21 Aralık 2012 Cuma

Hayalimdeki ev (mim)

Hayalimizdeki evle ilgili bi mim gelmişti bana haftalar önce minekibuu'dan. Yaparken ağlarım, nerde yaşıyom lan ben diye hayattan iyice nefret ederim diye beklettim bak bu kaa zamandır. Kaç tane ev var delicesine istediğim, aza indirgeyebilip de sergilicem şimdi umarım.

Birincisi, bence tahmin etmek zor değil:


Weasleylerimin Kovuk'u 10 yıldır hayallerimi süsleyen 1 numaralı evdir. EVDİR! Sıcacıktır, huzurdur. Burda yaşasam muhterem babamın ve annemin bir dediğini iki etmez, sabahları kalkar bahçe cini pataklar, mutfakta bulaşıklara aklapakla yapar, çatı katındaki gülyabaniden gıdım rahatsız olmazdım. Ev cini istemez her bi köşesini kendim temizlerdim T^T Ev işlerini haleledip odama kapanır Hogwarts tarihi çalışırdım. Kankeytolarımı almaya muhterem babamdan izin aldıktan sonra uçan arabaya atlar giderdim, pislik muggleların dikkatini çekmeden.


Görmelere, okumalara dayanamadığım sahneye gelelim bir de. Sen çocukluk hayalimi na böyle yık Rowling he mi! Bizden aldıkların yetmiyomuş gibi Kovuk'u da al! AL TAAM AL! İçim cızlıyor, eziliyor lan! Hogwarts'ı falan koymuyorum hiç buralara zaten HOGWARTS IS OUR HOME!

Eveet gelelim bir sonraki ev hayalime, burda görselde emeği ve katkılarından dolayı pdasjdoaısdj Irmak'a teşekkürü borç bilirim. Çünkü ben yine twitterda çırıpınırken onun dışında kimse siklemedi beni. Hep böyle yapıyonuz. Neyse, neyse yine tek başıma düştüğüm yerden kalkarım ben! Höf taam la!


Şu saman ot bok dolu çatı katına küççükken ne özenirdim. Benim için de samanların üstüne çarşaf atsalar da yatsam derdim :') Hala özenirim. Hele o küçük yıvırlık pencere var ya :'')'))) Simste evlere hep yuvarlak pencere yaparım mesela sırf bundan sebep. Ayrıca okul yok bi bok yok, koş Heidi koş amk. Git keçi sütü iç, ben içmem ama sen iç, sonra o "allaaaaahh bunun tadı nasıl acaba yaaa ALAALLAAAA" merakımdan kudurduğum eppeklerden ye. Tamam yani, ellemiyorum.

Şimdi doğru düzgün bi görsel bulmaya üşendim ama Nana'ların evi var. O pencere kenarındaki masanın verdiği huzur :')


Japonya'da olduğu sürece herhangi bi ev olabilir. Konteynır olur, çöp olur... Olur yani. Mesela şöyle tırdiğşinıl bi evim var Japonya'da düşün ki. LİLİLİLİLİ! Doğa ve ev bi arada konseptlerine yandığımın :') Solucan çıkacak yılan çıkacak kırbağa zıplayacak diye 3 buçuk atar yine de yaşarım!

Hiç ayrıntıya girmek istemiyorum lan! Yoksa benim bilgisayarda var anamı ağlatan ev/oda fotoğrafları dolu bi dosyam! Açıp ona baksam halim ne olur ha! Zaten biliyorum ki nesil olarak kocaman dolu dolu camlara, kocaman kütüphanelere ölüyoruz. Benim seçeneklerim de çok farklı olmıcaktır. Aha bak açtım dosyayı bak, bu var mesela:

Noldu? Hiç mutlu değiliz diğ mi? Çünkü hepimiz fakir olduğumzdan şu ortama sahip olma şanısımız yüzdeliğe bile girmiyo :') Niye yaşıyoz hala anlamış değilim zaten. BI Nİİ YİİAA!
Çok mu şey istiyom, geçiyim şurda Harry Potterlarımı okuyım yağışlı ya da karlı bi günde elimde kayvemlen! Sonra zengin koca arayınca ben zengin koca arıyo oluyoruapdıajsodasjdk ÖF.

Mimi yaptılar mı yapmadılar mı bilmeden, Şeyma'ya, Şizo'ya, Mikal'e ve Ego'ya yolluyorum. Bay.

10 yorum :

  1. Inkheart'ta ana karakterin teyzesinin evine bak göl manzaralı kütüphanede okuma yerleri ^^.
    Bu arada Rowling'e niye kızıyorsun kitapta eve bir şey olduğu yok kızacaksan benim gibi David Yates'e kızıp Voodoo bebekleriyle lanet yapmaya çalışacaksın :D.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ene kitapta bi şey olmuyo muydu yia? Son kitabı yakın zamanda okumadım bak hatırlamıyom T^T

      Sil
  2. Ben bir şey yapmadım ki ^^
    Son fotoğraftakine benzer evler gerçekten var mı acaba :)
    Bu arada zengin koca aramanı hiç yadırgamıyorum Burcu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var ama bize yok işte şpdajkospdoaksd

      Sil
  3. Rowling'in canı cehenneme dostum! İçim parçalandı o evi yakarken piiss kadın kalemin sızlamadı mı lan yazarken insafsığğzz.
    Heidi'yi sen bunçün mi arıyordun la homm, ben de çok özenirdim la bı odasına o tek gözlü yuvarlak camına he he işte ben de ben de. :'(
    Çoksel evler var hakkat hacı, ben de bı mimi yaparken içim ekşidiydi. Evler güzel evler, çok güzeller, baya güzeller T_T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte o yıvırlık camlı oda yerine balkonlu odada oturuyom. Bu da hayat...

      Sil
  4. Bazen senin tweetlerini, yorumlarını, yazılarını okurken kendim yazmış gibi hissediyorum! Seni okumak bu yüzden çok zevkli benim için!! ^^ O KOVUK'a aşığımdır ben!! Bi ona bir de Bilbo Baggins'in OYUK'una!!!! Yeni izledim zaten çok dertliyim pek hüzünlüyüm bu konuda! :D Ellerine sağlık!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efenim teşekkür ederimdasldıjasodıajs istenecek çok ev var ama hiç birine sahip değiliz ne yazık :'(

      Sil
  5. Bu en sevdiğim yazın oldu resmen geberdim sandalyeler yuttum gülmekten :') FAKİRİZ OLM FAKİRİZ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enee neye güldün ki acabası dıajsdoasıdjasd hiç gülemiyom ben,neyse sen mutlu ol pdoıjasdıjasd
      so fucking fakir :''(((

      Sil