10 Eylül 2012 Pazartesi

Seti kurun geliyom basmaya!


Şu diziyi izlediğim en sinir bozucu ve en salakça dizilerden ilan ediyorum! Adı "White Christmas" olan Kore dizimiz, gerilim-gizem türünde iyi bi başlangıç yapıp, son 4 bölümde gördüğü yere sıçmayı başarmış. Toplamda 8 bölüm olması ve türü nedeniyle hevesle başlamıştım diziye. Another'daki "ölü olan kim?" gibi bi olay var.
Şehrin çok dışında bi yerlerde, ülkenin göyası en zeki öğrencilerinin okuduğu bi okulda yaşanıyo olaylar. Okulun tek tatili 8 gün süren tatil. Bu sürede okulda kalan öğrencilerin başına bi de öğretmen veriyolar. 7 erkek 1 kız öğrenci ve 1 tane de öğretmen okulda kalıyolar. Hepsi kimden olduğu belirsiz mektup alıyolar, böyle şiir gibi bi şey herkesi suçlayan ve 8 gün sonra saat kulesinin orda birinin ölüsünü görüceksin diye. Bu işi çözmeye uğraşıyolar, kim gönderdi diye. Bu sırada okul kapısına arabasıyla kaza yapmış bi tip geliyo, onu içeri alıyolar, 10 kişi takılıyolar. 4 bölüm sonra öğreniyoruz kimin mektubu yolladığını, ama ülkenin en zeki öğrencileri o adamın seri katil olduğunu anlayamıyolar :)


Şu fotoğrafta, sağ alttaki adam hariç diğerleri okulda kalan öğrenciler-bi tanesini koymamışlar fotoğrafa neyse olsun-. Kızın boyu bile 1.75 düşün! Erkeklerin boyu da 1.80-1.90 arası değişiyo. Şu sağ üstteki picir hariç hepsinin karın kaslarının omuzlarının maşallahı var. Kırmızı saçlı olanın şimdiye kadar elinden kurtulan olmamış, demir sopayla adama dalıyo. He ayrıca başlarındaki öğretmen de Judo şampiyonu.

Sağ alttaki adam da 7-8 kişiyi öldürmüş bi psikolog. Tam yakalanmış polis arabasında götürülürken araba uçurumdan uçuyo, 2 polis ölüyo bu sağ çıkıp tee okula yürüyüp orda kalıyo. Ama 8 gün boyunca hiç bizim 2 tane polis arkadaş vardı la noldu onlar bi haber alamadık, bi arayalım demiyor yetkililer. 8. bölümde de hala kaza yapmış arabayı ve ölüleri görebiliyoduk kar kaplı şekilde. Neyse tamam hadi, bu adam daha 3 gün önce kaza geçirmiş yaralıydı, üstüne bi de 41 derece ateşlerde yattı ve tek kolu sargıda dolaştı incittiği için. Ama bu hayvan gibi herifler şu adamı 4 gün deviremediler :) Tek kolu sargıda olmasının nedeni de  judo şampiyonu vardı ya hani onu vurdu silahla, boğuşurken adam buna darbe indirdi ölmeden önce ondan. Hayır bi de "rehin alındık" diyip duruyolar ama bi gör, hepsi gece kendi odasında yatıyo, 3 öğün yemeklerini yiyolar, hiç bi kelepçelenme bağlanma olayı yok el kol sallaya sallaya dolanıyolar. Katil olan amcamız gayet rahat, el serbestliğiyle silah tutuyo bi fıske vursam düşecek silah ama bakıyolar öyle. Birileri içeri gidiyo gelirken adamın arkasından geçerken bi sandalye vur de mi kafaya, YOK ARKADAŞ! GEBERİN GİDİN HEPİNİZ diye izledim diziyi. Öf çok sinir oldum lan bu kadar uzun dizi yazacak adam mıydım ben pdaoskdaodkasopdk Ayrıca okulun her yeri camdı lan göt bebeler!!! Bi omuzla kırar çıkardınız okuldan! Ama gerek yok adam bi omuz atmaya devrilirdi! Nasıl arkadaş 8 herifi nasıl sakat bi herif bu şekilde tutabilir!

Son bölümü sinirden atlaya atlaya izledim zaten, en son gördüğümde polisler gelmişti ama hala adamı vurmuyolardı, üzerine 10 tane lazer tutmuşlar ama vurmuyolardı :) Sonra adam yakalanınca bunları oyuna getirip kaçtı mı naptı anlamadım ben orayı o kadar kafam çalışmıyosa demek :) Bana bi açıklarsınız izleyenler artık. Neyse en sonda adamı aşağıya atıyolar dicem artık, hastanenin tepesinden. Adam bi şekilde tutunuyo onu hiç sormayın nasıl diye, ve 4-5 katlı binanın çatı katından nasıl aşağı sallandığına bi bakın bence :)


Görüşürük!

7 yorum :

  1. Ben ilk bolumu izleyip biraktiydim. Cok poz kesiyo, bunlar nedir dedim? Demek sonlara dogru iyice bozmuslar. Senin oglan orda diye sonuna kadar izledin degil mi :D

    YanıtlaSil
  2. Bana ilk bölüm fazla Amerikanvari geldiği için izlemek istememiştim.Sanırım pek de bir şey kaybetmedim :D

    YanıtlaSil
  3. ben dedim ama ilk 4 bölüm konu bitti şimdi ne olacak diye? ve dediğin gibi saçmaladılar. aptal anıma denk geldi izlemem ama olsun sonunu sevdim lan adam orda bi deney yaptı sonuçta khsfvblsdkhgdgf.
    en sonda da bu psikolog chungshikin kafaya burup onu bayıltıyo yanına da önceden ölmüş olan öğretmenin cesetini çekip yeni öldü süsü verdiriyo. ordaki silah sesi de psikologun kendini vurması. hastanede diyolar ya hani "öğretmeniniz hala yaşıyo" diye hah işte orda bahsettikleri kişi aslında psikolog. hatta çocuklar şaşırıyo "yo dostum yoğğ öğretmen öleli günler oluyo" diye hah işte orda anlıyolar ki öğretmen sandıkları kişi katil.
    bu katil deneyini tamamlamak için ilk benim laz bebeyi arıyo onun kısmı da anlamadıysan ayrıca anlatabilirim. çocuk katil olmamak (psikologun tabiriyle canavar) için intihar ediyo ve psikolog deney başarısız diye diğerlerine görünüyor. amacı annesiyle kavga ettikten sonra çatıya çıkan kızın tekrar intihar etmesini sağlamak ya da annesini öldürtmek. zaten sonra diğerleri teker teker geliyo konuşmalar cart curt bunlar bu adamı kenardan iterek canavara dönüştüklerini söylüyo. tezi kanıtlandığı için de bırakıyo kendini ölüyo falan öyle. öeehh!!! ne yazdım be
    o çatı kenarı muhabbetinde ben az kalsın kahkaha atıyordum he skbfkgbtkhy. bişeyin üstündesin anladık baribiraz daha gergin olsa o kollar ya. ne öyle barfiks mi çekiyo napıyo adam kdjfbdlkhgfdgfkkfh

    YanıtlaSil
  4. @mikalzia evet la pdokaspdıoaskd bir woo bin kolay yetişmiyor! Bunlar yüzünden saçımı kırmızıya boyamamak için zor tutuyorum kendimi!

    @ırmak aman aman bırak gerek yok ğdkoasğaskd

    @seyma he orda 5 gündür karın buzun içinde yatan adamın mosmorluğunu göre göre enee bu biraz önce kendini vurmuş mu dediler :) demek ki doğru anlamışım adamın örtmenle yer değiştiğini ama mantığım kabul etmemişti. Ayrıca polisin elinde de katilin fotoğrafı vardı, nasıl karıştırdılar :) ÖF SİNİR OLUYOM PODASJKDSADJKASPOID

    deney muabbetini de anlamışım taam öf herşeyi anlamışım ama onlar malsa yapacak bişey yok! Senaryo iyi ama mantık hatalarına çözüm arayalarmış az!!!

    YanıtlaSil
  5. itiraf etmeden edemeyeceğim bu yazıyı okuduktan sonra diziyi izleyesim geldi fjgkdfjgkfjgjdfk :D

    YanıtlaSil
  6. İzlemeyin demiyorum dokspksd izlediğime pişman değilim, uğraşcak sinirlenicek bi şeylerim oldu en azından

    YanıtlaSil
  7. Ya şindi o adamı deviremiyişlerine ben de çok kızdımdı zamanında, ama esaret durumuna gelecek olursak o ille de kelepçeylen olmasına gerek yok orada bi ruhsal zincirleme var slkdfnslkdf psikolocik baskı kurdu adam.

    lskdfnlksnfkldfsndlknlkdnflk O çatı katında sözde asılı duruşuna o gerilimli halimlen bile güldüm he adam bildiğin bi yere basıor o ayaklar kollar öyle rahat mı durur allasen yönetmen, kafan mı güzeldi neydi?

    Dizide ben en çok angel'ı seviydim şu kulaklıklan gezen bebe var ya, çık tatlıydı bir de onun sonuna çok üzülmüştüm, canavara yenik düşmeyişini. Yani esasen lsknfd bi kaç çok şeyi göz ardı ettiğimizde güzel bir dizi oluo lknflksd.

    YanıtlaSil