21 Eylül 2012 Cuma

Biri gereksiz etkinlik mi dedi :')

Bugün Dünya Barış Çanı etkinliğine gittik. Hala soruyon mu neden diye :))))) Gerizekalılar çünkü, yapcak bi şey yok.

Dersim olsa götümü kaldırıpta gitmeyeceğim, illa gidersem de hayata lanet eden bakışlarımla insanları delerek gideceğim bi saatte yola koyuldum. Otobüs farklı yoldan gitti zaten tanıdık yerleri görene kadar ne huzursuz bakışlar attım, herkes de "ay ben her gün geçiyorum burdan" modunda, yanlış mı bindim acaba diyip çaktırmadım. Neyse, 3 kişilik kadromuz 2ye düştü buluştuğumuzda. tabisi Tığçe ve ben. Her Japon etkinliğinde olduğu gibi. İşte tee gittik Botanik Parkı'na, birileri toplaşmış, platform kurulmuş üstünde amcalar teyzeler oturuyo. O sırada biri konuşma yapıyodu biz de geçtik arkada dikiliyoruz. Biz 3 kişinin konuşması boyunca arkada durduk öyle, olm acaba herkes için değil miydi lan diye diye. Çünkü mekanda bulunanların yaşı 50+ :))))))) Neyseki sonra göründü 3-5 genç. Yazık ki böylesi önemli bir güne katılım oldukça azdı, biz bile canımızı dişimize takıp gitmdpoaskdaskdao Öf taam la, adam gibi duyurun şu işleri, hiç, kim biliyo 21 Eylül'de barış çanı çalıyomuşuk meğersem!

Kameralara yansımamasını umut ettiğimiz anlar; arkada ayakta dikilirken çevre gözlemlemesi sırasında yaptığımız konuşmalar. Şimdi anlatınca gülmiceniz o yüzden anlatmıyom odpkaspdokasd Bi en son "barış çanı nerde la" dedi tığçe, "olm galiba herkesde tarkanın zillerinden var, onları çalcaklar" diyip arkadan müzik verdik kuzu kuzunun o toz kum atma sahnesindeki. Sonra orda gülemeyince "bunu giderken bi daha de de bi rahat gülelim" dedi podasjdasıodkaspdıj çok gülüyom ben tuğçeye. Başka anlatcak yerim yok şimdi şuraya sıkışsın, geçen neye en çok güldüm bak, hala gülüyom dpkasodkapdok ortaokulda soyadı "nacitarhan" olan arkadaşım vardı dediydim buna. Olm nasıll lan nassıll laann diye 2 saat gerildi sonra olm ikna etseydiniz lan o senin ikinci adın diye dedi çok üzülmüş bi suratla daspjdopaıjdasıdjasıodj salak. GÜLMÜYONUZ MU LA?! Komik bence arkadaşım :)  Bi de son olarak bu ara en çok üzüldüğüm şey, geçenlerde "adet kanı" taklidi bilem yapmış olmamız. Yani düşün o derece yapıcak işimiz, konuşucak şeyimiz yok :')

Öf konuya dönersek, konuşmalar bittikten sonra, hadi çanı çalıyoruz dediler herkesi topladılar ortaya, biz ve 3-5 kişi hariç. Platformda oturanlardan bi teyze de aşağı incek ama platform yüksek. Yanımdaki edeme eliyle gel gel yaptı ama görmedi heral adam, ben halkın iyiliksever yankeesi olarak hemen duttum elini teyzenin. Beni görünce bi güldü kihihihi diye, ay seni, yeşilli kız, başka renk mi bulamadın ihihihi, oy ne şirinsin ay ne tatlısın diyip enseme bili bili yapıp, ordan burnuma pıtık attı. Ayaküstü tacizimi yiyip yerime geçtim. Bi süre daha takıldıktan sonra çaktırmadan nasıl gitsek lan diye düşünürken, saldık gittik. Botaniğin en sevdiğim yanı da ordan kuğuluya yürüyerek gitmek :') Nasıl basit şeylerle mutlu oluyom ben işte ama siz hayvansanız yapıcak bişey yok. Sizden kastımı bilmiyorum şu an.

Tee geçen haftaların Kore Kültür Merkezi  olayını anlatıcam bak ne zamandır ama videolu bi yazı olcağdı. Videoyu adam etmeye üşeniyorum o yüzden yine şimdilik kalsın madem. Uykum da var bak, öf çok problemliyim la haftaya ders kaydına gitcem ya hep ondan pdoaksokd Gidiyim uykumu açıyım kahve anime neyn. Hadi oldu.

5 yorum :

  1. cidden tanıtımda falan sıfır bu adamlar he. benim de hiç haberim yoktu siz nerden öğrendiniz de gittiniz ksdhbfgbldfhfhjf.
    -erke kalkıp gitme olayına laf etmeye yüzüm yok he benim sırf bi etkinlik için 7de evden çıkmışlığım var ki 10a kadar beklemek zorunda kalmıştık fff. ne kadar malsak artık biz de shfbdkfghj
    ABİ TUĞÇE HAKLI! soyadında bi naci bir de tarhan geçiyorsa eğer o çocuk 2.adını naci olarak yutardı yani hayatı da emin ol daha kolay olurdu dsfkgbdfhfgjghjk
    enseye bili biliyi anladım da burna pıtık atmak ne la kjfbkdşbdfhfy. kadın ayaküstü naptı sana öyle kdaflsgsdghfhj.
    olm sen şurda yaşasan beşiktaştan ortaköye yürümeyi de çok seversin o zaman he. çok muhteşem bi yolu var hep ordan geçmek istiyorum ben :')
    bilin mi şuan kafamı taşıyamıyorum ksdfblbdghjfjfg. adeta sarhoş bir kafaya sahipmişim gibi uyudum uyuycam bi şekildeyim fgbfdjkbghfhjf. nedir bu halimiz lan böyle yazıktır bize. neyse gittim ben

    YanıtlaSil
  2. Biz bi de emaille etkinliklerden haberdar olma şeyine katıldık yine yok mail :))))) Hep kontrollüyoruz lan türkjaponvakfı sayfaısını podjaspıdjlkjcz
    Biliyom yürüdüm hep o yolu da dpaıjsdoısajdı çogsel!
    O erken uyku sebebim hastalıktanmış. Şu an tıkalı ve burun akıntılı duruyom :')

    YanıtlaSil
  3. oha la hiç sallamıyolar sizi hdbfdkhbfjkhk. resmen "kimse gelmesin biz kendi başımıza eğlenelin" demişler kfbgldfkhfgh
    her gün işim oralara düşsün diye kıvranıyorum ama yok, uğraşınca olmuyo :')
    özene özene bunu mu özendim senden lan fff. aynen ben de şuan kırılıyorum resmen acı içinde fff

    YanıtlaSil
  4. sahgdf elini tuttuuğun teyzenin tepkileri öldürdü.

    Botanik parkı güzel bi yerdi di mi? En son 8 yaşımda falan gittiydim, okuyunca gidesim geldi benim de.

    YanıtlaSil
  5. Ankara'daki en güzel yerlerden biri bence. Uzak olmasa hep giderim ama uzak işte bana

    YanıtlaSil