9 Ağustos 2012 Perşembe

K-pop şarkıları nasıl söylenir - IV

Ne zamandır Korece öğrenmenize yardımcı olacak paylaşımlar yapmadığımı farkettim. Umarım öğrendiklerimizi hafızamızdan atmamışızdır genşler. Kaldığımız yerden 2pm- I'll be back'le devam ediyoruz, çok nadide parçalardan biridir, bizimde ilk kpop dinlemeye başlama dönemlerimize dayanır. Not almayı unutmeyın he mi? Başka öğrenmek istediğiniz şarkılar olursa bi yorum bırakın yeter ;) Yarın bu eğitimin ne kadar yararlı olduğunu gösteren bi video yükleyebilirim. Takipte kalın.

video

8 yorum :

  1. - çeneme tükürdün
    + ben miiieeeğ?
    - ivet
    + nası tükürdüm yaa çenene?

    o çenesine tükürülene çok mu kötü davranıyosunuz? yavruceğizin çenesine tükürülüyo, sesi çıkmıyo.


    ayrıca http://www.youtube.com/watch?v=UXcz16DWqR4&feature=youtu.be&t=1m47s

    YanıtlaSil
  2. Bura çok faydalı bi blogmuş ya nası bu kadar geç görmüşüm ben çok güldüm güzelmiş ortam :D :D
    Main vokal(ahahhaahha) bayağı ezberlemiş de diğeriniz sallıyo ya :D Rap kısımları azıcık(!) eksik kalmış ama kapanmayacak bi acık değil :P :D Bana sorarsanız gayet de sanatsal olmuş :P Ama 2PM görse gülermiş ya :D :D
    İstek parçam : SJ-Bonamana

    YanıtlaSil
  3. @googhan ben tükürüyom :B
    Eneee biz kendi kendimize yapıyoz olm kaset :F

    @Slh_WA Ay teşekkür ettim daoskasokd
    Üf benim işte main vokal kahretsin ya :/
    Efenim yarın sizin için bonamana geliyor o zaman!

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler takipteyim sayın Main vokal :D

    YanıtlaSil
  5. olm siz baya geliştirdiniz kendinizi he kjfgbdkfhjfyrs bak oluyo böyle böyle öğrenceniz koreceyi yakında ben biliyom dfkbsdkgdhfh
    "kapatıyon mu kulanı? sıkı mı?" sd bfkhsdfgvbkdfhgbfdghfg
    dil dönmeyince ikinizin de sesi kısılıyo he asdfghjklş
    rap kısmında şuraya yazamadığım sesler çıkarmanıza hastayım ama asdfghjklşiçömnbvcxwertyhuı
    son efsane olmuş lan asdfghjklgbvnfglfgh

    YanıtlaSil
  6. bu arada sizden junsunun tra...blabla...sını istiyom he. haydi bay dksflkgjbdhfjgfg

    YanıtlaSil
  7. Olm bu ilk öğrendiğimiz korece şarkıydı zaten daposkasopdkasdpokasdo
    Öf dinlemek istemiyom bi daha çok ziyan ama rep kısımlarında üstümüze tanımam pdaksdpoasdkasd

    YanıtlaSil
  8. olm onda söz yok lan dğpaskdğpskd ama tamam senin için denicez!!

    YanıtlaSil