8 Kasım 2012 Perşembe

Bu kadar gereksiz konuştuğum olmamıştı bence

Bana bi lanet bi şey mi yağdırdınız naptınız he? Bi söyleyin hele anonim anonim söyleyin. Zaten bana hiç heycan dolu anonim yorumlar gelmiyo çoh sıkıcısınız la insan az dur şunu sinir edem der! Şimdi kesin bi anonim yorum çıkar da o da bizim zevzek Mathi olur pdıojasdoıajsdoıasdj heves ediyo böyle şeylere ellemiyom.

Yine konu bu değil la, ama ne zamandır yazmamışım az lafı döndürme hakkına sahibim.
Neyse günlük moduma geçip, gereksiz konuşmalarıma başlıyorum.
Ene bulamadım ya la anlatacak şey dıpasjdoaısdj du bi dakka. He ortadan dalıyım dur. Tipografi dersinde çok kıvrandım ben bugün. 3 gündür canım istemediğinden bişey yiyip içmiyodum, okulda ısınmak içün içtiğim kahve ve su dışında. Dün akşam blogu açıp rehabilitemde kademe atlayınca bana bi açlık geldi o tipografi dersinde bilemen. Hoca da (ki kendisini çok severim, HOCAM :)) 1 saat teorik 2 saat uygulama yapalım diyip, yallaaahhh diyerek 3 saat teorik yaptı. Bitirecek artık belli, çünkü ders 11.45te bitiyo ama henüz görmüş değildik 12.30dan önce çıktığımızı :') Sonraki derste 1de ha bu çocuklar ne ara gidip yemek yesin diye düşünüp 13.30 olur o ders ya diye anlaşıldı yazık hocayı takan yok doıajsdıj Ay konu o değil. Neüse bi de konuşma uzarken dedi ki "vaktiniz var mı bilmiyorum ama..." net bir YOK yükseldi benden. Kime konuşuyom ama. Geçen yıllarda da "neyse geçelim bunları(beğendiğim bir çalışma için)" ve "işte kendiniz eğlenin böyle şeylerle(yaptığım bir kartvizit hakkında)" suratıma yedim hocamdan. Alışmış kudurmuştan beter. 

Ben bu konuyu nereye bağlıcamı unuttum genşler doaısjdoasıdjas boşa okuyonuz ha kapa kapa. Sağ yanım çoh ağrıyo 1 saat otobüs bekledim de yine ondan odaklanamıyom. Aha dur ona geleyim.

En son akşamki dersten de çıkınca, tam fakiltenin önünde yüzüğüm kaydı düştü. Bulamadım çoh mutsuz oldum. Sonra ordan para çekmeye gittim. Bankamatiğin orda da diğer yüzüğüm kaydı gitti. Allam tebe tebe yiiaa! Neyse ki onu elimi otbok içine sokarak aldım. Bu işi de başıma bi iş gelcek olarak yorumladık.
Otobüse binip köprüde inip tekrar otobüs beklemeye başladığımda abartısız 100e yakın insan vardı durakta. Hiç bi otobüs durmadı bu arada Ümitköy'ün de ağzına sıçarım!!!!! Boş boş geçiyo lan dolmuşlarınız İTLER!!!!!! Sinir oluyom siniirrrr!!! Bir ümitköy/çayyolunda oturamıyoruz diye bu kadar fakirlenmemeli insanlar. 

Neyse 1 saatin sonunda binebildim, bi grup insan üst üste geldik. Bu Elvankent insanı çok HAYVAN. Yemin ediyorum bu kadar öküz insan bir arada olamaz, olm yok böyle bi şey. Genelde en az 2çantam olmadan binmiyorum otobüse tarz olarak pdıasjdoaısdj. O kalabalıkta laptop çantamı koycak yer bulamıyorum. Önümdeki pezevenkde bacakları yaya yaya oturmuş. Bir kişi demiyo lan çantanızı tutayım falan! Normalde ayakta olunca vermem çantamı kimseye ama o kalabalıkta mümkün değil! Kamyonların altında kalın piçler. Bi de biri soğan yemiş ama nasıl!!! Sonra da gitmiş 10-15 sigara yemiş heralde. Döl israfı. Mis kokularda geldim. Bi adam da mercimek çorbasında söndürülmüş sigara esanslıydı. Dün bi kadın da bıyıklarından önünü göremiyodu. Nietzsche'ydi olm kadın ya!!! Pahalı bi şey değil git al 2 liraya bi suratına ağda çal de mi!!! Hof tiksiniyom hepinizden. Ben de soğanı sarımsağı yiyip diş fırçalamadan takılcam aranızda artık. Çekilmiyonuz yoksa.

Hep böyle bunları anlatıyom çünkü asıl hayatın bana bir kez  daha "ANAN ZAAAA XD" yaptığı şeyi yazmıcam odpjasodıajsd Sonra görüp canımı sıkamam hiç :') Ama bir "ne istiyon laann ne istiyonn al canımıı daha ne istiyon!!" isyanım var. Tam panpa diyip koynumda beslediğim yılana anlatıcaktım ki lafımı "bot aldım" diye böldü. Daha da giderim kenarda köşede acımı çekerim. Bi kaç gün daha aç kalır kendime gelirim artık dpoaıjsdıajsdoasıdj GÜLMÜYOM. Ene bitti ya la yazı. Hiç niye geldim, ne yazmaya geldim belli değil. Ay beni bi süre idare edin allaseniz :')

Görüşürük.

16 yorum :

  1. Enem enem geriye hoşgeldin ^^,
    Evet şimdi okuyabilirim :D

    YanıtlaSil
  2. Elvankent'in otobüsleri hakkaten çok korkunç gözüküyo lan. Ne zaman Eskişehir yolu üzerinde bi durakta olsam 5 dakikada bir geçen ağzına kadar dolu Elvankent otobüsleri görüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Elleem hep angara :( neden :( Hiç bilmiyom ben o dediğin yerleri ki :( ühühüee

    Bu arada yüzüklerin nasıldı güzeller miydi *-* Olm yüzük hastasıyım ben galiba. Hep kaybedip yenilerini alıyom sonra barış manço gibin geziyorum. Yüzük güzeldir yüzük candır. <3

    YanıtlaSil
  4. @tutku he dün geldim he :')

    Ço seviyodum ben hep onları takıyodum aylardır. Birini okula kurban vermiş oldum artık. Kendime yüzük yapmaya heveslendimdi bugun o işe girişcem :')

    @s6 ben bazen akşamları sinirden ağlıyorum ha o otübüslerden sonra düşün. Öyle çekilir dert değil!

    YanıtlaSil
  5. madem anonim istiyosun iyi peki o zaman çok farklı bi kişiliğe bürünüp başlıyorum yoruma.
    senin sevdiğinin yarısı kadar hoca sevmiyormuş seni bak onu anladık şurda hepimiz. yazık la sdkjfbdslkgjbhfg
    sen böyle otobüs demişsin falan ama benim muhtemelen twitterda kaçırdığım bi konu var la. olm hani aşık olduydun sen? hani mavi gözlü kyu vardı sevdiceğin noldu o? bak çok merak ediyom ama o da hayatın sana "ANAN ZAAA XD" dediği bi konu olduysa boş ver kfjgbldkhbfghkhjk
    lan güvenip de verilmez ki laptop. siz öyle veriyonuz mu? anaa çok ilginç la. bu arada o soğan sarımsak kokusunu ben de çektim bu gün. allam o ne koku öyle adam sarımsak suyunda yüzmüş resmen dedim. 2 kere gözüm karardı kokudan düşün kfgsldkgbdghfjhfgjg
    bu arada nietzsche dedin aklıma ilk şu fotoğraf geldi jdkflksjbdgjklghfjghjkdghjfjfsj
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/dd/Friedrich_Nietzsche_drawn_by_Hans_Olde.jpg/200px-Friedrich_Nietzsche_drawn_by_Hans_Olde.jpg

    neyse lan tamam gidiyom. zaten saklayamadım kimliğimi de :')

    YanıtlaSil
  6. Hüf kimsin ki la dpoaskdoıasjd bana buram buram şeyma koktu bu yorum ama emin olamıyom.
    Olm o da bir ANAN ZAAAA XD evet oıjdasoıdjasoıdjn

    YanıtlaSil
  7. en azından senin için denedim karşim sdljfsgbjkjfhlkfjbhfgh. hatta ilk anonim yorumumu yaptım çık hiycınlıydı djfskgbjdslkjbdhg.

    -yorumu takibe alamadım yaptıktan sonra çok gerildim la çıkamadım sayfadan dkslfhbdlskvbghhfjgfk

    YanıtlaSil
  8. HİÇ BİR ŞEY DEMİYORUM TAAM MI!!!! şsdflmsdşfldsmf

    YanıtlaSil
  9. @seyma taam güvendesin kaarşim gidebilin odıjasdoıajd

    @mathi onu yazmasam ötmicektin hiç burda sanki bi elini kalbine koy da konuş la dpoasjdoaısjdaosıdj

    YanıtlaSil
  10. GERİ GELDİĞİNİ NİYE DEMİYON Kİ :) HAYIR NİYE ACABA :)

    adsız arkadaşıma katılıyorum, bence de hocan seni sevmiyo kaarşim.. acı bi gerçek farkındayım ama dost acı söykjhgfdsdfghj

    bak vanlılar'ın her bişeyine bok atarım ama minibüste otobüste hep yer verirler erkekler.. işte o zaman bi bağrıma basarım, gözlerim dolar, memleket türküsü tuttururum inceden asdfghjhgf şimdi şaka yollu laflarıma ara verip ciddi olcam.. benim gördüğüm, insanlık batıya gittikçe azalıyor.. gözlemlediklerimi söylüyorum ben.. en son arkadaşım istanbul'dan tatile geldiğinde aynı şeyleri konuşmuştuk.. doğuda bu gibi şeylere önem veriliyo, en azında uyuyo numarası yapılmıyo la çoh sinir oluyom! taam ali kırca sıtayla konuşmam bitti, geyiğe devam şpoıklşpodkpş

    adsız arkadaşımın yolladığı niçe fotoğrafı ama :) nasıl da severim saçak bıyıklımı :) güzellik ya :)

    he bi de mavi gözlü kyu noldu ivit! asıl konuyu atlamayalım litfen!

    YanıtlaSil
  11. hayat bana zaa yapıyor dedikçe suratıma suratıma vurmayın şu kyuyu la! Ben burda kyu adını okuyunca tüylerim tiken tiken oluyo zaten anlatmadığım ayrıntılar onla ilgili dopıajsdoıajsd Bırakıyoruz bu konuyu litfen.

    Hemi de 2 gün önce geldim ki :')

    Höf bak insanlık ölmemiş laa ölmemmişşşş!!! Yer vermesini de istemiyom zaten oturmam yer verince de hep etrafa saldırıyom oturun bıyrın siz geçin diye ama millet ayakta zor dururken gevrek yavşak gidene sinir oluyom. Bi de çanta çarptı diye sinir olan tipler var alıcan asfalta sürtecen!
    Sabaan 8inde sinirlendim bak dpasojdaoısdjd gidiyom

    YanıtlaSil
  12. hayattan soğuttun yeminle beni.. esans tariflerin beni benden aldı höfff kendini deşarj ederken bizim pillleriyaktın tırtkız

    YanıtlaSil
  13. Sabah-akşam bu esanslar arasında 1 saat yol gidiyom, şurda 2 dakka göz gezdirmişin çok mu olm :') pdoıasoıdajd

    YanıtlaSil
  14. nooldu senin bloğa yaa? açılmıyordu bir ara.. üzülmüştüm kappatın sanmıştım. yenilik var galiba bide yanlış mıyım :D neyse yazılarını okuyayım ben bari :D geri hoşgeldin ^^ (yamuk bir söz gibi oldu ama neyse :D)

    YanıtlaSil
  15. Darlanıp kapatmıştım bi kaç hafta geri geldim :B
    Hoşbulduk canıms ^^

    YanıtlaSil