5 Ekim 2012 Cuma

Bi şekilde okuyoruz işte :')

Eveet, okulun bu haftaki son gününden selam ossun! İlk günkü çilem, takip eden günlerde de devam etti. Ben twitterdan naklen aktardım olayları. Buraya da yazayım da nefretim yıllar yılı dinmesin, baktıkça unutmama imkan olmasın :)))))

İkinci gün de sabah 6da kalkıp yollara düşüp 1 bıçık saat kadar yol gidip tam vaktinde dersimi bekler olmuştum. Hatta alan dersim değil, bu öyle bir azim ki çocuk iç mimarlıktan ders alıyor arkadaşlar bi kaç dakka saygı duruşu şaapalım. Gerçi 3 yıldır geçemediğim yine bir iç mimarlık seçmelisi olan Teknik Çizim için dilekçe verip bu dersle değiştirdim ama ossun. Sınıfın yerini bulamadıysam suç benim değil. Değiştirmeyeydiniz. Neyse, baktım gelen giden yok, sekreterliğe sordum yine O HASTA didi. Yazık. Bak ya :/ Üff... Tüh lan... Hay allah :'/ Burnu falan akmadı umarım :'( Böyle şeyleri haber vermek çok zor değil aslında, hani panoya duyuru asarsın gibi şeyler :/ Yani iş işten geçtikten sonra o kapıya ders cuma gününe ertelenmiştir yazmak :)))) Hemide tam dersimin olduğu saate. Üstüne üstlük bugün kendisiyle görüşüp öğrendim ki artık cuma sabah yapılacakmış ders. Hiiç bir programa işleyeyim duyuru yapayım, bu dersi öğrenciler programlarına göre şubeleri girdi kodladı, yok anam umurlarında değil. Konuştum ben tabi, bana devam zorunluluğu yok zaten dedi. Eyi dedim o zaman, dersi nasıl halledicem ama dedim. Kendisi not vermicek, derste anlatarak o an uygulatarak gidicekmiş. Yani sınıftan birilerinden not alıp, vize final tarihlerinde diğer dersimle çakışmadan girebilirsem ne ala. Yoksa kaldım. Derste de autocad öğrenicez. Eğer autocad kullananlar varsa ciddi anlamda haftalık olarak yardım bekliyorum. Her haftanın görülecek konusu belli, çok ayrıntı bi bilgiye gerek yok. Kendi alanım olmadığı için. Ama bu iyiliği bana bi şaapıverseniz :')')')

Bunun dışında Animasyon dersini pek bi sevicem gibi durdu. Çok zorlanacağımı biliyorum ama, bi nefret etmişliğim vardı, basit bi animasyon yapımında. Ossun ama, oyun karakteri tasarlıcağımız için, araştırma ödevlerinden vakit bulduğumda LOL falan oynıcam hüf  :S.s:S.

Çarşambaya gelirsek, pazartesi günü "sınıf çoğunluğu sağlanmazsa gelmem" diyen muhterem hocamın dersi vardı yine sabah. Ne oldu, tabisi gelmedi :)))))))) Bi önceki gün okulda görmüş ve dünya tiksintisi yaşamıştım suratına suratına. Aha gelmiş yarın gelir demiştim. Neye umutlandıysam yazık... 2 dersi toptan pazartesi günü yapacakmış hadi bakalım. Reklam grafiği dersi vardı bi de, en sevdiğim hocamın dersi. Kendisi bana "saçın çok komik olmuş" diyip bi süre güldü :))))) Olsun ben de onu 26-28 yaşında sanarken, 37,5 çıktı. Hee buçuk hee pdojasoıdjasdoıajsd

Perşembe günü sabah dersimin olacağına o kadar ama o kadar emindim ki. Hatta en sevdiğim hocama her sabah dersimin iptal olduğumdan yakınırken, yarınki dersimin ne olduğunu söyleyince karşılıklı" yok o iptal olmaz, ııı ıııhh gelir gelir" yaşadık. Adamın bir gün olsun gecikmişliği, derse gelmemişliği yok! İŞTE HOCALIK BUDUR AZ DERS ALIN! O hocamla da her yıl birbirimizi bi severek başlıyoruz ama 3 yıldır bırakıyom dersi ya ortalarda ya sonlarda :))) Bu sene de aman da aman saçlar diye başladık falan, ben çogsel dinledim anlattıklarını. Yalnız cidden ansiklopedi anlatıyo, bakın gerçekten. Öyle bi dinliyorum ki hiç 2saniye önceki kelime yok aklımda arkadaş yok böyle bi şey! Cidden algılayamıyorum :')') Neyse uygulamada caymazsam işalla :') Bi de o dersle ilgili Kavaklıdere'nin tasarım yarışmasına katılıcam hayırlısıyla, günlerim araştırma yapmakla geçiyor!

Perşmbe 3 dersim var ve ikisinin saatleri çakışıyo bilmiyom napcam. Hocayı bi yakalayamadım zaten gidem konuşam hocam bakın uzucak ben sınavlara girsem çıksam dicem de.. O kesin savaşa hazırlık yapıyodur şimdi. Makarna dolduruyodur evine.

Efenime perşembe öğleden sonraki dersimle baya ticari boyutuna geçiyoruz grafik tasarımın. Gazete çıkarıcaz sanırım topluca ajans ortamı yaratarak, dergi miydi yoğsa? Neyse kaçtı orası.

Bu sabah da iple çektiğim internet ve arayüz tasarımı dersi vardı. Bil hele noldu. Hoca gelmedi :)))) Öğlen gelicekmişti, gittim kütüphanede yine araştırmalarımı yaptım. Sonra öğlen o derse gittim hoca 3dmax programını falan da vericeğdi bana. Dedim 2 de başka dersim var didim. Dersten 2 de çıktım. O dersimin hocası da gelmemiş! Hem de bunu kapıyı açmaya çalışırken güvenlikçi ağbiden öğrendim. YOH ARTIK!!! Neyse geri gittim internet arayüz dersine. Hoşbeş falan edildi programı aldım. Yine kütüphaneye gittim 120 sayfa logo araştırması yaptım hoş değil gerçekten :))))))

Bu yazı burda dursun, dönüp dönüp nefretimi alevlendireyim ben. Hele ki ulaşımda yaşadıklarıma hiç girmicem içimde çok büyük yer kaplıyolar zaten. Neyse işte, böyle de bir okul yazısı ossun.

11 yorum :

  1. ajhgs hacettepe güzel sanatlar hocalarının prestiji falan yerlebir oldu şu yazıyla :d toplam derse gelmeyen kaç hoca var?

    Logo araştırması ne bu arada? Neyi araştırıyonuz, 120 sayfa olan şey ne?

    YanıtlaSil
  2. Geleydiler madem ne yapıyım pdoajsaıopsdj
    5te 1 gelen vardı işte :')

    Reklam grafiği için sevdiğimiz sevmediğimiz logolardan göstericez de, logoyla ilgili bi kitap var kütüphanede ondan şaaptımdı.

    YanıtlaSil
  3. yazıksın üzülüyom ;((

    bi de aslında ilk paragrafı çözmeye çalışırken çok yoruldum diğerlerini anlamaya uğraşmadım :) hangi dersler çakışıyo, hangi hocalar nemrut, hangisi iyi falan hepsi birbirine karıştı :)

    neyse okul hayatı böyle bişey işte.. bitene kadar çekmediğin işkence kalmıyor ne yazıkki..

    başarılar.. (anladın sen bence :))

    YanıtlaSil
  4. ldknasdloansdkjasdnk daha ben oturtamadım programı kafamda çok doğrusun kaarşim anlamamakta ;)

    dpşaosjdpaosıdjaosıdjaoıdjaodıjasdğapsıdojasodıjasodıajsdoasjdoaısjdaosdj başarımdan ölmesem :'/

    YanıtlaSil
  5. sdmfsdfmsşlfmsşldf yazık olm sana bilmiom bu kaçıncı milyonuncu oldu sana bunu demem ama senin nemrut hocalarının sana acıdığı yok a garibim

    Okula yakmak istersen ucuza benzin neyin ayarlarık şaapma sen emi

    YanıtlaSil
  6. Be niçim okul lan ora. Sırf dakikliğim ve düzensiz bir hayata katlanamadığımdan okumadım işte ben lksjdklajsdlkjaskldjfhgh. Şaka bir yana cidden kendimi koydum senin yerinede tüm hocaları bulur gıcıklığına laflar sokar okulu bırakırdım heç gelemem bu tarz şeylere zamanında çok yaptım çünkü alsjgfdsdfg. Okul bitene kadar direncini koru sen, Allah kolaylık versin, o ulaşımlarada nalet sabaynan akşamnayn bitmez çilesi.

    YanıtlaSil
  7. @mathi çok acındı lan bana bu hafta. belki ermişliğe ulaşırım bişey yaşarım yani pdoakssad öyle azımsanacak bi sayı değil acıyanların sayısı :')

    @rvzgrl hof bana da bi inat geldi biliyo musun böyle hocaya "hadii laağn bitirecem okulu hadiiiğğ" oluyorum. tüm zorluklara rağmen bitirip kitap falan çıkarıcam!!

    YanıtlaSil
  8. bloga uğramadığımda nasıl da senin yazıları kaçırıyorum he. hadi ben reklam yapmıyorum tivitırda sen niye yapmıyon lan yazdıklarına yazık fff. neyse, şu yıpranmaların benim bile karalar bağlamama neden oluyo be karşim :') nedir bu çektiğin. ama ne oldu o birbiriyle çakışan dersler falan

    YanıtlaSil
  9. Olm tivitır otomatik paylaşıyo la aslında ama sana denk gelmiyo heral :/ Ben de bloglara bakamıyom hiç ne yazdınız ettiniz bilmiyom biliyon şu haftaki yoğunluğumu :')

    Sanırsam şans yüzüme gülecek lan :')))')) Bi toplaşıp dua ediverseniz bana, iş bi açıklığa kavuşsun açıklarım elbet. Hüsran olursa da açıklarım artık. Acılarımdan ders çıkarırım pdojıasıajsd bir çakışan dersim bi şekilde sınavlara girerek halledilcek. hatta şizodan otoket öğrenerek giricem sınavlara pdaoksdpaoskd diğeri için hocayla konuşamadım daha :')

    YanıtlaSil
  10. olmadığım zamana denk geldiyse demek. biliyom la çoh üzülyom sana aslında da işte motivasyonun düşmesin diye çaktırmıyorum :')

    otoket ne bilmiyorum ama düzeliyo gibiyse iyi la yoksa 4. senen yani 4 lan!!!! yazık sana da fff

    YanıtlaSil
  11. Yok la düzelme durumu tamamen okuldan bağımsız bi olayla ilgili opdaksdoıaksdoasıkd okul aynı yoksam yani. hala 5. yılımı okucam yani. 6.yılım da çok uzak bi ihtimal değil hatta odjaspodskd

    YanıtlaSil