2 Eylül 2012 Pazar

Mim: Silmeden

Şimdi Harmony Halmeoni'nin şu yazıda http://harmony-halmeoni.blogspot.com/2012/09/silmeden-mim.html mimlemesiyle olaya giriyorum. Mim konumuzda "silmeden" yazı yazmak. Ben de dedim madem geldi, geçen gün naptığımızı anlatıyım silmeden.

Cuma akşamı, 1 yılı aşkın süredir görüşemediğimiz panpitomuz Batu'yla ve babam Ayşegül ve Nes ve Tığçe ile buluştum. Aynı okul aynı bölüm ve neredeyse aynı sınıfta olmamıza rağmen bunun gerzek eski sevgilisiyle fazla vakit harcamasından dolayı hiç görüşmedik :) Ayrılmışlar, bence kesin bi daha çıkcaklar ama olsun dpaoskaspodk bizi de silmiş feysten baah yaaa gerzek bebe! KAK GİT LA!! Tekrar çıakrsanız da konuşmıcam senle eğer okursan bunları, ayı. Batu dop bu arada. ğdopaksdpoaskdasd Batüü :')

Neyse her zamanki mekanımıza gittik. Biz öyle bardan bara gezelim, geceleri coşalım gençliğinden değiliz. Hiç de haz etmiyorum, "bira" içip orda burda sızma yaşını üni. 1 de falan bıraksanız keşke :) Kokuyonuz pdjasoıdasj. Neyse, her zaman takıldığın yerin de kötü tarafı mekanda çalışanların tanıdık olması. İyi bi şey değil bence. Huzur vermiyonuz. Mesela bi anda Coldplayin Yellow'u çalmaya başladı, aha Pis bizi mi gördü lan acaba dedik. Ben telefonla konuşmak için dışarı çıktığımda hemen geldi, seni gördüm de açtım kekeke nassın iyisine bağladı. Ne yapıyon bana sanki kolamın yanına fıstık mı getiriyon da bu samimiyet lan?!



İştee gece kalkıp eve gittik topluca, Ayşegül babamızda kalacağdık. Bu evde geçen yaz 2 hafta hırsız girer korkusuyla bıçakla yattığımız evdi. Asıl ev sahibi hırsızı yerde akışkan hale gelene kadar dövmüştü de, intikam için gelir diye korkuyoduk. Önce omegle ve çetrulette tırolce şeyler yaptık, sonra gangnam style dansı yaptık, tabu falan oynadık. Klasik genş hareketler. Sonra zaten geçen yaz tedirginlik yaşatmış olan evde gece, "bi kere şöyle olmuştu" diye başlayıp önü alınamayan inli cinli hikayelerle devam etti. Mantığım şiddetle reddediyo ama  bazısına nasıl lan?!! diyorum, ossun bu korku olayını çoh seviyom pdoakspaoskd Mesela dün gece sabah ışıklarını görene kadar uyuyamadım, dolaptan dede çıkar da namaz kılar diye. Allah belanı versin BATÜ! Kapıya gelip ekmek su isteyip ayağı ters olanlar mı dersin gölgede fazladan bacak mı dersin efenime kesik kafalar, karabasanlar... Hepsi bi günde tüketildi. HAYIR NE DEMEK LAN DOLABIMDAN DEDE ÇIKACAK?!

Öf neyse yazacak bi şeyim de yok olm. Zaten ben bütün yazılarımı da silmeden yazıyomuşum ya la. Hiç bi şey ifade etmedi bu mim benim için dğpaskldağsodkasd. Neyse. Yapmadılarsa seymaya, demetgile yolluyorum. Görüşürük.

21 yorum :

  1. khsfalkfglajsgfkajg iiiki silmemişin ha :) dop derken?? :D

    YanıtlaSil
  2. hee yapmadımdı bu mimi chbgldkfhgbh. ve aynı şey benim için de geçerli. dönüp bakmam bile yazdıklarıma ki ondan zibilyon tane hata vardır hepsinde. neyse konu bu değil fgjkbfgkdhfjg.

    olm üniv.1de de yapmasınlar la fff. lisede bitirin hepsini sonra benim annem paranoyak insan kızının başına kötü işler gelecek diye korkuyo jsfdbskdgbldsghg. hele ben eve gece mi geliyorum? ohooo o zaman neler döndürüyo kafada fff. yapmayın etmeyin la yazıktır bize de jkbfskdbsdhgfg.
    inli cinli, fazla ve ters bacaklı, karabasınlı vb. neyse de hakkatten o dedenin namaz kılması ne lan? ben de şu güne kadar korku gecelerinin baş kahramanıyım her türlü boku ben anlatırım ama o dedeyi ilk defa duydum sdjfşgsdbgfghdfhj. bi anlatsana onu çok merak ettim dfjkgdlbhfjgghjd

    YanıtlaSil
  3. @demet bildiğin gay pdkasopdaksd yazıktı :/

    @seyma batunun babanesiyle kardeşi aynı odada yatıyolarmış gençken. Geceleri dolaplarından bi dede çıkıp bahçede çeşmede abdest alıp namaz kılıyomuş. Bi gece görmüşler dolaptan çıkarken de korkudan ölmüşler. Sonra ona bi kova su bırakmaya falan başlamışlar. OF BAK KORKTUM YİNE NABION DEDE DOLAPTA YA :'(

    YanıtlaSil
  4. kova su neden? dolabın içinde abdest ve namazı halletsin çıkmasın diye mi? yine olmaz zdkjflksdgdkxfgbdfkjgbdfghfgjhfgk

    YanıtlaSil
  5. hayır çeşmenin yanına bırakıyolarmış lan dkapsodkasd dolabı yakarım çıkamasın diye :')

    YanıtlaSil
  6. dede kimmiş bari var mı kafada birileri kfgjdkgdbkfghjgh

    YanıtlaSil
  7. shfjkashgjkhdsgjkfgs olm şimdi bida güldüm lan bu işe niye kova bıraktınız adam ztn kovaya geldiğinde çeşmede orda değilmiş iş olsun diye resmen seccadede veriyolarmıymış la acaba şimdi aklıma geldi

    YanıtlaSil
  8. @seyma bilinmiyo kimmiş ğpdasdokasdoskd

    @tıkçe he işte demek çocuk aklı gibisine bi iş yaptılar. halbuki taşın. ne demek dedeye su. ğpdlasğdokasd ÖF AÇMA KONUYU BAK HEP DOLABIMA BAKIYOM

    YanıtlaSil
  9. Cok koklu bir cin cagirma ve korku hikayesi anlatma gecmisim var benim ama hayatimda ilk defa dolaptan cikip namaza duran dede duydum. De bu komik degil mi yav. Adam dolaptan cikip hobaaa iki kuluvalla bi elam :))) gulerdim ben adam da bos durmaz kafami ters donderirdi herhalda ahgsfagfdagfd guzel guldum.

    YanıtlaSil
  10. ay ço merak ettim :')
    Şimdi komik evet ama bir sürü şey anlatıldıktan sonra son anlatılan şeylerden biriydi bu, öyle olunca tüylerim ürperdi dplaksdsodkasd

    YanıtlaSil
  11. oda geydi ama olsundu. lAKSDHFŞAIHSDLŞSKAHDF

    YanıtlaSil
  12. burcuu , sana mail gönderdim başka bir mail adresimden...ulaştı mı emin olamıyorum.. thirt baskı kişisi Elif.. :)

    YanıtlaSil
  13. dolaptan dede çıkıp namaz kılar ne lan, öyle şey mi olur :D
    he küçükken dolap kapağı tam kapanmayınca biri mi var la orda diye tırsıyodum ama dede çıkıp odanın ortasında namaz kılacağını düşünmedim hiç.

    dede, namaz, korku diyince aklıma geldi, odamda bikaç ay önce vefat eden büyük babaannemin futrafı var. löh suratını çekmişler kanının. hatta penceremden bakınca onun odası görünüyo.
    bi de üstüne mezarlığı görüyo pencerem.

    tüm bunları düşününce çok pis korku filmi çekilir ha benim odada, değerlendirmek lazım. girişte dedeyi dolaptan çıkartıp ortada namaz kıldırtırız. acayip süper olur.
    üstünden atlar biri, çarpılır falan... DEĞERLENDİRİLMELİ BUNLAR HEP!!!

    YanıtlaSil
  14. OLM ŞODASJİPAISJDAİSPDIKASDOĞPIKAĞPFOIJAOFIAJDFPÜOAKDĞOAIJFAOIFJDĞAOIDFJAĞODFJAĞODFJADOIFJADO NE YARDIRDIM BİLEMEN ODIAJSODĞAISDJASODIJASODIASDJdopajpğıdj9ujĞOIAJSĞOAIJĞAOSIJPI senin aklın ço güzel çalışıyo :')

    YanıtlaSil
  15. Ahahahahahahahhahaa unni çok güldüm ya, yazıya ayrı yorumlara ayrı bittim :D :D Dede ha? Korku hikayelerini ucundan bana da anlatın siz -azıcık ama-, ilerde lazım olabilir. :D:D:D

    YanıtlaSil
  16. Ben öğrendikçe yazarım artık buraya canıms merak etme dpaoksdasokd

    YanıtlaSil
  17. http://www.disneychanneltr-blog.com/2014/01/karlar-ulkesi-turkce-dublaj-fragman.html

    YanıtlaSil