22 Aralık 2012 Cumartesi

Biraz Hobbit biraz kıdımınecesi :')

Bugün sabah uyandım bi baktım kar oluvermiş her yer. Bi gözlerim büyüdü, çünkü Hobbit'e mıtlaka karlı bi günde gitmeliyiz demiştim! Doğduğumdan beri mi bekliyom napıyom! Ben lisedeydim, başlamıştı Hobbit geliyomuş muhabbetleri dpajsoıasjd  Önce bi evde twitterda 21 Aralık mevzusunu atlattık tabi doasıjdıasdj iyi espriler çıktı, ilginç bi ortak yaşanmışlığımız oldu dünya insanları olaraktan. Yetsin gitsin artık başka kıyametlere. Yalnız istediğim  kıyametin bu olmadığını da belirtmeliyim. Bende bi değişiklik yok yani.

Neyse, akşam 6 seansına gidicektik, fekat Tığçe bi işler çevirdi saat 2 de mi ne buluştuk. Saat 6ya kadar ne bok yicez daha gelicek 3 kişi var, biraz dolanıp oturduk. Yalnız nereye oturduk bakın şindi anlatıyom. Hımınıımımınııı!!! Yüzlerce masa var, bunların bi %70i boş, 4-5 masada buna mı otursak buna mı otursak diye sektik ve taam buna oturalım dedik oturduk.

Bi 10 dk sonra, bet sesli, yere atıp dövülesi bi kız geldi, ki adı Ece gibi bişeydi, biz Ece diyelim. Ablası oturuyo  arkamızda sevgilisiyle. Abla bi şeylere sinirli, kız da ağlamaklı sesle niye böyle yapıyon muhabbetinde. Abla "o yanağındaki ne?" diyo. Belli ki soğuktan kızarmış. Yok abi kız ikna edemiyo "yaa ne var yanağımda hüühühüü (HARBİCİ AĞLADI 1 SAAT)" HIMINIIKIDIIĞIM TELEFONUNUN EKRANINDAN BAK KAK TUVALETTE BAK NE AĞLIYON 1 SAAT NE VAR YANAĞIMDA DİYE! Yazdığım küfürleri siliyom lan bak bi ara tuğçe endişelendi ruh sağlığımdan öyle kaydım gittim ben, ama inat ettim de onlar kalkacak diye dıpasojdasıjdıı Neyse ablanın idda etmek istediği kızın yanağını biri "emmiş!". Ne oldu da ne oldu diye kudurdu orda. Kızın sevgilisine çemkirdi bir süre. Sonra sana verdiğim emekler muhabbetine bağladı. Nankörledi bir sürü. Kız dese ki he emdiler yanağımı olay bitecek belki ama kıdımıın ecesi bir telefon ekranından bile yanağına bakmaya aciz. Kİ YANAĞINDA Bİ BOK DA YOKTU! OF!

Sonra bak bak allam, abla diyo ki çağır Berk'i gelsin buraya, sen görüşmüyoruz diyosun onla görüşüyosun, senin ders çalışman lazım falan diyo. Bu kıdımın Berk'ine de oturdukları yeri anlatamadılar 10 saat AYAĞA KALK TEK ELİNİ HAVAYA KALDIR DE Mİ AZINA SIÇTIĞIM! Ece bu sıralarda ağlamaya devam ediyo yalnız bunu unutmayalım. Biz de bi süre  OLUM KONU CİDDEN YANAK MI LAAANNN  dedik ama harbiden yanaktı yani konu! Sonra Berk geldi, saçmalamaya devam ettiler, o da tam bir densiz çıktı "nerden öpiyim yani, yanağından öpebilir miyim peki" gibi gerzeklikler etti.

Ben bu sıralarda işte Tuğçe'nin korktuğu anları yaşattım. Gözüm dalmış bi şekilde onların konuşmalarına cevap verdim. Sonra hayatı sorguladım. Neden yüzlerce masa içinden burası dedim! Ve onlarla aynı bölgede oturan tek gerizekalılar bizdik! Resmen psikolojimin içine edildi lan! Saatler sonra espriler şakalarla mekanı terkettiler! Sonra ablanın tipi gördüm ilk olarak! Resmen ilk doctor who! Hatta burnuna müdahele ederken Sims'te elin yanlışlıkla kaymış o ibreyi en sona taşımışın. O burun! Suratına sıçsam o bok orda huzur bulamaz kayar gider sen mi benim psikolojimi bozuyon laaaaaannnnn!!!! diye sinir krizi geçirdim. Ay bak hala yaşıyom lan yok böyle huzursuz tipler!


Neyse daha fazla anlatamıcam, ekip tamamlanınca biletimizi aldık girdik. Temsili olarak bu fotoğrafı koyuyorum çünkü, Hobbit maketinin önünde çekilen toplu fotoğrafımız bende değil. Ayrıca makette Gandalf'ın kafası yoktu dpajsdoaısdj yine fakiriz yine fakir...Hatta filme geç kalıyoruz çıkınca çekeriz eğer parçaları kalmışsa dedik KALDIRMIŞLARDI!

Çipslerimiz kolalarımızla tam bir desperate housewives idik. Sinemada konuşmayı çok severim ben, suspus film izlemekten hoşlanmam. Onçün çok gitmem sinemaya çünkü rahatsız olan tiplere sinir oluyom ıpdojasıjasdıo İşte ekibin geri kalanı da öyle olunca, bi kaynamalar hoşluklar.

Kitapla kıyaslarsak çok daha espriliydi film. İlk Frodo'yu görünce resmen de ne kaa özlemişim onu farkettim. Nası tiksinsem de o kadar da seviyorum dpasjdoıasdjjasd. Martin Freeman tam bir hobbit olmak için doğmuş zaten! Gollum'un "BAGINSS" diyişini özlemişim :') Kili-Fili çiftinden Kili'ye ölüp bitenler görüyorum (misal ki her ekranda belirdiğinde el sallayan Ayşegül opdajsodıajsd) hayır burnunu görmüyonuz mu adamın? Öf neyse Kili'den hoşlanan insanlarla çok farklı zevklere sahibiz podıajsdoıasd. Thorin'in Fatih Sultan Mehmet'liği ayrıca. En tüylerimin diken diken olduğu sahne Thorin'in Azog'un üstüne koştuğu sahne, hep arkaya verilen müziklerden bunlar! Ciddi yükseklik korkusu olanlar için de hiç hoş sahneler yok yani! Bizim içimiz kalktı yiter diye!

Daha film yorumlarımızı yazcaktım ama çok uykum geldi. Yatıyom.

15 yorum :

  1. asdfghjhgfdsasdfghjhgfdsadfghjklşlkjhgfdsdfghjkmn yazık la neler gelmiş yine başına.. hep sen çekiyon ha bunları, yoksa normal değil tüm bunlar kjhgfdsdfghj

    hay böyle abla olmaz olsun! ben de ablayım ama çok şükür daha bu kadar kafayı yemedim lan kjhgfdsdfgh yanak emmek nedir ayrıca??? ablanın fantezileri tavan yapmış.. kardeşe de sorulmazdı böyle bi soru püüü! ayh darlandım ha! niye oturup da dinlemişin acebası bu muhabbeti bilmem asdsasdsasd

    ayyy hobbit ::::)))) çoh güzeldi la çok sevdim filmi :')

    ay o maketten buradaki sinemada da vardı, bi heves ettim keşke çekineydim diye ama tek başıma gitmiştim bi de telefonum takoz afedersin nereye çeksin kjhgfdsdfg ha ama bizim gandalf'ın kafası vardı çoşükür asdfsas

    sen sinemada film izleyip yorumlaşırken arkasını dönüp ters ters bakan benim ha asdfggfdsasdfg olm ölesiye tiksiniyom sinemada muhabbet edilmesinden.. ben ki ağzımın içindeki gürültüden filmi duyamam diye film esnasında bişey yemeyen biriyim, kaldı ki yanımda biri konuşsun kjhgfdsdfghgfd ha eğlencesine bi filme gitmişsem arkadaşımla komedi filmi falan, yardırıyorum acımadan dspdjsfhskdp

    ahh kili :'''')) nasıl sevmedin la cüce legolas'ı asdfdsa filmde bilbo'dan sonra ki en şirin adamdı canıms yaa :::))) senin arkadaşın el sallamış ama ben yalnızdım diye en fazla "yıhhaaaa ::::::))))))" yapabildim kjhgfdsdfghgfd

    frodo'yu sen özlemişin, bi de beni düşün asdasdasd ergenlik aşkımı yeniden mavi mavi görünce kocaman gözleriyle, eski hislerim depreşti lise yıllarıma gittim kjhgfdfghj bi de son filmde görünür zaar hoyf!

    benim de son sahnede bi gözlerim doldu "laağğnnn ;((" oldum.. ay martin freeman hep hobbit'i oynasın litfen ya.. çok sevimli olmuş pislik.. he bi de ben filmi altyazılı bekliyodum, oh diyodum ingiliz aksanına doyacam falan dublajı duyunca hayalkırıklığı yaşamadım değil.. halbusem yüzüklerin efendisi serisi dublajlıydı ama unutmuşsam demek jhgfdsdfg neyse dvdsine kısmet olacak altyazılı izlemek.. zenginim ya hani dvdsini alacam ;)

    oldu görüşürük!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allam bi de sanki herkes biliyo o masa da bi şey var çevremize kimse oturmadı laaannn!!! Millete kaş göz yapıyodum gelsin otursun diye sapık gibi dpaısjodasdıjasodıj Ben de dedim hep lan ben ne kaa mükemmel bi ablayım dedim pdıasjaosıd

      Höf çok hevesleniyom tek başına sinemaya gitme işineee!!!!! Bi yapamadım lan. Aha kendime 2 hafta süre veriyom yapcam!

      Abav sen dövermişin de bizi. Biz sürekli koltuk titretiyoz bi de sessiz dede gülüşlü krizden sebep! Komikli filmlerde heleki zaten kimse birbirini takmıyo diye misal Hangover, koltuklara zıplıyoruz yere yatıyoruz falan.

      Hee biliyom senin frodo aşkını ıdjasodı orda bi aklıma geldin zaten şizo netmiştir acaba diye bıldırcın gibin oğlanı görünce dıajsdoasıjd ene biz altyazılı gittik la dublaj çekemem sinemada. Lotr serisinin dublajı çok kötü değildi gerçi ama ossun.

      Canım kesene kuvvet :')

      Sil
  2. Allah canını almasın BIRCI :D:D:D:D Sabah sabah ağzıma sıçıldı elli saattir gülüyom öf! Hobbitler alsın seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dılşajsdoıajsd almıyor vicdansızlar T^T

      Sil
  3. Çok güzel çıkmışsın resimde :) hobbit e bende gittim ve evet kili yi beğeniyorum :D birde ori karakterine bayıldım, ne saf salak birşeydir o :D Güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sankyu. bence yokluktan kiliyi beğendiniz siz pıdjasoıdajdı

      Sil
    2. Zevkler ve renkler tartışılmaz :P ne biliyim filmde fazla bir cool görükmüştü şimdi pek öyle görünmese de :D

      Sil
  4. Yazıyı okuyacaklara uyarı! Resme kadar bi bok anlattığı yok burcu tırt'ın resimden sonrasını okuyun. Ha bu arada bayağı fotoceniksiniz. Güzel çıkmışsınız hanımlar. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dıloaıjsdıoasdjaopsıdjaoısudbauosdhj karşılıklı gıcık atıyosak---> resim deyyığğl fotoğraf.

      Sil
    2. Ama yok ne yalan söyliyeyim orjinal hakaret öğrendim "Suratına sıçsam o bok orda huzur bulamaz kayar gider" yeri gelince kullanırım. Bedava küfürler yayınlıyorsun hakkın ödenme.

      Sil
  5. Bu arada 1 hafta nasıl sabrettiniz izlemek için. Şaşkınım hala

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kar yağmasını bekledik odjıasdaıskdaosıdj

      Sil
    2. Ben çıktığı gün koşmuştum hem de hava bayağı soğuktu yarım saatte yürümüştüm yağmurun altında. Ama bu uğurda çektiğim eziyet kutsal. *Yazıyı yazarken gözleri dolar*

      Sil
  6. sen niye kızıyonki bana :') tamam şunu yazık çıkıcam blogundan söz ljkdsflksdjgbsdhdfjk

    unutmuşum ama yazını dur bi okuyım gelicem yine yoruma kdhsfsklfhgdh

    olm yaz ayında geçen bi film bu ya sıcak mevsimlerden birinde gelseydi o zaman napacağğdın khfvbsdfkhsgg. kesin o aldığın bere mi şapka mı neyse onu giyebilmek için öyle istemişindir fkbdsgkldbhgfdhh

    "HIMINIIKIDIIĞIM TELEFONUNUN EKRANINDAN BAK KAK TUVALETTE BAK NE AĞLIYON 1 SAAT NE VAR YANAĞIMDA DİYE!" olm dün de şurda nefes alamamıştım şimdi de alamadım SESİNİ BİLMEDİĞİM HALDE NASIL KULAĞIMDA CANLANIYO LAN LDFJKGBDFGBSDFJGDFLGJBDFGJBFLJDBŞDLLGJDFŞLGJNDGJDFGŞ
    emmek fantezisini bi yere koyarsak abla yine mal yine mal lan dskjfbslakfjgsdgdfkgjbddf. "en azından yanağı" de geç olm ne sorguluyosun mantıklı mı lan bunun hakkında konuşup "verdiğim emekler muhabbetine" girmek khdfksfhgsdfghghfdjdfhjdfhjdfghkfdfg. allam nerden öğreniyolar böyle abla olmayı bunlar ya kjbflsdfkjghfjhjhdf
    oha la sen transa geçeken tuğçe kolundan tutup çıkaramadı mı seni ordan la fdshghkdsfg. yazık valla yazık ksfklsdgdhfhj

    1.si tuğçe boynu açık üşümedi mi :')
    2.si senin kullandığın şalımsı şey ne güzelmiş la :')

    bizim gittiğimiz sinemada maket alt katta kaldı ya of çok sinirleniyorum çok istemiştim oysa karşısında fotoğraf çektirmek! sizde gandalfın kafa yokmuş ama olsun en azından elinizde bişi varmış!

    "Onçün çok gitmem sinemaya çünkü rahatsız olan tiplere sinir oluyom" o dediğin kişi benim ha. hele 3dyse film çıkan muhabbetlere küfürler ediyom ağzımı açmadan :')

    evet evet salonca kahkaha atacağımızı hiç düşünmemiştim ben filme giderken ama komiklik olayını bi kaç tık arttırmışlar ama aşırıya kaçıp da boka çevirmemişler ben sevdim.
    ay gollum cınım ciğirim galp galp. nasıl şizofren nasıl mimik kralı şapşal ya sdkfbsdflgjdfghhjgj
    sen şunu dedikten sonra kilinin burnuna baktım ve yine bişi görmedim la :') cüce olduğu sürece kili gözümde gider benim sdfkjbsklgjbdghdf
    o yükseklik korkusu olayında niye gerildin la? beni hiç sarsmadı oysa bi gandalfa sinir oldum bi bok yapmıyo diye o kadar. adam süs olsun diye var resmen neyse taağm ben yine abarttım susuyom ve gidiyom artık yeter bu kadar

    YanıtlaSil
  7. Yanlış, bereyi kışın gelceği kesinleşince aldım. Yoksa oldum olası karlı günde gitmek istedim :B

    Of orda olsan bak 1 saati aşkın süre sürdü bu kavga diyorum yani çoğu ayrıntı yok burda şiyma bi düşün lan ordaki psikolojiyi şdjkasdoıasjdoıasdj ay çok kötü!

    Tuğçe kışın hırkayla dolaşan bir ayı. O boynumdaki şeyi h&mden almıştım.

    YanıtlaSil