24 Eylül 2012 Pazartesi

Bugün evren bana güzel :')

Ben bugünü bi yere yazıyorum bak, evrenin "hadi la bugün bendensiniz" dediği nadir günlerdendi çünkü!

Dün gece burun tıkanıklığımla bi türlü uyuyamadım, kalktım anime izliyim dedim. Zamanında bıraktığım Special A'ya devam ediyim dedim 5te bıraktım sanıyodum öyle izleye izleye 12ye geldim, ama hala hatırlıyorum la ben bu bölümleri diyodum. Bitirdim de farkında mı değilim nedir.

Neyse sonra yeter la sabah 7de kalkıcam yatıyım diyip 4te neyn yattım. Sabah 7da kalkıp 7 bıçıkta güzelce çıkıp okuluma vardım. İşte ordan yılın ilk otostopu falanlar. Fakülteye gidip bizim kata bi çıkarım ki listeler asılmamış. ÇOCUK KAYIT YAPACAĞDI! O sırada Batü geldi. Dedik ki Beycafeye gidelim ne zamandır gidilmiyo laa dedik, karar verdik sonra bunun sevgilisi aradı, gelemüyüm diye belirdi. Defterimi çıkardım tarihle beraber not aldım bu ekmesini, bu yıl da küsücez bence. Ben olsam ben de giderdim de dkoaspdokasd olsun Batu dop sonuçta.

1 buçuk saat kadar bi süre sonra listeler asıldı. Tabi maşallah her sınıftan dersimiz oldugundan hepsini bi not alma, fotoğraf çekme telaşına girdik. Sonra laptopa sarıldık ama sistem felç :)))))))) O kadar şu gün şu ders şu saat diye beyin patlattım ama istediğimizi yazamadıktan sonra. Biz orda dellenirken çooooooo....ook sevdiğim bi arkadaşım böyle cınım binim iciğim biciğim koridorda telefonla bağırıyor şu kodu yaz şunu şu şubeyle değiştir diye komut veriyor kendisi için. Ay çok seviyom ay canım ::)))))))):))))))) İNŞ BU SENE MEZUN OLURSUN KARDEŞ!

Neyse sonra bi bağlan bi kop sisteme girdik, bi ders yazıyoruz atıyo bizi falan. Sinir harbi! En son bi baktım benim kredi 26 olmuş hoşt camış yaa en fazla da 28 alınıyomuş. Bi tane istediğim dersi gireceğdim olmadı 3 kredi diye, alttan sikko bi dersi sildim onçün, aldım yine.

Bi ders için de tığçe sabah şubesine girdi, hemen ardından benimkini yazıyoduk ki şube dolu dedi. Öğlenki şubeyi de alamıyom başka dersim var. Tığçeyle yer değişelim dedik, Tuğçe o şubeden çıktığı an ben girdim, demesin mi şube doldu :::::::::))))))))))))) resmen o saniye arada kapmış çahalın teki. Kesin çok sevdiğim bitaneciğimdir haa ::::)):))):) İşte tam o anda evren bize kucak açtı. Yanımıza gelen Ahmetlen Bora'ya (isim yazınca da günlük gibi oldu he hehehe) şu dersi aldınız mı ya, hangi şubedesiniz diyince. Sabahtayız ama öğlene geçicez demeleriyle LLAAAAĞĞĞNNN! dedim. Biri çıktığı an hemen diğerimiz girerek o dersi de öylece hallettik!

Yine kaldığımız sikko bi dersi başka dersle değiştirmek için danışman hocamıza sorularımız vardı. Öğlen yimek yiyip döndük. Hocaya sorduk ve evrenin yine alttan bizi desteklemesiylen mikemmel cevaplar aldık. Ağzım açık kaldı. Danışman hocamla resmen iletişim kurabilmiştim! Çok seviyom :B Sonuç olarak pazartesiden cumaya sabah 9 akşam 5e kadar yoğum ben genşler :'))))'))') 1 boş günüm olmadan hayata tutunucam. Hele bi de Japonca kursum da eklenirse buna naparım bilemedim. Yalnız işte tek içimde yara olan ders İllustrasyon dersini alamamaktır, kontenjan 10dan az mı neymiş hatta sanırım :) Nabıyonuz ki :) ben illüstrasyon alamadıktan sonra mezun olmuşum neye yarar! Neyse onu da seneye işşalaahh!!

Dur bitti mi sanıyon!? Haayaağğğ bitmedi! Eve gitmek üzere otostopa çıktık. Sıcaktan bezmiş haldeyken babamı aradım bizi al nollaaağğğr diye, alamadı yazık. Sonra geri döndük otostopa. İlerden bi Koreli kız geliyodu. Hemen anyonhaseyomu hazırladım. Elimi yanak kenarında bili bili diye selam pozuna geitirip anyyonn dedim ki kız döndü baktı VOOŞŞŞŞŞŞŞ!!!!! Bak bak evren geliyor! Bi kuvvet anyonumu tamamladım, o an önüme savaş topu koysanız kaldırırdım yeminle! Sonra kız merabaaa dedi ANANAASSS.... diye kaldık. Yıllardır anyonluyoz ama hiç cevap vereni çıkmamıştı! Hiç de düşünmemişiz cevap verseler ne deriz acaba diye! Sonra gittik yanına ahiihiiyiyiiy yihihihiyi diye konuşmaya başladık. Başladık diyosam kızla ben konuşuyom. Çünkü Tuğçe kenarda başka boyuta geçmişti çoktan. Allahtan Türkçe biliyomuştu kız o an neler dedim ne soruştuk birbirimize hatırlamıyom da kız neden burda belirsiz bi 2.5 aydır Türkçe öğreniyomuş onu biliyom. Adı da Haşin li bi şey ha. Ben Burcu dediğimde suratı bin parçaya bölündü voohh çok zor dedi :'))') Saçın çoksel dedi kamsamnida didim bence ben çok biliyom ha Korece dpoaskdasıkd sonra böyle ne yapsam bilemeyip biz seni tutmayalıma bağladım, napiyim orda numaranı ver kız mı diyim, öf keşkem bi Kakaotalk falan sorsaydım of allam bu arkadaşlık devam etmeliydi lan. Kendimizi aştık lan! Daha ayağıma basıp gomen diyen teyzenin karşısında sızdırıyodum ben ne demek Koreli'yle konuşmak!!!! Sonra tam ayrıldık bize de araba durdu biz binerkene bi daha döndü güle güle mi ne didi kaymışım ben hatırlamıyom, çalka dedim öf çok pis de bilirim pıdajsdoıpasdj o da çalka dedi. Daha orda olm biz naapttık lan sevincini yaşayamadan arabaya tıkılmak zordu tabi. Bulacam kızım seni dıoajsdoıasjd dur sen, daha bu iş burda bitmedi.

10 yorum :

  1. O izlemiştim ben bu bölümü olayı bana da oluyor hep. Tam nerde kalındığını hatırlamak zor gibi.

    Ana, slot denilen şeyin Türkçesi şube miymiş. Yıllardır bu kavramın Türkçesi var mı acaba diye düşünüyodum, öğrenmek bugüne nasip oldu.

    ashjdgasd Koreli kız bölümü çok iyiymiş. Kakaotalk ne ola, akıllı telefon instant messaging şeysi mi? Kızın bölümünü falan öğrenmedin mi, öğrensen kolay tekrar bulurmuşsun.

    Yalnız yolda gördüğün insanla meraba diyerek muhabbete girmenin mümkün olması çok acayip geldi ha. Yabancı diye gene bi normalliği var gerçi de ben olsam içimden dövünerek yanından geçip giderdim :d aktifliğini takdir ettim.

    YanıtlaSil
  2. Çok sevimli bi telefon msni işte, korelilerin bol bol kullandığı bi uygulama. Kız okulda okumuyomuş gezmeye gelmiş. Anlamadım insan neden Hacettepe'yi gezmeye gelir! Orda okusa hayat negsel olurdu halbuki!
    İşte canıma tak ediyo yanlarından geçip gitmek ama ilk defa muhabbetlisine denk geldim dpoaksppasokd

    YanıtlaSil
  3. biz de ders kaydı yapsak keşke. ilkokuldan bi farkı yok ha, ders programı var ona göre okula gidiyoz. 'yaşamak bu değil' diyebiliriz.

    otostopla uğraşacağnıza iki kuruş verip otobüse binsenize, niye böyle milletin arabasına biniyonuz kızım. hırlısı var hırsızı var... (kızım yerine oğlum koy, aynı lafları babaannemden duydum)

    YanıtlaSil
  4. he bi de, hırsızdan korkacağıma hırlıdan korkarım. ne biçim bi şey o ölye. hırlı. tırstım.

    YanıtlaSil
  5. Densiz densiz konuşma lan beytepeyi bilmeden etmeden! Alt tarafı arabayla 5dk.lık yol için 30 metrelik kuyrukta 1 saat otobüs bekleyip, bindikten sonra 20 dakka kalkmasını bekleyip bi de bunlar için para ödeyip 5dk sonra inemem!! Ordan bi daha otobüse biniyoz heralde! Sonraki otobüsün de ne zaman geliceği hep belirsiz oldugundan aktarmalı bile yapamıyon gönül rahatlığıyla! Ücretsiz servis desen, görenler zaten hayata farklı bakıyo, bi kaç kere denk gelmişliğim var. Şimdi AL AĞZINI DA GİT!
    Ene yazık la program yapmıyonuz mu tüh podkaspoadsk :')

    YanıtlaSil
  6. bak, ağzımı bozma benim burda! çok pis ısırırım!!!
    baktık iki yorum var, acıyıp dedik iki yazı yazalım şuraya da blogu şenlensin, hemen bi yok efendim bilmiyomuşuz da, yok beyt... ŞAKA LA ŞAKA :D

    olum ben de sıhhiyeye gittim ordan, otobüs bayaa yol gittiydi. ama boştu kendisi, öyle güzellikleri de yaşadım yani.
    dolu hali pek güzellik yaşatmayabilir. HAKLISINKARŞİM ︶_︶


    bi de bence en güzel yöntem şu ulaşım için ama sen bilirsin yine de http://memimage.cardomain.com/ride_images/3/3383/1981/33455990002_large.jpg

    YanıtlaSil
  7. dpokasdokasdpıok bana acımana ihtiyacım yok
    olm negsel la eelee ifade :') ︶_︶ ehe :')
    Bak bak attığı linklere bak! Bak! taam, taam bi şey demiyom hadi yine susuyom taam

    YanıtlaSil
  8. Hayat saa güzelmiş dün hakkat he ksdjfbs o otostopu gel bi de istanbulda dene skfjnsdjkf nerde bulursun kendini aklın şaşar hof azan kafayla yazıom bu yorumu da he ksjdnf mazur gör bugün kıçımı kaldırıp da okula gittim de söylemesi ayıptır sınıfımda Japon var oluuuum bi taaki örüşümde tanışak mı yavrum diycem çucuğadklsna :D
    Neyse gene iyi eğlenmişiniz canısı yea güzel güzel valla bak çok güzel olum ya skldfnls :D hadi taam gidiom gene görmezden gelcen beni emme

    YanıtlaSil
  9. Yok le :') Ne denicem İstanbulda! Okul dışında bilem bi kere çektik de kaçırıldık pdokaspoıkaspod yok yani!
    Öf okudum da onu tivitırda kıskançlığımdan hasedimden bişey yazmadım pdkasdoakdkljsadj öf konuş lan konuş olm sen başarabilirsin bunu hadi ganbatte lan! Bize hiç gelmiyo eyle bari sen değerlendir kaarşim!

    YanıtlaSil
  10. kaçırıldınız mı eneeem :O ödüm bokumda olurdu he. asfdasf ama adı David olum orda bütün karizması gitti japonlugunun. sağol cınıms destek içün :'')

    YanıtlaSil