22 Eylül 2012 Cumartesi

İzlenen Animeler 2

Natsuyuki Rendezvous


İlk bölümü izledikten sonra Şeyma'ya haber verip, beraber gece uyumayıp bitirdiğimiz ço hoş bir seri. Josei  tutkunu olarak, böyle animeleri gözyaşı sızdırırak tutkuylan seviyorum. Son bölümün tr altyazısı olmaması sebebiyle ingilizce altyazılı izledik, ama ne çektik biz biliriz! Finalden önceki bölümü tr altyazılı izlerken "olm ben bunun türkçesini bile anlamadım ki ingilizceyi nasıl yapıcaz" muhabbeti yaşadık. Olaylar bi karıştı çünkü. Sonra finali izlerken bi ara pes edilse de "dur la anlıyorum galiba"larla devam edip çok güzel noktaladık. 12 bölümde güzel ilerleyip güzelce toparlamışlar. Sadece 1 bölümde çok sıkıldım sanırım 9du ya da 8. Havada duran hayalet bende hep bi simste bug varmış hissi uyandırdı. Kasabada bi tane sim öyle kalmış gibi pdkoasokad neden bilmiyorum :')
Neyse sonuç olarak, aradan zaman geçince daha bi sevdim ben bu seriyi. Tavsiye ederim.

Hanamaru Youchien


Bu sabah başlayıp, hasta yatağımda bi kaç saat önce bitirdiğim sevimli seri. Konu tamamen resimdeki 3 chibimizin yaşadıklarıyla alakalı. Genetiği çok yanlış anlamış insanların ürünü olan şu sarı kahve saçlı kızımız Anzu'nun öğretmenine olan aşkını ve diğer küçük chibilerimizin ona yardım etmesini 12 bölüm güle oynaya izliyoruz. Anzu'nun utanmaz ve sevimli halleri, Hii-chan'ın bilmişliği ve soğukkkanlılığı vee mikemmel kostümleri, Anzu ne kadar utanmazsa bir o kadar utangaç Koume beni yeterli miktarda güldürdü. Bitirdikten sonra kendime bir pandaneko yapmaya karar verdim! 

Mushishi


26 bölümünde de tüylerimi diken diken yapabilen ço hoş bir seri. Hiç sıkılmadan, birbirinden farklı ve ilginç olayları rahat rahat izleyebiliyosun. Ben Mononoke'den daha çok sevdim açıkcası, olayların yansıtılması açısından. Bi 2. sezonu olsa çok sevinirdim :') Bi de film izleyesim geldiği an ilk iş filmini izlicem, ço merak ediyorum.

Bunların dışında uzun uzun yazmaya üşendiklerimin üzerinden bi geçeyim. Brave 10; çok iyi başlayıp, çok havada kaldı, 2. sezon şart. Tsuritama; saçma sapan insanların olduğu ve saçma sapan olayların yaşandığı yine ço sevimli bi anime olmuş. Kyou, koi wo hajimemasu, 2 bölümlük bi shoujo, düz shoujo işte. Bakuman 2, bi ara darlanıp bıraktım ve tekrar devam ettim, son bölümler yine çok sardı ve güzel sezon finali yaptılar bi mıtlı oldum! Corpse Party: missing footage wtf did i just watch!?

12 yorum :

  1. Hof arkadaş yaağ ben bunların adını bile duymadım ki haklarında bilgim olsun da yazıyım. Du yarın ben bunları bi not alıyım defterime bi kaçını. Şimdi deftere uzanamıycem çekmecede hof çok yorucu sldkfndlk. Mushishi^ye bakmayı planlıyorum tüylerim diken diken tabiri kullanmışın korkunç mu la yoksam? Bakuman'a devam ediyo musun sen hala? hüf ben onu birinci sezonun sonlarına doğru bi yerde bıraktım dayanamadım artık bebe aşkısına.

    YanıtlaSil
  2. Korkunçlu değil de böyle, ay ne biliyim nasıl anlatıcağımı da bilemedim ama bazı bölümler ço ürperticiydi la izle görürsün.
    Hee hevesle de 3. sezonu bekliyorum hatta dpaısdıasd mashiroya ve "işimizi halledince evlenek" kız arakdaşına sinir oluyom ben de, zaten hep görmezden gelerek izliyorum favoreytam takagi ve nizumaya bakaraktan :')

    YanıtlaSil
  3. Natsuyuki Rendezvous: düşüncelerimi biliyosun zaten :D

    Hanamaru Youchien: bişi izleyebilir olayım bi bakarım buna he komikli şeyleri çok izleyesim var bu ara ksdhflfghfhgfkh

    Mushishi: anaa bunu ilk umutta görmüştüm o yazmıştı bakacaktım ama çeviri mi ne bulamamıştım ondan kalmıştı la ama diyosan "izle lan" diye yazayım bunu da kenara

    bakumanı da mangadan gideydin sen de la daha iyi olurdu bkz.çevresinde mangasını okuyan kimseyi bulamayan insan modeli
    neyse ya ben gidiyom hadi bay

    YanıtlaSil
  4. He izleyebilesin geldiğinde izle madem bunları.
    Mushishiyi de izle lan yani, anime arşivinden eksik kalınmayası.
    Olm manga okumaya yeni başladığımı biliyosun :) Artık yendim netten okuma tiksintimi de ha! Ama bakuman için çok geç :'))

    YanıtlaSil
  5. Natsuyuki ilgimi çekti. Anime izleyesim geldiğinde bi göz atıcam *-*

    YanıtlaSil
  6. Bu söylediklerinden bildiklerim Mushishi, Kyou, koi wo hajimemasu ve bakuman diğerlerinin adlarını duymadım hayret ettim kendime. gerçi her animeyi de bilecek değilim ya.

    Mushishi nin bi ara konusuna baktım sardı gibi oldu başlayamadım kesin o aralar gene bi engel vardı hayatımda.

    Kyou, koi wo hajimemasu mangasını takip eden biri olarak iki bölümlük boktan bir ova yapmışlar ovaydı sanırsam. Mangasını da çok uzattılar gına geldi. Tsubakilerin aşkı çok uzadı artık mangaka kendine yeni bir iş bulsun. Zaten el çizme özürlüsü hayatımda bu kadar iğrenç el çizen görmedim çok zor bir şeymiş gibi. kızın bile ellerini kemikli çiziyor. Mangasını tavsiye ederdim ama hem ingilizce hem de baya bi bölüm var. sıkılmam derseniz okuyun.

    Bakuman, hayranı olduğum death note un mangakasından çıkmış bir yapım. Bir ara animeye başladım ilk 5 bölüm izledim gayet güzel gidiyordu araya başka animeler girince askıya aldım bi gün tamamlıycam ama. Mangasıda türkçeye çevirilmiş zaten okumadan geçmem.

    YanıtlaSil
  7. @voodoo baby sevicen bence :B Bi oturuşta bitirmelik, hadi bakalım.

    @rosario Mushishi'nin yazın 10 bölümünü izleyip bi şekilde ara vermek zorunda kalmıştım, ama aklım hep ondaydı nihayet bi kaç gün önce devam edebildim. Bence bi başlasan seversin.

    Bu yazıyı yazarken baktım ben de mangasına, animeyi pek sallamamıştım da izlerken. 26 chapter mı ne gördüm baya varmış didim. Ama el konusunda cidden ben çok yıprandım ya!
    Şu an en fazla 10 chapterlık mangaları okuyorum. Uzatırsam buna da bi bakarım.
    Evet death note mangakalarından, zaten takagi karakterinde de hep bi kira gördümdü ben.

    YanıtlaSil
  8. O zaman sana 8 chapterlık bir manga önereyim ama türkçeye 3. bölüme kadar çevirilmiş. Adı Watashitachi no Shiawase na Jikan belki duymuşsundur. Kore de ünlü bir kadın yazarın kitabından uyarlanmış mangaya. Birde filmi var Maundy Thursday olarak geçiyor belki duymuşsundur. Filmini de şiddetle tavsiye ederim beni baya etkilemişti..

    YanıtlaSil
  9. Enee mangası mı varmış onun! Filmini izlemiştim geçen yıl, aynen ben de özellikle son sahneyle yerle bir olmuştum. Mangasına da bakıyım. Ama garip bi huy olarak alfabetik sırayla gidiyorum şu an :B Sıra gelmesi biraz zaman alıcak. teşekkür ettim *.*

    YanıtlaSil
  10. rica ettim bende bi ifade atacaydım ama böyle kaşı gözü oynayan işte msn ifadelerim olmayınca kendimi buz dağı gibi hissediyorum

    YanıtlaSil