11 Eylül 2012 Salı

Bir güya korku filmi incelemesi


Konumuz Death Bell 2. Afişleri ne kadar başarılıysa filmleri bi o kadar berbat bu Death Bell serisinin. Hayır bi de ilk filmle alakası yok, şimdi anlatıcağım ikinci filmin. Madem bağımsız konular, o zaman adını değiştirin de 1. filmdeki rezilliği devam ettirdiğinizin üstünü örtmeye çalışın az. Demek nasıl gurur duydularsa, aynı bizdeki o Dabbe midir nedir, onun gururu var demek...
Korku için değil ama bi kaç kişi toplaşıp gülmek için izleyebileceğiniz bi film. İlk filmi de öyleydi zaten. Bi korku filmi bulamıyom ben korkmalık Kore-Japon camiasında :')
Şöyle ki, bi tane kız ki kendisi Donghae'nin dizisindeki Panda oluyür, yüzücü bu tamam mı ğodpaksdaoskd güya kafayı atlama tahtasına çarparak ölmüş. Filmin ilk sahnelerinde de gece ve tabisi ışıkları açmadan havuzda yüzen kız var, buna Snape'in uçarkenki çıkardığı toz bulutuylan bi şey geliyo bunu öldürüyo. Kimdi hala bilmiyom. Ama tabi filmin ilk "biz korku filmiyiz" diyen kısmı, sınıfta birinin burnunun kanamasıydı. Yapmayınca olmuyor arkadaşlar burda bi anlaşalım.
Neyse bu sınıfın öğrencileri çok mu salaklarmış neymiş okulda eğitim kampına alınıyolar. İlk günden bunları bi tane örtmen okula kitleyip gidiyo, kimsenin haberi yok.
Sonra olaylar başlıyo işte, garip garip ölümler, ilacı değiştirilip kafayı üşütenler. Ki mesela bu o sahneden bir görüntü. Filmi yapanlar, olm napsak la diyip kızın eteğinin altından kıl fışkırtalım demişler zaar. Lakin arada bir ağdaya gitmesini, hiç olmadı makasa sarılmasını öneririm.


Ve böyle gerizekalıca bir sahne olduğu da doğrudur. Gel gör ki piyano çalan bu ellerin de konuyla bi alakası yok. Film yapımcıları hevesini almış sadece.

Neyse, du bakıyım başka neler oluyodu..He azgın gençlik tabi çeşitli şekillerde öldürülüyo falan, bunları hep o pandanın ruhu yaptı sanıyoz. Sonra öğreniyoruz ki pandanın eski sevgilisi ve sevgilisinin ablasının işiymiş. Abla da okuldaki yeni örtmendi bu arada. Şöyle ki, sınıfın azgın bir grup genci eğlenmek için içlerinden birini, tecavüz etsin diye, yüzme sonrası duşunu alan Panda'ya yolluyo. Çocuk bunla mücadele ederken geriya kalan  ergenlerimiz eğlenerek izliyo falan. Sonra kız çocuktan kurtuluyo hepinizi şikayet edicem derken, içlerinden bi kız bunun kafayı mıslığa geçiriyo. Çat diye ölüyo, bi gıdımlık canınız var yeminle. Sonra buna intahar süsü verip Panda'nın sevgilisine atıyolar suçu. Çocuk hapislere düşüyo. İntikam için dönüyo. Ki burda gördüğünüz gibi bir insanı öldürmenin cezası Kore'de 1 yıl falan olsa gerek ki, gençler hala lisedeyken geri dönüp intikam alabiliyo :) Neyse hadi tamam TAMAM HADİ BİŞEY DEMİYOM! 

En son bütün iftira atanları öldürüyo bu eski sevgili. Ha bi de Panda'nın kuzeni mi kardeşi mi neyi bi kız var, meğersem o da razı gelmiş kızın tecavüzlenmesine. Son sahnede eski sevgili ondan da intikam almak için havuza atıyo zincirlere bağlayıp, sonra hortlamış Panda beliriyo suyun altında kızın zinciri çözüyo. Sonra bu eski sevgili de havuza atlıyo mu napıyo pandayla elele yüzerek gidiyolar. FAKAT ORASI HAVUZ! NEREYE KADAR GİDEBİLİN!!! 

Filmin sonunda da o kapıyı kitleyip giden örtmen ne ayaktı, madem hayaletin cinayetlerle alakası yok en başta havuzda öldürülen kız neyin nesiydi gibi sorularla kalıyosunuz. Bunun dışında bir de çocukların kilitli okuldan neden ilk kattaki camları kırıpta çıkmadıkları belirsiz. Madem iş hayaletin işi değil neden hepiniz bi yerde toplaşıp sabah olmasını beklemiyonuz da tek başınıza karanlık koridorlarda dolanıyonuz? Bununla ilgili bütün sitemleri ve yorumları buraya ekleyeceğim, film sırasında yaptığımız ses kaydından daha net görebilirsiniz.
Görüşürük!

Yok vazgeçtim la çok uzundu kayıt bölmeye üşendim dpokasdasdkasok neyse bay.

4 yorum :

  1. şimdi o kıllar ayaktan çıkmıyo, diğer taraflar tertemiz çünkü. o zaman tek bi şey kalıyo kaynağı olarak... İĞRENÇSİNİZ!!!

    rapunzel olsa yemnediyorum onlara tutunup tırmanmam kuleye, ne biçim bi şeydir o öyle yareppi!
    gidip bakkaldan jilet almaya utanıyosan söyle ben alayım bacım, böyle şeyinin kıllarını sarkıtıp dolaşma ortalıklarda. pislik herif!



    bi de o sahne tersten çekilmiş bence. peruğu koyup içeri çekmişler, sonra da ver etmişler reverse play modunu.

    YanıtlaSil
  2. Haklı sonucun için seni tebrik ediyorum karşim, elbetteki ayaktan bacaktan çıkmıyo!!
    Ben de tersten şeyapmışlar diye düşünmüştüm, zaten görünüşünde çekimde bi gariplik var tabi pıtısından kıl çıkmasını gariplik olarak saymazsak. Neyse.

    YanıtlaSil
  3. kore-japon korku filmlerinin berbat olduğunu söylemen ama yine de ısrarla izlemen :) canın sıkılıyo galiba :)

    o peruk sahnesini görünce aklıma ring'deki ağızdan çıkan saç geldi.. o bundan daha iğrençti la yüklenmeyin şu filme o kadar asdfghjsdfgh

    havuz sahnesi romantizm dolu bi sahneymiş belli ki anlamıyon bari laf etme!!!! orada sonsuzluğa karışıp, okyanusa açıldılar belki ne biliyon?! HAYIR NE BİLİYON?!

    izleme böyle şeyler litfen :) zamanını boşa harcama çiçeeem :) bak çiçeeem dedim, anla ciddiyetimi :)

    yeni bi amerikan filmi girecek ya da girmiş vizyona "sır" diye.. 6. his gibi bişeymiş.. onu izleyelim bak merak ettim.. hadi görüşürük..

    YanıtlaSil
  4. Öf çok eğleniyom ama izlerken dopajspdaıdjs ziyan olan vaktime önce üzülüp sonra iyi ki izledim diyom :)

    kldasjdoıasjdaosıdj yok anlamıyom sanırım hep kafayı duvara geçircekler diye bekledim :) Havuzda sonsuzluğa ulaşılmaz!

    Amerikan korku filmlerinden korkuyom ben dajspıasdjoasıdjaosıdj AY RESMEN NE İSTEDİĞİMİ BİLMİYORUM BENCE!

    YanıtlaSil