11 Ocak 2013 Cuma

Çok koyuyor bu dönüşler :')


Ben bunu yazarken perşembe günündeydik, yayınladığımda cuma, cumartesi falan olur. Çünkü İstanbul turu tamamen bitsin, bi yazıda toplansın öyle yayınlıyım diyorum. Dönüşümüzü de bana cuma demişlerdi, sonra dün (çarşamba), perşembe öğlen gidicez didiler. Banne ya bana cuma dediniz dedim. Annemle ben cuma günü dönücez, diğerleri bugün kakcak gitcek. Oh.

Şimdi neden Oh dediğimi görmek için en başa alalım:

Bizimle beraber annemin iş yerinden bi adam daha bizle geldi. 2 kişi daha vardı da onlar önceden gitmiş sanırım. Otobüs yolculuğu sırasında adam her konuda okuduğu bi şeylerden bilgi veriyo. Bir yaparsın iki yaparsın tamam ama her cümleye de "şimdi şöyle bi şey var..." diye başlanmaz adam! Allam ben bi sinir olmaya başladım!! Bi de sürekli "spesifik" diyor herif ağzını kırdımın! Ne demek desem net açıklama veremez, çünkü alakasız yerlere bile soktu şu lafı.

Sonra ben müzik dinlerken annem dürttü bak sana bi slayt göstercekmiş diye. Allahım yareppim bak!!! Telefonundan sunum yaptı olm adam bana. İlk başta, bi anneme bi adama bakıyorum "altından bi şey mi çıkcak bunun nolcak?" dedim. Yok yok dedi adam. Keşke bi şey çıkaydı ey gidi! Yarım saat bi şey sundu ama ben böyle kaydım gidiyom! Bi de kendince bi şeyler soruyo ama istediği cevaplar belli. Sunuma göre bakıp "bunu mu seçersin bunu mu?" diyo, inat ya istemediği şeyi söylüyorum "neden?" diyo hemen, istemediği açıklamayı yapıyorum. En sonda ekranda "amway" yazısı belirdi, ben arkaya bağlamayı aldım hemen. Sen bana bunun mu sunumunu yapıyon bi saattir lllaaayyyynnn diye koltuk fırlatmayı ne çok isterdim :') Yok şöyle para kazanılıyo burdan da bilmem ne! Ne yapıyolar ki diyom satış temsilcisi mi bunlar NEY OLOOM NEEY! Yok öyle de değil de takımın parçası diyo. He çok net evet. Kimler nebçim parayı kırmış diye sunumuna devam etti ama çüküme değil afedersiniz. Ordan parayı kırmayacam ben diyorum! Sonra bi seminere gel didi cumartesi günü var dedi saat 9da dedi. Cumartesimi erken kalkarak heba idemem dedim. "Aa bak şöyle bak böyle, giriş de 30 lira, sonra da..." derken "HAYYATTA GELMEM" diyip koltuğumda uyuma pozisyonu alıp müziğimi taktım. Burdan para konusundaki tavrımı bilmiş olması gerekirdi densizin. Ama bilememiş.

Neyse efem, İstanbul'a girince biz, "nolüyüz la hiç kar yok hanimiş ki?" dedik. Otobüsten de Rus çetesi gibi indik montlar atkılar bereler vs. İndik terledik soyunduk pdajsodıaj Odaya yerleştik ama allahım o ne sıcak. Oda kaynıyo ya, hiç kapanmamış o göt ka odadaki kalorifer. Balkon kapısı açık durduk. Ben fötöğraf çekicem diye yıprandım baya bi derkeeen ertesi güne hasta oldum yataktan çıkamadım pdaojsdıapjds Böyle bittiiiin vicıtta halsizlik ağrı, mide bulantısı falan sonra kaktım banyo,yemek iyileştim. Ama akşam olmuştu artık. Tüm gün odada dizi izledim ben dpaıosjdsoaıjd He bu sırada işte deprem oldu. Ben hasta olduğumdan ben mi sallanıyom ki layn noluyoz ki dedim sonra yok bu kaa da olmaz dedim. Twittera baktım hakkat olmuş pdıasjdoaısdj haber sitesine mi bakcam allaşgına. Neyse akşam yemeğe indim, burda müzede çalışan komutanlar bi de bizim ankaradan gelenler olarak bi masada yendi. Yemekten sonra muhabbet de muhabbet ölecem sıkıntıdan. Ben gidiyom dedim çıktım odama. Sonra annem geldi çatıya çıkıyomuşuk dedi. Ben gelmem çok sıkılıyom desem de zorla çıkartıldım. Bi de cıstak cıstak müzik koymuşlar "ay aney dolgum düşecek gidiyom ben odaya" dedim. Ordan da koptum geldim.

Çarşamba günü zaten biliyosunuz ki kankalarla buluştuk. Buluşmadan sonra orduevine döndüm ki, yemeğe gidiyok hadi dedi annem. Ben yemicem ama gelirim dedim. Ordan bizim spesifik'i de aldık çıktık. Bileydim istiklale gittiğimizi ben götürürdüm yolu bildiğimden. Ama bu çok pis İstanbullu ya adam 40 dk.da falan gittik. Benim geldiğim yol daha kısaydı diyip durdum sürekli de dpoaısjadoısjdas tam bir aksi. Sonra ıslak hamburger yedireyim size dedi. He anne ye bak güzel o dedim. Oturduk illaha ki vallaha ki sen de ye dedi :)))))))))) Yedim geldim olom ben, nafile. Taam var taam diyerek yidim. Ordan dolandık falan. Normal bir "etrafı inceleme" hızında yürüyoruz. Spesifik, ne kaa hızlı yürüyosunuz diyip hızı yarının da yarısını düşürdü. Allam götüm kaynıyor resmen LA BU NEE BUU NASI YÜRÜYOZ BU NE BU! diye.

Neyse sonra istiklalde cafe house mu ne bişey var. Önceden de hep görüp girmemiştik. Zaten mekan diyo ki "siz girmeyin, para alıyoz baya biz." Ses etmedim, ben nassa söylenmemi yaparım dedim. Girdik oturduk. Menüyü alınca annem bir acı ses koydu zaten pdoaskopdıj kalkın gidelim bu ne yaav dedi. Spesifik ossun dedi. Sonra allan fakir köylüsü menüdeki en ucuz şey olan 6tl.lik espresso sipariş etti. opdjasodıjasd takiben annem de öyle. Ben de kontes olarak karemellisinden istedim +2,5 tl eklentili. Bi geldiler ki benim ki yarım su bardağında, espressolar türk kahvesi fincanında ama yarısına kadar dolu :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ben dutamadım daha fazla içimde başladım söylenmeye. Spesifik dedi ki "Burcu biraz zor mu?". Baahh lafaa baahh çenesini söktümün!!!! "Hoşlanmıyom gereksiz harcamalardan, böyle antin kuntin mekanlardan. Aynısı Ankarada da var İstanbul'daki daha farklı olmuyo..." diye sürüüüüüüp giden bir cevap verdim. Kendi espressomu da anneme verdim sikimsonik tadı olduğundan.Annem de onu 2 yudumda içti. Az daha dirsek atıyodum suratına O KA PARA VERİYOK NE DİKİYON KAFANA AZ TADINI ÇIKARSANA OLOMMMMM YAA! diye ağlandım bi süre de. Spesifik bir mutsuz ki sormayın dpaosjdaısopdj. Ordan çıkınca da baya söylemlerine devam etti. Ay bi de bana hayattaki planlarımı soruyo, Korece'yi seçseydin bence "ortak bi tarihimiz" var ya falan diyo, bana hayat dersleri veriyor. Nası da illet olduğum iştir var ya! Kimsin la sen? Resmen karşısında göz deviriyorum bana mısın demiyor! Sonra zaten bi yerde "ben ayda 1 tane kişisel gelişim kitabı okurum." dedi OPDAJİDPIAJDOŞADJHAŞOSIHADOIASJDAOSIUHFIIUOSHOASIDJASODIAJSDAPIOUSDJO diye tükürecektim suratına.

Orduevine dönüş yolunda, ben yönettim burdan gidecok diye. 15dklık yolu bunun hız anlayışıyla 30dk da yürüdük yine. Odaya geldik gece 12-1 gibi bana bir fenalar allah allahlar sıcaktan bayılmalar, mide bulantısı derken. Gittim kustum! Sana YEMEYECEM DEDİM ISLAK HAMBURGER GÖZÜNÜ SÖKTÜMÜN!

Şimdi de bugündeyiz, yani perşembe olüyür bugün. Öğlen Nişantaşı'na gitcez annemle, sonra müzeye geçicem. Bi kaç Japon düşürücem pdoaksdoakdpaosk sonra akşam İstiklal'e gidip, yarın öğlen yola çıkcaz. Bakalım neler yaşıciik, duruma göre ekleme yapıcam. 10 Ocaktan sevgilerle bay.

*******

Eveet geldik 11 Ocak'a. Çok mu uzun oluyo la yazı kestiremiyom neyse baane ki. Az önce girdik eve. Şimdi dönelim perşembe gününe.

Perşembe günü öğlen kalktım gittim annemle öğle yemeği yiceok diye. O da müzeden çıktı, iş kankeytosu İlkay ablayla. Nişantaşı'na doğru yürüdük. Beni mağazalara sokuyolar ama ıı ııh. Kitapçıya gitcem ya çünkü odaklanamıyorum resmen doıasoaısjd hemen sonra Remzi Kitabevini gördüm zaten, daldım. Bir  adet Mushishi mangamla çıktım. Fotoğrafsız yazcam bu yazıyı üşeniyom atmaya. Bakaydınız twitterdan. Yemekten sonra müzeye geçtik.

Ben böyle ağlıcam allah yareppi negsel günlerdi laan ey gidi çocukluğum diye doıasjdoaıdj eski çalışanlarlan bi hasret giderdik. Sonra kütüphanesine geçtim, çocukken okuduğum, baktığım şeyleri tek tek buldum orda. Ço nostaljik. Akşam da İstiklal'e aktık annemle. Pasajları neyn fethetmem lazım, ama sevgili annem elime ne alsam "napcan ki onu?" dediğinden bende heves neyn kalmıyo. Yine ben aldım alacaklarımı da oraları dolaşmak için bana Tuğçe lazım dopadpoasdjkas Ayrıca da çeşitlilik bok olmuş akıyor arkadaş negsel ya! Burda yok çocuklar öyle şeyler. KÖYDE YAŞIYOZ RESMEN! MEDENİYET YOK OLOM! İĞRENÇ PİSLİK TİKSİNİYOM ANKARA!

Evet işte son günümüzü de böyle geçirdikten sonra, bu sabah hazırlanıp, çıkış işlemlerini yapıp, kahvaltıya geçtik. Takımımızdan diğer 2 edem de geldi. Şimdi bakın bizdeki fakirliğe hazırsak. Bi tanesi akşam bi yerde oturup çay içerken masasına 2 adam oturmuş. Beyfendi kusura bakmayın sizi birine benzettik bi kimliğinizi görebilir miyiz, diyerek polis kimliklerini göstermişler! HEYCANA BAK HIMINI KIYYIM!! Diğeri de gittiği mekanda Şener Şen'i görmüş, fotoğraf çekilebilir miyiz acaba diye sordurmuşlar ŞENER ŞEN MASASINA DAVET ETMİŞ! Kanka kanka pozlarını gösteriyo bi de bize! Birisi heycan dolu, birisi ünlü dolu bir gece geçirirken ben hangi renk atkıyı alsam diye düşünüyodum. Hayatım fakir. Engelleyemiyom.

Öğlen otobüse binerken de yine suratım 10 25 karış. İstemiyoom dönmek istemiyyyom diye tülaya bağladım. Annem de her geldiğimizde böyle yapıyon sen dediyse de Ankara girişinde o da tiksinme suratını takındı. Götümün yeri. HIIIYYYY HIIYYY YAKACAM GALİBA! Ben bi kaç hafta tiksintimle yaşıyım yine şu köy hayatına alışana kaa. Neyse bu kadar galiba diceklerim. Açlıktan ölüyom gidem yemek yiyem. Bay.

12 yorum :

  1. Olm bu sipesifik tam bir "meciciyeköy merkesss kafasına göre herkezzz :) :) :)" tipinde adam he mesleği ne la bunun bu kaa bilmiş bilmiş bıdı bıdı yapıo? Çakccan bi tane sincek oturcak köşesine yol boyu felan gık etmiycek bele. "amway" ne la ben bilmiom ayrıca? Bi de adam senden tatilin sabahının köründe seminere gelmesinden geç bir de PARA İSTİYOR OLM SENDEN LAN SENDEN lsdfnklsdnflk ben olsaydım yanında arka fon müziğini "acılarım heveste
    güneş açar aheste.. seni çöpe atacağım poşete yazık, bi siagara yakacapım ateşe yazık" söylerdim lkngflkg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oşdjapdıojaspdoajsdoıj halbuki 40 yaşlarında yarbayın teki lan! 40 yaşındaki bir adamla inatlaştım ben!!!!

      Höf amwayin ne oldugunu tam ben bile anlamadım yıllardır, bitkisel ilaçlar kozmetik ve bi sürü bi şeyler daha satıyo galiba öyle geniş bi şey.

      PODJAPSDKAĞDOPAISDASDASODKAPODİKADKAPSDOKAPSDKOASPDAOKSPDOADPOAKS şarkının sözlerini de ilk defa görüyom ama ritimle söylemeye başladım ne yazık :')

      Sil
  2. Burcu sen hep böyle yaz ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her bişeyi mi yazıyım bak emin misin ıdjasdoıajs sonra gereksiz kalabalık yaratıyorum yazıktır.

      Sil
  3. lıasdjlkasfdjlasjfkldjfşlaksjfşlaskfşlhjkjhgfdfjgfsdlkgşsdgşh "Çok mu uzun oluyo la yazı kestiremiyom neyse baane ki." cevap veriyom Bırcıcım, Çok uzun oluyor ama bi solukta okunuyor senin yazılar, devam yeani bi sıkıntı yok, leptobunda geldi zaten medeniyetsizliğine az eve kapanarak alışırsın yine inanıyoz ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah cınıms yüreğime su serptin benim içim darlanıyo uzunluğu görünce dıoajsdoasıjd

      Şu anda kayvemi aldım dizilerime gömmeye başlıyorum :')

      Sil
  4. ashjgd bu "-cok" fiil çekimine çok gülüyorum.

    Müzede çalışan komutanlar ne yav, napıyo adamlar müzede?

    Bi de polis kimlikli hikayeyi tam anlamadım, sizin gruptaki adamı polisin aradığı bi elemana falan mı benzetmişler? Yoksa dalga geçmeli bi polise mi denk gelmiş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Askeri müze çünküsü. Harbiye Askeri Müzesi yani.

      O 2 gizli polis bi adamı arıyolarmış işte, aradıkları adam benzetmişler ciddi ciddi. Etrafınıza belli etmeden kimliğinizi görebilir miyiz demişler. Sonra özür dileyip gitmişler :B

      Sil
  5. Islak hamburger ilk yiyişte çarpan bişi olum ya dkjfnkjdfg bide o kırgınlığın üstüne yiyip sağ çıkmışın sen komando olacak gızsın bırcı.. Musahhiyi nerden aldın olum kitabevinin adı ne söyle bende gittiğimde alim malim.. Nekadara aldın bu arada sjdbfsjdhf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk yimedimdi olm! Ama o kaa çançinçon yemeği üstüne olmadı :')

      Remzi kitabevinden. Gızlar istanbullusunuz ama hiç keşfetmiyonuz bele şeyleri dasjkdoaıdksaod Bi tane bu benim aldığım vardı ayrıca başka yoğdu gidince sor sen üst katta. 23 telaye aldım. zaten normal mangalar 20 tl bunun baskısı ço iyi :')

      Sil
    2. dfhgsjdfhgısdfug nişantaşını sevmiyom pek yaa en son gittiğimde saçma sapan şeler olduydu :D tövebeliyim remzigilide pek sevmem sitelerinden bakim :D

      Sil
    3. hee başka yerde yok mu remziniz? bizim ankarada en bol çeşit manga remzi de oluyo ama bana en yakını da mathinin işhanı dediği yer dpaoskdopaskd o da çok abzürük bi yerde gidemiyom ondan yazıktım :'(

      Sil