12 Kasım 2012 Pazartesi

Bir radikal kararla daha karşınızdayım

Az önce Şeyma'ya üniversite sınavları hakkında soru sorarken bu sene sınava girmeye karar verdim odıasjaoısdj

Şöyleki bi kaç gün önce anneme öylesine  "her an Japon dili için sınava girebilirim ha ona göre" didim (uzun zamandır aklında), "e giiiir" dedi. ANA? Ne diyon olm bakışımı içime atıp, heycanımı gizleyerek "çok üşeniyom yiaaa, sınav sistemi falan değişti ya" didim. "Neyine üşeniyosun öğren de gir" didi. LİLİLİLİLİLİİİ diyerek hayallere daldım.

Planım şuydu: asla vermeyeceğimi düşündüğüm 2 dersim var. Bu ders dışındaki derslerimi alıp, o 2 dersi bırakıp pılıpırtı toplayıp gitmek. O kadar yaptın bari mezun ol demeyin ben girmem o derslere o saatten sonra :') 
Bunları neye güvenerek yapıyorum tabi? Sonraki yıl içün sınava girip Japon dilini kazanabilmişsem diye konuşuyorum. Ama Şeyma aklıma girdi, olm bu sene bi gir sınava bi gör nasılmış diye didi. Elimi kolumu sallaya sallaya olsa da bi gircem bakcam ço heves ettim :B 4 yıldır hiç test neyn çözmüş değilim. Bi tane de çıkmış sorular kitabı alırım eele bi girer bakarım artık. Seneye de çalışır girerim sınava didim. Bakalım nereye kadar sürcek bu kararım. Beni bi kollayın da vazgeçmiyim la dpoajsdpıasjd

Bunları pazar gecesinden yazıyorum ha, ama şu blog hayatımda 2. kez taslak olayına girip bunu  taslaklara atıcam. Belkim sikko pazartesi günümde heycanlı şeyler yaşarım da buraya eklerim sonradan odıajsdıoajsdoıasjd kesin "yaşamadı" diye not düşcem ha yarın bak görürsün. Neyse gidiyom.

********

(PAZARTESİ)
Dur bi götümle güleyim kendime POJDAOSĞIDJĞPiojdğaopsıdjıoJĞASPODJIĞıojuap89uasoıdjiPIJAPOSIDŞAJSIDJHU 


13 yorum :

  1. olm dkhfjdgldvgsdfkgbsdflgsdgklkdfhgfh ilk cümlenden sonra ekrana bi bön bön baktım he kjfbglsdfkgblfghg. algılayamadım olayı kjvbdfjgbşf "az önce? O_O" dedim resmen skhfvglhkdglfhf. allam niye bu kadar salağım ksfglsdkfgbdlghfjhgj

    heh sen şimdi şunu dedin ya arkadaşların toplanıp beni dövücek gibi hissettim :') neyse artık ben ensendeyim karşim merak etme kararı değiştirtmicem (bana noluyosa) kdflshgdgkbdhdfhjgjkg

    sghbgkhbffhgbdsfklgvsfkgbvdfkghdfklkhvsdvflkshfvksdgskhgvsdfghfhlhfdgbkdfgdslbfklhgblfhklbsdl gerçekten bir şeyler yaşayacağına inandın mı kdlsfgşlsdsdlkgvlsdfgkjdbhlkgsdkfgbjlhfgjghjfgjfjdhgjfghjhkfhjfgjfgkjghjg

    YanıtlaSil
  2. Yok olm en fazla "niye bırakıyün gız?" diyip böyle böyle yapcam diyince "heee" dicekler. Bişey olmaz dpoıasjdıasjd
    Ben de senin ensendeyim olm çalış çalış diye artık bilesin odıjasdsaıjdoaısdj
    Umut fakirin eppee şeyma :')

    YanıtlaSil
  3. Twitter alemicek mukayet oluruk kaarşim sen yalnız deilsin şaapma olm!
    skfsldkfdklfns pazartesi nooldu lan ay bugünmüş pazartesi, vaz mı geçtin yoksa allam şgfldmgşfldmg bence geçmessin. Neysem bu da en kısa yorumum olarak tarihe geçsin sana. :''')

    YanıtlaSil
  4. Biliyorum kaarşim :')
    Bi şey olmadı işte, bi atraksiyonlu bi şey olaydı pazartesilerimde oraya götümle gülmezdim. Yazık.

    YanıtlaSil
  5. enaaaa :') zaten %80 ygs la. bende onun için çabalıyom bu sene. japon dilinden başka bir şey okumam didim bir sene bekledim1!!11! gözümde erciyes var. :') bi mezun olsaydın demeyi çok istiyorum gerçekten. lsdkflşdasjf
    "boşa geçen zaman geleceğindir..." diyor ve bir dershane hocası edasıyla terk eyliyorum burayı

    YanıtlaSil
  6. benim de kore dili hayalim var seneye.. hatta yanlış hatırlamıyosam hayal ve ego'nun da.. olmadı birbirimizi gazlayacaz kaarşim asdfghjkjhgf

    bizimkiler kesin çıldıracak, bi yerinde dur yeter 2 diploman var diye ama olsundu 3.sü en güzeli olcak inşallah maşallah..

    hadi bakalım güneşli günler bizi bekler http://www.youtube.com/watch?v=HsyMtYoSkC0

    YanıtlaSil
  7. @narsist ene hadi la girek madem olm pdokıaspdoaksdpoak nolcak elimizin kiri pdoasdıoasjd
    O dershane hocasını yavaşça yere koy ve bana doğru ayağınla sürüklet.

    @şizo 3 mü :) Nabıyon la :) ben olsam bacaklarını kırarım pdoajsdoıasjdoasıd iyi sabretmişler sana pdoasdoıajsd şaka tabisi aa litfen kaarşim olur mu hiç :)
    pdojasdpoıjasdoıasjdaosıdj ay deandoasuhdpasodhpoı çoh gerzek yaa! o dudakları da az bağımsızlığını ilan edip gitmez değil ha!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizginleyemiyolar la yok böyle bişey.. ailenin okuma aşkıyla dolan tek üyesiyim gurur duysunlar bence kjhgfdsdfghj

      bi de yanıtla seçeneğinden tek tek yanıtlayabiliyon ha asdfghjkjhgf gaçtım!

      Sil
    2. biliyom da kendimi tek bi yerde toplamak daha huzur veriyo ıpdojasdıasjd bay

      Sil
  8. Owww Ne güzel, umarım okursun Japonca bölümünde:)
    Bende arada bir heves ediyorum tekrar üniversite sınavına girip, bir bölüm okusam mı diye.Ama sınavları düşününce de vazgeçiyorum..4 yıl oldu üniversiteden mezun olalı, şimdi zor geliyor tekrar okumak:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana bile zor gelirken seni düşünemedim bak şimdi. En iyisi geç olmadan girip denemek :')

      Sil
  9. Çince okuyun yahu, Rusça okuyun çok para var diyorlar.
    +bunları yazan dötünü Almancaya kaptırdı aber er ist glücklich :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bırah. Sevmediğim şeyle ne uğraşcam olm. tek hayalim Japonca ve Japonyayken çince de rusçada ne işim var

      Sil