6 Eylül 2012 Perşembe

Çok güzel film incelemeleri 6

Make It Big

Kwon bi de diğer adam adı her neyse var diye izlemiştim. Ene demiştim konuya bi çuval para buluyolar hemi de liseliler, ne biçim eğlence çıkar. Ama yok yani, olmamış. Klasik parayı bulunca mağazada kıyafet deneme sahnesi bile olmamış. Liseli adam öyle yapmazdı. Çok sıkıcıydı, nasıl bitti hatırlamıyom da. Gerek yok.

Finding Mr. Destiny

Bu ara takıntılı derecede Gong Yoo izleme isteğiyle doluyum. Yıllardır elimde olan bu film de sonunda nasibini aldı. Nerdeyse herkes izlemiş zaten, sevimli bi filmdi. Dursun kenarda.

Donggam

Hello schoolgirl'ü izlememle başlayan Yoo Ji Tae hastalığım son hız devam etmekte. Ço seviyom :') Bu filmde yorumlara göre "öf mükemmel"di. Ama değildi yani. Öyle vakit geçsinli bi film. Yalnız Keanu Reeves ve Sandra Bullock'un Lake House filmini burdan araklamışlar dicektim ama zaten "Il mare"den araklamışlar la pdoaksdpoakdsasd Neyse 1979 ve 2000 yılından 2 insanın radyo aracılığıyla konuşmaya başlamasını konu alıyo film. Her şey tahmin edilebilir şekilde işliyo ama benim kopup gittiğim yer şu oldu. Ji taemiz sağanak yağmurdan kaçmış eve gelmiş sırılsıklam, üstündeki kazağı çıkarıyo ama altındaki pantolon da ıslak. Sonra o halde camı açıp bakıyo, sonra kapatıp hemen yanındaki yatağa atıyo kendini, ama pantolon kuru. LAN OLM PANTÜLÜN ISLAKTII YAA ISLAAKKTTIII diye diye bi kaç yıl yaşlandım, sonra gidişat açısından pek tutunamadım filme zaten. 

Castaway On The Moon

Afişteki adamın Going By The Book'daki amca olduğunu bileydim önceden izlerdim. Klasik ıssız ada filmlerin  enseye çakıp geçmiş bi film. Klasik bile değil zaten olm, izleyin. Son 10 dakka kızın koştuktan sonraki nefes sesiyle geçmeseydi daha bi mutlu olurdum, zira çok dellendim.

Detective Cha

Ne yazık ki böyle pislik üzerinden komedi yapan filmleri çok seviyom. İlk sahneden adamın ağzından yemek saçarak, kükreyerek ağır çekimde koşması beni ordan oraya atmaya yetti. Öf çok basit şeylere gülüyom :'( Sonra birini sorgularken çorabını çıkarıp attığında çorabın artık pislikten dik durması, adamın yaşadığı coşku, sorgu odasının dışındakilerin "insan haklarına aykırı" gibi yorumlar yapması pdajsasdjasdokaspdk ço komik la :') He adam sikspekli karizmatik bi insana çok çabuk dönüştü, bari son yarım saat falan dönüşseydi ama olsun, sonrasında da komik komik devam etti. 

Midnight Fm

Yoo Ji Tae  hastalığımın getirisi olan bi diğer film. Twitterda topluca film izleme olayına giriştik bu arada, geceleri anasayfaya pek bi sıçıyoruz evet farkındayız, yazık oldu biraz dopaskdapsodk 

Bu filme başlamadan önce yaşanan konuşmanın 100de 1i mesela. Filmde tabikisi seri katilimiz Ji Tae'nin bir gülüşe tav olduğumuzdan hevesle kadının ölmesini bekledik. Sinir olamıyosun arkadaş adama! Zaten öyle katil olmazdı :'( Öf bak çok üzülüyom allam. Sen yatakodası sesinle edebiyat yapmayaydın radyoda bu çocuk şizofrene bağlamazdı! Ona bi kucak açaydınız, önüne yemek koyaydınız! Kak git kız burdan :'(
Neyse özetle, heycandan öldük bittik, izleyin.

Oldboy

4-5 yıl önce izlemiştim, tebi o zamanlar bir Yoo Ji Tae'ymiş efenim Kore'ymiş bi şey olmadığından, iyi filmmiş diye izlemiştim. O zamanlarda Dae-Su'dan çok Woo-Jin'e içlenip, üzülmüştüm. Şimdi Ji Tae'nin farkında ola ola daha bi kahroldum. Diş çekme, dil kesme sahnelerinde yine gözümü alıp nerelere gitsem dedim. Yalnız neden "oha hiç tahmin etmediğim şekilde bitti" yorumları var lan? Olm hiç mi film izlemediniz dğoaksdağsodk en başından belliydi kimin ne olduğu. Neyse taam bi şey demiyom, bu yaşa gelmiş izlememişseniz cahil kalmayın izleyin dpaodksaspodk

Quick


Minki'nin giderek gözümden düşüşüne katkıda bulunan bi film oldu. 1 dizi 1 filme tav olmuştum ama Dal Ja's Spring'deki kötü oyunculuğu ve bu filmin saçmalığı yüzünden bi silkinsin diyom ona burdan dpoakspdoaskd "Aksiyon yapalım olm" diyen bi kaç adam oturup bu filmi çekmişler, yapmak istedikleri her şeyi bu filme sığdırmışlar. O kadar araba patlatana kadar 3-5 hayır kurumu açaydınız biz de izlememiş olurduk. En azından filmin sonunda 3-4 dakika filmin tamamen dublörden ibaret olduğunu gösteren kamera arkasını koymuşlar. Ambulans eksik olmamış zaten. En sonda çıkan bacakları kırılmış dublöre ço üzüldüm zaten. Daha da izlemem la seni dedim. Kırdı.


Gereksiz not: Olm takipçim 444 olmuş la bi kişi daha gelirse kabul etmicem! Ya ben görmeden 555 olun ya da 333e düşün. Bozmayın allasen.

7 yorum :

  1. Quick nebcim filmdi ya? Kizin bagris cagrisi yuzunden kafami koparip atacaktim. Bi de gece herkes uyurken izliyodum, iyice sinirlendim. Fekat Burdaki Minki ve burdaki Minki (http://www.youtube.com/watch?v=a6AzbOupbxk) arasinda coh fark var. Kliptekine karsi koyabilecegini sanmiyom :D
    Listeden de Oldboy ve Castaway on the Moon haric diger filmleri izleyip sevmemisim hic. Detective Cha izlememisim yalniz. Oyle cok savrula savrula gulduruyorsa izleyim madem. tuvalet muvalet farketmez :)

    YanıtlaSil
  2. Aha benim alarmım bu şarkı :') Klibini bilmiyomuşum du izliyim. ÖLDÜÜ MÜ LAN OĞĞ ÖLDÜ MÜÜĞ?! Allam bu kadar çirkin olup bu kadar güzel olan bi adamsın Minki, özür dilerim geri alıyom seni seviyom dkoasdpoasdk
    He bi izle de bakalım gülcek misin Detective Cha'ya resmen gözlerinin içine bakıyom şu an dpaskodasodk

    YanıtlaSil
  3. milletin twitter'dan soğuma sebebi olacaz yeminle.. öyle ziyanız :( ama çoh eğleniyom neyse ki o yüzden bu durumu takmıyorum asdfghgfdsdf

    izlediklerinden sadece 3 tanesine yabancıyım.. bunlardan biri de oldboy.. pc'mde bekliyo izlemem için ama korkuyom ha.. işkenceli sahnelere oldum olası dayanamam.. bigün cesaret gelirse belki izlerim bilmiyorum..

    takipçi sayın da 333 olsun bence, çok sekşi asdfghdfgh du bu adımı başlatan ilk kişi olayım hatta asdfghjfgh

    bu arada Nell'in klibinde oynadığını bilmiyodum minkinin.. şaşırdım.. izleyince de farkettim ki japonlara benziyo bu çocuk ha.. keskin yüz hatları falan.. zaten yobuseyo'yu bile bi garip diyo aksanlı korecesiyle.. kesin bi japonluk var bu çocukta, araştırılsın asdfghsdfgh ayrıca karşısında oynayan çocuk da ne kadar onew asdfghdfgh he bi de klibin konusunu çözemedim ben, saranghe falan diyo şarkıda aşık mı bunlar yani nedir? üff yaşlanacam şunların ilişki anlayışlarını çözmeye çalışmaktan..

    YanıtlaSil
  4. Minki çok güzel çocuk değil mi ya? ilişkileri ney ben de anlamadım da, artık neyse hak veriyorum karşısındakine. insan put gibi duramaz bu çocuğu yanında. güzel çünkü.
    Minki öldüğünde sonda bi üzüldü ya onew, bi de sanırsam minki intihar edip kendini çekmiş kameraya,bu oğlan da onu izliyor sonradan. orta da bi ayrılık var ama kim kimden ondan emin değilim. aaa iyice ğarıştı...

    YanıtlaSil
  5. @şizo net olarak göz kapatmalık sahne söylüyom bak, 1 diş çekme, 2 canlı ahtapot yeme ben göz kapamadım ço ilginçti ahtapotun adamı sarması falan seni bilmem dpoaskjdoaskd, 3 bi diş çekmeye daha teşebbüs ama çekemedi, 4 dil kesme. Aha bak bu kadar dpoaskdpoasıdk Önceden anlayıp kapıyon zaten. İzle olm Ji tae var :'( Ço üzülüyüm.

    He böyle tam Koreli değil gibi bozuk biraz. Ama Japon'a da koyamıyorum. Sanki bi yangında yüzü yanmışta sonradan yapmışlar gibi lıdjasıodajsıdoasjd yazık :/ Minki gay olsa ço sevinirmişim haa!

    @mikal zia Minki çirkin olması gerekirken güzel olmuş bi çocuk bence dpıajsdoıasjdad öf tam depresyonluk tam karanlık tipleri oynasın hep ço sevyüm, ölsün böyle arada

    YanıtlaSil
  6. hgjksdhgkdfhghdskghkdjfhgkjd olm o çorabın dik düşmesi beni benden almıştı lan

    YanıtlaSil
  7. olm keşke beraber izleyeydik. dur ama bi komikli film daa buldum ona bakarız pdkoaspdkasd

    YanıtlaSil