10 Ocak 2013 Perşembe

Biz birazcık buluştuk da üzerinize afiyet

10 gün kadar önce annem görev için İstanbul'a gideceğini istersem benim de gelebileceğimi söyledi. Oh dedim kalıcak yer de hazır madem gideyim. Sonra bi kaç twitter duyurusuyla güruhumuzu topladık buluşalım diye. Yalnız gelmem kararlaştırıldığı an haberlerde kar geliyor, fırtına geliyor allah allah haberleri dolanmaya başladı. Hani nerdeyse spiker çıkıp "hani siz geliyonuz ya haftaya hah tam o hafta üff nebçim.." dicek. Yani peşimde bir kar bir de deprem getirdim İstanbul'a. Bu kar kışta nasıl buluşacok diye de bi üzüldüm bi üzüldüm... Ama kadrodan bir eksiğimiz Ego, olaraktan buluştuk. Kendisini burdan saygı sevgiyle anıyoruz.

Ben canım Mathi'nin tavsiyesiyle -yarım saatte yürürsün ama bi de kaybolma ihtimalin var- 1 saat önceden çıktım. Tam bir mal olduğumdan da 15dk.da gittim buluşma yerine. Ne Demet, ne Şeyma, ne Mathi, ne Erva...Gittim İstiklal'i yürüdüm, hem de para çekicektim. Ing bank arıyom. Ama "ing" olarak değil turuncu tabela görcem diye. Te en sona gittim Şeyma metrodayız diyince geri döndüm başka bi bankadan, ekstra 2 liramdan olarak para çektim. Bi kaç adım sonra ING bankı gördüm TABELA KAHVERENGİYMİŞ İSTANBULDA :))))))) Neyse olsundu. Sonra Demet geldim diye aradı, ilk onla buluştuk. Diğerleri gelene kaa turlayalım dedik. Sonra Mathi'den isyankar donuyom mesajı aldık. Onu da aldıktan sonra Şeyma ve Eva da koptu geldi zaten.

Ordan Bunka'ya gitmek üzere yola çıktım. Yalnız ben bi su almalık büfe bulamadımdı :') Yok resmen. Ankarada 10 adımda 1 büfe koyyok biz. Burda Bunka'ya giderken yol değiştirip bi büfeden aldık mesela. Ço ilginç. Megakent olmuşunuz adam olamamışınız ;))))))
Bunkaya yerleştik ve menüye bakıp tatmin olamayıp kalktık.  Hongkong Restaurant'a gittik. Açık büfe mi alsak menüden mi gitsek derken, çalışan adam "açık büfede seçenekler var, hem de ucuz.." demesiyle "ikna oldum" diyip indik aşağı. Hepimiz birer tapağı doldurup çıktık,  döndürüklü yere koyduk. 



Sonradan 2 tabak eklemesi daha yaptık bu görüntüye. Mekan da nebçim soğuktu, diken üstünde yedik resmen. Kakara kikiri yedik yemeklerimizi. Bissürü şey konuştuk sanırsam burda, aklıma şu an net bi konu gelmiyo bak. Ayrıca bir atasözü vardır bilirsiniz "dedikodunun hımınıı kıdıık!!" diye. Evet, evet senin hakkında da konuştuk! Ve sen, ve sen eveet padıjsdıoasjd Neyse, burda ayak parmaklarımız düşmek üzereyken sıcak bi yere gitmek üzere çıktık. 


Bu da kapı önü fotomuz. Eva iyi ki getirmişin makinanı he bu arada hep sölicem unutuyom cınıms.



Bunlar da sıcak bir yer ararken çektiğimiz fotolardan temsili olanlar. Mesela şu hareketi Ankara'da yapıyo olsak, sinirlerin bozulmaktan ağlayarak eve gidersin. Bi anda etrafın sarılır " baah baah tiplere baah omogooyyim, nabıyonuz la, ne çehyonuuzz...." laflarıyla. Burda hayat çok zor, siz İstanbul'da hayat zor sanadurun dıojasodıasjd 
Ayrıca o konu çok kaynadı ama Demet gördüğün ünlünün bi fotosunu atsana la kim çıkaramadım ben dıajsdoıasjd zaten Mathi'yle gözlerimiz büyüdü yazık "ünlüü müüüğ ünlüüğ mü" diye :')
İşte burda yürürken doakspaoskd evet anlatıyom Mathi üzgünüm.. Heh, Mathi ben sizi götürcem durun falan dedi iyi dedik üzülmesin... Nerde diye konuşarak giderken bizi duyan bi genco "o geride kaldı" dedi. Mathi'de yöö dedi ezikledi çocuğu yazık. Bilyonuz ki eveet orası gerçekten geride kalmıştı dakspodkasdapsodk


Neyse, sonra bulduk da oturduk. Adı neydi unuttum la. Sıcak iççeklerimizi söyledik. Sonra biz bi sıcaktan mayıştık bi sessizliğe büründük. Hatta mathi acaba orda mı oturmaya devam etseydik dedi odaksdspaodkasd demek soğuktan korunmak için konuşmuşuz o kaa. Neyse sonra yine fotoğraf çekelim neyn derken konuştuk bissürü. Bi şeyler daha yazcaktım unutuyom şu an ha mal oldum ben çok sinirlendiriyolar burda beni dkaspdoaksd Unuttuğum bi şey varsa diyin de hafızama atem.

He bu arada katılmak isteyip gelemeyen kankeytolarımız Şizo, Hayal, Ego sizi de andık bol bol.. Üzülmeyin. İşte efem sonra burdan da kalktık evlere dağılmak üzere yola koyulduk. Ben yürüyerek gitmek üzere metro başından ayrıldım. Gerisinde neler yaşandı bilmiyom, bana bi yorum atıverirseniz :')

Sonuç olarak duygusal bi konuşma yapmam gerekirse kdajosıdj, daha daha buluşmalara efenim. Ankara'ya da beklerim. İstanbul'a geldiğimde de tekrar tekrar bela olurum izninizle.

26 yorum :

  1. etiketlerini gördüm aklıma geldi. senden sonra bu blog etiketleri ve aramalar konusu oldu metroda kflksdgbghfjdf. kpop, kore, japon demişin de bunlar muhabbet konusuydu la sadece skfjgkjdbşdhfdjhkj.
    hanginizden çıktı o tek tabak dolduralım olayı? bence grubun en zekisi o gbdklgjbdhfjdh. benim daha önceki gidişlerde demedi kimse bişi fakir fakir yedik üst katta aşağı inmeye de üşendik hep falan öyle kjsdfgbfdgjdhfsj.
    2.tur çok yazık oldu ama yiyemedik resmen onları fgjsfgfjdfhfj
    o değil restoranın önündeki fotoğrafta çok uyumluyuz he ksdfbklsdgdgh. hepimizde restoranın renkleri var tam bi uyum içindeyiz binayla kjdfgghfjfjk
    olm biz ankarada "önümüze gelene bin tekme" pozuyla fotoğraf çektiydik kimse de dönüp "napıyo lan bu mallar" dememişti dfskljbsfjsga. yazık lan size jlfbsdggh. ama büfe konusunda haklısın aradın mı 1 tane bile bulamazsın :')
    tranvaydı yerin adı la (yeni mekan belledim ben orayı üşenmezsem evimden kalkıp gitmeye orda yaşıcam) klsdfbdkgbjdhdhfj.
    o değil mathi şu zamanlayıcıda çok başarılıymış la fıtığrıflırı alınca gördüm skdfhshdfgh. demetle benim 3 saniye sonra düşmüş makinenin çektiği jfsgkljbsgdfhgfj.
    duygusal konuşmana gerek yok karşim biz biliyoz seni jgbdflgjbdghfgjgh. ama bak çok eğlendim ben hele demet spoiler verdiğinde erve sen ve mathinin yüz ifadesi bak o zamanın da ölümsüzleştirilmesi gerekiyodu aynı http://24.media.tumblr.com/tumblr_m80ntsyeRi1rcpxrho1_500.gif buydunuz o an kdjfbşjgbhfgjkglhfjf
    tekrar gel karşim tuğçeyi hatta şizoyu da al gel hatta lsjkdfgaşdbfghlfgjg. hem bu sefer daha deniyimli olduğumuzdan "nereye gidiyoruz?" "kim bizi götürüyo?" falan soruları olmaz kjdfşlsghfjghkjdg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etiketler ve aramalar konusunda mı? Vay anaını nebçim konuyu kaçırmışım ıodjasdısajd
      Ölm o etiketleri ben kendim için koyyom, aradığımı kolay bulyim diye, sonuçta bir kore japon tayfasıydı :B
      DĞOJASOŞDIJASODIAJSDOAISJDOAIJSD LAAN OIDJASODIASJD LAN RESMEN BÖYLEYDİK LAANNN PDIAJSODAJDOŞAISJDĞASPIDJAOSDJASDIAJSODUAOSIDJ ALLAAM BUNU TİRİTIRDA PAYLAŞCAM İZNİNLE ÇO HOŞ YAAA !!!
      gELCEM KAARŞİM İŞALLA İŞALLA :)

      Sil
  2. tek tabak tek tür fikri benim aklıma geldi ksdjfkjsdfjh evet sen senin hakkında çok konuştuk sen şimdi bu yorumu okurken biz arkadan kıkırdamış olmanın verdiği şeyle şaapıyoruz hala sdkfjksdjf

    akşam eve gelip bahsettiğin zirilyon suju geyğiğine katılmak için kyuhyun and mom yazıp zirilyon arama yaptım :D

    eve yürürken kolumda mathinin eksikliğini hissettim dksfjngksdjfıh

    bide o yediğimz talılı şeyden muzlu ve ananaslı vardı menüde..yani ananasmış galba anneme anlattım anlattım benide götür dedi :D :D

    nice istanbullara nice ankaralara diyom Bırcı çok eaalandım ben bugün hepinize teşekkürler Ervaya makine için teşekkür + teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekranı yımrıhlamamak adına hiç bi konuşulana açıp bakmadım dıajsdoıpasjıasjd yalnız size şivonun donngggkkeee donggkkee diye bağırdığı köylü videosunu bulup atcam dajsdoıasjdaosıdj
      Taam annaslıydı taam ıdjasoıdj katılıyom gerçekten :B
      Nice efenim nice işalla ^^

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Bırcı'ya sürekli Tuğçe'yide getir bidahakine onla gel dedik bilinçaltına işledik hem sen gelsen kar yağmaz deprem olmazdı dkfjgkdjfg

      Sil
    2. evet la seni de dedik hep "tuğçeyi de getireydin ya" diye sonra asker kimliğin yok diye ezikledi seni :') ama sömestırda gelin ev bulma-ayarlamada yardım ederik size burdan :D

      Sil
    3. Hee susmak bilmiyo lan o konuda it herif yoldan asker çevirip evlencem artık yapcak bişey yok.
      Hee somestrda bi öyle muhabbet var ama bakalım gerçi boy ortalamanıza baktım şimdi hiç beni almayın aranıza olm yazıktır

      Sil
    4. fakirsin çünkü basitsin banalsın halk tabakasısın. benim kimliğim varken senin olmaması ne demeh ne demehh!! Neyse sinirlenmicem.

      Yok boy şeyimiz çok çeşitliydi ondan sırıtmazsın.

      Sil
    5. üzülme Tuuçe ^^ bizimde askeri kimliğimiz yoktu ÖZ hongkoglular Et sarayı halka açık zaten.. gel kal bizde babaannem sen ben koyniş koyniş uyuruz ksdjfksjdf

      Sil
  4. Hani böyle toplaşıp toplaşıp bloga yazıyorsunuz ya taş olun siz :'( Kınıyorum oluum hepinizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pdokasdpak gördüm çift taraflı kınanmışık :') Gönül isterdi ki eksiksiz buluşmuş olalım :')

      Sil
  5. demet'e de yazdım çogzel buluşmuşsunuz :)

    " baah baah tiplere baah omogooyyim, nabıyonuz la, ne çehyonuuzz...." şuraya koptum.

    Yaa bizim istanbullular sizin ankaralılar gibi degil, ezikler ezikk. Bakıp bakıp içlerinden diyorlar sonra da arkandan diyorlar. gidip birinin yüzüne dese biliyor ki "sannebeslk gerzekalı" yicek orda car car :))))

    geldin deprem oldu o da ayrı bir mevzu neyse :ppppp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enee sen istanbulda mıydın bak ben hiç bilmiyodum.

      Aa Ankaralılarımın içi dışı birdir çok şükür opdaskpdıoaksd tam böyle yanında geçerken üfleyiverirler suratına.

      Sil
  6. Hıığğaa, ne demek efem hir zaman :B çocuklu anneler modda da olsam çantaçanta+çanta şeklinde asdsdfghg makinamı getirmeye çalııcam :)

    Yazının her kelimesine ayrı ayrı kopuyom şuvan akjdsadfghjhgf o yüzden çok uzun laf edemmicem, iyy ki geldin, tekrar görüşmek üzere Bırcı ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben getirmeye üşenmiştim hem çantam hem laptopım var diye İstanbul'a gelirken. Bi dahakine ben getiririm canıms yeter senin yıprandığın ıdasjdıoasjd yoo buna izin veremem!

      işalla kaarşim görüşüciiz ^^

      Sil
    2. Aa yoo yoouu yoov, kendini getir karrdişimm yetersin akjsdhkajsd :))

      Sil
  7. ya kimler var bu buluşmada tespit edemedik ki :) kamuoyu merak içinde.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdım aslında isimleri kimler var diye. Kamuoyu aydınlanmış adsız, siz kaç kişisiniz :B

      Sil
  8. lkasnflkdsnflkndslkfnldsflkndlskfnldkfnd SENİ BIRAKTIKTAN SORRA ALEMLERE AKTIK ALLAM SENİN BİR DEDİOKDUNU YAPMIŞIZ BİR DEDİKODUNU YAPMIŞIZ AY HİÇ BEKLEDİĞİMİZ GİBİN BİRİ DEĞİLDİ FELAN DEDİ HERKESLER BIRCI BİZ SENDEN MEMNUN OLMADIK AÇIKCASI du caps lockumu çok açtım kısıyom accık öh devam ediyom skdfdf dedik yani bi dahaki gelişinde Bırcıyı ekek görüşmeyek felan dediler mesela lsdkfnsd

    Arkaaşlar şindi olay öle olmadı bu arkaaş saptırıyor mevzuyu bokunu çıkarmamak adına ben bloğuma yazmıom diye arada kaynatılmasın piliz! Ben Tramvay cafeyi ararken densiz bi çucuk yanıma yanaştı NE BEKLİODUNUZ ksdjfb ora geride kaldı diyince höst münasebetsiz benden iyi mi bilcen havası şaapmış olabilirim ama bunun sebebi sldknfld SOHBET ÂLAYDI DALMIŞIM NE VAR!!!!

    Yalnız Tığçenin kulaklar baya bi sağır olmalıydı hacı çok çınlattıkdı hiç mi hissetmedi acebağ? Neyse gidiyom gari ben, sözde bugün okumıycaktım yazıyı!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jkhsdfkjhgsdkjfhg yannız çocuğa nasıl baktıysak söyledi ve kayboldu..nere gitti o çocuk la..kötü enerjiimizle kara delik mi yedi çocuğu lkdfjgksdjfglkdfjg bide çocuğa heee tranvay geride höö bıkbık yaptık :D sonrada yoksa yoksa lkdjfglkjdfg

      Sil
    2. Sonüç olarak olay benim anlattığım şekilde bilinecek tağam mı pdoasjpıajd doğru da ayrıca!

      O çocuk bu lafı diyip bi tane tükkana mı kafeye mi bişeye girdi, ben onun hüsran dolu suratını takipledim çünküsü ıdajsdıpasjd

      Sil
  9. negzelsiniz la :) Bırcı İzmir'e de bekleriz!

    YanıtlaSil
  10. Bakalım gısmet kaarşim. Yolum düşerse haber ederim elbet :')

    YanıtlaSil
  11. şuan ağlıyom sizin yüzünüzden biliyonuz mu :''''((( çok kıskandım la birlikte de yapalım bigün inşallah yareppim amin!

    mekan güzelmiş he dışı falan egzantrik hoş.. BEN GELİNCE DE GİDELİM!

    bi de o suju'lu geyiklere içim çok dokandı, olsam ne vururduk dibine dibine asdfghjhgf

    benim hakkımda konuştunuz dimi? dedikodumu yaptınız dimi? pis fakir twitter'a bile giremiyo ev taşımaktan İstanbul'a nasıl gelsin nıhahahahahahaaa dediniz dimi? biliyom dediniz :)

    neyse hadi gidiyom ben böğrümdeki sancıyla.. bay!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şdjasşodıajsdopaısdjaısjd tam senin konun şöyle açıldı bak. sanırsam eva şizo yok ortalarda ne zamandır farkında mısınız dedi biz de hhııaaa evet yaa diye nerde olabilüüüğ acaba diye beyin fırtınası yapmışken, senin bana taşınıyoz dediğin geldi aklıma ve aydınlandık.

      İşalla bi daa bi daa buluşuruk gelirsin de :') Ben de istanbula giderim de.

      Neyse gidiyom.

      Sil