22 Aralık 2012 Cumartesi

Mim: İçerimizdeki K-Pop...

Kendimi blog yazılarına verdiğimin farkında mıyız? Çünkü haftalardır laptop ha gitti ha gidecek servise. Sürekli bi erteliyorum, kıyamıyorum, yalnızlık zor, günlerim nasıl geçer diye derbeder oluyorum. Bu sefer kesin olarak salı günü gidecek ama, çünkü artık piksel ölülerinden cidden ekranı göremiyorum, biri başparnak izi büyüklüğünde biri işaret parnaa. Daha dertlerim var da şu mimi yazayım ben.

Son K-pop olayı bitmiştir çıkışıma nispet yaparcasına mikalden mim geldi dopasjkdasıopkd  http://mikalzia.blogspot.com/2012/12/mim-icerimizdeki-k-pop.html şu yazıdan. Hadi başlıyom :B

Sizi k-popa sürükleyen kişi, biasınız:

Bu bias lafına ne illet oluyom arkadaş! Gavurlar bias diyo diye biz de mi bias demek zorundayız yani nidir ya?? Kpopa kıllandığım kadar bu sikko terimlerine de kıllanmaktayım! Taam hadi çıkıntı yapmıyom pdıajsdoıasdj


Şimdi şöyle oldu bu iş, 2 mi 3 mü ne yıl önce ben Kore filmleri falan izlemeye başlamıştım. Yaz dönemine denk gelen bi zamanlarda. Sonra Yalova'ya babaneme gideceğim zaman, aceleyle Kore müziklerinden ne varmış bakem diyince DBSK çıkmıştı, 10-15 şarkısını indiriverip atmıştım dinlerim orda diye. İşte Yalova'da bayılacam böyle artık sıkıntıdan başladım dinlemeye bunları. AALLLAAA BU NEYMİŞ LAAA! Ne kaa güzelmiş diye dört dönüyorum evde. Ama tipleri falan bilmiyorum, kimin sesi kime ait çakamıyorum, internet de yok kudurdum resmen! Eve dönünce sabaan 5inde oturup hepsini öğrenip bi oh çekmiştim, büyük rahatlamaydı hatırlarım yani net bi şekilde. Kafama da bi kaç tipin sesleri yazmıştım onlar da JJ ve Yoochun çıkmıştı. Sonra ilk Balloons kliplerini izledim. Yoochun nasıl dikkatimi çekiyo, ama sinir oluyom. Hep sonradan seveceğim adamlara ilk olarak garipserim ya da sinir olurum zaten Yoochundan beri. Öf diyorum töbe töbe ya çocuğun surata bi şey olmuş!! Çözemiyorum hatayı bi türlü pıdajsoasıjd onu çözecem diye sürekli buna bakıyorum, her bi bokunu izledim falan. Sonra yürüdüm bebeye tabi bütün kıro ve kenan imirzalıoğlu duygularımla... Bi de sallantılı haçlı küpe takıyo ya öfff böyle eriyip bitiyorum oıdajsdıo Bi de öyle bi takıntım var işte, sallantılı küpe takan mikemmeldir, bi de haç varsa oh değme keyfime. Hatta okulda bi çocuk vardı sallantılı küpe takan hep bakıyodum buna ben, bi gün çıkarmış yemin ediyorum tanımadım pdıajsdoıasjd Hep kulaa mı bakıyom napıyom. Neyse konudan sapmıyım. Dur, heh sonra işte, ben baya bağlandım DBSK'ye JJ'ye deli kıl oluyorum o dönem pdaıjsdoıjd o konuya girişmicem tabi. Changmin zaten kamyon suratlı, diğeri kimdi la yunho muydu he ona acıyarak seviyodum böyle, Junsu zaten şekerlik. Sonra meğersem ben bunları Yalova'da tüketirken bu grup çoktan ayrılmış dpıajsdoıajsdoıajsd bunu öğrenmemle yıkılıyorum. JYJ yolunu seçiyor ve JJ nefretimden fanmeeting sonrası da arınıp yoluma JYJ ile devam ediyorum. Bu kaa!

Tüm zamanların en sevdiğiniz K-pop grubu:

Tüm zamanların lafı çok gereksiz ama ben çok uyumlu bi insan olduğumdan ellemicem odıajsdoıasjdad 

3 kız grubu: Cevap veremiyom. Hep o tüm zamanların lafı yüzünden! Zaten anca film-dizi soundtracklerindeki kadın seslerini dinliyorum, onun dışında 2ne1 ve arada bi kaç şarkısını bildiğim grup var.

3 erkek grubu: Jyj, Super Junior, Bigbang dicem galiba.

3 en iyi vokal: Mikal buna 3 bestu bokal performansu yazmış zevzeklik etmiş pdıoajsoıasjd doğrusu bu heralde. Kızlardan Davichi diyorum 2sini 1 sayabilirik bence. Super Junior-Kyuhyun dicem, of Yesung'da diyebilirdim ama kalbim beynimi yendi kusura bakmasın pdasjıdoıasd JYJ- Jaejoong diyürüm, Junsu'ya ayıp oluyo ama :')

3 soprano/tenor - Yüksek nota uzmanı: Neblim olm ben! Sade dinliyorum sonuçta aa bak çocuk iyi yüksek notaya ulaştı mı diyom!! Zaten 5 tane grup biliyom hep aynı isimler dönecek yani burda harcayamam pdıajsdoaısjd

3 dansçı: Her ne kadar artık hiç hazetmesem de tam bir travestisin desem de Shinee-Taemin. Exo k-Kai. 3.yü bilemedim Eunhyuk ossun.

3 rapper: İngilizce olmadığı zamanlar Yoochun, olm ingilizce çok feci oluyo lan pdıasjdoasıdjasd Rapper mı diyok ki bu çocuğa? Banane yapıyo demiyosak da. Sonra Top. Exo k-Kai bilmiyom repçi mi bu daıosjdoasıjdsad ben seviyom ama.

Orkestra 3lüsü: Verebilecek bi cevabım yok. Önüme atabilceğiniz örnek varsa bekliyom.

3 subunit: O NE LAN???

3 solo: Hiç gelmiyo aklıma K-pop solo şu an.

3 album: Jyj - In Heaven, Exo k - Mama, Super Junior - Bonamana ay bilemedim Sorry Sorry de olabilir.

 3 şarkı: Yok artık buna tüm zamanların denmez son zamanların denir. Ona göre cevaplıyım, herkes History'ye ölüp bitse de benim için Two Moons'dur Exo-k'den. Aha bak son zamanların diyince bi tek bu çıktı pdıasjoıasdj çünkü dinlemiyom dedim K-pop o kadar ne zamandır!

3 ballad: Yavaşlı şarkı mı seçiyoz buna? Ona göre cevaplıcam ben :B Kry - Coagulation. Olm bi dakka ya daha çok soru varmış bu mimin devamında şimdi farkediyom yıkıldım höf.

3 ost: Çok dizi özürlüyüm fazla bilmiyorum o yüzden, Big diyom. Ama film dersek ki tartışmasız More Than Blue.

3 koreografi: Exo k -Mama, Super Junior - Sexy, Free and Single, Shinee - Lucifer

3 maknae: Kyuhyun yeterli bi cevap bence.

3 visual: Öyle bi şey mi varmış? Visual keiden başka şey gelmiyo aklıma benim.

3 variety show: Ben bi tek Suju'nun Explore the Human Body'sini bi de Shinee'nin Hello Baby'sini izledim :')

3 K-indie: Mate, Vodka Rain, Lucia

3 Rap: düz rap mi? Bilmiyom :B

3 Trot: Hiç açıp bakamam bu ne demekmiş diye, tuvalete gidecem şu mim bitsin!

Ustalara Saygı Köşesi: Sanırım ben dağıtıyom o köşeyi.

Yapmayan varsa alsın yapsın, şimdi ona bile bakamıcam kim yapmamış acabası diye daıjsdoasıjd Bay.

18 yorum :

  1. sajhdfghsd allaam ya, yarısına kadar anca gelebilmişin ha, ondan sonrası hep bilmiyomlar, bu nelerle geçmiş :D girişteki hikayenin gizelliğinen bişey demiyom bak ashdg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dajsodıasjdoaısjd biraz üşengeçlik biraz cahillik bebeyim :')))

      Sil
  2. şdfldkgndfgklfng olm mim hakkat çoh uzun lan dklnfgndfk sonlarında ben de atladım soruları, tükendim. Yıpranmışsın sen de çok sdlfsdlfknd yapsaydın hacı yea ters zamanına gelmiş çok ne zamandır kpopda değilsin sen. Bi jpop,opening-ending felan mimi de biz mi başlatsak? ay yazmam gibin ben onu paylaşmam gibin höf taam şat ap dedim ben senin yerine kendime. :B
    Haydin, elin kolun dert görmesin hoşçakal! *Yorum da yazı yorumlaması gibin olmadı sankim* :''))

    YanıtlaSil
  3. Ay du unuttum sldfnsdflk hikayene gebererek güldüm lan dlkfdngslnflkgn ezelden beri tarafın jyjmiş hacu ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben J-pop bilgimi yeni yeni geliştiriyom Japon arkadaşlardan aldığım tavsiyelerle olm, ama bir anime ost yardırırım ıopdjasodıasjd

      O Jaejoong tiksintimle bile JYJ'ci olduysam ben hakkat seviyom demektir yani podıaksjdoıasjd

      Senin mimi daha okıcam kanks beklemede!

      Sil
  4. Mikal Zia mimlediğinden beri bekliyorum ne zaman yazacak diye ama olmadı bu diyim. Acil K-Pop takviyesi lazım sana. *hayalkırıklığı* Baya bi' bekliyordum ama döktürecek, yazı okuycaz falan diye. Ne yazcam unuttum neyse. Gidiyorum ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yardırıcam grup bilmiyom ki yardırıyım :B

      Sil
  5. ahaahaa baştaki giriş güzel olmuş harbi sondaki ben bilmemler tuvalete gidicem lan bu kadar yeter size deyip çıkmalar falan cık cık napiyoruuz tuvalet işimizi postlardan önce hallediyoruz araştırmacı ruhunu köreltiyo yoksam:DDDDanime ost vaaaay senin anime sevginle anime izliycem la bi tavsiye at bana da başlangıç olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uzun olunca inancımı kaybettim ama napıyım oıdjasdıasjdoı
      Olur atam tavsiye ne tür olsun?

      Sil
    2. ben pek anlamam animelerde ne türler ola ki:DD komedi neyin olabilir bak dövüş falan da olur yani atraksiyonlu şeyleri severim :DDD

      Sil
    3. her tür var işte dizilerde filmlerde nasıl oluyosa. Komediyse, danshi koukousei no nichijou'yu izlemelisin. Bi de, btooom,deadman wonderland, ao no exorcist, devil may cry olabilir ekşınlı olarak.

      Sil
  6. Çok özeniyomm mim yazmaya fjdkfjdsklfj bu konuyau da çok sevdim yazabilir miyim sdşfdslfkdsfk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz tebi yia izin mi alıyosun bıyır bıyır dpojasdşaksd

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. ay bunu da yeni görüyom ama yaz tabisi daskdağpsdklad

      Sil
  8. mim dediğin böyle yazılır olm yaa!! dspdospofspds valla güzel net hoş olmuş, bidaha yazsan okurmuşum ama üşeniyon sen taam kjhgfdsdfg

    bi de şuna on puan veriyom "3 maknae: Kyuhyun yeterli bi cevap bence." ivit budur fdskdjfgh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dopaskdasıdkaspdokasdipok niye yazıyom ki bi daha :)))) gözüm aktı resmen ğdoaksaposkd sen yaz da okuyak hele.

      Sil
    2. yok yazamam ben mümkün değil asjdfhhdsj işte seninkilere yakın cevaplar olurdu benimkiler de öyle düşün jhgfdsdfg tembel blog yazarıyım lütfen değiştirmeyelim bunu dskdjfpsdos

      Sil