30 Ağustos 2012 Perşembe

Mim: Hatırladığım en eski anılarım

2 gündür ne kadar sıkılıyorum bilemeniz genşler. Evden çıkmamaya çok pis alıştım, lakin yarın çıkıciim. Hayata uyum sağlıyım bi. Hazır bu kadar darlanmışken bi mim vardı onu yapıyım dedim.
Voodoo Baby http://mirielenda.blogspot.com/2012/08/mim-hatrladgnz-ilk-ve-en-eski-annz.html , Seymsomething http://seymsomething.blogspot.com/2012/08/mim-en-eski-an.html , Demetgil http://demetgil.blogspot.com/2012/08/mim-hatrladgm-en-eski-anlarm.html beni mimlemişler. Mim konusu; hatırladığım en eski anı.

Şimdi şöyle bi düşündüm. Hepsinde Edirne'de olduğuma göre 3-4 yaş arası olayları hatırlıyorum. Bi sıraya koyamadığımdan bi kaç tanesini karışık olarak yazıyım.

Bi tanesi hala çocukluğumun gizemli olaylarından biridir. Nasıl oldu bilmiyom. Şimdi annem elime bi şey tutuşturup, 2 kat üstümüzdeki Hava Teyzeye (beni döven ahmetin annesi) götürmemi söylemişti. Yani bizzat öz annem tarafından dayağın kollarına atılmışım. Sonra bi baktım karşımda bi tane abi "Burcu napıyosun?" diyo. Bi baktım etrafıma yukarı çıkıcağıma en alt kata inip, apartmanın önüne çıkmışım. Olm noluyoz?!??! Yazık artık korkuyla mı indim nası bi beyin hasarı yarattıysa bebe bende. Korkunun ecele faydası yok diyip yukarı çıktığımı hatırlıyorum. Sonrası yine yok.

Bi başkasında, beni döven ahmetin babasıyla, babam arada bir arabayla dağlardan su almaya giderdi, biz de giderdik. Dağ dediysem. Yine bi gün beni döven ahmetle biz arkada oturuyoruz. Hiç unutmam teypte de grup vitamin çalıyo. Bi tane şarkıları vardı hiç hatırlamıyom şarkıyı ama çok korktuğumu biliyorum, hala da bulamadım o şarkı neydi. Korkma sebebim de adam bi tane teyze görmüş başörtülü seslenmiş sonra bi bakmış aslında ayıymış. Valla öyleydi bak sözleri. Neyse o çalıyo, zaten korkmuşum. Ha bu arada babalar su almaya gitmiş biz arabada bekliyoz. Öf karşıda bi tane inek belirmesin mi! Allam bize bakıyo. Beni döven ahmet bile korkmuş, düşün! Biz ikimiz arkada koltukların altına inip yere yatmıştık cenin pozisyonunda. En korkunç anılardan biriydi o yaşımın evet.

Bu da sonuncu olsun. İlk patlayan şekerimi aynı dönemde yemiştim. Bizim apartmandan çık sağa dön bi daha sağa dön orda bi bakkal vardı. Bak onu hatırlıyom. Beni döven ahmetin ailesi ve biz pikniğe gitcektik. ARKADAŞ BU NEDİR LAN BU NEDİR HER ANIMDASIN BENİ DÖVEN AHMET! Neyse, babamla bakkala gittik bana patlayan şeker aldı. Arabaya yürürken ağzıma atmıştım ben bunları. bilmiyom ki işte :') Sonra ne biçim ağlamaya başlamıştım. Korkudan ağzımı da açmamıştım. Halbuki tükürse bitcek iş gerzek. İyi orda ne ağlıyon lan diye bi de ahmetten dayak yememişim.

Mimi kime yollıcağımı bilemiyom, hala takiplediğim blogların okumasını bitirebilmiş değilim, kimler yazdı kimler yazmadı bilemedim. Şansımı deneyim gasilhaneye yolladım.

OPTM.

16 yorum :

  1. ahmet yetmezmiş gibi abilerden de mi dayak yiyordun sen lan? edirneye uğramıyorsundur heralde daha ben olsam yakınından geçmem hee jbvkfblkdfbdfkgsdfgfdhfhj. çok yazık la jvbdklhfbdlkgfhd

    kdbfksdflskfgbsdfjbşlsfgsdşfkjbsdfkjbgdslkhfgbdksgbldskfbgdkfjgbkdsfskdhflhfklhsdvfkhbfklhbflkfbgjksdfgbşsdjfgbfdşjbdfkjgbdfkjgdf. olm senin geleceğinde çok ciddi olman gereken bi kısım olacaksa eğer bitti! zaten bitmişti aslında ama şuan tamamen bitti skfjdbdsfbsdkfjbdfkjgbsdfkjgbşsdfjgbşdjfgbdbşdfjbgşdjfbgdjbgdjfgbdfjggfhj

    kimse mi demedi sana onun sende öyle etki yapacağını hdfkvblfkbgdsfkjgbsşfjgbdgd. babana deseydin bağri lan neden çocukken neden bu kadar pısırıktın olm sen hsdfkbfgkbdsgf. dansöz bile olmayı düşünmüş gidip söylememiş ya xfjbgdfjgbşhjfgjbdfghşfuhfddlkfjgbdlkfjgbdfddfjbdfjkbgjfskbgdsjfkbgdfşg.
    bu arada ahmetle sizi ayırmasalarmış kdramalardaki gibi çok büyük aşk yaşarmışsınız he baksana çocukluğun geçmiş onunla resmen fkbgdkfhgbdlfkhgbdlfkghdflgfdg. hoş onunla birlikte olsan kakılmıştan farkın kalmazmış ya neyse dksfjgbkdfgbfkdhgmgf

    YanıtlaSil
  2. Yanlışın var bebişi.Abi sadece aşağıda naptığımı sordu, dayak yemiyodum. Dayak yerim korkusuyla mı aşağı indimdi acaba dedim pdokspdoskadpok
    Ahmeti son gördüğümde liseye yeni başlamıştım. Oda kendine yeşil eşofmanlı kazıtık saçlı bi yol seçmişti. Hiç konuşmadık. Yanına sokulup "pişman mısın?" bile demedim. Olmazdı kdizi üzgünüm pdojkspdaıoskpaodk

    YanıtlaSil
  3. ben de abiden de dayak yiyosun ondan kaçıp aşağı iniyosun sandım fbgdkfgbdşbhfdghfjgj.
    yeşil eşofman? kazınmış saç? O_O büyük bi sorundan kurtulmuşsun he skjbkfgbşdfgbfgdjgh.
    belki 10yıl sonra? ha ne dersins dfgdljdhfjggdhjgkhdtgjkf

    YanıtlaSil
  4. Beni döven Ahmet lafını her duyduğumda onu bulup intikam alma duygusu doluyo içime:))

    Himin yazıyirim.

    YanıtlaSil
  5. @seyma ben burda çekik beklerken tutupra ahmete varmam dposaıdkpasodkapsodkasd

    @gasilhane ben affettim sen de bırak... bikliyirim!

    YanıtlaSil
  6. yazık bi çocukluk geçirmiş kaarşim.. üzülüyom :(

    seni döven ahmet şuan nasıl bişey olmuştur acaba? kapkara, elinde zincir olan hapishanede volta atan bi tipmiş gibi hayal ediyorum istemsiz.. belki de evli çocuklu işinde gücünde bi adam olmuştur la ne yazık.. o zaman daha çok üzülürüm :(

    bu arada vitamin'in o şarkısı bende var.. ama nette bulamadım :) biyere de yükleyemedim, sinir oldum :)

    neyse hadi bye..

    YanıtlaSil
  7. he ama bu hediyem olsun :) http://www.youtube.com/watch?v=ZN8WbrxQ-Ac

    YanıtlaSil
  8. İşte en son gördüğümde yeşil eşofman camiasinda kazıtık saçlı bi insandı. Allah düşmanına sabır versin, iyi çocuktu ama opdaksdpoaksdposakd
    Aaiiyy ttööh la ço üzüldüm ama o şarkının olduğu bi kişi daha tarafından onaylandığı için çoh mutluyum.
    Hediyen beynimi yidi :') tişikkirlir.

    YanıtlaSil
  9. beni de bir ahmet veledi dövmüştü küçükken, anılarım canlandı, yüreğim acıdı, burnum sızladı, neyse allahbelasınıversinkötüçocukahmetlerin.

    YanıtlaSil
  10. seni döven ahmete karşı çok pis bilendik okuyucuların olarak yane bigün gelin ahmete dalıyoruz desen kızılcık sopalarımızla koşacaz okadarız skhdfksahdf

    YanıtlaSil
  11. @melis gökçe odkaspodkas ay bak üzüldüm şimdi, kaderimiz buysa demek...

    @demet dokasdpoaskdpaısdksoıdsjadıoj biliyom :B Çok gururlanıyom :')

    YanıtlaSil
  12. http://www.youtube.com/watch?v=xlgIdI2_HK4 bu mu vitaminin şarkısı acaba?bu müziği duyanın korkması normal adam da korkmuş sölerken:D

    YanıtlaSil
  13. Eneeeeeeeeeeee ay buydu galiba!!! Resmen de buydu! Geçmişimin en korkunç anlarını yaşattı bana :')

    YanıtlaSil
  14. anaa istemezdim sana bi daha yaşatmak bunu ama dinleyince bn de yaşadım yaw korkunç anlar yaş maş farketmiyomuş:Dgoogle a grup vitamin teyze ayı diye arattım la:))

    YanıtlaSil
  15. jahksdsj üç anıya da sesli güldüm. Özellikle şarkıdaki başörtülü ayı öğesine :d Gerçi şimdi şarkıyı açtım dinledim, öyle bi kısım yok galiba. Ben bi de müzikli bişey bekliyodum, arkadaki tek ton ses harbi korku filmi havası veriyomuş.

    YanıtlaSil
  16. Başörtülü ayı olayını başka bi duydugum izlediğim bi şeyle harmanladım ben heralde o zamanlar, işi daha korkunç hale getirmişim. Ama şarkı kendi başına korkunç o yaşalrdaki bi çocuk için hele!

    YanıtlaSil