30 Ocak 2013 Çarşamba

Çok film gördüm ben bilemeniz

Şimdi ben okulu falan bırakınca delicesine bir boş vakit oluştu bende. Vaktimin bi kısmını sinemaya gitmeye ayırdım. Hatta ilk defa tek başıma sinemaya gitme işini deneyimledim sonunda, ayıldım bayıldım, alışkanlık haline getirdim. Yok, evet hiç ders çalışmıyorum. 1 ay önce muzlu fosforik kalemim bitti ve ben çalışmayı bıraktım. Geçen hafta kalem aldım, şu an da ımınıkıdımın coğrafya kitabı yanımda. Bu yazıdan sonra çalışmayı  düşünüyorum, yine net değil.

Gittiğim filmleri şöyle bi yazıyım dedim. Blogumu da sürekli izlenmiş şeylerle dolduruyorum ama olsundu. Sondan başa doğru gidicem taze olsun.

Rise of the Guardians:


Tumblrda gifleri dolanmaya başladığından beri gözlerim yollarda bekliyodum. Beyaz saçlı animasyon karakteri! Az bi şeyden bahsetmiyoruz burda. 

Konusuyla film boyu "Ne biçim dünyada yaşıyoruz ımınkıyyım yiiaa ::::(((" dedirtti bana. Çünkü gerçek olmasını istediğimiz tüm "hayal" ürünü karakterler, filmde canlı kanlı ve çocukların kendilerine inanmasını sağlamaya çalışan tiplerdi. Diş perisi, uyku perisi mi desem peri değildi pek o dıasıod, kara kışın adamı Jack, Noel Baba, Paskalya Tavşanı efsane beşliyi oluşturan 5 karakter.


North karakterinin türklüğüne Hulusi Kentmenliğine bi bakar mıyız? Birazdan yerde sofrada yımrıhla soğan kıracak adeta.
Ay durun tumblr giflerine daldım çıkamıyom seçemedim bi türlü hepisi çok güzel ::'')')') Ama özet geçcem.


Evlenmek istediğim insanlar listesine yeni giriş yapan Jack Frost. Kendisi kış tatillerimizin baş tacı *___* Çok güzel cosplaylerine rastladım az önce. Bi de hemen anime karakteri çizimlerine başlanmış, yaoilere değinilmiş. Ayrıca Jack Frost hırkası satmaya başlamışlar lan! He izlerken de arada bir "orlando sen misin?" oldum bak, bazı yerlerde ağzı bırnı aynı aynı.


 Filmin müthiş görseller barındırmasındaki %70 etkili unsur kötü adamımız Pitch. O simli toz taneciklerini alıp ağzıma atasım geldi. Kendisi çocukların güzel rüyalarını kabuslara dönüştürmekte. Özellikle bi sahnede öyle bir VVUUUAAAAHH dedim ki ama gifini bulamadım, neyse. Ancak işte sevginin gücüyle yendiler garibanı.. Bi de Doktorlar Kutsi'yi seslendiren abi seslendiriyodu. YA VALLAHİ KUTSİYİ GÖRDÜM ARALARDA HEP :::::((((( Neyse işte bir Pitch'in bu siyah tozları, bi de Uykucu mu Uykulu mu neydi adı onun altın rengi tozlarını mikemmel kullanmışlar. Şimdi gif koymıcam onçün.


Bir de şunu koyup tumblrı kapamak istiyorum. Bu da Pitch ve Jack'in savaş sahnelerinden. Ya valla yicem görseli ha! Diğer karakterlere layık gifler bulamadım koymıcam. Gidin görün filmi, gidip göremezseniz indirin izleyin en kalitelisinden.

Mama:


Çok harikeyn bir konusu olan, iyi başlamasına rağmen "bu ne la?" diye biten bir gerilim filmi. Gerilimi iyi hoş verdi, yine ses efektlerinde büyük pay vardı tabi. Yine konuyu yazmıyorum aç oku bi yerden şu an konu o mu!


Bi kere bu çocukların ilk bulunduğu andaki tipleri vuu bak tüylerim diken diken oldu! Zaten bu hayvani yürüyüş tarzından hep tırsmışımdır, bu sahnelerde de baya bi yusuf yusufladım, evet. Kız kardeşlerden de küçük olanına nasıl kıl oldum allam, neyse layığını buldu küçük sürtük.


Bi de Mama'mızı gösteriyim size. Oy oy sevimli şey ya o____o Bu teyzenin ayaktaki halini bulursam koyucam, resmen kırılmış lan. Bi de ağzına sıçtımın madem çocuğum da çocuğum diye ölcen ne atlıyon bebenle uçurumdan. Çocuğu koy kenara atla madem! Hayır filmin sonunda da -bak spoiler geliyo izlemediyseniz karışmıyom- atladı bu gerizekalı diğer küçük kızı alıp. Tuğçe orda "seni adrenalin bağımlısı ya" dedi ben hala toparlayamıyom mesela gülcem diye dpaosjdasdoğpajksdpıj Bi de Mama'nın tipi ilk görünce "olm Nikılıs keyç mi o?" dedik, sonrasında ne korku ne gerilim bi bok kalmadı. Resmen rol model almışlar herifi. Şindi bu gifte bakımlı saçlarından suratı pek seçilmiyo ama..


İşte bi "annaassskkmmm" sahnesi. Bu da küçük kız. Allahım öldü lan "mama da mama" diye! Şuna sevgi besliyo kız! Bu Mama'nın odada çocuklarla oynadığı sahneler çok iyiydi, beraber söyledikleri ninni de mamanın sesi hhıııyyy dondum resmen şu an çok korkonçtoo olooom! He dünyada duyduğum en korkunç sesi bu filmde duydum ben. İzleyenler varsa gelsin sarılıp ağlayalım yani, evdeki kısa saçlı kadın  yatakta yatarken kıza "yatağın altında ne var" dedikten sonra mamanın aşşadan çıkıp yatağa hamle yapıp çıkardığı ses. Sırf o sahne yüzünden bi daha izlemeyi düşünmüyorum filmi. Gerilimli vakit geçirmek isterseniz filmi izleyin derim, yalnız sonu işte... Sonu yapamamışın canım ya :S.s:S Ama Mama'nın tip ço iyiydi gerçekten bayıldım. Neyse bunu da geçelim.

Life of Pi:

Bu filmi -bir sinema salonum yok- laptop ekranından 3 boyutsuz izlemek hiç zevk vermezmiş gibi hissediyorum. O yüzden eğer fakirseniz ve sinemada izlemediyseniz yazık bence. Görsel yardırmışlar çocuklar. Bu filme hiç konusunu okumadan gitmiştim. Sanıyorum ki kaplanla çocuk kanka kanka tek kalmışlıklarını yaşıcaklar mücadele etcekler. Saf işte, kaplanın çocuğu yemeye çalışmasıyla ayıldım tabi.


Heybetli kaplanımız Richard Parker. Film boyunca nasıl da bi deri bi kemiğe dönüştüğünü gözlemliyoruz. Resmen içim acıdı. Başroldeki çocuk sayesinde de hint aksanıyla ingilizce konuşan bir sürü insanla kapalı bir alanda kalma fobimin üstesinden geldim az biraz. İzlerken, vay lan çocuğa bak nasıl yola getirdi kaplanı ben daha kaplumbağalarıma bakamıyom, dedim bol bol. 

Neyse buna da gif yardıramıcam hoşuma gitmedi kaliteleri, izleyeydiniz. ACIKTIĞIM İÇİN GEÇİŞTİRMEYE BAŞLADIM BAK ŞU AN! Diyeceğim şu ki, mithiş görseller için bu filmi tercih ediniz. İyi bir 3 boyutçuda gidiniz odpkasdpokd :')

Anna Karenina:


Kadroda Keira ve Matthew'ı gördüğümden beri gelse de izlesek diyodum. Aslında bu tarz filmleri sinemada izlemeye gerek duymazdım, sırf şu isimler için gittim. Sonra dedim ay iyi ki sinemada izledim. 
Filmden çok tiyatro izliyomuşsun izlenimi oluşturmuşlar, sahne dekorlarının değişimi gösterilmiş. Çok mikemmel dans sahneleri ve müzikler vardı. Kostümlere ölüp bitmekten ben yoruldum! 


Anna'nın duygularını kıyafetlerinin rengiyle de anlatmışlar mesela o çok hoştu. Siyah ağırlıklı koyu renklerle başlayıp, beyaza geçti ve sonra tekrar koyu renkler. Şu kadını nasıl siviyirim belli değil zaten :'3 Yine mithiş oyunculukla böyle gözlerimi yaşarttı resmen. Yalnız.. Yalnız o adam. Hay ımınıkıyyım bunu niye oynatıyonuz yaa dedim. Du koycam fotoğrafını.


Salata kasesi gibi tip abi siz bunu niye oynatıyonuz yaa! Tüm hevesim kaçtı zaten görünce. Ah Anna yapma gızım dön kocana çocuğuna yavrıım diye kahroldum oturduğum yerde. Bi de şunu öptü falan hıııyy! Bu çocuğu bi kaç filmde izlemiştim, Kickass, Chatroom, Nowhere Boy du başka var mıydı gelmedi aklıma. O filmlerde baya sevmiştim de burda yani bilemedim. Bi dk izin verirseniz yan çiziyom şu an çok güzel bi fotoğrafını gördüm herifin ıodjasğdposdkaıpsd hadi sizle de paylaşıyom tamam http://24.media.tumblr.com/7fa2fc8d5f63c6649193587ee2aeb0a7/tumblr_mhb3t1IIb61rxdbh2o1_500.jpg

Olsundu haklı davamdan vazgeçmicem. Bu filme bu adam olmazdı!

Hadi acıktım iyice gidiyom yeter bu kadar. Görüşürük.





15 yorum :

  1. sen iyiki okulu bırakmışsın laa.. valla heç haberim olmayacak yoksa benim böyle filmlerden..du ben bunları listeye alayımda gideyim.. bu pi'nin kitabını okumuş ve yarıda bırakmış idüm acep filminde aynı sonu yaşamam diğmüü?? nese bi gidekte görek.. eyi olmuş eyi okulu bırakman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her hafta gidiyom iyi bi şey geldikçe :B Hiç hayrıma değil ama podakspsoakd
      Kitabını okumalık bi şeymiş gibi gelmedi bana. Açıkcası hiç yüreğime işleyen bi konusu yok yani bence dpaosdjas sadece görsel iyiydi o kaa.

      Sil
  2. mamayı izledim, sarılabiliriz ٩(•̮•̃)۶

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lıdjasşdoadjsoaıfjaişogkjoıasjfpaod (~ ̄▽ ̄)~

      Sil
    2. ay sarılmak istemedi :/

      gülüp geçiştirdi, galbimi pare pare eyledi...

      Sil
    3. Ya similiyi görmüyon mu orda vili vili olmuş sarılayazarken. te haalm yha :s.S:S

      Sil
    4. ahiiiyhh
      (づ ̄ ³ ̄)づ


      demin heyecanımdan yanlış yerde şaaptım

      Sil
    5. ay kendimi yerden yere attım buralarda. üzdün lan :/

      Sil
  3. Enee vizyondaki tüm filmleri izledin mi naaptın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte ders çalışmıyom ya çok boştayım :)')') önümüzdeki haftalarda adam gibi film gelmicek mesela ne bok yicem belirsiz.

      Sil
  4. 5 kahramanlı çizgi filmi sinemada izlemeye gittim ve filmin şöle bir 20 dakkasında uyudum :D Zaten birkaç defadır sinemaya gittiğimde biraz kestiriyorum ama nasıl güzel bir uyku oluyor o anlatamam :D Konusunu pek sevmedim ayrıcanaktan, sadece efektler ve çizimi beğendim onun dışında klasik disney işte püf :D
    Diğerlerinin hiçbirini izlemedim ama (gerilim hariç :D) keşke izleseydim dedim. Gerilim filmleri beni delirtiyor, izleyemiyorum yaaa. Filmin sonunda ağzım yüzüm gerilmiş halde çıkarım herhalde. Herhalde diyorum çünkü hatırladığım kadarıyla şimdiye kadar izlediğim gerilim filmlerinin hemen hemen hiçbirini tamamen bitiremedim :D Yalnız belki birgün bir çılgınlık yapar ve izlerim (BELKİ... :D). Eğlenceleri bir yazı olmuş yaa, çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu tırttı bir çoğunda olduğu gibi evet ama uyunmazdı bak içim cızladı burda!! Zaten sadece animasyonun güzelliği içindi bu filmin mikemmelliği.

      Yanında eğlencelik bi arkadaşınla git bizim gibi gülersiniz belki siz de okdaopsdkasd O zaman daha güzel oluyo hem *__*

      Teşkür ettim :3

      Sil
  5. Konuyla alakası yok yaa~~ o aralar sınavlardan dolayı çok uykusuzdum :) Yani :)
    Ay birde tek başıma gitmeyi düşünsem, aman aman kalsın :D Arkadaşsız olmaz :)

    YanıtlaSil
  6. Eklemeyi unuttuğun bir şey olarak -spoiler- Hee sonunda mama uçurumdan tekrar atladı. Hadi adrenalin bağımlısı deli atlıyo yine, ama olm insan olan geçmiş hatalarından ders çıkarır, aynı yere çarpmaz, düşerken az öteden atlar dimi. Şimdi bi kez daha geri dönsen aha sıçtık kim bilsin elin kolun topuğun akmış halde mi dönceksin. Zaten bi önceki düşüşünde kırmışın yamulmuşun neyse taam bişe demiyom.

    YanıtlaSil