5 Eylül 2012 Çarşamba

Mim: K-pop'ın enleri

Gün geçmiyor ki Seymsomething'den mimler bana yağmasın. Boş beleş günlerimde ço seviyom :') Şimdi bu mimde 3 soru varmış, ama ben hazır yakalamışken içimdekileri dökmek adına biraz çoğaltıcam bunları. Cevapları biliyorum ama soruları bilmiyorum ha, sorularını cevabımı verdikten sonra düşünücem.
Mim'in orjinalinin 3 sorusuna gelirsek efenim;
1. K-pop'ın en yetenekli grubu
2. K-pop'ın en kaliteli grubu
3. K-pop'ın en içi dışı bir grubu

 K-pop'ın en yetenekli grubu

Bilmiyom galiba şdoaksdpoasdkasodpk bu işlere girişmeden önce hep o kadar adam toplanıyosunuz bari eliniz bi iş görse bi davulun gitarın ucundan tutsanız diyodum. Hala da demiyo değilim tabi. Konuşuyorum öyle ama aslında cevabı düşünüyorum öf ne zor soruymuş lan. Bi kere kesin Bigbang ya da Suju olcakta cevabım. Yeteneğe de sözlere göre bakmıyorum tabisi k-pop benim için saranye ve türevleri, nunmuri, biççi, anyon, çakamanyondan ibaret. Evet tamam cevabım Bigbang lan! Taam taam hadi.

K-pop'ın en kaliteli grubu

Kaliteden kasıt ne lan anlamadım ben. Şarkı sözleriymiş gibi sanki öyleyse o iş yatar cınım pdoaksdpaoğsdkasd Hiç tutupta birine şu grup çok kaliteli bak demem ki, baba konuşması olm onlar. Yok cevap veremicem galiba.

K-pop'ın en içi dışı bir grubu

Aha bu işte Super Junior! En içi dışı bir derken aklıma direk salak-saf tiplerin salak-saf olarak yansıtılması geliyo. Bu konuda da şuppa cunyığ bir numara. Bak böyle daha komikli grup var diyene "hadi ordan" derim ha. Eyle beyle seviyorum, çoh gerizekalısınız! 


K-pop'ın en güzel dansı

Bi kere baştan sona en mikemmel dansa sahip olan klip Tarantallegra! Dansı takip etmekten, şarkının başka sözleri olduğunu bilmiyomuşum yakın bi zamana kadar. Sanki bi, zenci sandırılmaya çalışılan amcanın söylediği, bi de tarantallegra varmış gibi. Junsu Azisleşmeye devam etmez ve böyle danslarla hayatını sürdürürse çok sevincem.

Sexy, free & single'ın teaserı çıktığında da klip yayınlandığında da geri alıp alıp izlediğim tek sahne kendisi. Çocuk naptılar sana yukardan iple mi bağlısın lan!?! Böyle akıcı, karışık bi hareketi yapabilmeye insan anatomisi uygun değil bence. Çok seviyom.

Fantastic Baby dansını otostop çekerken öğrendik biz. Öyle pröfösyöneliz yani siz düşünün.

K-pop'ın en "napıyonuz olm siz"leri


Hayatımda gördüğüm salakça şeylerden bir tanesi de 2pm'in I'll be back dansıdır. Hele ki şu geri geri gelme hareketi var ya, gif bulamadım şimdi, te allam kim buldu lan bu koreografiyi!


K-pop'ın en güzel saçı


O kadar seviyorum ki hevesle saçımı kestirdim, açtırdım yaptım her ne kadar GD peruk kullanmış olsa da ğdokaspdoskdpaosdk Tabi asıl amaç mavi olmaktı da mantar da aradan çıksın dedim. ÖLÜYOM! Daha bu kategoriye 2-3 adam atarmışım ama yok şundan sonra kimse haketmiyo lan :')


K-pop'ın en "neden sevdim bilmiyorum"ları

Bi kere Yesung var en başta. Şu en baştaki gifin videosuyla başladı aşkımız padjsoıasjdısjd of güzellik ya. Sonra müthiş dansları ve sesiyle kalbimde tek zarar vermek istemediğim K-pop elemanı olarak yer edindi. Gelinim olsun istiyom :B


Bi diğeri de LeeTeuk'un Bonamana'da ki şu öne doğru çıkıp yaptığı hareket. Gereksizce çok ilgimi çekiyo lan, niye böyle şeylere takılıyorum bilmiyom. Yazık hep bu gifi bulacam diye Şizo'nun saf-temiz aklı kirlendi ğodkasdpoakdapods 



Daha çok varmış buraya koycak şey ama bak nasıl üşendim. Yeni kategori açmaya bile üşendim tee geçen haftanın taslağı olduğu gibi dursun. Yetsin bu kadar. Görüşürük.





6 yorum :

  1. asdfgfdsadgfhgfdsasdfg çoh güldüm yine asdfghjhgfdsdfghjfghj asıl kategoriler dışında senin oluşturdukların daha güzelmiş ha asdfghsdfghj "neden sevdim bilmiyorum" asdfghjhgfdsasdf teuk'un o gifini bulmak için ne acılar çektim bir ben bir de bülent ersoy fotosu ararken sıkıntı çeken sen anlarsın kaarşim.. biz anlıyoz birbirimizi asdfghjdfgh

    ya ben de hyuk'un o dansını çok seviyorum.. nassı yapıyo bilmiyorum ama eşek güzel dans ediyo işte.. fentestik beybi dansını da hala yapamıyorum çoh üzülüyom :( gangnam styel'ı bile azcık yapıyom ama bunu yapamıyorum.. tiovpi beni eğitsin litfen asdfghdfghj hemen bi tt yapalım zaten twitter sayemizde yalama oldu asdfghjsdfghj

    YanıtlaSil
  2. ay neden sevdim bilmiyoruma o kadar çok adam var ki üşendim la resmen dpasjdoaısdjasoıdj tek yesung koycağdım da emeğini görmezden gelemezdim ondan letok var dopaskaosdkdo

    dokasdıopkasdoaksdok kendini müziğin ritmine kaptır diyecem olmıcak pdıajsdıasjaısd öf içten gelen bi şey demek hemen olmuyo :/ dıjaoıdjasıd

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok güldüm jkgdjgdfgkfdhgdjk :D özellikle fantastic baby dansı ve otostop arasındaki bağlantıyı hayal ederken hgıhfghkfjhkdhk :D Yesung en sevdiğim suju üyesiydi ama ilk gifi görünce "o.O" oldum fjggfkgj olsun yine de tatlı :D

    YanıtlaSil
  4. Araba geçmezken, usulca kenarda yaptık hep podkaspokasdpo

    Aaa asıl o giflerden sonra en sevdiğin suju üyesi olmaya devam etmeli yaa o şapşal tipi yüzünden pdoakspodask

    YanıtlaSil
  5. benim dans yeteneğim sıfırın altında, o dansı denesem neler çıkar ortaya korkuyorum fhfhgfh....yalnız çok güzel bir anıymış ya :D
    yok yok hala en sevdiğim yesung :D haklarında bir çok video izledikten sonra o görüntülere alışmam lazımdı aslında :D

    YanıtlaSil
  6. Oha o mantar saçı gerçekten seviyo musun :d Ben komik buldun da taklidini yaptın sanmıştım.

    YanıtlaSil