15 Ekim 2012 Pazartesi

Bizim yemekhaneyi yankeeler basdı, basıldık olm biz.

Şu yazı yazma sayfasını açar açmaz bunaldım lan! Yokmuş meğersem dicek bi şeyim. 1 haftadır sanki bir sürü dur şunu bloga yazıyım dedim hep ama dememişim meğersem.

Geçen haftam yok mesela. Çünküsü bi iş aldım tamamen aa olür yaparım team diyerek, 1 hafta gözüm başım götüm kendine gelemedi. Toparlayamadık yavrucakları. İşin sonucu tam belli olmadan bi şey demek istemiyorum şimci, ama bugün teslimi yaptım yani. Bu hafta bi açıklığa kavuşsa da bari kara bahtım kör talihim bi aydınlansa lan!

He bi de diş çektirmeyle uğraştım işte. Bu sefer hayatımın tiksintisini yaşadım o böyle kemik kırıktaması sesi dicem artık nasıl tarif etsem bilemedim. Şu 20likler çekilirken hiç duymasam o sesleri daha iyi olacak "çenem çıkacak laaannn" hissini bi kenara alırsak. Bi de benimkiler içerde yan döndükleri için. Lan demek ki orda 180 derecelik dönüş yapıp geri gideceklerdi lan!!! Belki yan yan diğer dişleri ittirme gibi bi pislik içinde değillerdi. İhtiyaç yokmuş kardeş diyip gidecekti olm dişlerim!! Ağzıma sıçtınız T^T 1 hafta maskeyle gezdim hayvani şişlikten sebep. Ağrım, acım dinmedi bi de kahrolasıca. Bugün 1 hafta oldü ancak esneyemiyom, orda artık görünürde değil ama elle hissedilen şişlik duruyo. Dikişleri aldılar bugun bakalım bir gün hayatım refah düzeyine erebilecek miydi....

Haa asıl kendi çapında bi aksiyon filmi yaşadım bugün. Yemekhaneye gittik. Afedersin ama götüm gibiydi arkadaş ya!! Bu nedir bu nedir diye atacam o rektörün önüne! 1 LİRAYA YEMEK Mİ OLUR!???! Böyle bi indirim yapıyosun bari altından kalkabileceksen yap, hepimizin burnundan geliyo yediği şey. Veremiyo mu lan insanlar 2 lira!?? Veremeyecek olsa okula da gelemez zaten. Yap şunu tekrar 2 lira bak sana söylüyom! Eski elit düzeyimize ulaşalım sayın rektör! Tuğçe diyo ki hatta "Olm 3 lira olsun dünya mutfaklarını da deneyelim" diyo, bak ilginç fikirler bunlar.

Olm aksiyonu anlatmadım ya la ıpdjasoıdjasd aha dur geliyo. Neyse yemeğimizi aldık oturduk. Tam beele çorbam bitmiş, taze fasulyeye "olmmmm buu nneeaaa yyyiiaaaaahhhh!" diyip itelemeişim, iğrenç makarnamı çatallıyorum, içeri bi güruh girdi. Aha dedim densizler yine duyuru yapacaklar! Böyle çıkış tarafına bakıyolardı, sonra bi anda bi çığlık attı hepsi, ne biçim kaçıyolar bizim tarafa doğru! Tam bizim 1-2 masa arkaya geldiler sandalyeleri cam kenarına koyup her an atlamak üzere orda duruyolar (zemin kat). Kızlı erkekli karışık bi grup. Yemekhanenin yarısı korkup kaçtı dışarı. Ben hala makarna yiyom, "olm noluyo lan? Nollmuşşş şşşş nolduuu?" diye. Tuğçe de ayağa kalkmış durumu anlamaya çalışıyo. O sırada en çok üzüldüğüm erasmuslu bi kaç çekik vardı nasıl korkup kaçtılar allahım yazık lan :'(

Neyse sonra bu güruh yavaş yavaş çıkmaya başladı dışarı, ben de merakımdan duramayıp kalktım camdan dışarı baktım. Anaaannnııııı!! Olm ağzına eşarp bağlamış elinde koca koca sopalı tipler dolanıyo!!!!! Hasss nolüüyüüü leeaaan dedim makarnamı yemeye devam ettim. Yemekhane kendine gelemedi ama, etraf yemeğini bırakıp kaçanlarla dolu. Yemekhaneden çıkarken ordaki güvenliğin peşine takıldım nolmuş duyyim diye. 2 sol görüş arasında çıkan anlaşmazlıkmış :))))) Bakın okulda okuyoz, hatta yemek yiyoz. Gelmişler başımda siyasetlerini sokuyorlar, sopalarıyla peçeleriyle! Kendi arasında anlaşamayan bu insanlar ülkeyi kurtarıyor hemi de ellerindeki sopalarla!!! Mikemmel!

Dışarı çıkarken çıkışa güvenlik dizilmiş hemen, bizi güvenli tarafa aldılar. Hemmen gözlerimlen taradım, 2 grup ortada toplanmış konuşuyo, birini seçtim direk, ellerini arkada bağlamış suratında eşarp üçgen takmış, arkada bağlı ellerinden birinde sopayı sallıyo, kafayı diklemiş diğer gruptan birini dinliyo her an dövecek şekilde. Okula giren tipe bak??! Buranın da yankeesi bu oluyosa demek. Yalnız benim bin kat daha iyi bir yankee olduğumu kabul edersek.

Meeehh daha oyun karakteri tasarlıcam laa hadi gidiyom.

28 yorum :

  1. Beytepe'desin di mi sen? alışık olman lazım, ora hareketli bi yer diye biliyodum ben. 2008'deydi sanırsam sizin okula şu yurtların olduğu yere 8x4 tırı kurmuş gençlere deodorant tişört neyin dağıtıyoduk. Soora işçi partisinden genjler bizim tırı basıp baştan uca 'emperyalistler defolun üniversiteler bizimdir' deye boyamasın mı? jandarma neyin gelmişti, yoksa çivili sopayla dövecektiler bizimkileri ashgfahgsha dövselerdi keşke, ekip götlerle doluydu zaten. Tan, Kutsi falan dinlettiler bir aylık turne boyunca, beynim aktı kulağımdan :'D
    neyse işte. bizim Dtcf'de de sık sık böyle yemekhane protestoları oluyordu, böyle böyle 1buçuk liraya düştü yemekler. İyi değil mi işte negzel...

    YanıtlaSil
  2. Eski rektörde güvenlikten geçilmiyoduk, yenisi çok yüz verdi. Ebesinin a.na kodular yani! Huzur kalmadı lan! Bi ilk yılımda polisler biber gazı olayı vardı ki gitmediğim için bu heycandan uzak kalmıştım bi de bu sopalı mevzu oldu büyükler olarak.
    2008dekini bilmiyom ben daha lisedeydim :')'))
    ğdaokspdoaısjkdoaısdjasıd yazık la bi 2 tokat atsalarmış bir daha bunları dinlemeyekcin kadir inanırı çekerek.

    Dtcfyi açamıyom şu an yeni uyandım :))))))) Bi de yok olm neresi güzel biz toplanıp 2 lira olsun diye eylem yapıcaz. Hiç ne bir tat ne bir iç rahatlığı temizliği kaldı ya!! Malzemeden kıstılar suyla yapıyolar resmen her şeyi. Kimse de şikayetçi değildi yemekhanenin 2 lira olmasından zaten.

    YanıtlaSil
  3. bugün yemekların hepsini bitirmiştim ben halbuki. kendimi nasıl avam hissettim bak şimdi...
    bi de "mmm... bek datlıymış" diye diye yemiştim.

    YanıtlaSil
  4. OLmmmm???? Olm nasıl??? Ağzının dadı bek bozukmuş senin bugün. Bugün yüzyılın iğrençliği hakimdi yemeklerde.

    YanıtlaSil
  5. Dil ve tarih, coğrafya yok mu ora. zaten komünist yuvası kıç kadar fakülte :D yarısını gazili ülküçüler satırladı ama nihat doğan gibi kestikçe daha güçlü çıktılar. çok takdir ettiğimden onların üssü sayılan çardakta takıldım bol bol ama bi devrimci çıkaramadılar benden. çok yazığım :'}
    Sizin rektörü haberlerden takip ediyorum arada, eskisi de çok kötüymüş ama en azından yenisi kafa tutuyor okulla alakası olmayan yerlere. belki de ondan kavga ediyordur aynı görüştekiler. eskisini devirince savaşacak kimse kalmadı, birbirimize girelim bari demişlerdir. hiperaktif çocuklar adjhgahjf

    YanıtlaSil
  6. Gel öpüjem ğdopkaspıodjasd tam he tam onu düşünüyom işte oğlum ne yapsak la neye eylem yapsak konu da bitti, adam da bizle iyi geçiniyo diye durdular durdular ve bu şekil afgurdular.
    Ayrıca gazili ülkücüler satırladı ya çok gülüyom lan pdasjodıajsdauısjdoaısdj böyle atraksiyonlu işler!
    Neyse bana heyecan oluyo, istediklerini yapsınlar ellemiyom. Kalıcı değilim dıoajsodıasjd

    YanıtlaSil
  7. sdnflksdflknsd soğukkanlılığını yiyim ya skdfd teşbihte hata olmaz kaarşim yemek kelimesine takılmayalım reca edecem ivit devam ediyorum taam lskdfn siz yine 1 lira diye yemek kötü şikayeti edionuz olm biz 8 lira veriyok yemeğe makarna soğuk çorba yarım ana yemek kendinden geçmiş "ben noolmuşum lan bele" diyor o şekil bi tepsi yiyok yağne.

    Olm bizim Türk yankeelerden nolcek allasen hiç biri bir Hiro bir Shun efenime sölim bir Jin felan olamicek nayır malesef. Senin çabanı takdir ediyorum ama eyvallah yankeelik yolunda başarılar kaarşim.

    Diş olayına girmesemiydin ki acaba yaağğ höf dişçi çilelerim geldi gözüme, aklıma, kulağımda duydum valla he hep diyom ölürsem dişçi koltuğunda ölcem diye höf nalet.

    YanıtlaSil
  8. Olm baaavv 8 lira ne lan?? Vuuuuuuu laaan!?? Ne o yemekhane mi başka bi şey mi?

    dkpasdokasodıkasd eyvallah ile yankeelik yoluna da gönderildim daha başka şey istemem şu hayatta güzel yürekli kaarşim.

    Yazık la çok mu çilen var dişçiden :'/ Röntgende beele kökleri yere paralel görünce çekiyoz bunları diye asıldılar bi şey diyemedim :')

    YanıtlaSil
  9. Okulun içinde ama özel işletme okulla anlaşmalı paraları aralarında kırışıyorlar amına koduklarım o yüzden yanımda artıkın besin değeri çok yüksek yiycekler taşıyorum :!) (poğça, çikolatalı süt)

    Türk'ün yankeelik yolu bu kaa hacı napam he napam?
    Olma mı çücüklükten beri dişlerim tadilatta, 3 çekim, 3 dolgu, 1 kanalım, diş taşı temizlemesi, lazerle dişimin içinde büyümüş yerini sapıtmış aptal diş etinin kesilmesi sonracığıma du baska ne vardı üst üste çıkan dişim vardı tel takak dediler siktir git yeter lan dedim, 20likler çekilcekti istemez artık hof dedim. Röntgen çok acıtıyo hakkaten ya ben kanal olmuşken ağzımda iğnelerlen çekilmiştim :!!!((

    YanıtlaSil
  10. Ohağ, çekilen 20liğin esnetmeme olayı 1 hafta içinde geçmedi mi lan, nası bi 20likmiş o? Acının önünde saygıyla eğiliyorum.

    YanıtlaSil
  11. benim bi arkaaşın da kafasının ucundan kaya geçmiş lan. yavrum yazık beyin travmasının köşesinden dönmüş. ayrıca biz de babalar gibi 8 lira bayılıyoruz karşim ve lakin dünya mutfaklarından değil bildiğin ayşe teyzenin mutfağından yemekler çıkıyor.

    YanıtlaSil
  12. @mathi olm ço üzüldüm içim acıdı önünde büyük bir saygıyla eğilmiyor dikiliyorum kaarşim.

    @s6 hüf o tarafla yemek de yiyemiyorum sorunlu ya!

    @ekin olm devlet okuluyuz lan biz 8 lira olsa ağzına sıçarlar!

    YanıtlaSil
  13. bu sefer sondan başlıyorum artık napalım sdfkhbglfhjf
    olm gazide olmaz mıydı bu tür olaylar la? bana hep öyle öğrettilerdi. ankara (dil, tarih ve coğrafya fak) vs. gazi (edebiyat fak) diye ksflgbdlhkfjmfgjhdhg. hayır bir de biri sol biri sağ da değil ikisi de sol ama uyuşmamışlar. SOL-SAĞ NE LAN?! ülkemiz çok güvenli ellerdeymiş ama şuan nasıl mutluyum anlatamam :')
    cidden sen daha iyi yankeesin burcu he neydi adın? makaslı bikinili bişidi dimi fgkdbglkhdbgdfghfjhhj hatırlayaydım iyiydi neyse artık sdkljfldhfdjghkdghg

    1 lira yemeğe karşı gelen insan çıktı la en sonunda! olm şuan çok mutlu oldum he. 3 iyidir iyi en azından kedi-köpek yemezsin 3tl olursa jsdflksdgbdkhdghggjk. ama tuğçenin eşsiz yoruma bittim kfdhsbkldgbdslkghfdhjhj

    diş konusuna girmiyorum o 20likler dünyanın en gereksiz şeyler gözümde jkfsbgldsfkbhdglkhbgfgj. seninkiler de çıkmamak için direnip içerde taklalar atmış ama işte naparsın. suratın da normal insan boyutuna döndü yani? töh bak minibüste yalnız yalnız giderdin ne güzel fsgvldgbhklbgfklhfjdh

    YanıtlaSil
  14. Bizim taraf komünüst kaynıyo la, her gün bi bokun eylemi var anasını satıyım. Kıçının üstüne oturan yok. En son yidiler birbirlerini ekekekkeek.
    O isim sezonluktu bi kere tağam mıaa duruma uygun olaraktan odıajsdoıasdj

    Olm biz 1 yıldır karşı çıkıyoz ki. 1 lira olup yemekhaneye gittiğimiz ilk günden beri eski fiyatları istiyoz. Devirecem rektörü.

    YanıtlaSil
  15. eneee demek yeterli bilgim yoksa kfhvbfdklbglhkkdfjhjfk. kim vurduya gitmeyin de yazıktır skfdhbgkldhgf. hoş sana türksün gözüyle bile bakmazlar arkadan hadi yine iyisin ghkldsfgkdhhj
    her sezon farklı isim mi? olm onunla kim uğraşır ya fff. hem 1 tane olsun ki diğer okulların yankeeleri seni kolay bulsun kfjbgldksfgbhkfjh

    2tl olsun bari dediğim bi gün gökandan dayak yiyodum ben hatırlıyorum. seni naısl hala topa dizmedi lan kdfhbslkbdfhjghkjgjk

    YanıtlaSil
  16. Olm henüz bi ün salamadığım aile içinde takıldığım için kaliteli bir yankee ismi bulamadım. tez zamanda işşalla kaarşim.

    Enee o da 2 tl olsun istiyodu çok sıra oluyo diye ne zaman döndü lan pislik!

    YanıtlaSil
  17. bence sen "öyle biri var yaaa" dedikodusu yay onlar tipine bakıp uygun isim bulur ksdjflgbdhkfhfjhgh

    ilk konuşmaya başladığımızda dediydi ne 2 lirası ya diye. gelip dövecek gibiydi hatta dkfbklhjghjfg

    YanıtlaSil
  18. Onu bunu bırak da ben senin cesaretine hayran kaldım. :D

    Öyle bişey olsa yemeği bırakıp kaçar mıydım ki ben de? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep kaçırdım o yemekhane olaylarını. Bi gün de kaldırım taşıyla biri birinin kafasını patlatmış diye dedikodu çıktıydı :( Hep uzağında kalıyorum beyle şeylerin.

      Sil
  19. Ulan millet ne atraksiyonlar yaşıyo biz hala yok efenim sistem düzelmedi ders programı oturmadı derslere giremiyoruz asfsdf okul her anlamda boktan yeaa çok kıskandım valla o yankeelere söyle bize uğrasınlar kapı pencere indirsinler afadsdff

    YanıtlaSil
  20. @2zler bilmiyorum heycandan mıdır korkudan mıdır mıhlanıyorum durduğum yere izliyorum. Havuç yerken izlemişliğim var, burgerda önümdeki masa devrildiği halde kola içerek izlemişliğim var. Pek ellemiyolar sana zaten.

    @rosario burda her gün bir ekşın bir olay üzüldüm senin adına pdoaksdoıaksjd

    YanıtlaSil
  21. BEN YOLUMDAN DÖNMEM!
    arkamdan konuşmuşlar!!!

    YanıtlaSil
  22. olm ben 2 lira olmasını istediğini biliyorum şeyma tam tersini.
    Yapacak bişey yok kabullen ve çek git bebeyim.

    YanıtlaSil
  23. kendi demişti! ben 1tl yemek mi olur demiştim o da beni susturmuştu evet evet! -.-

    YanıtlaSil
  24. çek git dedi yaa. TİKSİNİYON MU SEN BENDEN?!

    YanıtlaSil
  25. ayrıca kimseyi susturmadım ben. sonuçta hepimizin söz hakkının olduğu bir platformde fikirlerimizi paylaşar... belki susturmuşumdur evet

    YanıtlaSil
  26. Abi bunnar ne fahiş fiyatlar lan :) Ben 2006 da üniv ye ilk girdiğimde yemekler 1.25 ti sonra ertesi yıl iki kere düşürüp 75 kuruşa getirmişlerdi 3. yılımda 50 kuruştu yemek birde mesela düşün tatlıda dondurma varsa algidanın cuplarından veriolardı (: Haftada birgün balık günü falan.. Bu yıl İ.ü de yükseltmiş yemekler 1.85 mi ne olmuş..

    Fiyatları görünce ambole oldum ben 200 liraya geçiniyodum la bikaç yıl evvel.. Aylık yemek masrafım 10 lira + 50 lira aylık akbil + Hergünde kahve dünyası :D

    Yanlış zamanda öğrenci olmuşunuz kaSDFLKAJSBDF

    YanıtlaSil
  27. Abi ben yemekler 2 lira olsun istiyom anlatamıyom lan kimseye daıosjdaosıdjasıd
    1 liraya çorba ana yemek yan yemek tatlı ya da meyve yiyoruz daha ne olsun daha ne indirsin lan fiyatı adamlar!!
    1 liraya düşrdüler malzeme çalıyolar tat kalite boka döndü 2 lirada neredeyse anamın yemekleri diyeceğim bi tadı vardı mis kokusu vardı. Hiç içerde kıllı amcalar yapıyo bunu demiyodum. Şimdi yemeğimde amca parmağı arıyom resmen!
    75 kuruşa olan yemeği de ben yemem! 1 liraya bile şüpeyle bakıyom!

    YanıtlaSil