16 Ocak 2013 Çarşamba

Saçlarımızı nasıl renklendiririz (çok bilgilendirici yazı)

Şimdi 6 yıllık saç boyama geçmişimi sizinle paylaşıp, saçını boyatmak isteyenlere biraz rehberlik etmek istiyorum. Çünkü bu ara saçımla ilgili sorular tavan yaptı nedense, artık şu yazının linkini atıcam tek tek açıklamak yordu :') Hem boyalar üzerine hem de toplumun tepkisi üzerine bi konuşalım bakalım :B

Saçımı ilk kez boyadığımda lise 2 bitmiş yaz tatilndeydim. Annem yurtdışına çıkmıştı görev için. Bana da babanemlerde çok daral gelmiş soluğu kuaförde alıvermiştim. Ben biraz çok soluyorum galiba ki, yeşil ve pembeye boyatıp çıkmıştım. Anneme hep saçımı maviye boyatmak istediğimi söylerdim, he gülüm he havasında takılırdı. Eve dönünce şok oldu tabi. Ama sevdi yani, babamı zaten kaale almıyoruz burda o karışmaz.

İlk saç boyatmam olduğu için, ben hiç bilmiyorum tabi saçı açıyolar oryalle öyle boyuyolar. Kufördeki adam diyince eyi tamam dedim, zaten bi yıpranma söz konusu olmadı hiç. Sonra bi kaç aya boya akıp pembeli sarılı bi şeye döndü. Okul başlıcak diye tekrar boyatmadım ben de. En can sıkıcı kısmı Ankara'da tüm hanzoların "hele hele aahgghh gakkgkk" tarzı laflar atmasıydı.

Okulun başlamasına yakın tüm saçımı siyaha boyattım. 2 yıl siyah kullandım. Lise bitince, yetenek sınavlarına hazırlandığım dönem, enseden bi kaç tutamı mavi mi yeşil mi hatırlamadığım bi renge boyattım. Yalnız kuaförün salaklığına sanırım çok tuttu oryali saçımda, keçe gibi oldu ensedeki saçlarım. O kadar bunaldım ki bi kaç ay sonra evde belime gelen saçları çeneme kadar kestim ( o gün bugündür omuz hizasından daha uzun kullanmadım, uzatmaya çalışıyorum artık :'( ) Yani diyorum ki, eğer kuaförde saç açtıracaksanız işini bilen birine yaptırın. Pahalı görünen yerler iyi yapar diye bi şey yok ki benim gittiğim yer "elit" sayılan bi yerdi.

Üniversite 1. sınıfta saçımı kendi renginde kullandım. Bi dönem kızıl boyalarla takıldım. Gayet sağlıklı mis gibi. Ama hani dövme yaptıranlar derler ya bi kere yaptırınca gerisi geliyo diye, aynı öyle işte. Saçınızı bi kere farklı renklere boyatınca, düz renklerde duramıyosunuz. Benim avuçlar kaşınmaya başlayınca üni 1.in yaz tatilinde kuaföre gittim. Elimde mavi saç fotoğraflarıyla. Bunu istiyorum dedim. "Tamam hallederiz" yaptı bana. Saçlarım oryalle açıldı. Boyandı. Ortaya çıkan sonuç KORKUNÇ! Sinirden bi şey diyemedim bile, ağlıcaktım yoksa.


Gösterdiğim fotoğrafla hiç bir alakası yok, onu geçtim maviyle hiç alakası olmayan bi renk! Hatta bir renk değil 3-4 renk vardı kafamda, hepsini boyayamamış bile diplerdeki sarıları görüyosunuz. Adam 2 gün sonra bi daha gel dedi. Gittim, yine boyalar karıştırdı bi şeyler ve yine tutturamadı. 2 gün sonra bi daha gel dedi yine. Gittim ve siyah-mavi bi renkle kaldım ortada. Bir de salak gibi 70 lira mı ne vermiştim. Hala lanet ederim o adama. Çünkü saçlarım o kadar yıprandı ki, banyodan sonra tararken uzuyodu saçlar lastiğe dönmüştü resmen. Hayatımın en büyük hayatlarından biri olarak kaldı o kuaföre gitmek.



Sonra o yaz denize falan girince 1-2 günde yeşilli gri saçma sapan bi renge döndü saçım. Bilmiyorum siz buna soğan kabuğu mu diyosunuz ama resmen Gülşen Bubikoğlu yeşili. Nasıl da yıpranık görüyosunuz.


Yaz ortasında bu renge tahammül edemeyip gittim kızıl mıdır nedir artık öyle boyattım.



Tatilden dönünce de kendime adam gibi bi kuaför buldum. Binbir tehtidle, yapamazsanız parasını vermem, sinirden oturur ağlarım burda saatlerce diyerek bi önceki kuaför maceramı da anlatarak saçımı tam doğru maviye boyattım.

Yine açma işlemi uygulandı tabi ne yazık ki. Bu boya açıldıkça mavi kalıyo, dibin geldikçe açıp boyıycaz sadece deseler de, saç rengim açıldıkça hiç de mavi kalmadı. Ama ben mecbur o kuaförde boyatmaya devam ettim. Dibini açıp mavi rengi tüm saça uyguluyolardı yine. 1 buçuk 2 ay sonra grili yeşilli mavili garip bi renk oluyodu. Hatta sokaktaki 2 tane teyzeden (ki birinin akli dengesi bozuk) "yaşlanmışsın" yorumları almıştım. Sağlık ossun. Ne kadar yıpranmış yine bakın :'(


Bu dönem kalmaya gittiğim her eve yastık kılıfımı götürmek zorunda kaldım. Çünkü çok akıyodu boya. Hele ki yazın mavi terlemek kadar iğrenç bi şey yok. O saçla uğraşmaktan o kadar bıktım ki tekrar siyaha boyadım. Hem biraz bırakayım kendine gelsin dedim. Sanırım yarım yıl dayanabildim. Sonra bakır tonlarında boyattım, ama siyahtan dönmek imkansız olduğu için yine saç rengimi açtırdım oryalle.

Vee gelelim geçen yıla. İnternette dolanırken, manicpanic diye bi marka gördük. Saçını bu boyayla boyayanların fotoğraflarına baktık (çoğul konuşuyorum çünkü Tuğçe'yle deneyimledik bu kısmı), böyle bi "SAÇIMI BOYATMAM LAZZIIIIMMM!!" diye geldiler bize. Ben komple ensemi, manic panicten aldığım turkuazla boyadım. Fotoğrafta arada görünen sarılar aslında aldığımız manicpanic beyaz boyasıyla boyalı. Ama platine kadar açamadı kuaförler o yüzden tutmadı.


Bu boya için tabi önce saçlarınızı açtırmanız gerekiyo. Baya açılması lazım hatta, platine kadar. Sonra boyayı evde kendiniz uygulayabilirsinz. Krem gibi zaten elinize bi eldiven geçirin ve bi tarakla bol bol tarayarak sürün, köpüklendiğini görürsünüz tarak üzerinde. "Tamam olmuştur" diye ikna olduğunuzda da yıkayın. Ben 1 gece kafamda boyayla yatmıştım bile hiç bir zararı yok. Neyse ben şimdi boyanın uygulanışı hakkında konuşmıyım zaten bunla ilgili yeterince video var, ve manicpanic türkiye yazarsanız sitesinde de açıklama var.

Kendimi avutmaya çalıştım, hayır hepsini boyatma yapma etme, sadece ensendeki saçlarla yoluna devam et dedim ama. Yaz tatili dönüşü kendimi kuaförde saçımı açtırırken buldum. Sonra manicpanicin turkuazıyla evde boyadım.


 Resmen rahatlıyorum saç boyayınca dasjdaısjd Neyse, yine tatile gittim, hatta saçımı boyadığım akşam otobüse bindim evet doğru dıajsdoaısjd. Denize girerken boneyle girdim. Korktum akıcak diye. Son 2 gün bonesiz girdim ve azıcık aktı. Ve bu boya aktığı zaman da çok kullanışlı. Ben sadece mavinin 3 tonunu denedim gerçi diğerlerini bilemem. Açılıyo yine mavi kalıyo saçın, turkuazımsı bi renk ya da tam adını koyamıyorum :B Bu aşağıdaki fotoğraf yukarıdakinin deniz+güneş vs ile iyice açılmış hali.



Neyse efenim, en son yaşadığım mevzuu da şu; dibim geldikçe açtırmak için 2, 2,5 ayda bir gittiğim kuaförüm, illa ki bi boyanı getir göreyim nasılmış, ben boyıyım burda diye konuşunca aldım boyamı gittim. Boyayamadı gerzek. Yapamadı yani bildiğin. Aylardır kendi başıma gayet yettirdiğim ve tutturduğum boyayı adam yapamadı. Kendi mavi boyasından sürdü saçıma. Ben çok ağlandım zırlandım tabi orda ve evde. Çünkü biliyorum kuaför boyalarının ne mal olduğunu. Bu bi kaç ay boyunca resmen sosyal hayatım etkiledi! Kafamı bi yere koyamıyorum, her yerde arkamda mavi iz bırakıyorum. İlk banyodan sonra suratım ve vücudumun bazı yerleri maviydi inanır mısınız?! O yüzden sürekli saçlarımı, kafamı eğerek yıkamak zorunda kaldım. Sonra küvet temizledim bi de! Manicpanic için sitesinde yazar ki; kıyafetlerinize bulaşabilir. Ben o kadar nadir yaşadım ki bunu manicpanic boyasıyla. Boya çıksa da yıkanınca geçiyodu. Hiç mavi terlemedim mesela. Bunlar güzel şeyler. Kuaför boyası baya bi akıp beni bırakınca çok şükür ki, tekrar boyamı aldım ve boyadım. Mutluyum :')


Saçlarım bu renklerde gidip gelmekte uzun süredir. Voodoo Blue ile yapmıştım bu renkleri. Dün after midnight blue aldım. Bunlardan biraz daha koyu şu an. Ha bir de, benim saçlarım omuz hizasında ve bir kutu boyanın yarısından azıcık fazlası yetiyo gayet, bunu da belirteyim.

Şimdi size söylemek istediğim şudur ki, kendi deneyimlerime dayanarak, kuaförü tercih etmeyin. Ha çok süper paralar sayıp çok süper kuaförlerde çok süper boyalarla boyatabiliyosunuzdur, orasını bilemem. Bunun dışındaki kuaförde boyatırsanız, kullanımı çok zor anlattığım gibi, yani zevkini çıkaramadan bıkmış oluyosunuz.

Özellikle eğer Ankara'da oturuyosanız ve saçınızı farklı renklere boyayacaksanız, brace yourself. 3 yıl önce kuaförde boyattığım maviden sonra ben baya yıpranmıştım. Hani laf atana bi yere kadar cevap vermiyosunuz, bi yerden sonra çizmeyi aşıyor durum. Durup durup kavga etmişliğim var. Bi de cevap verince o kadar korkuyo ki yüzsüz pislik herifler. Hiç beklemiyolar çünkü, alışmışlar laf atıp geçmeye. Ama artık kafama takmayabiliyorum. Çok sinirli olmadığım sürece, umrumda olmuyo yediğim laflar. Çünkü sonu gelmiyo. Mesela bi anda bi hanzo ordusu hepsi zaten sana bakıyor olduğu halde birbirini dirsekliyo hınçla "baahkkk baahkk" diye. Kapalı bi mekana girdiğiniz de tüm kafalar size döncek yapıcak bi şey yok. En kötülerinden biri de "sevimli" takılan kızların attığı "aaiiiyyyy" çığlığı. Gömücen bi tane suratına. Ne aaiiy ne istiyon git boyat o zaman!  Ha, yolda yanınıza gelip "saçınız ne renk?" diye sorarlar. Bu nasıl bir sorudur hiç bilmiyorum. Ne diyim kırmızı mı diyim yani, ne istiyosun ki? Bol bol durdurulup "saçınızı neyle boyadınız, bakımı zor mu?" vs sorular da sorarlar. Bir de "orjinal mi?" diye soran çok var. He nemden böyle oluyo. Canım milletim :) Çok seviyom.

Hafızam da yer eden en güzel 2 lafı söyliyim, birini Eskişehir'de sabahın köründe yedim "Ne goydun la gaffana?" demişti bi amca. Geçen haftalarda Ankarada da "vooov blue" demişti, kültürüyle laf atan bir genç. Yani eğleniyosun da aynı zamanda.

Kışın atkı, bere dolanın, yine aradan çıkan 3 tel maviyi seçebiliyo adamlar. Öyle gelişmiş modeller var Ankara'da. Bunların yanında, yanınızdan geçerken "çok güzel olmuş." diye kulağına üfleyip geçenler de var tabi, yok değil. Ailelerden gelen "gençlik işte" yorumları da çok can sıkıcı. Yaşla ne alakası var bu işin? 30-40 yaşında olup saçı rengarenk olanlar yok mu? Var. Belki ben 5 yıl sonra sıkılıcam bu renklerden bırakıcam orası ayrı. Ama bunu anlatamıyosunuz işte.

Saçlarıma bu kadar çok işlem yaptırttığım için pişman mıyım? Evet. Cahil cahil gidip o kadar açtırıp saçma sapan boyalarla çok yıprattım. Eski canlılığı, dalgası artık yok. Keşke önceden şu an kullandığım boyayı kullanma şansım olsaymış diyorum. Şimdi yine eskisi kadar yıpranmış bi halde değil. Gerçekten boyanın onarıcı etkisi var sanırım. Yani saçımı bilip etmeden boyatıp yıprattığım için pişmanım, yoksa renkli kullanmaktan yine vazgeçmezdim.

Bence biraz aydınlandınız ha, başınıza gelecekleri biliyosunuzdur artık. Ekstra soru varsa yorumlarda çekinmeyin efem. Görüşürük.


48 yorum :

  1. üeehhh! biliyodum renkten renge girdiğini de bu kadar tahmin etmemiştim bu ne la böyle gökkuşağına dönmüş kafan O_O. ha bi de olaya lisede başlamış olman büyük cesaret sokakta hocam görse beni naptın sen der kafana vururdu okul açılınca da bütün öğretmenler durumu öğrenir "sirsiri" etiketiyle sınıfta kalırdım :')
    ilk fotoğraf efsane ama belli oldu kızların %90ı lise bitince ya da biterken belindeki saçlarını ensede kesiyo fff. ama ilki tam japonmuş he hataymış senin burda olman o zaman da khfbaslkdghdfg.
    ama itiraf ediyim ne kızıl ne renkli ne de lacivert sana en ama en çok turkuaz yakışmıştı la. ya da bilmiyorum ÇOK GÜZELDİ LAN O! ıhım neyse, kıskançlığımı bir kenara bırakıyorum ve birkaç seneye saçın eski haline gelir umarım karşim diyip gidiyorum. bay! :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep hata hep podajsdoıasjd Japonya'da doğacağdım ey gidi :'(

      Yia öyle turkuaz falan çok zıpırık kız geliyo artık istemiyom dojasdıopajd yaşımı başımı aldım daha olgun renkler seviyom :B

      Sil
  2. Asdasfada XD Yedim yuttum resmen yazıyı. Ben de boyucam yakında. Bi türlü sarıya dönemedi saçım. Eski boyamın markasını da hatırlamıyorum. Lanet olasıca boya kutularındaki resimleri 3 yıla bi değiştiriyo mu napıolarsa artık. İnat ediyorum gitmicem kuaföre kendim yapıcam diye xD Bi bulsam ah boyucam arghh :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ey gidi işte ben de bakır tonlarında boyarken sürekli kutunun markasını numarasını saklasam da bi daha gittiğimde bulamıyodum pdıajsdoıasjd
      Kesin var bi işler. Bulursun umarım :B

      Sil
  3. ay yazııııığğğğkkk la, kuaförlere LANET GİTSİN hımını kıdıklırım. Nefret ediyorum hiç bi boku doğru yapımıolar lanaet, pislik herifler. benim de kaç maceram var mesela bak kaç ay oldu hala korkuma gidemiyorum kuaföre ::'''''))))))) sıçıyım ığzına bırnını nımıssız neyse, içim cızladı lan açtırma maceralarına yazık saça höf :''( en baştan ikinci foto var ya hani enseden çekmişsin, renk tonu çohhoşmuş ya la onun, şaapamamış ama tonu beğendim. manicpanic'li saçını zati biliom o akmış halinin turkuazı bile güzel olm ya negzel. Benim surat belkim bu kaa esmer olmayaydı :::)))))) güzide genlerim... ben de boyardım :///
    God safe you Bırcı, ilerki açtırma maceralarında. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ldkajsdoıasjdaoısjdaoıjd o nefretin hissettim na şuramda ;)))))))

      Sil
  4. http://instagram.com/p/T1ycfktKSd/
    benzetmekten kendimi alamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana mı yia? Kimmişikne bu? Hiç benzetemedim ben :B

      Sil
  5. Şimdi Bırcı benimde bikaç yıl evvel saçımın üj bej tutamına mor ve kırmızı yaptırma hadisem vardı ensemde yeşil deneyip yapamamıştı kuaförüm enselerim yeşil kalmıştı :( Neyse boyalar 3 haftada aktı sonra o iğrenç sarı saçlar kaldı çok yıpranmışlardı :( Bu oryeli hep yaptırıosun sen deelmi? Açtırma konusu olmasa manicpanicten hemen bitane sipariş etcem ama açtırma çok aklımı karıştırıo :( Ya saçlarım keçe gibi olursa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben 2 ayda 1 falan hep gelen dipleri açtırıyorum. İşte kuaför tavsiyesi al birilerinden, ya da git kuaförlerle iyice konuş böyle böyle oldu de. Deneyerek bulucaksın anca. Benim kötü yapmıyo mesela yeni gelen saçlarımı açıcı. Uçlar biraz yıpranık önceden kalan saçlar olduğundan o kadar.

      Bu zıpırık renklere illaki açtırman gerekiyo malesef.

      Sil
    2. http://www.pemberehber.com/2011/07/06/sac-rengini-acma-papatya-suyu-ile/comment-page-5/#comments şöyle bişey varmış bitkisel yollarla açsam diyorum yaza :D bigün gaza gelip çat diye boyicam sanırım bende :D

      Sil
    3. yalnuz bildiğim kadarıyla papatya suyu yazın güneşte açılan saç efektiyle açıyo en fazla. Yani renkli şeylere boyatman için sarıya kadar açtırman lazım zaten. İşe yaramaz eğer dediğim gibiyse

      Sil
    4. alttaki conconusmuslar 4. kez yapıştan sonra sarı olduğunu iddia ediyorlar :D neyse kendime hedef koydum 45 kilo olursam boyatcam :D

      Sil
    5. he işalla seda sayan sarısı demiyolardır :B dpoaskdopasıdjkasıodj hadi bağalım :B

      Sil
    6. papatya işini yapan tanıdığım var hiç açmamış... birde unuttuğun güzel tepkilerden biri de "doğuştan mı" sorusuydu

      Sil
    7. aa doğru lan doapksdoakdpaosdkasd arkadaş olmak istediğim geçler dediydi doğru

      Sil
    8. ehahaha :D bakalım 45 kilo olursam düşiniciim :D

      Sil
  6. çok güzel olmuş bu yazı, kuaförlerle ilgili dediğine çok fena katılıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dünya standartlarında kuaför istiyom :'(

      Sil
  7. Bu resimlerdeki renklerin hepsi çok güzel lan. Senin ne idüğü belirsiz iğrenç renk dediklerini de sevdim ben :d Düz kızıl biraz sıkıcıymış sadece.

    "aaiiyy" diyen kız ne yalnız? Hangi ruh hali tonlamasıyla diyo anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay nası seversin. Ben bilirim ne yaşadığımı dıpjasdosıajd

      Kız şimdi sevimli ya, saç rengimi sevip sevimli tepki veriyo böyle adamotu gibi ses çıkararak. Gözleriyle takip ediyo baya bi süre.

      Sil
    2. asjhdg adamotu. He, gene tercih edilebilir bir tepkiymiş, biraz görgüsüzce de olsa.

      Sil
  8. Ben saçlarımı hiç boyatmadım. Aslında kendi rengini seviyorum,güneşte uçları açık görünüyor ve hoşuma da gidiyor ^^ Hepsini tamamen boyamak istemediğim için uçları renkli olsun istiyorum; ama renge karar veremedim. Hatta saçlarımı kısacık kestirmeyi planlıyordum, bir süreliğine erteledim.
    Tekrar teşekkürler yazı için Burcu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıymayın saçlarınıza nasıl özeniyorum uzun saçlara bilemezsin. Ama bi şekilde gidip yine kestiriyorum anlamadım ıdjasodıjasd

      Uçları boyat sen iyi bi yerde, hiç boyatmadıysan zaten, benim ilk saç boyamda dediğim gibi öyle gözle görülür bi yıpranma olmaz.

      Sil
  9. Kızıl hariç hepsini sevdim, bi de arada kuaför yüzünden gerçekten delicesine yıpranmış. Ankara'dan nefret ettim okurken. Nası o kadar çok mal toplaşmış ki oraya, İstanbul'a gelip seyrelsinler biraz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adım başı diyorum ya adım başı bu adamlarla dolu. Kaçacak delik yok artık her yerdeler.

      İstanbul'da hiç laf yemedim, insanlar medeni :')

      Sil
  10. Ben tamamını en çok kırmızıya boyattım hoş onda da açtı ama sonra bakıra falan boyattığım için tamamen aktığında sarı değil turuncumsu bi hal almıştı. Kuaför konusunda katılıyorum benim saçımı yıpratmadı ama kendi boyadığım manic panic çok daha kalıcı oldu kesinlikle. Daha geçen ay mavi boyatcam diye gittim saçlarım siyah oldu :( Şimdi tekrar açtırmam lazım başka renk istesem. Ama artık ben de hiiç kuaföre para dökmücem akıllandım :D Ayrıca son renklerin galp.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kuaförle olcak iş değil bınlar :B Geç geç akıllanıyoruz böyle :')

      Sil
  11. O değilde sen ne tatlı bişisin ya erkek olsam.... dinimiz amin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. idpkasğdoksdoakdspoak yanlış görüyon bence :B

      Sil
  12. Ben de 3 ay önce normal bir renge boyattım yaklaşık 6 yıldır insandan çıkmayacak renklerle takıldıktan sonra. Şimdi seni okuyunca tekrar özledim ya*.* uğraşmaya yorulmamış olsam açtırırdım tekrar. Elimdeki Manic Panic mor boyayı direkt süreceğim kahvenin üstüne ama, sonuç ne olursa olsun kabulüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya artık saçın diplerden istediğimiz renkte çıkmasını sağlayacak bi teknoloji diyorum!
      Kahve saça uygulayınca sonucu bana da söylesene merak ediyorum :B

      Sil
    2. Al bak burda yazdım kahvenin üstüne nasıl tuttuğunu, ya da tutmadığını. http://cirkinkadinyokturazmakyajvardir.blogspot.com/2013/01/manic-panic-sac-boyas-deneyimlerim.html Link verdim ama blogunda istemezsen silebilirsin^.^

      Sil
    3. Yok yav niye istemiyim :3 Bakıyorum hemen *.*

      Sil
  13. Bundan bir 4-5 sene önce bugünlerde hürrem kızılı denen naneye boyatayım demiştim. yani öyle pek değişik bir şey değil. ama o zaman renk moda değil doğru dürüst ismi bile yok. bir sürü dergiden fotoğraf kestim götürdüm kuaförlere bu renk olacak diye. patlıcan morundan tut şarap kızılına hepsini gördüm saçlarımda ama bi bakır olmadı o. sonra bıraktım bu işleri gidip -paket bile değil- tüp boya alıp kardeşime boyatıyorum (ahaha kızkardeş bu gibi şeylerde çok faydalı:D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basit renkleri bile tutturamıyo bazı kuaförler işte, sanırım bi dönem ben de o tüp boyalardan kullanmıştım bakır tonlarında boyatırken :B

      Sil
  14. Ben de maviye boyatmıştım ama o boyatma olmamıştı katletme olmuştu. Kuaförün gerzekliği, istediğim gibi yapamadı, ilk yıkamada da yarısı yeşile yarısı sarıya döndü! -.-
    Şimdi de sarımsı sarımsı takılıyom.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yıkamada olması yazık olmuş bak, tutarlı da açılmıyo ki o kuaför boyaları saçma sapan bi şey oluyo!

      Sil
  15. peki bırcı bu manicpanicle boyanan saçlarda saç kremi kullanabiliyok mu? krem boyayı akıtıyo falan diyolla ama benim saçlar oryalle açıldığı için krem olmadan taranmıyo canlarım ::):):):))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç saç kremi kullanmıyorum, şampuanım da kremsiz. Saçın boyadan hemen çıkması için bol bol kremleyin, jöleleyin dediklerine göre doğrudur. Boyanın ömrünü yarıya indiriyodur belki.

      Ben krem değil de, banyodan sonra nemli saça uygulanan adı her ne ise şeylerden kullanıyorum. Manicpanicte saça sürülen her + madde etkiliyo sanırım boya süresini. Ama ben öyle "aa ne çabuk akıyo" diye bi sorun yaşamadım hiç :3

      Sil
    2. Bir de dediklerine göre rusca adı olan bişiy varmış onu sürüyormuşsun rengi sabitliyormuş ama bunu sorduğum arkadaş adı rusça olduğu için bilmiyom adresi vereyim dediydi sonra unuttu besbelli.

      Sil
  16. Yarısında yorulup okumadım çünkü gidip rihanna / slash olmam lazım. Neyse efendim yeşilin aktığında dönüştüğü renge biz neredeyse tüm istanbullular olarak bok yeşili hehe diyoruz djalksjd :D
    Sonra bir de evet pahalı olan kuaför iyi diye bişey yok hep gittiğim kuaför çılgınlıklarıma o kadar alışmıştı ki son gittiğim e gel mor yapak kıkıkı deyivermişti kuaförden çıkışım 200 TL + Siyah kırmızı saçlardı. Sonra bunu kimse beğenmedi bende saçlarıma kıyamadım biraz pembeye dönünce vurdum moru. Sonra vadaalar gibi oldum. Sonra işte mavi sonra tekrar mor ve tek tutam halinde rastaya dönen saç. abi demem o ki ucuz ama iyi bi kuaför bulun. Ben üniversitenin kuaförüne gidiyom. Baya bedava neredeyse ve fıstık gibi boyuyor. En son tamam renk istemiyorum akali olacağım tümünü çikolataya boya koçum demiştim 3 kutu boya harcadı kafama ama 40 tl aldı sadece canım kuaförüm. neyse diyeceklerim bu kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ço özeniyom senin bu cosplaylere :'3

      hiii ay 200 tl mi!!! Hiiii bak içim acıdı aayyyy T______T

      Sil
  17. Geçen kış saçlarım belime kadardı ve mavi renge boyatmıştım. Boyattıktan sonra saçlarım o kadar yıprandı ki dibine kadar kestirdim saçlarımı. Ama yine bana geldiler. Bu seferde çingene pembesine boyattım. O çingene pembesi 2 gün sonra saçlarımdan aktı gitti. Bende kuaförü bastım. Sonrasını hatırlamıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuaför çok risk, hele ki uzun saçta.

      Sil
  18. orjinal mi? :D ne tipler var ya :D doğal siyah saçlıyım ben, bana da "boya mı" diye soran oluyor numarasını filan isteyecek herhalde :D ama maviyi görünce bir özenmedim değil, tamam tümü mavi olmasın ama aralarına olsa çok hoş olabilirdi.. ama daha benim kaşa izin verilmiyor bi de boya, vuhuv :D

    YanıtlaSil
  19. abi ne yaptın ya paoşslksşlk manic panic alsana internetten 5 dolara.niye yıprattın bu kadar.manic panic 1 ay falan kalıyormuş saçta ve çok doğal çok güzel renkleri var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e manicpanic kullanıyom zaten, yazıyı mı okumuyon ne yapıyon anlamadım yoruma düştün.

      Sil