23 Ağustos 2012 Perşembe

Yalovalı adam öyle olmaz, ajansın sen.

Dün gece Ankara'ya ani dönüş yaptık. Aslında perşembe günü dönmeyi planlıyoduk ama haftasonu aramıza katılan ailem çok parlak işler yaptı. Bayram tatilinde çarşamba gününün de dahil olduğunu düşünerek, perşembe izin alıp hayata devam etmeyi planlıyolardı. Çarşamba günü iş yerinden gelen acı haberle sarsıldık ve hemen yola çıktık. Tığçeyle pek bi sevinç halinde bavul topladık, çünkü talihsiz İstanbul gezimizden sonra her şey boştu zaten. Neyse dur karışmasın şimdi.

Bu kısa tatilin en büyük olayı Çelik'ti bi kere, düşünün ha! Bi gece eve dönüş yolundayken, "olm Çelliikk lan Çelllikk gerçek Çelikk" diye sarsıldım. Önce çekik anladım ne çekiği olm derken kavradım. Sonra hemen karşı yola geçip koştuk Çelik'in önüne geçtik. O neandertal kafasından görüldüğü üzere cidden de oydu. Hemen cici kız diye seslenip, hercaiyi söylemeye başladık, ama sözleri hiç bilmiyomuşum yırdalım ol, hımzalım ol gibi şeyler çıktı. İlerleyen günlerde bi de ölü kokan sahilde tavla atarken gördük kendisini. Bi daha gören olmadı...

Diğer möhim olaysa, üzerime bebek çiğnemdiği celibon attılar. Yine bi eve dönüş yolunda, apartmanın birinin altından geçerken omzumdan sekip, koluma yabıştı. OLUMM BUU NNİİEEAAA feryadımla fırlattım. Ama bebek çiğnemdiği celibon olduğuna eminim. Hemen kafayı kaldırınca kikirdeyen, nanik yapan bebeleri gördük zaten. Gitmedik ordan. Parmak salladık, yazdım olm seni diye konuştuk. Sonraki gün geçerken unutmuşuz bile hangi apartman olduğunu, tam yazamadıysak demek... Neyse yine bulduk, her geçişte apartmana parmak salladık, tehtid yağdırdık. Bildiğin şikayet edebilirlerdi apartmanımıza musallat olan genşler var diye. Haah bi de bi kaç gün sonrasında tam bana bebek çiğnemdiği celibon atılan yerde genşler kavga ediyodu. İzlemek için gerekli malzemelerimiz olmadığından, "ordan bebek çiğnemdiği celibon atıyolar, çelik burda oturuyo" gibi musallatlarla hızla uzaklaştık. Çınarcıklı adam öyle kavga etmez, onlar Çınarcıklı değildi bence.

Saç rengim de halk arasında kaosa neden oldu. Kaç ocak yıktım bilemeniz. Bi tane çocuk telef oldu bi annesine bi teyzesine bi ablasına koşuşturup söylemeye çalışırken. Bi teyze boynunu kırıyodu, ama o çok sevdiği içindi bak. 2 kere denk geldik, o olduğunu da arkadan gelen " SÜPER SÜPEERR" feryadından anladık. Bi sonraki görüşte çekip alırdı beni yeminle. Çınarcıklı teyzelerde öyle bi kuvvet olduğuna inanıyorum. Deniz kenarında banka tünemiş 5 teyze gördük, hepsinin kucağında çekirdek poşeti vardı, çift el gidiyolar. Tuuğççeee saaakıııınnn diye içimden film çevirerek çektim aldım Tuğçeyi, arkalarından geçtik. Yoksa üstümze gelecek çekirdek kabuklarıyla denize düşebilirdik bak, cidden.  Bi grup genş "olm doğuştan mı lan acaba" dedi saçım için. Arkadaş olmak istemedim değil ha onlarla. Olm bi de eskiler kalmamış. Eskiden geçmemi bekler öyle konuşurlardı, şimdi yanımdayken "ana saça bak" diye bağırabiliyolar. DUUYYOM HAA DUYYOM BURDAYIM BEN diye dönmedim değil canıma tak edip.


Hah bak bu da boyanın akmış hali. Denize hep boneyle girdim akmasın diye, aralardan su girdi yine aktı, sonra aman dedim bonesiz girdim bari hepten aksın dönünce boyyim dedim, akmadı gavur RESMEN AKMADI!!! Ha deniz demişken, baya kısa filmlik yüzdük. Çınarcıkta her yer taş denizi sahili, belli bi bölgesi yosun, hem de ajdarın sırt kılıymışcasına, sonra kum. Ama orası da en az 3metrelik. Yani ya kıyıdasın ya 3 metrede. Ara kısmı hiç durmadan yüzüyoruz içinden bişey çıkarsa korkumuzla, yorulunca kıyıda suyun içinde bekliyoruz. Bildiğin beklemek ama, işte o sırada bi anda radyo programı yapmaya başladık biz. Konu başlıkları her gün değişti bi kaçını örnek veriyim; birinde Atatürk'ün arkadaşlarıymışız gibi "Mustafa Kemal buraları çok severdi" muhabbeti yaptık, daha fazla saçmalayabileceğimiz bi an olamazdı bence o sıralar. Sonra bir sualtı keşfimiz sırasında panpitomuz Batu öldü ve ona sualtında cenaze düzenledik, ordan Japonya'ya yüzdük. Başka bi gün dünyayı fazla yanmış amcalardan kurtarmaya çalışan yankeeler olduk. Yine başka bi gün ben makasla girdim denize, bu radyo programı değil gerçekti. Denizanalarına dellenip hepsini kestim. Yüzmedik yani. 

Babanem çok zor kadın, ben hep yaşıyorum, Tuğçe'yi de önceden hazırlamıştım zorluk çekmedi. Ama çay tiryakisi olabilirdi bu kız!!!!!!! Çünkü günde 3 öğün çay içilmesi gerektiğini düşünen bi kadınla 10 gün yaşadık. Kahvaltıda 2 bardak içip kurtardık çoğunlukla, ama çektiğimizi biz biliriz. Kendileri akşam 7-8 gibi yattığından, gece yatmamız için çokça taciz edildik. En berbatı da geç saatte eve dönceğimiz için yanımıza anahtar almamıza rağmen, kapıyı arkadan kitli ve anahtar üstünde şeklinden bulmamızdı her seferinde. Neyse ki annemler gelince o sorunlar halloldu.

Son olarak İstanbul gezimizi de anlatıyım, ço uzun yazı oldu la sütlaç yicem bak bekletiyom bitsin de yiyim diye!!! İşte heycandan gece uyuyamayarak sabah kalktık 9da gemiye binip gitmek için. Hazırlandık çıktık, bi pastanede tıkındık. O sırada bi deli az kaldı kafama çekirdek çitlicekti. Küçükken de çitlemişlerdi, o zaman anlamalıydık İstanbul'a gitmememiz gerektiğini. Sonra iskeleye gittik, daha çok vakit var diye, biraz balıklar hakkında belgesel sunduk. Gemiye az bi zaman kala yanlış iskelede olduğumuzu farkettik ve o zaman bile anlamadık İstanbul'a gitmememiz gerektiğini. Neyse Arkeoloji Müzesi ve Yerebatana gittik. Daha çok gezicektik ama yetişmez korkusuyle gezemedik. Yerli olduğumuzu düşünmediler havada haaay hhaalooolar uçuştu. Bu nedenle yol soran masum Japonlar bize gelmedi :') Bi tanesine çok pis kalbimizi verdik. Sonra Seul'de yemek yemeye gittik. Orda bibimbap hevesimi almış oldum. Çohseldi. Bi de ne çok ikramlı yermiş orası, burda 25 liraya tabağındakini yiyip kalkarken orda neler neler yendi. Yine bir sarı yanık saçlı Kore yankeesine kalbimi verip çıktım.


 İstiklal'e gittik. Hiç bi şey yapmadan 2 tur attık hayata küsmüş şekilde 1 saat erkenden bileti alıp beklemeye başladık. Yetiştiremeyiz korkusuna 1 saat erken lan :') !!!! Asıl olay gemideydi. Tıkış tıkıştı zaten bi yere kıvrıldık, uykudan kafa düşüre düşüre baya bi yol gittik. Karşımızdaki çocuk, yanımızdaki teyze bizi baya dellendirdi, neye bakıyolar anlamıyoz da, tedirgin olduk hep. Sonra bi an herkes ayaklanmaya, el kol yapmaya başladı, dellendim kulaklığı çıkardım. Tee anasının nikaandan gelen bi gemiye tedirgin olmuşlar, çarpışcaz diye hepsi dökülüyo. Tam o anda da gemi resmen bir balinaya çarparak delice sallandı, eminim ki o sırada biri denize düştü,o ses başka şey olamaz, şimdiye buruşmuştur yazık. Bunun üzerine iyice coştular. Öf nasıl hepsini kafaya vurarak oturtasım geldi!! Çıkıp kaptanla konuşucaktım lan, olm şunlara bi duyuru yap bi şey de allasen atcam hepsini denize diye. KENDİNE GEL ÇINARCIK HALKI!!! diye çığlıklar atasım geldi, öyle bi bunalttılar beni. İnene kadar durulmadılar, teyzeyle çocukta o andan sonra iyice coştu zaten.

Neyse la yoruldum yazmaktan çok uzun oldu, bi de internetimi bozdum lan, telefondan bağlanmaya çalışırken, wpayı çeviricem diye, kablosuz bağlanamıyom artık. Ya bana bu telefon nasıl bağlanır onu anlatın ya da kablo problemimi çözün :') İstemiyosanız TAAĞAM İSTEMİYOM TAAĞAM!

Görüşürük.

18 yorum :

  1. Çok beğendim ben.. Saçını diyorum:) Her ne kadar pembe özentisi biri olsam da bunu çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. asdfghjhgfdsasdfghj hep gülüyom ben yazdıklarına hep ama asdfghjsdfghj

    çok uzun yazmışsın harbiden haa asdfghjdfgh o yüzden yorumumu kısa tutacam.. mantıklı bi sebep olmayabilir ama ÖYLE!

    saçının rengini beğendim açılmış güzel olmuş.. tekrar boya bakalım nasıl olcak..

    çelik iyi adamdı ama inci inci inci aşkta meşkte hep birinciydi adlı kelime oyunlu şarkısından sonra kariyerini noktaladı bence ama farkında değil yazık.. geçen show tv'de şarkı söylüyodu ağzını yaya yaya cınımbinim..

    istanbul'a okadar gidip bi kore restoranına gitmemek de benim ayıbım ha şuan iyice bi idrak ettim, utandım.. bidahaki gidişimde ilk işim kore restoranına damlayıp yağuşukluları kesmek olacak.. ayıp olmasın diye yemeklerin tadına da bakarım o ara asdgfhjsdfgh

    he tamam neyse gidiyorum ben doktorlarda kutsi ve ela arasında bişeyler oluyo yine çoacayip.. ela gitmişti ne ara döndü la bu fransadan diyorum 2gündür, kafayı yicem.. hayat çok karmaşık!!1!1

    YanıtlaSil
  3. olm şu 10 günde sen baya bi yıpranmışsın he hissettim bunu burdan yeminne.
    ıhım! başlıyorum...

    annen-baban baya oturup ağlamıştır lan 1 gün az tatil yapacaklarını öğrendiklerinden asdfghjkl. yazık onlara.
    şu noktata "çelik ne ya? kim o?" tepkisini verip gugıla sarıldıktan sonra "heeeeee" diyen bi benimdir heralde. tamam sustum gidiyom.
    olm çok güzel olmuş saçın ne diye insanlar bunu yadırgıyo anlamıyorum asdfghjkl. hadi esmerin artık siyaha kaçan bi tenine sahip olsan da yapsan anlarım sarışın zenci gibi olur da böyle de kötü değil hani insanlar çok terbiyesiz olmuş ayıp ayıp.
    o deniz sorununu ben de yaşamıştım geçen sene çanakkalede. tabi ben çok mal bi insan olduğumdan çanakkalede denize girmeye çalıştım :') kıyıyı görmeyi bıraktığımda su hala dizimi biraz geçmiş durumdaydı ben de çocuk gibi oturup oyun oynadım. dedim bu kadar yürüdüm ama bunun daha dönüşü var şeyma zaten ortalıkta balıklar çıkmaya başladı daha gitme. keşke ben de o 3 metreyi görseydim :') bu sene su yüzü görmedim :'( ama saçının akmaması saçma olmuş lan. tuzlu suyu bulmuş niye akmıyo lan o boya? o kadar mı kaliteli akajdbfsdghfjgk.
    abi bu babaanneler tek bi fabrikadan mı çıkıyor anlamıyorum ki. hepsi mi aynı olur lan?! neden lan? yoruldum, yıprandım lan yazıktır!
    bibimbap muhabbetinde ben de aynı şeyi yakın tarihte tattım. cidden çok güzeldi he. çorbası da güzeldi turşuları da yanında verdikleri acı ama tatlı salçası da. olmuştu he.
    hata sende ama. istiklalde 2 tur atacağına bi bunkaya gidecektin olacaktı bitecekti. güvenmedin mi kendine? arayacaktın kapısına bırakacaktım gidecektim o gün zaten dışarıdaydım he. 1 saat erken gitmek ne demek hem. piiii yazık size.
    telefonunun internetini mi kablosuz yapmak derdindesin? androidse çok basit lan. ayarlardan kablosuz be ağ ayarlarına giriyosun ordan doğrudan bağlantı ve taşınabilir ortak erimimi etkinleştiriyosun falan oluyo. he ama bunu sormuyosan başka kdzjbfdklsgbdhfjhh

    bay.

    YanıtlaSil
  4. T.O.P gibi olmusun ya. Ben de saclarimi GD gibi mantar bicimi kestirdim, hadi kuralim grubu. yogi buçora modu moyora!
    Cok begendim saclarinin rengini ama gercekten bi grup kurman sart oldu cunkum saclarin tamam, baska bisey lazim degil.

    YanıtlaSil
  5. ahah çiğnemdik kelimesi ne güzelmiş.

    Restoran adını da Seul koymak ilginçmiş ha, önceki radyo programı diyaloglarınızdan yola çıkarak Seul'e gitme de bir tür fantezi/şaka falan sanmıştım; yazının devamı "seul istanbul restoran" diye gugıl araması yaptırdı.

    Bu arada senin baba tarafı Yalovalı mı yoksa sadece babanen mi orda yaşıyo?

    YanıtlaSil
  6. @gasilhane bi gün sennüçün pembe yapcam!

    @sizomizo şimdi boyanın yarısı kaldı, bi daha siparişe param gitmesin diye boyamak istemiyom ha dasdpıaosdkpıaosdk
    ben o şarkıyı hiç bilmiyomuşum alla alla, en son müziği bıraktım bosnada restoranım var demişti o zamandan bırakmıştım kendisini yalanmış meğer...
    akşam saatlerinde git ha biz gittiğimizde bi tek biz vardık :) düşün şanssızlığı. Yisene olm çohsel oluyo bak.
    Kutsinin doktorlardaki adı ne la ldjasoıdjasdıoajsd geçen bizde onu düşündük.

    @seyma öf yanık tenime ben de pek yakıştırmıyorum şahsen de bi kış gelsin hele dakjsodıajsopdkd
    bi tane daha bişey verdiler lan ikram küçük tabakta o neydi? salçalı acılı ananas dedim önce pdjkasodasdo sonra enginar dedim neydi ki o? ama kimchiyi ço sevyom!

    telefondan evdeki wifiye bağlanmak istiyorum olm, modemle bişeyler yapmak gerekiyomuş sanırım bu android bokunda, hay bin belasını yea! neyse

    YanıtlaSil
  7. @mikalzia enee ben de gd cosplayi yaptımdı geçenlerde tivitırda var bak fotoğraf pdoaskdpaoskd mantar şeklinde kesimli benimde, uzadı ama tabi. Yakında tiovpi cosplayi de yapcam saç rengi otursun da oh takılırız pdıasjkoıpdasd

    @s6 o anın şokuyla "olum çiğnemdik celibon atmışlar" diye söylendi o kelime.

    Yok sahici restoran o evet, amapek bi havası var seule gittik diyince dıpajdpoaısdjk Yalovalı kimse yok, zamanında babanemler yalovaya tatile gidip sevmişler orayı da yerleşmişler.

    YanıtlaSil
  8. küçük kasede verdikleri kırmızı şey salça işte. aynı yerde 1 hafta arayla farklı şeyler yedirmemişlerdir bence bize asdfghjklş. lahana ve patates kimchisini ben de çok seviyom hee

    ha? yok la öyle bişi. bildiğin ayarlardan kablosuz özelliği ve ağlara giriyosun orda kablosuz yazıyo yanında yeşil olmayan bi tik işareti olmalı onu etkinleştiriyosun. kablosuz ayarlarından da evin internetini bulup sifreyi yazıyosun o kadar. ben de android kullanıyorum da senin kadar sorun yaşamadım hee

    YanıtlaSil
  9. salça dışında 3 tabak daha verdilerdi olm bize, biri lahana kimchisiydi diğeri patates miydi o zaman?
    olm işte ben de bağlantıyı kesiyo şifreyi yazdıktan sonra, baktım internetten de problem neymiş diye, benim yapamadığım şeyi yapmak gerekiyomuş, dilifonun model ne senin

    YanıtlaSil
  10. he onları diyon seeennn. bizde lahana, patates, salatalık ve kabak vardı. patates güzel ve biraz kütürdü diğerleri ona göre daha yumuşaktı falan öyle
    evdeki bütün androidleri düşününce t20den tut htc desire hd ve asus tablet bizde öyle bişi demedi la hiç. hep bağlandı O_o

    YanıtlaSil
  11. ajsjahagdsddkfl aynisi olmus ya bu. Ben o kadar mantar yapmadim onumu goreyim diye :) sen tek basina hem GD hem Top hem de Taeyang falan olabilirsin, ben gideyim en iyisi. Bigbang'e uygun degilim :D

    YanıtlaSil
  12. @seyma of bilmiyom hep benim başıma geliyo böyle şeyler podkapsodkaspodkasd çözcem ben bu işi!!

    @mikalzia pdokaspdoaksd aman yok tae kalsın düşününce tüylerim diken diken oldu bak pfoaksdpoaskd

    YanıtlaSil
  13. ahaoahahfjghdkfkfhs olm ne güldüm ya. ayrıca bi iki hafta önce ben de ordaydım izlerimden yürümüşsün.... LUNAPARKA GİTTİNİZ Mİ LAN. BİNDİNİZ Mİ O 360 DERECE DÖNEN ŞEYE. biz bindik beynim aktı keşke binmiş olsanız..

    YanıtlaSil
  14. ayrıca androidse telefonun WLAN ARA'dan bağlanabiliyo olman lazım. yorumları okumadım da tam arada çözüldüyse bilemiycem. he bi de telefonun kendi tarayıcısı sana dar gelirse opera mini indirmeni tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
  15. Ene nerdeydin olm Yalova'da mı nerde la? Lunapark sevmiyoz biz, ters dönmek hoşuma gitmiyo allah belasını versin.
    Ben tam bir android malıyım lan heralde yıoh bağlayamıyom pdkoasdpoaksdopaskd opera miniye attım kenara timem.

    YanıtlaSil
  16. Ahaha okurken çok eğlendim ya ama saçlarına kalbimi verdim. Ben de maviye boyatmak istiyorum ama top olasıca kuaförler çok fazla fiyat veriyorlar, deli oluyorum. Öğrenciyim ohuyom ben ya! En son ucuz olsun diye bari gece mavisi yapayım dedim ama ben saçımın tamamını hiç boyatmamıştım, biraz tırsıyorum. Daha önceden uçlarını kırmızı mavi yaptırmak istemiştim ama mal kuaför yüzünden sarı ve yeşil de dahil oldu, bok oldu. Kaosa dönmüş gökkuşağı gibi dolaştım ortalıkta, sonra upuzun saçlarımı kısacık kestirdim boyalardan kurtulmak için :(
    Neyse öyle işte ben de içimi dökmüş oldum, yazıyı okumak keyifliydi eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. Ben 2 yıl önce saçlarım uzunken maviye boyattığımda 100liram gitmişti. Açma dahil. Ama tam bir mavi tutturmuşlardı. Tek sorun renk aktıkça çok çirkin bi hale geliyodu, grili yeşilli açılıyodu. Artık manicpanic kullanıyorum öf reklam cümlesi gibi oldu ama pdoajksoadk tavsiye ederim bak hem renk seçenekleri fazla hem 1 kutusu benim şu anki saçıma 2 kere boyamalık yetiyo. Kuaförde açtırıp bu boyayla kendin boyayabilirsin, hem de kullanımı çok kolay. Rengi atarken de işte bu fotoğraftaki gibi üsturuplu atıyo, açılmış hali de kullanılıyo yani gayet. Neyse yine boyatasın gelirse yardımcı olurum bu konularda :D

    YanıtlaSil
  18. Merhaba,


    Bloglar Mahallesi (http://bloglarmahallesi.com/index.html) projemiz kapsamında;

    Bloglar Listesi ve/ya Muhtarlık üyesi olduğunuz için, Bloglar Listesi ve Blog Katolog sayfalarınız hazırlandı.

    Bloglar Listesi Sayfanıza ulaşmak için:
    http://bloglarlistesi.blogspot.com

    Blog Katalog Sayfanızın linki :
    http://tvdiziler.bloglarmahallesi.com/hepleriniyenerreyozlemi.html


    Lütfen bir göz atarak;
    a) değişiklik isteklerinizi
    b) kategorisinde düzeltme gerekliyse
    c) eğer başka ketegorilerde de olması gerekliyse bunların hangileri olduğunu
    d) http://katalog.bloglarmahallesi.com/blogkatalogindex.html sayfamızdaki mevcut kategorilerden/temalardan farklı bir kategoride olduğunuza inanıyorsanız lütfen bu kategori ve/ya tema adını bildirin açalım…

    Sayfa içeriğini, arzu ettiğiniz her zaman güncelleyebilir ve değiştirebilirsiniz.. Bu tarz istekleriniz için muhtar @ bloglarmahallesi.com adresine mail atmanız yeterlidir.

    Bizim Bloglar Mahallesi (BBM) sitesi, dolayısı ile BlogKatalog ve Bloglar Listesi henüz yapılanmasını tamamlamadı, hızla ilerliyor…Önerileriniz, yorumlarınız ile hepimizin daha rahat kullanabileceği ve okuyucunun daha fazla beğeneceği bir hale getirmek isteriz. Desteğinizle daha geniş çevrelere yayılmak isteriz…

    BBM olarak 1Ağustos 2012 tarihinde bir kampanya başlattık. Blogum SESlendi adlı bu kampanyamızın amacı değişik nedenlerden dolayı okuyamayanlar için sesli postlar hazırlamak. Detaylarına ve SESlenen bloglara/postlara Blogum SESlendi Kampanyası
    (http://etkinlikler.bloglarmahallesi.com/bbmkampanyalari.html) sayfamızdan ulaşabilirsiniz..

    Ayrıca:
    Bloglar Listesinde yer alan isimlerin bazıları, Blog Star Seçmelerinde önerilen blogların isimleri olduğundan ve listeye otomatik alındıklarından dolayı veya sehven listeye alınmış olduğundan şu soruyu da sormak gereği duyuyoruz:

    Bloglar Listesinden ve/ya Blog sayfalarından kaldırılma talebiniz var ise lütfen bildiriniz ki sayfa/larınızı kaldıralım, ama bizimle kalırsanız daha mutlu oluruz…

    Sayfa/larınızı olduğu şekliyle onaylıyorsanız, değişiklik istiyorsanız veya sayfa/larınızn tamamen kaldırılmasını istiyorsanız lütfen en kısa sürede muhtar @ bloglarmahallesi.com adresine bildirin.

    İlgi ve desteğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.

    Bizim Bloglar Mahallesi..

    YanıtlaSil