15 Eylül 2012 Cumartesi

Mim (bilmiyom adı ne bi kaç soru var işte)

Ne biçim depresyonum bilemeniz! Okul başlıcak ya şimdi 1 hafta sonra ya da 2, o kadar öğrenmek istemiyorum düşün. Derslerin durumu ne olucak, hangi dersleri alabilicem bilmem ne, gereksiz gerilim yaşıyorum. Belki bi dışarı çıksam stresimi atıcam da, tatilde Ankaradaysam dışarı çıkmam arkadaş ben. tatil demek evde kıçı yayıp oturmak demek. Zaten sonra istemediğim kadar dışarda olucam. Ha 4 aylık tatil sana yetti mi derseniz, yetmedi :') Hala yorgunum, hala uykum var pdokasdaskdo Neyse bu hafta biraz dışarı atıyım da kendimi okul işi zorlamasın, hikikomori olup odama sıçıp duvarlara yazı yazmıyım sonra.

Sürekli evde olunca da tek yazıcak şey izlediğim filmler diziler, okuduğum kitaplar oluyo. Bi de mimler var işte. Harmony imdadıma yetişip şu yazısında beni mimlemiş http://harmony-halmeoni.blogspot.com/2012/09/soru-cevap-6-mim-okuldaki-rehberlik.html?showComment=1347697877461#c5961664581362085219 oturup bunla uğraşıyım bari.

Kendini seviyor musun?

Tabisi sevmiyom. Tamamen bulunduğum mekanla ilgili ama bu. Kendime acı çektiriyorum resmen nefretimle. Oysa Japonya'da olsam kendime aşık olurum. Tek problem bu :')

Yapmaktan hoşlandığın şeyler?

Uyumak, yemek yemek, çiş-kaka yapmak en başta bi kere. Resmen ayrıyetten yapmayı sevdiğim bi şey yok, şuraya yazsam bungee jumping, okçuluk, eskrim... Yok ama işte düz kitap okumak, anime-film-dizi izlemek pollyannasıyım :') Bir de Japonca'da ilerledikçe nasıl yımış yımış mıtlı oluyorum bilemen. Bi hocamla konuşaydım kurs ne zaman başlıyo diye iyiydi.

Hedeflerin nelerdir?

Çok utanç vericidir ki, okuduğum bölümle ilgili hiç bir hedefim yok. yani mezun olunca iyi bir grafik tasarımcı olayım şurda çalışayım şunu yapayım yok arkadaş. Öyle bi aracı olarak görüyorum ki her şeyi. Neyin aracısı dersen, Japonya'da yaşamanın aracısı. Hedef Japonya yani. Şurdan mezun olayım, Japonca kursunu bitireyim şimdilik hedeflerimdendir yine aracı olan.

Kendini bir cümleyle anlatır mısın?

Gözlerim küçük ve kahverengi.

Nefret ettiğin şeyler nelerdir?

Çok fazla dürüstüm :)
Taam yazıyom sıs. Çorapların ayaktan çıktıktan sonra katlanmadan odanın bir köşesine fırlatılması. Telefonda konuşmak. İsteğim dışında gelişen olaylar, adeta 5 yaşındaki çocuk gibi olur hayatı zindan ederim. Alt kat ve üst kat komşum. Bir grafik tasarım öğrencisi olarak, efil efil sanat kokuyorum ben elimde şaraplan bir sürü sergi geziyorum kültür sıçıyorum tipleri , ki sanat camiasından nefret etme sebebimdir. Oturduğum evi çok sevsem de bulunduğu yerden tiksinti duyuyorum. İstenmeyen tüyler, ne tüyü KIL DİYECEN KIL! Sabah 5te duyduğum ezan sesi, ne varki şu akşam mı ne bi tanesi hemen bitiyo ya onu sabah okusanız HA NE VAR!! Kalabalık ve çok gürültülü insan grupları. Öf çok var lan yeter saydıkça hayata küsüyorum zaten depresyondayım diyom!

Favori şarkıların, filmlerin, kitapların nelerdir?

Bu aralar favori şarkılarım olarak fma brotherhood ost'leri diyebilirim. Bir de Nell'in tüm albümleri indirip, eski şarkılarını dinlemeye başladım. Ama belli bi favorim yok.
Film favorim, Harry Potter'ı bi kenara koyarak konuşuyorum, More Than Blue'dur zaten. Ama yine bu aralara favorim hangisi dersek, Gong Yoo'nun Dogani'si, bi de Hello Schoolgirl.
Kitap için yine Harry Potter'ı kenara koyarak, Haruki Murakami'den aldığım tadı hiç bi kitaptan alamıyorum bu aralar. Onun kitapları dışındaki kitaplar basitçe hatta ahmakça yazılmış gibi geliyo, okuduklarımdan bahsediyorum tabi.

İlham aldığın kişiler?


Öf en zor sorular da hep böyle sorular ha. Ama dur cevabım var galiba. Bu ara saçımı sürekli değiştiriyorum, sürekli bi G-dragon saç modellerindeyim. Son hedefim de böyle kestirmek. Ağzına sıççam artık bebenin SAÇINI DEĞİŞTİRİP DURMA LAN!! Bakıyım 2 hafta sonra falan gidicem kuaföre o zamana kadar fikrim değişir mi bilmiyom, yazık o adamı da Asya hayranı yapıcam yakında. Bana bi gün Death Note izledim diye gelmese bari.

Death Note'u sen bulsaydın en yapardın?

Sobaya atacak halim yok çatır çatır kullanırdım. Elimde küçük bi liste var, acıma-vicdan-sorumluluk hissetme gibi tüm duygulardan da arındırılmış haldeyim bu konuda. Burdan Shinigamilere sesleniyorum, bu işi yapabileceğime güveniyorum, biraz eğlenmek isterseniz 1 numaralı defter düşürülecek kişiniz olabilirim :''')))') Elmayı da kasayla alıyoz biz.

Neyse şimdi mimlemeye başlıyım kim yazmadıysa artık;  Seyma (mimlendin zaten ama ossun yazmassam olmuyo), Mikalzia, Voodoo Baby, Şizomizo, Oh Yoon Joo, Demetgil. Görüşürük

16 yorum :

  1. Ay oley. Bu aralar artik film dizi kitap mitap yazmak istemiyom biktim artik. Bu rehberlik seysiynen stres atayim biraz.
    Bi de cevaplarin ne kadar da az genel oyle :) Rehberlik hocasi dinleseydi seni "hic bisey anlamiyom." derdi zannimca. Bosu bosuna o kadar okul okumus olurdu zavalli. (fotograf cektirirken peynir yerine 'bosu bosuna o kadar okul okumus olurdu' deyelim bundan sonra.)

    YanıtlaSil
  2. He resmen yazcak bi şeyimiz yokmuş şöyle mimlerin gözünün içine bakıyoruz lan pdoaskdpoakd
    Of rehberlik hocası bilem beni anlamayacaksa ne anlamı var yaşamanın :'))'))

    YanıtlaSil
  3. (mathilda) dklsnfklsdnfklsdnflksnfs alsknflksdnfsdnfls olum bence önceki hayatımızda kesin asilerin lideri felandık kesin yani birlikte bile çalışmış olabiliriz bu uğurda nefret ettiğimiz şeyler, huysuzluklarımız felan nasıl da aynı hele bölümle ilgili amacını okuyunca lağn araklamış benden yok len nerden bilcek aynı len ama oha O.O bele ekrana baktım sonra bir gülme koyverdim benim de tek hayalim Japonya'da yaşayabilmek bölümümü de yol haritam olarak kullanmaya çalışıom da işte hof neyse death note eline geçerse bi geçmiş hayattaki arkişine bi kıyak yapıp benim sokaktaki komşuları da bi yazıverirsen büyük sevap point olur bak ben diyim temmem der satırlarıma burda son veririm.

    YanıtlaSil
  4. Kesin lan kesin şdpoakspdoaksd belkim de çok pislik kontes tiplerdik allah bilir sürekli memnuniyetsiz pdjasoıpdjasodıj
    Eneneeeeeenenee hadi laan! pdoaksdpıoasdk of nasıl mutlu oldum bilemen, ay resmen ışığa doğru gidesim var şu an! Öf içimde bi şeyler kıprandı resmen mıtlılıktan pdoajsodıajsd olm gidek artık Japonya'ya :') bitsin bu çile!
    Litfen ne demek ya ne demek :) Tanımıyorum ya bi de daha kolay düşünmeden yazarım podkaspdokasd sen iste cınısı.
    Olm senin wordpress blog falan yok muydu lan? Ben niye senin yazılarını okuyamıyom doıasjoaıdsj yazmıyosan başka da tabi.

    YanıtlaSil
  5. mathilda) lksdfnslknflsfnls mutlu ölem havasına girdin len dur önce Japonya'ya gidebilelim de gidersin ışığa.
    Taam o zaman Death note düşünce sen bi haber et ben burda listeyi hazırlamaya başlarım cınım elma desteğmi de esirgemem hem taam bu işi bağladık.
    Ya aççam da işte blog allam o kadar tembellim ki yeminlen fışkırıo yani elim her daim klavye üstünde gün boyu ama bak ne kadar zaman oldu hala açamadım hof bi gayret tekrar şaapam bari. Ya bi de bi ara şey düşündüm "len herkesin blogu var filmdir dizidir odur budur yazıyor ne kadar farklı olabilir ki senin düşüncen onlardan" o sırada da öle kaldıydı djsfkjfns

    YanıtlaSil
  6. twitterdan dm atarım sana düştü bana death note diye herkes duymasın. öf türkün death note olayı da bu kadar işte pdoakdpoaısjd

    Bence bi gayret aç bi kaç yaz sonra alışkanlık olur hep yazarsın bak, zaten herkese de okuması en zevkli şey anime film dizi yazıları lan, isterse hepsi aynı olsun, zevkli yani. Çok büyük destekliyom seni. hadi işallah kaarşim.

    YanıtlaSil
  7. ahahaha cevapların süper :D
    "çok fazla dürüstüm :)
    taam sıs yazıyom" :D:D hahhaha çoraplar :S ve tüyler kıllar her neyse her kızın sorunu, hepsi toplum baskısı var ya, ekşide mesela kuyruğumuz ne olurdu gibi bir entry'de "kızlar onun da tüylerini alırdı" diye dert yakınan erkekler en ufak bir kıllı kız görünce "ıyyyy kolunun altında saç yetiştirmiş" diye dalga geçmeyi de ihmal etmiyor. Tarih öncesinde o tüyleri örerlermiş bi de süslerlermiş nabeeeer :D (iğrenç değil bir kere doğal şeyler bunlar:D:D:D) :D:D:D asdfghjgfd
    yanıtladığın için teşekkürler ^.^ :D

    YanıtlaSil
  8. düzeltme: ekşide mesela "kuyruğum olsaydı ne olurdu?" gibisinden bir entryde.... diye olacak orası :D

    YanıtlaSil
  9. Öf evet ben almak istemiyorum mesela! Julia Roberts bi kerem koltukaltı tüyleriyle boy göstermişti de ne olay olmuştu. ondaki özgüvenin ve o kıllarla çıkmanın yarattığı özgürlük hissi ben de olsa keşke!
    Oyle bi entry mi varmış iyiymiş hee dpoakapksd ama evet bıyıklı kız, tekkaş kız, kıllı kız fotolarını paylaşanlar da bizzat kendileri yani boş boş konuşmasınlar!
    Hey gidi eskilerde yaşasaymışım balık sırtı bilem örerdik ya negsel :')

    YanıtlaSil
  10. tirbiyisiz ya mimlemiş bi de beni. olm ben kimi mimlicem yıllardır diğer kişileri mimlemiyorum boşlukta hissettim kendimi sen aralarında olmayınca :')

    olm hep okul yüzünden lan bunlar. depresyon gibi görünse de aslında çok düzenli bi hayatımız var deme öyle sklgbdglşjbhjgşfgjfg. bi japonyaya gidebileydik ah ah
    hayır bir de düşününce "kopyala-yapıştır mı yapsam la?" demeye başladım kendime. hoşlandığın şeyler, hoşlanmadığın şeyler, hedefler ve son soru için. of çok boşuz lan ben bi köşeme çekilip ağlıyım bu böyle olmaz

    YanıtlaSil
  11. dpıajsdoıajsdıj peşindeyim, ama daha mikalzianın miminde mimlicem la seni bi yazabilirsem, sen benden önce yap istersen nassa mimlicem doaskpdpoasdk

    neyse efendice yazmışın kendi yazını gidiyim okıyım

    YanıtlaSil
  12. Nerden buluon olum bu mim'leri!!! XD Ofzz son soruyu bi beğendim. Şimdi onun için yapıcam xD

    YanıtlaSil
  13. aşIHSDAHSF GD yüzünden bukalemuna depar atan Türk kızı oldun annem :) Elmayı kasayla alıo olabilirsin bende tarlası var nihahaha :)

    YanıtlaSil
  14. @voodoo babay geliiyoorrllarrrr kdpaskodasd yapcak bi şey yok :')

    @demet hof taam al taam al istemiyom defter dpoaskdpaosk

    YanıtlaSil
  15. beni mimleyen insanın yazısını okumadan mim yazan tek kişi de benimdir herhalde :)

    yalnız şu mim nasıl da gerçekleri döktü ortaya asdfghjdfghj pembe sıçmadığımız ortaya çıktı kız milleti olarak asdfghdfgh

    sevmediğin şeylere baktım da, of çok mutsuz bi nesil yetişiyo ha asdfghdfghj ortak şeylerim var o yazdıklarının içinde, benimkilerle biraraya getirsek bu nefreti kimse yok edemez o kadar diyim asdfghjfghj

    Haruki Murakami kitaplarını merak ediyorum bayağı.. kısmetse alıp okuyacam bigün.. tembelliğimden kurtulursam falan..

    cidinin şuanki saçı daha güzel olmuş onu bi diyim de.. sen bunları yazarken o saçını yine değiştirdi asdfghjdfghj kafasını koparıp çantama süs yapmak istiyom :)

    taam taam izleyecem bu death note'u taam asdfghdfghj konuyu bilmeden fakir fakir cevapladım mim'i çoh üzülüyom :( izleyip açığımı kapatmalıyım asdfghdfghj

    YanıtlaSil
  16. doıasjdoısjdaosıdjasoıdjs
    aynı mimi haberim yok ama mart ayında da yapmışım, cevaplar aynı nerdeyse ama daha huzursuzum opdaskaoskd öf dedim yazık haaytımda hiç bi şey değişmemiş :''''')

    İşte kara delik sebebiyiz şu nefretimizle :)

    He çok ilginç ha onun kitapları, ilk şeyi oku hatta bence bak, Sahilde Kafka. Sonuna geliyon beele bakıyon hiç bi şey anlamıyon, hiç bi şey açıklanmıyo podasjdpıaosjasd oku da bi tartışalım yani tek amacım o!

    OPDJİAPDJIJASPDJASDOPAKSDPAOSDLA,ĞSPDLASPİFKODOIFKASPDKaso RESMEN değiştirdi hayvan herif pempeli mavili oldu ben bunları yazarken halbusi that xx de bıraktımdı en son.

    YanıtlaSil