildiğin nerd istiyosun lksdfjslkgjkdjhglşjbgsdf. tbbt çok izliyon sen he sfjgsdşlfjghlhjfkjkf
    olm bu miss.bennet yoksa elizabeth bennet olan mı asdfghjklşi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyom diyom dinlemiyonuz beni. Rusyadaki meteor olayının rüyasını da gördüm diyom 2 gün önce. odpaksdpoaskdasokd

      Ay gife güldüm şu an baya pdojasdoaısdkaspidokadiaopkd ben ordan paramı çektim ha bilmiyom yattı mı annem bakcak hesabına işalla yareppim :')

      Evet şu an elimde bi tane nerd var zaten. Ama denk gelemiyom bebeyle. Yoksa çok güzel şeyler yaşıcaz da.

      Evet cınım elizabeth olan dıaosjdaosıdjasdı

      Sil
    2. he gördüm isyanlarını o konu hakkında ksdfjlfhfgfg. ama napalım karşim sende hiç medyum tipi yok kdfbasflkshfgdfgd

      zamanında önümüze hangi kitap ya da filmi atmışlarsa o olmuşuz he klfjbsgkjblf. benim 2.isimlerdendi o elizabeth bennet :') ya da 3 bilemedim şimdi çok isim değiştim ben kljbsfklsjgfgdfhfjfg

      Sil
    3. Bi gün çok pis gördüğüm bi rüya gerçekleşcek işte o gün....

      Öf hepimiz bi dönem olduk belki de şiyma bir bennet dpasjdaoısdj

      Sil
  3. en yakin arkadas bensem askolsun lan tek.gunler cift gunler yapardik drama gerek.yok
    mor giymemen benim yuzumden olabilir mi
    gahhdagdhdjdjshgghjjhshjj mudblood u cepte bil sen BULACAM OOLUUM SENİ !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok olm çocuk sana varmış tek günü çift günü sana kalsın dpoasdpaosdk o işkenceyle elde ettiğimiz adamların uygulaması..
      Bilmiyom galiba SENİN YÜZÜNDEN OLABİLİR ÇIĞIRTKAN YOLLAYACAM Bİ GÜN!
      Senin bu mudblood ve sınav desteklerini hep torunlarıma anlatacam kankeytom :'')')')')

      Sil
  4. 17de anırdığımı inkar edecek değilim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. niye anırıyıonki sen bir genç kızın yaşayabileceklerine?

      Sil
  5. olm ne güldüm yine bak jhgfdsasdf adam gibi bi senin blogu okuyom, adam kayırıyom, kıymetini bil asdfghgfds

    şurada nefesim kesildi "Sen kimle kim oluyon ya! Benim eniştem polis ve teyzemin kocası eniştem tekrar eniştem benim astsubay. Sen benim arkam var tamam mı!" dskdjfgdhsjd ezberlemiş!!!

    o ilk cevabın bak hakket mucizeymiş he.. vayyss haberci rüya mı oluyo ne oluyo o çoacayip!

    5., 6. ve 8. cevapları alıp bağrıma basıyom.. öpüp kokluyom böyle, şömine karşısında uyuyoz birlikte :')

    robot sevgili olayında da tüm özelliklere katılıyorum ama oyun sevgisi hariç.. ben sevmiyom ya o da sevmesin.. öff kısaca kyu'nun oyun oynamayanı ha şdsdfopsşdoaşs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dopaksdiasıopdjasoşıdj tebi ezberledim sokakta bana pislik yaptıklarında da başlıyom hemen. Çok kullanışlı replik.

      dopaskdoıasjdoadısj tuğçenin hizmetçi kız şopundaki gibi bağlarsak kyunun klavye kullanabilceğini sanmıyom. Aklımızda dursun. Arada ben açar oynatırım sen yokken doaısdasıduh

      Sil
  6. turuncu atkım var ve teesüf ediyorum seni sfjhkahja resmen böyle fosforlu, karanlıkta bile görünüyo. ama lan ben neden kimsenin üstünde görmedim? sokağa çıkarken takmaya utanıyom renginden ama çok güzel böyle kocaman, öf ne diyon sen ya stres yaptım safhjakfkljd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ğ0ÜDIKAĞPDOĞKSIDPOASKL,DÜPOFIJĞFPAJSĞDOASIJDAÜPFOJĞFOASKPASK KIRILDIM RESMEN GÜLERKEN!!!!
      Du kıvıracam şimdi.
      Olm atkı falan değil olay böyle kocaman tişört falan giyyolar öyle maça çıkcak gibi. O fosforlulardan bahsediyom. Yoksa senin atkıyı gözüm seçmez benim gözüm bozuk.

      Sil
  7. zxcnlzcknlzcknz faqir mucizesi (1.soru) sdklsdknfsd
    7.soruya gerek yokmuş he belli zaten cevap sdnfsdkjf şurdan adam tutup çevirsek de sorsak meselağ aynı bunu der he bak çok ciddi diyom der sdlkfnkjdbfsdjkbfsd
    12.soru da zettai kareshi'den araklama kandnskdn onu eklerim bunu eklerim sdfskdjfbsdjf KADIN SİMSDE OYUN KARAKTERİ YAPION AMA SEN KJSBDJFKBSDKJBFKJSBFKJSBDFKJBSDKJBFKJSDBF

    oğlum...bak oğlum dedim farkettin mi? güle oynaya sona geldim ben negzel hahahhihihi diye mimi bana atmışsın panpişim sdjbfjkdbsbfsd bu ay sırf mim bloğu old ha höf S: ok taam tenkz...^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. d.lskdmsldkasdmalsdnasdjkn yorumun %70 i é dpıajsdoadjaoısdjé dan oluşuyo arkadaş.

      Sen çok sıkılıyon naassa diye sana yolladım dpıasjoasıdj ok kib.

      Sil