26 Ağustos 2012 Pazar

İzlenen animeler

Fullmetal Alchemist: Brotherhood

2 ay önce izlemiş olmama rağmen, yazamadım diye çok içimde kaldı. Bu yıl izlediğim en iyi anime oldu. Çık mıtlıyım izlediğim için. Şimdi kesik kesik spoilerlı bişeyler söylicem ona göre.
En favori karakterim Envy'ydi bi kere. Bi anda planktona dönüşünce yaşadığım şoku ben bilirim. Hele o acıklı dramatik yok oluş sahnesi öf bak ço kötüydü ço üzülüyom :'( Kimse kucak açmadı çocuğa, tabi!
Diğer favorilerim de tuvalet terliğiyle herkesi yere seren Izumi ve dur gerisini sıralayamadım şimdi bak. Burda kesiyim bu işi. Bütün duyguları yaşadım 60 bölümde, bitmesi üzdü tabi. Ova, film işine henüz bulaşamadım yalnız. Yakın bi zamanda onları da halledicem. Animeleri pek tavsiye üzerine izlemem ama FMA severlerden tatmin edici anime önerisi alabilirim.

Strawberry Panic

Sırf mediafire linki buldum hemen aceleyle yükliyim nolur nolmaz dursun diyip, tatile çıkmadan önce yüklemiştim. Her şeyi tüketince bu animeye kaldım :') En başta okuldaki garip ve ciddiye aldıkları kurallar, ilginç hiyerarşik düzenleri falan güzeldi. Sonra herkes birbirine aşık olmaya başladı, üstüne mıymıy kız sesleri, bir kara yiğit delikanlı çıkmadı ki ortaya burda ben de varım! Yuri sevenler için iyi bi seçenek ama bence.

King of Thorn

Çınarcıkta elimizdeki 2 sağlam seriye rağmen hiç anime izleyesimiz yokken, King of Thorn çarptı gözümüze. Nasıl güzel başladı nasıl heycan nasıl görsellik. Çok umutluydum bu animeden. Konusu da şöyle, bi hastalık yüzünden dünyadaki herkes ölmeye başlıyo, hastalığın adı Medusa, taşlaşıp ölüyolar yani anlayacağınız. Ve tedavisi bulunur umuduyla seçilen 160 kişiyi kapsüllerde uyutuyolar. Sonra uyanıyo bu insanlar ve aradan binlerce yıl geçmişçesine bi değişim. Her yer dikenli sarmaşık garip tehlikeli yaratıklar. Bunlarla mücadele sonucunda 6-7 kişi kalıyolar. Çizimler falan çok hoştu, gerilimi de gayet güzel yansıtmışlar. Ama "olm bak böyle çıkaarsaa yığarım ortalığı" dediğimiz şeyin çıkması büyük hayal kırıklığıydı. İzleyenler de öyle düşünmüştür bence. Ama pişman değilim, sonucunu saymazsak iyi bi anime filmiydi.

Nazo no Kanojo X

Bu animenin konusu okuyupta başlamayacak biri yoktur heralde. Şöyle ki olaylar çocuğun kızın salyasının tadına bakmasıyla başlıyo :) Cınım binim. Başka bi ruh halinde severmişim heralde ama şu an benim için sonlarda seyreden bi anime. En büyük etkeni de Urabe'ye (kız) tahammül edemeyişim, animeden hep fantastik olaylar bekleyişim. Ben çok yanlış başladım, evet. yazık oldu. Neyse.

Acchi Kocchi

Dün bitirdim bunu da. Geçen sezon animeleri tatil nedeniyle hep yarım ya da başlarda kaldı. Hepsini bir anda bitirme çabasındayım şu sıralar. Bitmeden yeni sezona geçemicem yoksa aklım hep kalcak. Yeni sezonda da izlemek için sabırsızlandıklarım var, ondan dün oturdum bitirdim.
Haftalık olarak izlesem çok sevebileceğimi düşündüğüm çerezlik sevimli bi anime. Benim için K-on ve working karışımı bi şeydi. Öndeki kızımız zavallı Tsumiki'nin gözlüklü genç Io'ya olan sevimli aşkı anlatılıyo. Sevimlilik kusabilirdim. Yer yer de güldüm. Hoş, fena olmayan bi animeydi. 

2 gündür takılıp kaldığım Kore dizilerini kafamdan atabilirsem animelere vakit ayırabilicem ama, OF ALLAM HAYAT ÇOK ZOR!

4 yorum :

  1. Aa Nazo no Kanojo X'teki kız güzel bişeye benziyomuş, izleyeyim ben. Sen neden tahammül edememiştin?

    YanıtlaSil
  2. Sesiyle ilgili çok büyük problemlerim vardı seiyuusu kim bilmiyorum ama çok itildim. Bi de sürekli gözlerinin kapalı olması takıntı tik yarattı ben de. Daraldım resmen çocuğunun alnını tek hamlede saçtan kurtaran türk annesi gibi izledim.

    YanıtlaSil
  3. Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc Temsilcisi. Biz 3% anaSayfa Ödeme oraninda Kredi sunuyoruz.Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen
    varsa: xavigeradloanfirm@yahoo.com
    Eklendi sadece Aiicco Sigorta plc Izin Alir 20 yas üzeri yazidan.
    Bireysel Krediler Yatirim.
    Isletme Kredileri Yatirim.
    Konsolidasyon Kredi.
    Insaat Krediler.
    Bir'in Daha yaygin Ödeme yasindaki Your Language.
    Plani Çirak AYLIK ve yillik Ödemeler arasinda yorumsuz yapin.
    Esnek Kredi kosullari.
    Yil 5000 8000.000.00 Euro Kadar Kredi yok.
    FIRMAMIZ Güvenilir, Verimli, hizli ve yürüt BIR islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir, E- posta: xavigeradloanfirm@yahoo.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NEREYE BASINCA SİKTİRİP GİDİYON LAN SEN HAAY KOYDUN BLOGUN AĞZINA SIÇACAM HAAA

      Sil