8 Ağustos 2012 Çarşamba

Mim: Acayip sorular

Uzun mimleri çok seviyorum lan ben. Yine atmış bana Seymsomething böyle bi mim. 10 tane soru cevaplıyoruz şimdi.

1. Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız?

 Kesin öğrenmem, öğrendiğimde 3-4 ayım kalmış olur. Çünkü ben ya kötü bi şey çıkarsa diye evde acımla oturup, doktora gitmeyen bi insanım. Öğrenmiyim lan,  hemen kendime çok özendiğim dram filmlerinin ortamını yaratır kederimle 1 haftada ölürüm. Bu keder sürecimi de mümkünse hala gidip yerleşmemişsem Japonya'da yaşardım :') Olm atsanıza beni artık oraya.

2. Fobileriniz, takıntılarınız var mı neler?

Çok uzun sürer yalnız bu lan, hepsini yazmıyım bari. Fobi olarak tsunami ve deprem en başı çekiyo zaten onu bi kenara koyalım. Onun dışında takıntılara bakacak olursak; en ufak ışıkta uyuyamam, modem ışığı dahil. Orda yandığını bildiğim sürece delleniyorum. Horlamaymış, su sesi, köpek sesi, saat sesiymiş bütün gece ayakta dururum bitene kadar. Çok silik bi ses olsa dahi hayat haram bana :') Uyumadığım zamanlarda da o seslere tahammülüm yok zaten. Asansöre binmeden önce, ilk olarak ayağımla bastırırım sonra girerim. Tamam yeter 2 tane.

3. Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?

Eğer hala Ankara'daysam, ya kendimi vururdum. Ya da soğukkanlılığımı koruyup, uçak kullanmayı öğrenirdim. Ordan Japonya'ya giderdim. Yalnız dursam da bi süre sorun teşkil etmez zaten. Her şeyden hevesimi alır, accık da Kore'ye geçerdim. Sonra ilaç alır intahar ederdim olm tek başına ömür geçmez. Ademle Havva olamayacaksak!

4. Dünya'yı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız neden?

:)

5. İtiraf edin prens/prensese dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?

Ben bunun mecazlı bi soru olduğunu bile çok geç algıladım olm :'(

6. En son yaşadığınız unutamadığınız küçük düşürücü, unutamadğınız olay?

Ne yazık ki utanma duygum çoktan alınmış benim.Öf ne biçim rezil oldum anını hiç hatırlamıyorum.

7. Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?

Telefonum, defterim, kalemim. Bu kadar da basit bi hayatım var işte :')

8. Hayatınızın bir kitap/film olmasını isteseydiniz hangisi olamsını isterdiniz?

Tabi ki de Harry Potter, ama kitap versiyonu mu film versiyonu mu bilemedim bak şimdi, kitapları okurken nasıl canlandırıyomuşum küçükken hep unuttum. O olmazsa, şu olsun diye bişey yok olacak genşler! Her yıl "neyse belki yetişkin sınıfı açarlar" diye bekliyom yaş oldu 21, az elimizi çabuk tutalım lütfen. Adresimi biliyosunuz ;)

9. En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz,ne yapardınız ?

dopaksdğpaoskdaipsdkıaspdkasdipaoskdapisıdkspıodk "Hep o burnundan bi şeylerin ters olduğunu biliyodum zaten" derim öncelikle. O işini bilir lan, kesin ço eğlenceli bi gezegendir, deneklik yapıcağım şey de iğnesizdir. Giderim la giderim. Adet yerini bulsun diye "Öğrenci misin?" diye bi sorarım ama.

10.İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir?

Buna cevaben Seymsomething güzel bi özet yazmış aslında dpkaspoaskdpaosdks ben şimdi burdan açıklıyorum. Kyu'nun psikoloji bozulup deli gömleklerine tıkıştırılana kadar psikolojik işkence yapardım. Onda sonra bu hastaneye kapatılınca alet edavatı kapar hapı yutar (malzemeler de gelcek benle, hayal dünyamda) odasına süzülür, koli bandıymış, küvetmiş, asfaltmış, balkon demiri, kaynar su, zincirli topuz efenime duvarları giderek yanlardan ve alttan üsten daralan odaymış, zımpara, pense ne varsa düzenli olarak yanına uğrar çeşitli şekillerde uygulardım. Sonra nadasa bırakır iyileşmesini bekler hastaneden çıktığı gün tekrar görünür şekilde karşısına belirir aslında her şeyin gerçek olduğunu gösterir ve onu işkence döngüsüne sokardım. Gerçekten hayatta hiç bi amacım yokmuş benim. Bulun lan şu hapı.

Eveet, bu mimi de tığçe, googhan, mydestiny, morgenstern ve seyma mimlemesine rağmen baskı olsun diye sizomizoya yolluyorum. Kimler yaptı bilemiyorum yalnız 2 aydır blog okuyamadığım için :'( Neyse görüşürük.

11 yorum :

  1. Beni sevmiyosunuz pislinkler.

    YanıtlaSil
  2. olm keşke daha çok mim gelse böyle de sana yollasam hep kdsbkfgbdglkhbgfng. çok seviyom, ayrı bi mutluluk veriyo sana mim yazdırmak lkfgbdsfkljbdfhf

    1.nasıl bişisin sen ya. hiç mi bi insan iyi düşünmez ya kjdsblkdsfjgbldkf. ölücen gidicen hala "ya ölürsem" diyosun kjfgdlkjbfh. ulan bi git görün doktora iğne yapmaz bak valla dsjfgbdgkjbfkhghdf

    2.tsunami-depreme bişi demiyom gayet tabi normal şeyler bunlar. hadi dedim sesten de rahatsız olabilirsin tamam o da ama modem ışığından ne istiyosun ya ksfdkfgbdkgbhfgbkgbsşkbghg. olm kendine hayrı yok o ışığın kfsdgbkdgbs. siz tuğçeyle kaldığınızda nasıl uyuyosunuz abi. utanmasan nefes aldırmıcakmışsın havası verdin şuan kjdbfsljkgbdjfdg. asansöre bişi diyemiyom kfbkldsjbgsldfgvbaslkfjgbaşkfgbsdfjbgsdklşjgbg.
    -en yakın arkadaş mimi gibi takıntılar-fobiler mimi başlatsana ya herkes döksün içini bi eğlenelim khbdfksbfgldfgbsdgh

    3.uçak tehlikeli lan arabayla git koreye ordan gemiyle geçersin japonyaya. bak öğrendim sanırsın öğrenemezsin japonyaya gidemeden ölür gidersin falan kötü olur.
    -tam şu noktada yaşamaya devam etmek için "adem"in kim olduğunu öğrenmen gerek bence khdfgbvdkhgklsfhgd. şahsen ben ademin tipine göre "bence daha üremeye gerek yok" der atarım kendimi bi yerden skdfjbdksflghghhjfg

    4.bu ne güzel cevap böyle :')

    5.ben de anlamamıştım fbskfgbdgbghfghjdj

    6.yorum yok. şu konuda sana benzeseydim var ya ahh ah

    7.hah! gökan gelsin sana da laf etsin şimdi defter kalem için. bakınız efenim sadece ben değilmişim hah kljbfklsdfjgblsdkjgfhfj

    8.ben galaksiler arası yolculuk yapayım sen büyücülük okuluna git falan bence güzel şeyler bunlar. insanlar neden laf ediyo fantastik şeylere ah bi anlasam

    9.herkes gidiyo hee 1 kişinin de gitmem dediğini görmedim fjgbdfkgbdskjgbghf

    10.insanlar benim manyak olduğumu düşünür dedim dedim sen açık açık yazmışsın her şeyi la jdbfşjdsgdjbhbjfghdflhglhbd. gizliliğin bi manası kalmadı yeminnen ksdbafklsdgbslkdfgdgh

    YanıtlaSil
  3. @gasilhane seviyom :B

    @seyma şdokaspdokasdpoaksdaposdkapsdokasopdk bence daha üremeye gerek yok a gülüyorum ha opdkasopkdas adem olarak koreden seçtiğim iki çocuk var biri berber biri terzi, gerçekçi oluyom uçmıyım dedim pdoaksdpasodk
    Gizli saklı kalmaz olm o konuda çok derin konu o. O kadar kafa patlatıyoruz litfen :')

    YanıtlaSil
  4. yıllar sonra mim geldi :')
    eskiden cevaplamazdım, böyle yokluğunda bi kıymete bindi :D

    defter ve kalem neden yaa. seymsomething de aynısını demiş. kendimi kız olarak düşünürsem ilk sıraya hijyenik ped yazardım, hiç bulaşmazdım böyle şeylere. kağıt kalem de neymiş! (niye kızdım ki durup dururken?)
    yorumda da randomdom gülüşü çakmış zaten



    ayrıca nazi almanyasında yaşasaymışsın bu işkence yöntemlerinden kesin yararlanırlardı. hatta başarılarından ötürü yönetimde giderek yükselebilirdin de. en ön sırada "heil hitler! lkmdsvlkssdp" derken görürdük seni. lkmdsvlkssdp bölümünden sonra pek yaşamazdın gerçi ama olsun. eşe dosta anlatırdık

    YanıtlaSil
  5. Yaz olm yaz. Ama hep 2 hafta sonra okucam bloglarınızı :'(

    Defterimde yapıcağım işler, animeler, diziler, filmler, acil durum bilgileri not alınmış şekilde. Bu yukarda saydıklarım hakkında defterimi masaya koymadan asla konuşamam. Ped her zaman taşımaya ne gerek var lan, vakti gelince atarsın çantana.

    dlğ,askdpaoskdağposdaspdokasdpoaskdapsodkpdlaspdl sizi yanıma aldırırdım o zaman, halk tabakasında bırakıp fakir arkadaşlarım var dedirtmem ele güne.

    YanıtlaSil
  6. berberi biliyom la o iyiydi baya nasıl oldu da ünlü olmadı o tiple anlamış değilim lfjgbbhffghfjghjf. terziyi merak ettim ama bi ara resim isterim efenim inişteyi tanımak gerek ne de olsa kljdflsdgbsldfgbfghfg

    gökanın laf edeceğini biliyodum hjfjbgsdfgbjfhg

    fikirler çalınırsa naparız la öyle ulu orta konuşma lkdjfsjbgsdhfj

    YanıtlaSil
  7. he atıyım twitterdan dpokaspdok her gün taciz ediyorum zaten bi giripte bakmışlığı yok daha profilime ğdpaksğdoaksdoasd

    YanıtlaSil
  8. kdshfjkhsdakfhjksdhfjkhsdkfhksdhj olm malsın haa o işini bilir e gülüyüm olm burnumdan ben bile şüpeleniyorum bide dünyada bitek sen kalsan sen zaten uçak biliyo olursun 4 kişiden 1i uçak kullanıyo çünkü hadi bay

    YanıtlaSil
  9. o gülücüğün anlamını çok merak ettim, yoksa çoktan gezdin mi dünyayı ? :):)

    YanıtlaSil
  10. Hayır tabisi, bütün cevaplardaki Japonya'dan dolayı :) koymam cevabın yine Japonya olduğunun göstergesi

    YanıtlaSil
  11. asfalt mı asjhdgahjd adamın üstünü asfaltala kaplayıp sonra kazıyo musun, nasıl bir işkence o?

    YanıtlaSil