7 Kasım 2012 Çarşamba

Beni bi rehabilite edersek..:')

Bu bir "küllerimden yeniden doğmaya çalışıyom" blog yazısıdır.

Son haftalarda hayatın bana "ANAN ZAAAA XD" şeklinde takılması çok sinirimi bozdu ve hala da bozmakta. Bi şekilde blogu çok yük olarak görüp habersizce erişime kapayıverdim. Benim sadık panpeytolarım düzenli olarak taciz etti opdajksdoaskd "açmıyon mu? ne zaman açcan blogu? hadiiii haddiisene" gibi şeylerle. Aslında hala hayat bana "anan zaaaa XD" çekiyo ama baktım ki daha da yapacak böyle. Nerden biliyom? Çünkü talihsiz olaylarla, gariptir ki ölmeden şu yaşıma kadar gelmiş insanım, çocukken parmağımda fındık kabuğu parçasıyla 1 hafta yaşamışlığım var. Neyse, baktım blog yük değil ihtiyaçmış benim içün. Yetti canıma başlıyom tekrar yazmaya didim. Acı çekiyom, kıvranıyom diyom bi öküzlüğümüzden kurtulup en azında "hoşgeldin canım :)))))) ayyy" neyn diyip hayata uyum sağlamam için yardım edersek sevinirim :')


Şimdi buraya da yazmıciim neler olmuş bu son haftalarda, çünkü ben bu blogu, sonradan okuyup çok gülüyom yaşadığım/yaşadığımız şeylere diye yazıyorum daısdjaosıdjas  Beele bi etırnıl sanşayn of dı sıpatlıs maynd olsa da kafamı söktürüp attırsam keşkem modundayım. Okula da yağlı saçlarımlan, bir aylaynır bilem olmayan suratımla ve bulaşıkçı kadın kıyafetlerimle gidiyom. Düşün ki babamın hırkasını giyyom. Sevgi dolu kamplımbağalarım Yoshitake ve Hiroki'ye (buralarda yokken Yoshi'ye arkadaş aldım ivit) konuşmayı falan öğretmekle meşgul olmayı düşünüyorum. Sonradan da 100 kedili kadın olarak hayatıma devam edicem. Eele bi "benden geçti artık". Gençler yaşasın hayatını. Ama bi şunu diyim bari burdan, madem kimseye söyleyemiyom. KALTAK, SÜRTÜK, OROSPU, PİÇ MUGGLE.

Böylece bu konuları da geride bırakmış olmayı dileyerekten yeni olaylar, yeni yazılarlan varlığımı sürdürmeye devam ediciim. Tasarımı da bi böyle dursun vakit olunca şaaparım he mi.


15 yorum :

  1. asfmşsldmfşsldm şapşik dönmüşsün la eneğm happi törning of the blog gibin bişi sallıyım ortaya ::''')) hoş gelmişsin kaarşim, efsane döndü lağn açılın felan gibin bi artistlik yapsam mı diye düşünüyorum hımmmm cıks yapmiycem taam abartmıyorum ok kib byes!

    YanıtlaSil
  2. ah tatlım tekrar hoş geldin aramıza kalp kalp ;)

    hıyy tiksindim kendimden neyse, olm şuraya yorum yapmayı bile özledim lan. yıllardır yoksun sen de gibi. ne kadar oldu gideli? skhvbsdlfkbgkfhfjgkhg
    bu arada bannerın da çok şükela (o ne la) olmuş he sen bu işi biliyon :D seni yansıttığını düşündüğüm kafayı sayfaya gömmüş görünümlü sahış biraz içte kalmış ama olmuş yani shkdfsdhgdghfjgkj. neyse ilk günden yine hayat hikayemi yazmıyım şuraya hoşgeldin yine canıms :D

    YanıtlaSil
  3. BUNUN ŞEFERİNE Bİ BANYO YAPIYIM LAN

    YanıtlaSil
  4. Neheha yeni banner çok tatlı olmuş.

    YanıtlaSil
  5. @mathi daha adım atar atmaz başladın yine dpaıosjdoaısdjaoısd hadi yine bi şey demiyom kaarşim çoh güzel karşılamışın taam :B

    @seyma olm aslında 2 hafta bile olmuş mudur emin değilim dıojasdoıasjdasd
    Ay aslında o kafanın oldugu yerde resim bitiyo da blogger ortalamadığından öyle devamı varmış gibin oldu. Uğraşmadım.

    @tiçe allama şükür millete yararlı bi vatandaş oldum demek sonunda pisliğin sayesinde :)

    @s6 sankyu :')

    YanıtlaSil
  6. slytherin mi oldun sen:)

    YanıtlaSil
  7. Melez büyücüklerden yanayım sayın yazar. Hayat sana en azından ananzaa çekiyo, benim hayat hala ergen gibi sadece 'anan' diyip gidiyo:( Öleyim inşalahıma.

    YanıtlaSil
  8. @olric şu saatten sonra ne isterlerse o :')
    @gasilhane ölebilirik bence de itiraz etmiyom :')

    YanıtlaSil
  9. Ne zaman gittin ya sen? :D Ben sınav, proje falandan ötürü yazmıyorsundur demiştim meğer sende bloga küsmüşsün ben gibi :D Yok yok olmuyor blog olmadan bende 20 günde döndüm, havalardan havalardan bak iyi ki geldin hayat sana ne diyorsa sende buradan aynını ona iade et. Tekrar hoşgeldin o zaman :D

    YanıtlaSil
  10. Son yazımdan bi kaç gün sonra gittim sanırım. Yıoohk ıı ııh cık yani olmuyor podajsdpaısd bu da bizim terapi yöntemimiz demek bak sen de 20 günde dönmüşsen :B
    Tişikkirler ^^

    YanıtlaSil
  11. Goodnight beautiful world :DDDD:D :Dd:Dd:D:D:D):;;;;) lan o burası değildi dimi ,öf siwonculuğun suyunu çıkarıyom artık ben. Hoşgeldin karşim :))))) çok özlettin kendini. Hiç göröşömöyöröz özlöttön. Ay biraz daha cıvırsam spama şikayet alacam yine. Gittim ben. Hesaplarımı açmaya üşeniyom şimdi egoyum ben ego jfhjdfgh

    YanıtlaSil
  12. Canım ne ara gittin billah benim habarım yoktu, hatta weeklerdir googleden oturum açmaya bile üşendiğimden bloguma bakmadım bilenem, onu geç, tibitır profilinde sürekli bi blog açma mevzunu, yeni bi blog açacaksın sanıp merakla acaba nasıl birşeyki sormayım da süprüz olsun havalarında takılıyordum, şuan nasıl bir hüsran oldum bilemen askjdhkashfkjhkdjhfdsdfgbhnm hoş geldin getme biryerlere yeniden. (Beylede bir noktayla yazımı yazarım işte) :')

    YanıtlaSil
  13. pdjasdoıajsdoıasjd ay direk siwon suratıyla o gafaya yabışık bere suratınu gözümün önüne getirerek okudum zaten o cümleyi lan fakdaoıpkasopdk
    Holm tivitırda da hiç hoşbeş edemiyorum geceler boyu artık ço üzülüyom pdkasoaısdk beni bırakır gidersiniz diye tırsıyorum :')')

    @rvzgrl çok olmadı la 2 hafta bi şey heralde ama bir ömürdü resmen dajsdıasjdasıdj ay yıok olm nasıl kapıyım yeni blog açıyım yea 2 yıllık birikim var burda
    Tişikkir ettim canıms ^^

    YanıtlaSil
  14. geçen giremediğimde şok ve patlak ödümle hareketsiz kaldım bi an:')bu süper blogsuz kahkaha atacak bişi bulamadım mutluluk için çikolataya sığındım:Dama inancımı yitirmedim bu böle gitmez herhalde dedim ümitli, zavallı inanışlara girdim ve yine geldim bloga:Dh.g ganbatte;)

    YanıtlaSil
  15. Ay adsız kim olduğunu çıkaramadım :')
    dpoasıjdoaısjdaoısjd höf benim götümü kaldıracaksınız yapmayın böyle :B Tabi ki de öyle bi şey olmaz, fakir çizgimden kayamıyorum ne yapsam da :')
    tişikkir ettim ^^

    YanıtlaSil