17 Eylül 2012 Pazartesi

MİM - Devamını istediğiniz yapımlar

Yine bi Harmony mimiyle beliriyorum blogta. Kendim istedim bunu da pdoaskdpaoskd çünkü yazcak bi bok yok ama yazmayınca da sıkılıyorum ya ondan. Harmony'nin yazısı içün şöyle geçiyoruz: http://harmony-halmeoni.blogspot.com/2012/09/nerde-devam-bu-dizi-film-animelerin-mim.html#comment-form

Devamının gelmesini istediğim dizileri, filmleri animeleri bi düşüneyim ben. Defterime baktım çok şey çarptı gözüme ama, dünyevi heveslerimi kenara koyup aza indigemeye çalışıcam artık.

Diziler 

House


Her ne kadar zamanında küsüp, son sezonu izlememe kararı almış olsam da İZLADIM! Köpek gibi de izledim! Hatta özel bölümünde ağladım bilem! Tüylerim diken diken oldu. O kadar yıl nasıl geçti lan dedim. İlk bölümlerdeki pındık Wilson'ın tipi falan. Gider daha 3-4 sezon daha giderdi. Beyle konuşmayın etrafta "aman hep aynı şey, nasılsa hepsini çözüyo" diye, ağzınızın orta yerine sıçarün :') laf demeyeceksiniz House'a! Adam olacan önce adam! Her bölüm aynı şeymiş, HADİ LAN ORDAN!

Friends


Ben Friends'i döneminde izlemedim, 1-2 yıl önce izledim hatta. Ama devam etseniz ederdiniz bence :'''( Siz de son bölüm de sarılıp ağlaşıp dram yaratmıştınız pislikler! Daha çok güldüğüm bi dizi olmadı ha! En çok hangi karakter güldürdü onu bile seçemiyorum ama bana göre Chandler'la açıp Ross'la kapattılar. Hala youtubedan açar açar izlerim. Çok gerizekalıydınız :'))

Bunların dışında daha bitmedi ama, gün gelip bitecek "Doctor Who". Devam etsin, bitmesin yani ama allahın belası dalekler bitsin! Bir göt atamadınız, bir fıske vuramadınız şunlara, 7. sezona geldik hala varlar arkadaş! Allan elektrik süpürgeleri! Yediricem o "exterminatei" bi gün!

Bloody Monday


Bak dizinin afişini bile koyamadım Hiroki'yi görünce pdokapdoaksd Resmen herif en mükemmel, en daha fazlasını yapamayacağı tiplemedeydi şu dizide! Adam beyaz! Hadi kırık beyaz dpoaskdaoskd Zaten öyle belirsiz bitirip kalabalığa karışamanız bu diziye 3. sezon istiyorum lan!

Yankee-kun to Megane-chan


Ay bak yine Hiroki oldu lan :') Demek çok seviyosam, ama yine ilk göz ağrısım Shun'un yerini almaz, yoh olmaz. Tam dibinde böyle :') Bu serinin mangası mı bitti ha noldu? Bittiyse siz yazın da çekin lan dizinin 2.sezonunu, hadi taam ver ben yazıyım lan! Gokusen'i hayvan gibi 3 sezon yaptınız ama!!! Ne var accık daha yankee Hiroki görsek hea?!

Hana-kimi


Hele ki o götüm gibi Kore versiyonu çıktıktan sonra daha mumla arar oldum. LAN SANO HİÇ MINHOYA OYNATILIYO MU?! Yeminle o çocuğa yaptığınız yatırım ziyan lan günah lan. Bi tipe bakın, resmen bi cücük koysan Keremcem diye piyasaya sürersin! Allah bilir şarkı da söyletirsiniz siz o dizide ona. Öff Kore nefreti geliyo bana böyle mal mal işler yaptığınızda bi de o diziyle övgü aldığınızda. Hadi gidin lan ordan! Japonlar bile şu diziyi başka karakterlerle çekmeye kalktı da gitmedi yani olmadı. Has kadro budur! O fındık faresi Mizukiye bile katlanıyorum yani. Shun'un Serdar Ortaç modelli saçlarına bile bayılıyorum. Nakatsu'nun gayliği dşpoakspoakdsd Tamam gel allahın belası Kagurazaka sen de gel. Ömrümü yedin her dizide oynayıp gerizekalı! Sekime'ye Tekime diyin de gülelim lan yine :'''( Ay çok özlüyom! Derhal toplanıla bir sezon daha çekile. Shun yüzüğü at gel güli :')

Filmler

Harry Potter


Çocukluğunu, gençliğini bu uğurda harcamışlar da benim gibi ister devam gelsin. Bi 10 kitabı daha yazılabilir, 10 filmi daha çekilebilir. Hatta şunu kesinlikle istiyorum Titanic'e yapıldığı gibi bundan bi 5-10 yıl sonra bütün seriyi 3-5-10 boyutlu izleme şansımız olsun :''((('(( Daha fazla yazarsam ağlıcam!
Başka film de bulamadım lan devamı gelsin istediğim. Yerinde iyiler demek ki.

Animeler

Danshi Koukousei no Nichijou


Yazın bi kez daha izleyerek 3. turumu tamamladığım mithiş seri. Devamı gelmezse bu böyle gider, her zaman izlerim yani. Gülüyom çünkü hayvan gibi. Benim espri anlayışıma tepeden tırnağa uygun olan tek seri şudur. Çok özlüyom sizi geri dönün :')

Vampire Knight


Herkes yıprandı lan 3. sezon geliyomuş haberleriyle ara ara heycan yapmaktan. Kendimi bu arada Zero'dan delicesine soğutup "sen kimsin ki olum allan deli yüreği, git köşede acı çek, sincap falan ye, konunun senle alakası yok" demişsem de, adam beyaz saçlı, yani yapacak bi şey yok! Gidip mangasını alabilirim aslında satılmıyo değil, konu açıklığa kavuşsun diye ama, ben One Piece'i alıyorum bi de buna para veremem, o yüzden şu fakire acıyın da bi devamını şaapın la.

Angel Beats


1 günde büyük aşk yaşadığım seri. Devamı gelsin çünkü, orda o kadar karakter var, bi keşke onların da hikayesini duysaydık, hepsine Yui'ye yaptığınız şeyi yapsaydınız. her bi karakterle bir gün geçireydik. Onların hayt hikayelerine meraktan ölüp gitmesem. Ayrıca hem dram hem komikli hem heycanlı olayları bana çogsel şekilde yaşattığı için seviyorum. Ayrıca müzikleri de mikemmelliğin sınırlarında dolaşmakta. 2. sezonu gelcek mi la bunun?

K-On


Pembe sıçan insandan ne kadar tiksiniyosam, bu seriyi eyle bi seviyorum. Sanırım mangası bitmiş, 3. sezon olmayacakmış öyle haberler okudumdu. Yıkıldım mı? Yıkıldım tabi. Miymiy sevimlilik yayan, salak saf, ama ecchi olmayan, kızlara tahammül edebildiğim nadir animelerdendi. Sanırım bi daha izlicem lan ben bunu.

Nana


Hayatımın Joseisi :') Mangasını alıyorum ama sadece 5 cilt satılıyo. İnşallah nerde satılıyo bulamanız da hepsini ben alırım. Daha 1.'yi alabildim sadece. ALMAYIN LA BEN ALCAM ONLARI.
Bi süre daha devamı gelmezse artık bilgisayarda oturup mangadan devam edicem ama yok lan istemiyom ya tiksiniyorum bak bilgisayardan manga işine! HOF EĞER ZAMANINDA HAYVAN GİBİ SPOILER YEMEYEYDİM! Gerizekalı göt suratlı her kimse yazmış oraya kepsi açıp "hani böyle oldu yaa ay çok üzülüyorum yaa ::'((" diye. EBEN! EBEN AMK! Git çok üzülüyon madem gir küvete jiletle bileğini! Bi bulsam seni, bi gün gelsen ben böyle büyük bi spoiler vermiştim diye, ne dalarım bilemen! Sırf o işe dellenip nasıl oluyo lan acaba diye dellenip internetten okursam mangayı öf duramayırum da merakımla! Yapın lan artık şunun devamını :'(

Bi de Deadman Wonderland ve Ao no Exorcist diyorum. Çünkü bok gibi bıraktınız! Öyle mal gibi ovalarla bu iş yürümez. Edebinizle devamını getirin şunların, hatta ao noyu sevmiyorum bile çok bayık seri ama iş nereye bağlandı onu öğrenir kaparım.

Neyse bu kadar galiba. Kesin bak devamını istediğim film var ama gelmedi işte aklıma.

Mimlemeye geçiyorum, Şeyma :), Mathilda, Rvzgrl, Şizomizo (belki utanır da araya bi normal yazı yazarsın sonra mim falan yaparsın). (=^_^=)Zennn~~ , egosantrikrapso , Tutku
Hadi görüşürük!


15 yorum :

  1. House derim daha da bir şey demem =(

    YanıtlaSil
  2. hana kimi ile ilgili yorumlarına resmen koptum çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil
  3. @mavi61 çok özlendi :''((

    @asiruh sen kop ama ben burda acı çekiyorupdoajsdaıskd

    YanıtlaSil
  4. burda izlemediklerim var ya böyle deyince hemen başliim diom da kötü pislik okulda başladı napacaksam uyku saatlerini kısaltıp izlemediklerimi friend herkes övüyo la o ka sezon insaf edin övmeyin de başlama hevesim gitsin sönsün yok yani ille üstümee gelin aklımda tamam aklımda:))Yankee-kun to Megane-chan ben bunu nası kaçırdım yeaaa friends den evvel bu bitsin madem ötekileri sonra dizeriz sırf neden bi sezon daha olmadı diye beraber üzülelim diye haa:)))

    YanıtlaSil
  5. Ay o sezonlar eyle bi hızla bitiyo ki, 2şer 2şer izle gitsin uyku düzenini bozmadan.

    İzle de üzülelim ne çabık bitti diye dpoaskdaposkdasd öf üşenmesem bi daha izlicem :'(

    YanıtlaSil
  6. Death Note L öldükten sonra okadar sacma devam etmeyip birde okadar sacma bitmeseydi onunda devamini isterdim. Harry Potter´inde devami gelmesi lazim yaaaa, Harry´in cocuklari falan olsun onlarin hikayelerini ceksinler ; )

    YanıtlaSil
  7. Hof ikinci defa yazıyorum bak, hof hevesim de kaçtı emme işte düşünüp düşünüp sinir olmaktansa yazam bari.
    House'u 2. sezonda bıraktımdı la ben ama bunda benim de suçum var 1 ayda mı ne 2 sezon izledim peşpeşe sonra "nefes, yeter hııı nefes." diye yüzeye attım kendimi yoksa yağni bi ara devam etcem işşalah.
    HANAKİMİİİİ olum hof başyapıttı o ya valla. Hele Kore versiyonunu izledikten sonra bi "vatan elden gidiyoooor" pisikolocisine düştüm ya la ben. CAğnım Sano'm, Nakatsu'm, Nanba'm ah gullerim benim ne hallere gelmişler.Birinin bişiyini gördüm geçen Hanakimi için; niye bu kadar sevildiğini anlamıyorum, cast kötüydü, karakterler hiç olmamıştı, senaryo da bok gibi yapılmıştı vasatın bile altında olan dizi nasıl oluyor da herkesin favorisi demiş. Kendimi "sakin ol şampion derin nefes" falan zar zor sakinleştirdim, piis. Ekrandan yazıya kötücül bakışlar atarak bolca gerilim negatifli enerji göndererek şaaptım ama hof. Kim bilir kaç tur seyrettim ben hanakimi'yi. Nanba'm ya hof ağlicem :'(
    Harry potter da o nalet kadın benim sevdiğim karakterleri ( Sirius, Lupin, Snape, ikizilerin teki) öldürdüğünden gıcığım ama diriltirse olur skldfnlkfd
    Vampire Knight'ta "KANAMESAMAAAAAA" diye hayrıkışlardaydım allam gelsin artık şu 3.sezon.
    Doctor Who'da dalekleri ilk gördüğümde " len bu bizdeki süpürge" dimiştim. :D Odd'lar ısiviyrim ben, o David'ın son doctor oldugu sezon 4dü galiba o zaman tutsaklarken şarkılarını söylüyorlardı ya "doctooooooorr" böhüü diye salya sümük içimde ağladım *dıştan akmıyor yaş* Yeni sezona da bi başlayamıyorum geçen sezon anam ağladıbağırmaktan "nasıl olum lan nasıl yaparsınız neeeeyy? Bitemez böle bitirmeyin lağn" diye şimdi ceesaret edemiyorum.
    Hof abi napıyorum ben bele ya her başlığa yorum yaptım nerdeyse bi blogluk yazı çıktı he, neyse taam yeter artık malzemem tükeniyor bana yazcak malzeme kalmadı gidiyomm ben.

    YanıtlaSil
  8. @viva keşke öyle çat diye de spoiler vermeyeydin, yeni yeni izlicek kaç kişi biliyorum. 25. bölümdeki olay desen bilirdim ben, neyse kimsenin görmemesi dileğiyle :')

    @mathilda üzülüyom sana :')
    Bence izle la vala izle yani House'u :') Ço sviyirim.

    Öf neyse ki o götüm kore dizisini 4 buçuk dakika izledim sadece, 4 buçuk dakikayla bu nefrete ulaştım odkaspoaksdas sana yazık yani!
    Öf bi de bugun tığçeye senin "bitmez ele" tivitini anlatıp 10 saat sıçtım gülmekten yol ortasındapdoaksdoajksdpoaskdaposdkaso hala gülüyom :')

    Benim de en sevdiğim karakterler Siriusla Snapeti ya la :'''''''''')))))))))) İkisinde de akıttım gözlerimden :'))) Ama lupin çok pedofili bi tipti benim için hep tiksindim poaskdpokasd filmde tabisi, yoksa kitapta okuduğumda yıhıldımdı ölünce !!!

    Ay ben de oddları siviyirim! Hiç de göstermiyonuz anca dalek lan öf!Yeni sezon sadece 2. bölüm olmuş ha. 1. bölüm yine dalekler vardı çok sinir oldum. 3. bölüm tam bi felaket ço sıkıcı. Neyse toparlıcanız hadi odaksdpoaskd

    Her başlıpa yorumda da Seyma diyorum ben, blog yazıp gidiyo buraya dpaosdkpaskod bay.

    YanıtlaSil
  9. dlkfnlknfdknf 4 buçuk dakika vuuu Burcu diyorum sana bu kadar uzun tutma şu dizi sürelerini diye bu sefer daha da aşmışsın kendini of çok uzun sdklfnkjsdnf

    Deme abi böle sonra düşünüorum ne yazdım la bu kadar etkili diye ldkflkdfkkf neyse gül canısı bişi demiom rezil olmasak bari ayrıca Tıkçe mi demişti minhı yerine sandalyeyi oynatsalardı çok daha iyiydi diye? ben de işte her minho'yu görüşümde sandaliye geliyor aklıma sdnflsdknf bütünleştiler artıkın.

    Hakkat amma uzun yazmışım he 1 sayfa var bence orda şimdi baktım da. :D

    YanıtlaSil
  10. Mim var dediler geldik :D
    ama ne yazını okuyabildim ne ben bişiy yazabiliyorum şu durumda. Okul kayıt durumları staj defter tamamlaması gibi çoook möhüm işlerim var bu hafta onları bitirip goşuyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  11. mim için teşekkür ederim :) hana-kimi nin devamı olsa konuyu bağlayabilirler miydi bilemem ama izleyebilsem tekrar izlerim ben o diziyi :) ayrıca kore versiyonunun sadece resimlerini görmem beni soğuttu. ne saçma şey olmuş o öyle -.-" nakatsu yu mantar kafanın teki oynuyor, oguri shun u min ho.. kimse ikuta olamaz hele oguri hiç kimse olamaz. min ho nun güzel rol yaptığınıda düşünmüyorum. tipi bile uyuz yaa :/
    bloğa girdim mi sadece biriken yazıları okuyabiliyorum şuan. biraz geç olsa da yazmaya çalışırım >.<

    YanıtlaSil
  12. O konu bağlanmazdı artık, ama ne biliyim toplanıp hepsi amerikada üniversiteye falan gitseymişti de öyle bi devam olsaymış. Yine yurt hayatıysa yurt hayatı yani :')
    Amaan aman bana minho deme ne ses var ne oyunculuk var soğan cücüğü gibi çocuk koy ortaya koksun anca pislik ay sinir oluyom bak dpoaksdaoskd
    İstediğin zaman yaz canıms ^^

    YanıtlaSil
  13. Zero'ya deli yürek yakıştırması yapmanı çok sevdim. Saçını kessen bir şey kalmaz. Zarar ziyan sadece, emo emo baksın, ona buna atarlansın başka bir icraat yok... Gerçi Yuki'yle karşılaştırırsak eminim daha çok faydası dokunuyordur orada bir yerde birilerine falan.

    Yalnız tam bir hatermışım da ben farketmemişim.

    YanıtlaSil
  14. Şu an tam yatmaya hazırlanırken takip etmelik yeni blog bulmanın sevincindeyim. Öncelikle bunu diyim :')
    Saçını kessen yine beyazı kalıyo yine meyillenicem yani yolu yok önce boyaması lazım!

    Yalnız bende ne bir Zeroculuk kaldı ne bir Kanamecilik, o zaten hiç yoktu da. Hala neyini bekliyorum bu animenin bilemedim.

    YanıtlaSil