23 Aralık 2012 Pazar

Yeni yıl dilekleri mimi

Bak sabah sabah ne güzel bir mimle karşılandım! Sam Scarlet mı diyim Melda mı diyim Antahwise mı diyim çok isim var dıasjdoıasdj. Aslında saat 7de kalktım malım çünkü, saat 11 sularında bu mimi aldım ama ossun, bi çay falan kapıp yazarım diye heveslendim. Ben büyüyorum cidden galiba resmen çay insanı oluyorum daskdoasıdjk

Neyse efenim, mim konumuz geleneksel olarak her yıl yapılan yeni yıldan dilekleriniz mimi. Hemen koştum geçen yıl ne dilemişim acaba diye, tam bir "allah belanı versin" insanıymışım. Hiç bir dileğim gerçekleşmemiş podkaspdokasdo Şöyle bi göz atalım; http://sohbetedecekkimseyok.blogspot.com/2011/12/yeni-yl-dilekleri-mimi.html

İlk dileğim için hala geç değil, umutlarım tükenmedi. İkinci dileğim aradan geçen 1 yılda daha da şiddetlendi, hala bekliyorum. 4. dileğe bi bakabilir miyiz oğdpaksdoasıdk napıcaksın acabayı çok yanlış anlamış lan, okulu bıraktım olm dpokasdpoaskd 8. dileğe bakarsak Rowling devam edebilirim HP'a açıklamaları yapmakta ama görünürde bi şey yok hala, ne yazık.

Şimdi bu yılki dileklerimi bi düşüneyim. Çünkü hiç aklıma gelmemişti böyle dilek dileyeyim yeaa falan diye. Kim bilir kaç saatler sonra bu yazı tamamlanabilecek.



(Her bir yeni yılı nasıl sevinçle karşıladığım gözünüzde canlansın diye)

Neyse başlıyorum. Tabi geçen yılki dilekler devamlılığını sürdürmekte.

1. Bi kere şu Japon Dili ve Edebiyatı'nı bi kazanayım. Yani bunu ilk dileğime koymazsam ayıp olur. Çünkü bu yıl kazanamazsam, kendi okuluma geri dönüş yaşıcam, bi yandan derslere devam ederken bi yandan da tekrar sınava hazırlanıcam falan. O okula geri dönüş işi hoş değil. Bi de annemin "okulu bitir, ordan da diploman olsun" çenesi kesilsin. Evde "hayır bitirmeyecem, hadi bakalım, bitirmiyom lan" diye arada bir belirmiyim artık. Bu şekilde ya torunlarıma anlatacağım müthiş anılar olur, kalbinizin sesini dinleyin diye, ya da "senin anayı bacıyı ne demek okulu bırakıyom ağzına sıçarım" diye gelecekteki torunlara dalıcam.

2.Bir kez daha Japonya. Gideyim de kalayım artık bi orda. Mıh gibi böyle söküp atamasınlar. İnsanın mutlu olmadığı bir yerde yaşaması ne kadar acıdır, bilen bilir. Sevmiyorum, istemiyorum hala burdayım ne hoş :))))))

3. Melda'nın 2. dileğinde kullandığı yöntemi kullancam galiba, çünküsü ne cümle kurabildim ne yazıya dökebildim ne tam olarak neyden bahsettiğimi kafamda toparlayabildim, o yüzden: PODASDOKAJS.ALKSLDJASDŞAKLJL KJDALSKDAIKSUDBALSD JJALKSDHLKJ 
TAAM MI!!


4.Bok gibi para istiyorum arkadaşlar. Paraya sıkışayım yani, nefes alamayım, paranın içinden mont çıksın ali ağaoğlu hesabı. Gidecek çok yerim, alacak çok şeyim var. Dileklerime giden yol paradan geçiyo yapacak bi şey yok.


5. Bak şimdi kafam çok karıştı. Aslında derdim ki çok pis fantastikli şeyler olsun hayatımda. Bir Hogwarts mektubu olsun, efenime bir Sauron yüzüğü olsun, ne biliyim uzaylılar, masal kahramanları bi şeyler. Ama zaten hayatımda büyük bi değişime gitmişken, şu an bi istemedim. Du bakalım normal sıradan hayatımda bu değişikliklerle neler yapıcam bi öğrenmem lazım. Bu da 2013ten dileğim olmasın ama kulağına küpe yapsın, ayağını denk alsın!

6. Ayak baş parmağımın şeklinden hiç hoşlanmıyom. Onu bi düzeltirsek.


7.Mahrum kaldığım çok güzel şarkıları dinleyip, çok güzel kitapları okuyayım. Gözüm açık gitmek de pek hoş olmaz.


Resmen sağlık mıtlılık hızır bıdı bıdısı yapabilirim ha çünkü ilk 3 maddeden sonrası çok umruma değil. Kafam sürekli onlarla meşgul olduğundan demek... Du biraz daha düşünücem ne istiyorum acaba diye. Evet, elle tutulur bi şey bulamadım o zaman let the saçmalamak begin!
Burnuma bi estetik istiyorum, deli zayıflıyım öleyazıyım, bu sene donmuş vişne yiyebileyim, aldığımız hiç bi karpuz kelek çıkmasın, ben&jerry's dondurmaları 2-3 lira olsun, kanjiyi yalayıp yutayım, ön dişlerim kırılmasın çok güzeller çünkü, yeni hobilerim olsun, kaplumbağalarım konuşmayı öğrensin, istenmeyen tüyler yok olsun, saçım dibinden beyaz çıkmaya başlasın, mangalar çok pis ucuzlasın 20 lira nedir yani!, Kore'den paketim gelsin, hep kış olsun, patates dünyanın en sağlıklı şeyi olsun.

Geri kalan dileklere ben içimden devam etcem.

Şimdi mimliyorum genşler; Şeyma, Mathi, Rvzgrl, Ego, Mydestiny.

11 yorum :

  1. nieuhauehauhe üçüncü dileğin mıhteşemmiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ğdoaskdpıaksdpoıaksd o da olur işalla :')

      Sil
  2. djdfkhsdkjfhkdjhfkjs beni mimlenmiyosun :')) neyse zaten bunun aynısı hadi bay

    YanıtlaSil
  3. sdfsösdşfsf gelecek yıl ben de tekrar bu mimi yaptıgımda bu "allah belamı versin" tepkisini vercem hissettim içimde.
    Boşuna mı zahmet etmişsin acaba mimi bana atarak lsdnfsklfn hayır yani seninkinden pek farklı olcak gibi değil. :')
    Neyse du iyi dileklerlen bitiriyim yorumumu, meri kırismıs Bırcı ay hop evriting vil bi gud. Hadin bays. Artık post yazmaya bi ara versen diyom, hergünümün bi kaç yarım saatini bloğunda geçiriyorum insafsız! :''')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pdojasdpoasjdı boşuna mı zahmet etmişim bilmiyom okucam şimci senin yazdıgını da kaarşim :B

      Olm laptop gidecek götüm tutuştu bol bol yazmam lazım ama :')

      Sil
  4. Good afternoon beautiful bilok :D:DD:ddddd:D:Dd:d öf vazgeçemiyorum. sökün alın içimden şunu. Neysehh yorumuma geçiyorum askghas allam yareppim ben de böyle yeniden ders çalışıyorum ya torunlarıma diyeceğim şeyleri hayal ettiydim resmen böyle. Hiçbir şey için geç değil çucuklar,hayallerinizin peşinden gidin,iç sesinize güvenin falan diyecektim ama bilemiyom hiç emin olamadım kendimden aksjhdas. Ama sırf torun tombalağa kıps yapacam diye okuyacam lan jaskdhO torunlara o hayat dersleri ve-ri-le-cek. Zati bir cacık yaptığımız yok işte bun anlatıp sus karıştırma gençliğimde ben ohoyyy olacaz dur geliyoz kjashd.

    Özellikle karpuz kelek çıkmasın dileği burnumun direğini sızlattı nasıl benimsedim bilemen yani asdljh. O Japonya'ya gidilecek!!!!111 Sizin anime manga işleri de kıyak ha denilecek. O yüzden argosuna çalışıyorum ben Japonca'nın. anağğ lan burası böyle kokuyor mu lan siz kokuyonuz mu lan denilecek. Gerçi bunları daha ziyade Korelilere söylesek ya kendilerini kesseler.

    Çok parası olan insanlar manen zayıf olabiliyor tağam mıaaağğğ asghajs başkalarını düşünmüyorlar tağam mıaağağağ ajkh ay gidyiom ben ya biraz daha kalsam dünya bir toz bulutundan alıp yardıracam ha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Good evening beautiful kaarşim :))))).)));)

      Öf resmen gelecekteki fiyakamız için mi ders çalışıyoz napıyoz anlamadım ben pdıajsdoasjdaısd Japon kokmaz la :') Onlar sabah akşam banyo yapıyo :) Saçları geberecek kuruluktan pdıajsdoıasjd

      İşallla bi gün hepimiz manen zayıflıcaz diyorum işte dahsdoıasjdasoıd Hadi bay.

      Sil
  5. Japon Dili'ni kazanırsın o kolay da... O mektubu ben 11 yaşından beri bekliyorum hacı. Gelmeyince gelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de 11den beri bekliyorum umudunu kaybetme :) Ben kendi mektubumu yaptım sana da tavsiyem dıpasjdoıasjd

      Sil
  6. sahjdg sondaki konsantre dilek yığını süpermiş.

    Şu hologram waifu olayıyla ilgili şöyle bişey yapmış Japon bi abi:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9jpWiTVR0GA

    İşi geliştirip ticarileştirirse yaşadık, tabii para da lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur ki :') Negsel de olur. Öf sonda eteği kaldırdı bi de doasjdoaısjdaposd

      Sil