1 Ekim 2012 Pazartesi

Aklı olan okul okumaz bence (Bir ilk gün isyankarı...)

Bugün resmen 4. yılım başlamış oldu. Mis gibi tatilim sona erdi ve bitmek bilmeyecek bi güz dönemine adım attım. Ama attığım adımı götüme soktular! Şöyle ki:
Sabah 10daki dersime gitmek için 8deki otobüse bindim. Ptesi günleri yol çok hoş olduğu için erken çıkmak daha mantıklı oluyo. Bizim sitede aylardır yol inşaatı olduğu için de ego otobüsleri girmiyo herkes paralı otobüse doluşuyo. Düşünün ki bi teyze hem götünü hem memesini bana dayamıştı. Kadın kendi başına bile bu denli kalabalıkken bi otobüsü düşünün.

Tek yol inşaatı sitede değil ana yolda da var tabi. Ama sorun şu ki, yeni yol açarken eski yolu kapamamışlar. Aslen kapalı sayılır ama bi yerlerden yine giriş yapılabiliyo. Trafiği gören tüm çakallar bu yola daldı, benim otobüs dahil. 10-15 dk hiç kımıldamadığımız bile oldu. Ama yeni yolda yine yavaştan bi akış vardı. Bayaa bayaa uzun süre, yani artık derse geç kalıcam heralde dediğimde bi baktım eski yol bi yerde tamamen kapanıyo ve yeni yola çıkış yapmak zorunda kalınıyo. Tüm ama tüm sebep buymuş. Aklına sıçtığımın kıvrak zekaları :))))))))))) Ebeniz :)))))))))))))) Orda yeni yola çıkıp biraz ilerledikten sonra vili vili yol aldık 5dkya da indim :))))))

Sonra tığçeyle buluşup otostop çektik indik, fakülteye gittik. Benim de üzerinize afiyet (hep bu lafı kullanmak istedim la :') ) boğazım şişmiş kızarmış sıcak bişey alıyım dedim çay aldım. Aslında tamamen gereksiz ayrıntı bu. Ama lafı kullanıyım istedim. Sonra dışarda dururken bir kaç arkadaştan dersin olmadığını duyduk. Hemen arkaya bağlama sesini koydum tabi kafamda. Sonra yukarı çıktık gittim sordum sekreterliğe hoca yok mu diye. Cevap aynen şu "sınıf çoğunluğu sağlanırsa gelicekmiş" :::::::::::))))))))))))) Bir balta lan tek istediğim bir baltaydı o an. Odada tek bir eşya bırakmaksızın!!!! LAN!!!! Ne demek lan ne demek?!! Senin bu sınıfa verdiğin temel bir ders var, ne demek yani? 30 kişilik sınıfın 30unun da ana dersi, seçmeli bile değil. 30 kişiyle tatmin mi olamıyon? Kitlelere mi hitap etmek istiyon? Amfi mi kurak sana? NE İSTİYON LAN!!!? Verdiğin dersle aydınlanacak değilim ben o kadar çile çekip oraya geliyosam o uyuşuk götü kaldırıp gelecektin bi zahmet! Öf atamıyom olum sinirimi cidden zarar vermem lazım şu an! Ölsün istiyorum bütüüüüüüüünnnnn böylee bütüüüüünnnnn içtenliğimle, yürekten böyle na şuramdan anlatamam! Bu kadar sorumsuz okul ve sorumsuz öğretmenleri! Ben ne kadar sorumsuzsam 2 katısınız bence. Olayın üstünden 10 saat geçtiğimnde bile sinirim geçmedi de evde anneme dert yandım resmen. Bu nedir lan ağzınıza sıçam bu nedir ya!? Ben bu okulu bitirmem gençler aha da buraya yazıyom sıçarım okulunuza lan!

Hof daha atamıyom ha siniri napsam bileklerimi mi kessem kafayı oraya buraya vurup kendimi mi öldürsem allam napsam. Neyse dur geçiyom onu. Sonra çıktık, kızılayda işlerimiz vardı onunçin otostopa. Burda da çok sinir oldugum şeyler yaşadım ama zihnen yoruluyom bırak. Heh, işte yolda giderken bana bi an geldi Panora'ya gidek mi la dedim. Ben biliyodum oraya gönderilmemizin bi amacı oldugunu biliyodum!!! Yimek yedik dolandık falan..
Sonra kitapçıda ben hayatımın en güzel anlarından birini yaşamış oldum. Şöyle ki;


Bu bebeği bir an önce ele geçirmek için, dikiş makinası alıcam diye biriktirdiğim parayı hemen bu kitap için birikmek üzere yönlendiriyorum! Lakin içinde Quidditch Dünya Kupası Bileti olsun efenime Hogwarts mektubu ossun isteyebileceğim her tür şey var! Böyle kutsal kitap yani! Yaktım bi orda zaten LAAANN LAAANN diye. Alıyom bebek seni bekle.

Dur daha gönderilme amacımız bitmedi tabisi. Asıl bi de orda bi akvaryum var ya, olm millet niye olay yapıyo la burayı, önünde duruyolar izliyolar falan dedim. 2sinde de 15er dakika durduk. Hattası bi balık yüzünden gülme krizine bile girdik. Öf bak pdajsdasodkağsodkapsodkapsodk. Neyse tam o sıra biri geçiyodu. Bizim bi arkadaşa benzettim ene Mert mi lan o dedim. Tığçe baktı ene dedi. Sonra yanımızdan geçip giderken OLUM O KİM BİLİYO MUSUN?! dedi Aha dedim bana da çok tanıdık geldi kim laaa didim. Hani foxta dizi var deniz yıldızı orda oynuyo la bu dedi. ENENEE diyip resmen bankta zıpladık lan. Olm bu kadar... öf bilmiyom ekranda bi görünse yetiyo galiba bizim kriterlerimiz için. Çok heycanlandım ha bilemeniz, hemen o heycanla koştum pantolon aldım kendime. Hee bebenin adı da Ozanmış la dizi de. Tüh. Neyse ama BEN GÖRDÜM SONUÇTA ONU FAKİR FAKİR TAKILIN ;)

Bi de, bize bi anda gelen su kamplımbaası alalım mı lan hevesiyle gittik aldık. Sankisi böyle kalem defter alırmış gibi bi çırpıda. İşte ailesi kedi köpeğe izin vermeyen çocutların can dostusu su kamplımbaası :')
Beyle o kadar bağlandım ki bilemeniz la, ne zaman ölcek bu? Ölünce çok üzülcem ha :'('('( Adını ne koydum hele bi düşün. Taam la taam taam. Yoshitake tabisi ne koyacağdım!


Ama ne kaa sevimli laa bi bakın laaa :'')')') Öf şu bitsin gidem de sevem. Olm blogumu çok seviyom ha resmen siniriim geçti bak beyle aşağı doğru indikçe yazıda :')

He bi de kakül kestirdim de saçımı hiç memnun deelim. Yani kaküller bi kıvrılıyor allaaa arkadaş bi dur köpeh beynime çıkıyor resmen! Hadi saçım düz değil bari bi kakülümü düz yapaydınız lan! Hof. Heh işte kaküllü tipimle kendimi nasıl hissettiğimi sizlerle paylaşmak istedim.



Malesef böyle evet. Böylesi hissederken dışarda mutlu dolaşmamı nasıl beklersiniz? Aha dur kendi okulun ilk günü tipimi de koyayım da kakül görüksün bi de :')

Harun Kolçak ve Yeni Türkü solisti de yok değil.
 Gidiyim Yoshitakeyle az ilgileneyim hadi :')

15 yorum :

  1. Ankara'da insana "Okuma!" diyorlar resmen.
    Benimde bir haftadır okul yolunda çektiğimi bilseniz ağlarsınız halime burs verirsiniz de bi araba alırım.

    Gelirken de neler çektim ya neyse anlatmayacağım.

    Panora'da Fox ünlüsü görmek klasik oldu sanırım ya. Bi de amirimi göreydik =(

    Asıl soruma geliyorum =D Yazdıysan da heyecandan okuyamadım. Bu Harry bebeğim kaç lira acabağ?

    YanıtlaSil
  2. Haaah hah işte resmen okuma diyolar başka bi şey değil!
    Bilmesem de hissederim şu çektiklerini yani!

    Ene baya görünüyolar mı ya Panora da doajsodj biz biraz oraya uzak olduğumuzdan nadir gidiyoruz da.

    Kendisinin en az 100 120dir haa derken 70 lira mı 70 küsür bişey olduğunu öğrendim. 10 yıllık hakkı ödenmez yani 70 ne kiee dedim :')

    YanıtlaSil
  3. Çok klişe olacak ama kimse için değişmeyecek bir gerçeği söyleyeceğim sana şimdi. Muhtemelen etrafındaki herkes istisnasız da bunu söyler: Okul zamanların en güzel günlerin, iş yaşamına atılmak yerine okulda hocaların kaprisini çekmeyi her zaman yeğleyeceksin.

    Allam o HP kitabı ne o öyle may preşıss olmak zorunda! Ama 70 lira verebilmek için önce iş bulmam lazım. Ne kadar çelişkili değil mi?

    Bu arada saçlarını çok sevdim:]

    YanıtlaSil
  4. Yoo hayır benim okul hayatıyla ilgili bi sorunum yok, sadece okuduğum bölümün sorunları beni yakıp yıkan. Yoksa bi an önce bitsin iş hayatı değilim yani. Zaten uzuyo da. Ve hatta başka bi yerde daha gözüm var okumak için. Hayat neyse bakalım dpokaspodk

    Yaa ivit kitap of ya resmen mikemmel bi şey. Yeniden yaşama sevincine kavuştum!

    Teşekkür ederim *.*

    YanıtlaSil
  5. Dikiş makinesi ama ya. Dikiş makinesi ah..

    YanıtlaSil
  6. bi dene alsam dünyalar benim olcak :')')

    YanıtlaSil
  7. ALLAH BELASINI VERSİN!!! O HARRY POTTER ŞEYSİNİ NERDEN BULDUN?

    YanıtlaSil
  8. "Ölsün istiyorum bütüüüüüüüünnnnn böylee bütüüüüünnnnn içtenliğimle, yürekten böyle na şuramdan anlatamam!" şuraya kadar zaten dokansan gülecem modunda geldim, burda saldım artık kendimi. oda arkadaşım nooluyon lan diyip yataanda irkildi. o derece!


    yorum yapmıcam lan vazgeçtim, genel olarak cidden çok güldüm. ama hadi otur özet çıkar desen bi balta derim, bi heri potır derim, bi de panora derim. aklımda kalmadı ama beğendim :D

    YanıtlaSil
  9. @sam ben bi alıyım ondan sonra söylerim nerde buldum diye 1 dene vardı çünkü dopasjdpoasdj bu konuda HASSASIM!!!!

    @googhan olum acımlan neden dalga geçiyon neden gülüyon sen :))))) Ben sana yapıyom mu böyle ha HAA YAPIYOM MUU!'!!!!!

    YanıtlaSil
  10. pislik yapıp ben mi alsam kitabı:)

    YanıtlaSil
  11. Saçın düz değilse kahkülünün de düz olmaması doğal değil mi ya? Kestirirken ne bekliyodun ki:p

    Başka hangi okulda gözün var okumak için?

    YanıtlaSil
  12. @olric ::::::')')')

    @s6 doğal tabisi ama nolurdu yani olsaydı?!
    Japon dili okucam bi de çok taktım bu işe. Ama okulu da bitiricem heralde ya.

    YanıtlaSil
  13. Sen evrene "bugün bana güzelsin" dersen geçen hafta evren sana çakar ha bele lskdnflksdnf a garibim ya evren sana baya kepçeylen dalmış lskdfn. Ene sen 4.sınıf mısın? Aynı yıl girmişiz dimek ki he doğru ya taam taam höf bu yıl bitirion olm höf negzel :''''((((

    Sen böle her heycanlandığında bişi alıyorsan eyvah olsun, o dikiş makinasına para birikmez hacı yazıyom buraya slkdfnlskf.

    Kapluşlarınn bu altlarındaki şekilleri ben de çık seviyorum her kapluşun farklı farklı bi de parmak izi gibin sanırım çog ilginç olm ya. Ben de alabiliom galiba babamı kafaladım adını bile hazırladım kapluşun hi hi hi çık sivindim la. e bi de iyi bakarsan kapluşlar 30 yıl yaşıyor gerçi öğrenmişsindir sitelerden ::::))

    Neyse hadin görüşürük ^_^

    YanıtlaSil
  14. Ay resmen gıızzııaam çaktı ağzıma! Hele bugünkü ulaşım şeklim mikemmeldi neyse!

    Olm yıoh la çogsel de birikiyo her gün belee 2-5 bi şeyler atabiliyorum yağni dpıaksdpoıaskd

    Ay ne koycan olm adını? Webcamden birbirlerini görsünler la bari arkadaş olsunlar pdıjoadıjasdo

    YanıtlaSil
  15. olm o yol çalışması yüzünden sen otobüste kalıyosun ya hani ben de ayakta dikiliyorum. bizim burda da yayaya asla yeşil yanmayan ve sürekli arabaların geçtiği bi yer oluştu resmen. arkadaşımın yürüme yolu 25dk benim 10dk olan yolda ben 15dk karşıdan karşıya geçmeyi beklediğim için geç kaldım la :') inanmadı da kimse uyudum sandı herkes :')

    örrhhh! sakin ol şampiyon (biraz gecikti ama neyse) gidelim öldürelim o hocayı dicem yine ders almadığından geçemicen o dersi fff. napalım la o hocaya anlamadım ki dfjkgsljbghfjkghj

    wtf! o ne lan öyle :O ne kadar bişi ben niye buralarda hiç görmedim ondan lan :')
    bi de niye dikiş makinası abi? fkjbsdlkgbdslkghlkdj. giysiye para vermekten bıkıp artık kendin mi yapmaya karar verdin fkbvdslkghfjg

    "BEN GÖRDÜM SONUÇTA ONU FAKİR FAKİR TAKILIN ;)" kullanım dışı şeklinde bi hal varsa insanlarda 2dk boyunca resmen o moda girdim he kjfbkljsbsşdfjbsşlfbsldgbdşlljdflhdflgfdlşgjgkjfg. olm adım başı fox dizi oyuncuları ankara zaten lan dakfjbsşgjbdhşfjhnfdşghf

    oha şimdi fark ettim de yoshitake gülümsüyo la burda :O

    olm bi saç nasıl o kadar kıvrılabilir la jsdabfslkjgbdşfkljgbdjhjgjkgjbsşdljgbf. hala öyle mi? dkjfbsdjbgşlfsdgbjdşljbşjgbbfghknfgjklsşgh. ben toka durmuyo düşüyo diye bok gibi hissederken senin durum daha kötü lan asjdbşkgjbşjşljbjgbhdşlfhkghd.

    YanıtlaSil