6 Ağustos 2012 Pazartesi

Hiç bunları demicektim aslında ama neyse dursun

Kuru havanın gözünü seviyim lan! Bu sabah Ankara'ya inince bi nefes aldım, içim yabış yabış olmadı, nasıl mıtlı oldum nasıl! Çok tiksiniyo olabilirim ama 1 aylık ayrılığı kaldıramazmışım demek ki. Sonuçta 10 yıllık Ankara'lıyız olm. Eve girince duvara sarıldım falan :') Çok değişmiş gözüktü odam gözüme, aşırı toplu olmasından kaynaklı sanırım. Bi de babam, uyurken dizim ve dirseğimle 3 yerden, üsttekilerin gürültüsüne vururken de 1 yerden içine göçen duvarımı yaptırmış dpkasopdkaspodkasd Öf nasıl da bi yerde yaşıyosam, bilmiyom ne canlandı gözünüzde.

İnternet hevesimi giderip, 1 saat uyuyup kendimi attım dışarıya. Ama gece eve dönerken, ve şu anda da hala adapte olabilmiş değilim lan. 2 hafta diye gidip 1 ay kalmak kolay değil. Sonuçta ona göre dizi anime yüklemişim de mi?! Son hafta 3 günde 2 kitabımı bitirdim, öyle zor zamanlar yaşadım ben. Neyse 2-3 yıldır tekleyen kitap alışkanlığımı bundan gayri geri kazanıyom!

Gazetelere potansiyel bulmaca gözüyle bakmaya başladık annemle. Denize giderken gazete alıcaz mesela, aa kalem unuttum diyorum almıyoruz. Bulmacalar bitince işsiz kalınca şu durum oluştu. İnsanoğlu çok çirkin yeminle.

Son 5gün hiç dışarı çıkmadım zaten, tiksindim artık nemden sıcaktan. Her bana yardım eder misin isteğini geri çevirdim evdekilerin. İşim var telefonun şarjını bekliyom dedim. Öyle zeka gerilemem başladı, toparlıcam :')

Bi de bloga bi olgunluk getiriyim lan, her okuduğumu, izlediğimi yazcam artık! Bi de saçımı kestirip açtırıyorum yarın. Bi kaç gün sarı dolaşıp sonra boyam gelince tekrar mavi oluyorum çık mıtlıyım! Anneme dedim yarın açtırıyorum mavi yapcam yine dedim. Keserim seni dedi. Neyse ki içim rahat. Öf gidiyom la internet varken de hayat çok sıkıcıymış meğersem kıdajsdposdkpasokd

Ay bi de son olarak Posta gazetesinin her haberine kondurduğu müthiş ince esprilerden nasibini alan haberle gidiyim.

3 yorum :

  1. hahahah o nasıl duvarmış öyle gerçekten

    YanıtlaSil
  2. içeri göçen duvar mı? oha olm benim gözümde şuan bildiğin delileri kapattıkları sünger oda var ya o canlandı asdfghjkl. odan oymuş da sonradan üstüne kartonpiyer mi ne ondan çekmişsiniz falan asdfghjklş

    kazanıyom dedin ama artık evdesin, internetin var ve hala tatil. daha bi süre daha eline kitap almazsın asdfghjklş

    içinde artık yanıp tutuşan şop yapma isteğin yüzünden bunlar kesin asdfghjklşi. o değil bunlar bişeye benzemiş la ama hangi kitap ya da filmin hangi karakteri çözemedim asdfghjkl

    sen mavi oluyon bense mavi olamadım bir türlü fff. annemin baskıları ablamı ikna etmeye yetti -.- turuncusun lan sen annemi ne takıyosun dedim dinletemedim fff. ço üzülyom :')

    YanıtlaSil
  3. @s6 hof bilmiyorum yazmayı unutmuşum da bi yerini de topuğumla göçerttimdi. Ne malzemeden çaldınız o kadar!

    @seyma yıok la çok eksik hissediyorum bak kitapsız yarın siparişimi vercem bile dğaplskdğsapdl

    hele en sondakii çok bişeye benziyo da bulamıyorum la

    saç senin yıvrım sorumluluğumu almam gerek de annene resti çek ama gerisine karışmam pdoakspoaskd

    YanıtlaSil