25 Eylül 2012 Salı

Okunan Mangalar 2

Son manga yazısından sonra 17 manga daha okudum, yarım kalan animeleri bitirme telaşına girdim. Neden? Çünkü haftaya okul başladığında hiç boş günüm olmamakla beraber pazartesi öğlene kadar ve diğer günler sabah 9 akşam 5 okulda ordan oraya sürüniciim. Hep kredi yetiştirme telaşından bunlar. 3 yıl yattım ya, az sıkı tutuyım bari 1 yıldan fazla uzamasın diye. Eğer buralarda görürseniz yarın okula gitmiyom, öf devamsızlığımda çok oldu falan diye kapın balkon demirini 3-5 vurun bana :')
Neyse mangalara geçiyorum!

Ability Shop


Kendini her şey için yetersiz gören bi çocuğun bir yetenek dükkanından yaşayacağı senelere karşılık yetenekler almasıyla ilgili bi one shot. Hele ki kızı etkilemek için aldığı yetenekle beni yerle bir etti :) Hadi biz olsak neyse erkeekkiimm diye koşarmışız da, öyle kız sanmıyorum ki tek darbede okul duvarını yıktın diye sana koşsun ;) Sonu farklı olaymış, severmişim de, yok olmadı yea!

Houkago wa Koi no Yokan (After School)


Şimdi bu manga hakkında yazacaklarım düz spoiler olacak ama, bunu demem gerekiyo yani üzgünüm genşler. Yine coolluktan ölen bir karakterimiz var ve ona aşık kız. Çocuk neden böyle depresif hallerde bilemiyoruz. Keşke öğrenmeyeydik. Olm çocukla eskiden "kekçi garsonu" diye dalga geçtikleri için bu kuul olmaya karar vermiş ya la :)))))) Çok mu aradınız ha? Daha ne kadar saçmalayabiliriz diye mi düşündünüz acaba!?  Hadi yine bişey demiyom taam.

Akai Michi


Benim bu mangayı anlamaya zekam yetmedi ya la :) Kırmızı ip ne oldu ağzına sıçtıklarım dedim ve kaldım yani. Zaten  üst üste okuyup mangaları bi bezginlik gelmişti bana, üstüne de bu eklenince hepten yaktım. 

Alive


Bu hafta okuyup en sevdiklerimden oldu Alive. 10 chapter, ilk 9 chapterı 17-18 sayfa son chapter yanlış hatırlamıyosam 50 sayfa kadardı. Keşke daha çok olaymış. Konusu da idam cezası alan bi adam, artık ne şekilde idam ediceklerdiyse, tam odaya girerken 2 seçenek sunuluyo kendisine. Ya bizimle gelirsin ya da ölürsün diye. Sonra yaşanan bi takım doğaüstü  olaylar. Hoştu bence. Yine hafızam gereği sonunu hatırlamasam da tam olarak.

Aoi Kiseki



İşte çok dellendiğim çizim tarzı. Çocuk yüzmekten deforme olmuş töbe töbe bişey olmuş yani. Leblebi kafalı,  boy nerden baksan 2 metre ayak 50 numara, el desen kafasının cılkını çıkarır teneke kutu sıkar gibi. Sayfalar da çok kalabalık benim için okuması çok yorucuydu. Ama hikaye olarak fena değil. 5 chapterlık bi shoujo manga.

Bi de yine uzunca yazmaya üşendiğim, yazcak bi şey bulamadıklarımın üstünden geçersek. Adolte and Adarte; ne yapmaya çalıştınız hiç anlamadım. Ai Kaimasee yine "olm tamam abartmayın" one shotı. Aibiki, kağıt ziyanı yaoi, 10 sayfa mı neydi, bari sadece net üzerinden yayınlamış ol yeminle içim acır. Akuma Bengoshi Kukabara, hiç hatırlamıyorum lan ama fena değildi sanki. Ame no Furu Basho, çizimden gitti gözümde, yok olmadı yani. Angel's Share 8 sayfa sonunda "neden yani? Yani ne oldu şimdi?" diye saf bakışlarla kaldım :) 5-6 tane kaldı lan yazılcak da anime bitirmem lazım!! Gidem izleyem bi sonraki manga yazısına şoolsun onlarda.




11 yorum :

  1. o.O böyle mangaları nerden buluyon manga okumaktan soğuturlar :D oldum olası ne one shotları sevmişimdir ne de side storyleri anlamsız gelmişlerdir hep. Ha ama güzel olanları da olabilir tabi tek bölümlük ama doyurucu olanlar. gelişi güzel mi seçiyorsun yoksa konusuna bakarak mı?

    YanıtlaSil
  2. dpoaskdpasodk öf evet biliyorum :B
    Şu an mangaturkten sırayla okuyorum max. 10 chapter olanları. Seçim yapmıyorum yani, öyle bi anda dur bi şöyle bakıyım şurdakilerin hepsine diye geldi.

    YanıtlaSil
  3. Manga okumaktan soğumam sıkılmam diyorsan devam et tabi :D ama sevdiğin türe veya popülerliğine göre okusan daha iyi olur gibim. ayrıca kaçırılmayacak yapımlarda var böyle vaktin de boşa gider hem. küçük bir öneri sen bilirsin yine ^^

    YanıtlaSil
  4. Ben netten manga okumaktan nefret ediyodum da 2 haftadır falan okuyorum işte, kendimi alıştırıyım diye çünkü çil çil kitapçılara manga yağıcağı yok :') Alışırken de sıradan şöyle bakıyım kısa olanlara dedim öyle kaptırdım gidiyorum.
    Takıntı yaptığım için artık sıradan okumam lazım yani dpoaksdpaosdk
    Bunlar dışında takip ettiğim bi kaç seri var zaten, yani yok soğumam :B

    YanıtlaSil
  5. Hea doğru diyon aslında be. böyle kule kule yapıp mangalarını foto çekmiyolarmı içim gidiyi T_T yayınlanan yine sağlam mangalar var tabi ama yeterli olmuyo tabi bi de parası olmayınca insanın T_T

    Ben bayadır netten okuduğum içün alışığım bakma bana sen :D

    YanıtlaSil
  6. Eyle bi içim gidiyo ki sorma T^T aylardır 3 one piece 1 nana anca alabildim :')
    Bi gün biz de aydınlığa ulaşıcaz inanıyom ben!

    YanıtlaSil
  7. bende death note un 2 cildini alabildim ToT ilerde koleksiyon yapacağım çok şey olmaya başladı asdsdf

    alakasız ama saç rengini çok beğendim cesaretine şaştım kaldım *.* bende kızıla boyatmak istiyom ama pek cesaretim yok şuan -.-

    YanıtlaSil
  8. tişikkir ederim ^o^
    Bi kere boyatınca sonradan kendi saç rengiyle durmak istemiyo insan, yani iş cesaretten çıkıyo baya artık alışkanlık gibin. Ben uzun yıllardır arada saçı dinlendirmekle beraber hep renkli kullandım. Bi ilk cesaretini gösterebilirsin bence!

    YanıtlaSil
  9. dime dime *.* anam kolayda babam kızım kafasından aşa kan döktü diye algılar gibime gelii -.- bi an babamın tepkisini hayal ettim asassfsd pfftt bi şekilde alıştırsam gerisi gelir gibim.

    YanıtlaSil
  10. d0ıaskpdoaksd mecbur alışıyolar.
    ben ilk boyatmaya lise 2 de babamla gittimdi kuaföre annem yurtdışındaydı haberi yoktu yazık, ama görünce çoktan iş işten geçmiş oluyo tabi.
    Şimdi de ben saçımı maviye boyuyorum ha yine diye belirdiğimde "keserim seni" dedi o kadar sonra geçiyo ıodajsdıo hadi bak verdim sana gazı

    YanıtlaSil
  11. oo yeeh durmam artık bu gazla *.*

    YanıtlaSil