24 Ağustos 2012 Cuma

Çok güzel film incelemeleri 5

Chilling Romance

Bu hafta izlediğim filmlerden en yüksek puanı aldı, 9 vermişim kendi kendime. Ama şimdi bakınca çok aslında 6 yetermiş, neyse. Filmde lisedeyken ölen yakın arkadaşının ruhu tarafından rahatsız edilen bi kız ve edemin aşkı işte. Spoiler falan değil bu, ama musallat ruhun istediği şey kolyesiymiş lan. Al da gitsene allahın belası. Ne bekliyon?!! Hayır sonra kız verdi buna kolyeyi, ama bu sefer de kız adamı terk etmeye kalktı. Ben anlamadım aranızdaki sorun çözüldü işte hala ne gidiyon ki? Neyse bunları bi izleyen varsa bana açıklasın pdoajksdoaskdpoasdk Ama güzel filmdi bak şimdi, sevdiğim kadın ve vampir adam oynuyo, isimlerini bilmiyom.

Diary of June

Buna ne yorum yaptığımı bile hatırlamıyorum. Bi şey çok saçma gelmişti ama, bulamadım şimdi. "E bunu biliyoduk ya la zaten ne ilginç bi şeymiş gibi söylediniz şimdi?" dedim hatta. Neyse. Birbiriyle bağlantılı intahar, cinayet olaylarını aydınlatmaya çalışıyolar bunda da, asıl olay da okulda zorbalık gören çocuk. Ama öyle öğrencilik olmaz lan! Bik kadar bebelerin yaptığı şeylere bak sen, okulunuzu okuyup elinize işinizi alsanıza olm!!! Beni dellendirdiniz.

Dodookmatgo Motsala

So Ji var diye izlemeye kalkıp, "bu ne la" diyip sonuna atlandı. Öyle olunca adamla evlendiler sandım, ööööyle bi anlamadım yani. Sonra biraz daha geri aldım tükkan açıyolarmış meğersem. Bırak bırak gerek yok, 1 puan verdim ben.

The Fox Family

Bilmiyom neden indirdim, neden izledim :) Arkadaki mistır sıpak için devam edip, dayanamayıp sona atladım. Yok yani tatil için depolanan filmler hoş değildi. Bu da olmadı. Başrol adam da mehmet ali erbili al erol köseye vur öyle bi adamdı.

Spy Girl

Gong Yoo için indirildi tabisi. Ama bol bol göreydik kendisini iyiydi, öyle bi sıkıcıydı ki kızın olduğu sahneleri atladım, gongyoo suratlar yapsın diye bekledim. Sonunu bile hatırlamıyom. Öf çok zor film beğeniyorum lan artık :')

Otoshimono

Piii bi de afiş kasmışsınız kendinizce! Lan kadın 5metrelik yerden düşerken havada doğurdu olm pdkasdıokasdpoaskdpasodk öyle bi korku filmiydi düşünün! Sırf ene Oguri Shun korkunçlu filmde oynamış dedim indirdim, adam 10 dakka göründü! Başroldeki kıza kelimeler yetmez zaten o ne oyunculuk cınım ya :) Mantık hataları, resmen LAN NASILL OLMM NASILLL dedirtti. Kadın havada doğurdu diyom. Hayalet biletini mi istiyomuştu ne istiyomuş öf gerzek bezdirdi beni. Kaeshite kaeshite diye dolandı millete musallat oldu ALAYDIN O YERDE DURUYODU HEP HAYVAN NERDEYDİN BUGÜNE KADAR!? Onu bunu çekmeyi biliyon trenlerden, milletin içine girip çıkmayı biliyon, alamadın mı sen ne istiyon densiz!!! Kimse de sen ne istiyon demedi ki arkadaş!!! Ona buna sinir olmalık, Shun dahil, izlenebilir. Yoksa otur sıfır.

Hello Schoolgirl

İç rahatlığıyla "İzleyin olm çogsel" diyebileceğim tek film oldu bu haftadan. Öyle akıp gidiveriyo sakince. Birbirini tanıyan 4 insanın afişte eşleştiği üzre ilişkileri anlatılmış. Biri üstteki çiftimiz 18 yaşındaki kızımızla 30 yaşındaki acuşşinin, ki çoğu kez "yok lan So Ji Sub bu dedim". Ço şirindi herif, hep bi üzüldüm hallerine, yazıktı.
Ve alttaki çiftimiz. Ayı Kangin işte pdokasdpoaskdoad çoh sevyom. Neyse bak anlatılcak bi şeyi de yok baya düz film bildiğin ama izle olur olur...

Shadows in the Palace

Çok tarihi bi şeyler izleyesim vardı ama talihsiz bi sahneden sonra "KAPA KAPA" diyip bıraktım bu filmi. 15 dakika belki izlemişimdir. Sahneyi de söyliyim, zavallıcık bi kadının parmaklarına taze yakılmış iğne mi sokuyolar napıyolar bilmiyom 2 saniye bakıp olayı kavradıktan sonra yüzümü kapadım zaten. BOYUNUZ DEVRİLSİN. 

Böyle tarihi film izlemek istiyorum genşler Kore-Japon sinemasından. Bana öyle filmler ya da herangi filmler önerirseniz bahtiyar olacağım. Ne olursa izlerim bak mırın kırın etmeden yazalım lütfen. Görüşürük!

23 yorum :

  1. hiçbirini izlemedim ama eşsiz yorumlarından sonra zaten izleme listemde olan chilling romance, spy girl ve hello schoolgirl'ü izliyiciğim.. evet belki yorumlarım bilmiyorum..

    yalnız o kadın düşerken nasıl doğurdu ya bak aklıma takıldı ha asdfghjksdfghj yok bu japonlar korku-gerilim işini beceremiyolar ben anladım.. hep bi mantık hataları, hep bi saçmalama.. bu izlediğim anime de öldürcek beni sinirden ha asdfghjsdfghj hep bi AMA NİYEE?!! NİYE LAN?! diyorum.. çok salaklar asdfghjsdfgh

    YanıtlaSil
  2. uzun zamandır film izlemediğim nasıl da belli ya. hiçbirini bilmiyom lan. ama ilk yazıda spoiler yedim gibi hissettiğimden ben gidiyom arkadaş! ben de spoilerdan korkan, yazı okuyamayanlardan oldum lan fff

    YanıtlaSil
  3. @şizo blog yazmıyon. bu arada aklıma gelmişken diyim.
    Öf ben hala açıklayamıyorum gözlerimin önünde havada doğum yaptı kadın pdokasdpoaskdopddasdko ne Japonlardan ne Korelilerden adam gibi korku filmi izledim ben ha! Ben mi seçemiyorum ne oluyo anlamadım.

    @seyma olm aslında ço spoilersızdı lan hep kendi kendime söylenmiştim podaksdapsokdapsodk

    YanıtlaSil
  4. şuan ilk filmden başladım izlemeye bitirip gelicem kdsfblskgbdshfdjh

    YanıtlaSil
  5. Japon tarihi filmleri = Samuray filmleri. Soyleyeceklerim biraz siyah beyaz ama idare edersin artik. Kagemusha, shichinin no Samurai, Seppuku (1962 olanini), Yojimbo, Sanjuro, Joi-uchi hairyo tsuma shimatsu, Ran, Hitokiri, Dai bosetsu toge, kedamono no ken, Sanbiki no samurai, Kiba okaminosuke, Gohatto, Zatoichi, Sanbiki no samurai, Onibaba, Ame Agaru, Jusan-nin no shikaku, Tasogare seibei, Mibu gishi den....
    Koreden de cogu bloggerin izledigi Frozen Flower, King and the Clown, War of the Arrows, Musa hatirliyorum bir tek.

    Olene kadar izle dur. Yukaridakiler gibi uzmez de seni bunlar :)

    YanıtlaSil
  6. @seyma doakspdoaskd hadi goçum binim.

    @mikalzia gel öpeeceeeemm! Aradığım film yazıları yorumcususun dıojasodıasdjkıo sanırım bi tek king and the clownı izlemişim. Kolları sıvar başlarım ben bunlara!

    YanıtlaSil
  7. Chilling Romance SPOILER Unni ama kızın istediği kolye değildi ki intikamdı. Orası biraz karışmış izlerken. Hemen açıklayayım. Hani kız kolyeyi bir defacık diye takıyor ve kaza güm! Sonra iki kız (başrol ve lise arkadaşı) yanyanalar, birinden birini elemek zorundalar. ya biri kurtulacak ya ikisi birden ölecek. bakıyor doktor: başrol kız parlıyor!!! neden? kolye ;) tabi kolyenin asıl sahibi yani lise arkadaşı olan kız ölünce de intikam için geri dönüyor...

    Diğer filmlere de bakıyorum hemen, özellikle Kangin'li olan dikkatimi çekti. ;)) Ben de dün romantik komedileri listeleyip postladım, aralarından izlemediğin varsa izle derim. ^^

    YanıtlaSil
  8. He oraları hatırlıyorum da, kolyeyi alınca rahat bırakmıyo muydu sonuç olarak, yanlış mı hatırlıyorum o.O ?

    Kanginin oynadığı tam komedisi biraz kısık romantik filmdi himmeen izle. Ben de bi bakıyım neler varmış listende!

    YanıtlaSil
  9. Yok yok en son ana kadar yakalarındaydı :D :D Hatta film bitiminde menajerin hayalete söyledikleri tam kopmalıktı hala gülerim :D

    Umarım beğenirsin unni ^-^ ve umarım izlemediğin vardır, ben hep gündemi geriden takip ettiğimden filmlerin hepsi bilindik ^^"

    YanıtlaSil
  10. chilling romancei izledim geldim hemen.
    olm kolye olayında yedim ya spoilerı okuyamıyorum hala diğerlerini he kjbgsdhgfjgfm.
    ama harmony haklı bak şimdi. kız onun hayatını kurtarmış gibi bişi olmuş orda. intikam değil belki ve bundan sonra da onları tam bırakmayacak belki ama önceki kadar da yakalarında olmayacağı belli. yoksa onlar öpüşürken durup izlemezdi jbgfdsfjgbfhfdh.
    ve menajere ben de koptum. adam resmen "evliliği bile düşündüm" dedi ya ljdfnşsdhhfjkdgkj.
    bi "neden?!" dedirten yer. bu kızın arkadaşlarının havaalanında ne işi vardı? o yani :D

    YanıtlaSil
  11. He ben kolyeyi alınca derdi bitti sandımdı temeem.
    Neden dedirten yeri hatırlamıyomuşum bak, bilemedim dpakspdoaskd

    YanıtlaSil
  12. ben sağlık görevlisi olsam rengi gitmiş, dudakları morarmış ve gözleri açık bi ölüyü hayata döndürmektense yaşaması daha muhtemel olan kişiye dönerim. kolye falan bahane yani dkfbslgjbhfgjgh

    YanıtlaSil
  13. heee orda gözleri açık boğulmayacaağdı bi kere. Feri gitmişti onun ben olsam ben de diğerine ilgimi yönlendirirdim. Arkadaş dediğin o kadar musallat olmaz o kadar! dpaoksdpaoskd

    Yalnız o sahnedeki gösteri sahneleri cidden çok iyiydi ha, bu adama da gotik haller ço yakışıyo

    YanıtlaSil
  14. harmonynin cevaba yazmıştımdı onu ama maili geldi burda yorum yok kbgdfgbdfhdhjdf. neyse artık kcjbglskdfghf.

    dimi ama ne biçim arkadaş lan o. ben olsam işi eğlenceye vururdum hayalet kankito olurdum falan iyi olurdu, güzel olurdu jdfldfgbdşgljh.
    o adama her hal yakışıyo da neyse o konuya girersek çıkmayız kfgbldksghfdjdf

    YanıtlaSil
  15. benim yorumum neden görünmüyor :(( öhm evet o kadar musallat olmaz arkadaş! adfghfd arkadaş değil ikiyüzlüymüş meğersem :D :D cık cık :D

    ama kız parlıyormuş :D bak bu da bir etken yönelmekte :D

    YanıtlaSil
  16. hello schoolgirlü izliyim dedim. ulan ben bunu izlemişim zaten dedim ama sonunu hatırlamıyorum sdfgbdsfgbdghkdfhj.
    izlerken hiç kangin falan da çarpmamış gözüme he nasıl olduysa. bir de snsd karılarından biri de varmış bunda onu da hiç fark etmemişim. la sm sponsorluğu falan var da ben mi bilmiyorum anlamadım fkjbdhfghdfjghjd

    YanıtlaSil
  17. Hangisi la snsd den olan?

    Sonunu söylüyom SPOIILLLEEERRR diyim de gören okumasın. kanginle eneee noluyodu la kangine daskdjasoıpdkaspdok unuttum. Haa işte kangin sevdiği kızın eski erkek arkadaşının öldüğünü öğreniyo ama kıza çaktırmıyo. Sonradan kızda bundan hoşlanmaya başlıcak gibi gösteriyolar orda bitiyo onların olayı. Acuşşi de kızla anası yüzünden kopuyo, ama sonra dayanamıyo asansörde balonlu peluş oyuncaklı süprüz yapıyo kız da adamın iş yerine gidiyo kimlik çıkartıcam foto çek diye. Adam tam fotosunu çekerken kıza seni seviyüm diyo AHİİİYY BAAK DPAKSJODAPOSDKAPSDOKpaokapsdok ÇOH SEVİYOM.

    YanıtlaSil
  18. yıprandım yeminle! olm bu ne yavaş film böyle lan. hiç havamda değilmişim acı çektim bitirirken fff. belki de saattendir ama zordu yani benim için.
    ama adamın ji subluğu çok güzeldi lan.
    adam evine yabancı biri girince hiç tepki vermedi ama hee. normal şartlarda biri önce bi çığlık basar "hasss...noluyo lan" şeklinde. ama adam rahat kdfklfbglkhdfjnghg.
    kangin de sonlara doğru tatlı oldu görümde yoksa en başlarda o ne sülüklüktür arkadaş yapıştı gitmedi.
    sonuç: O FOTOĞRAF MAKİNESİNİ İSTİYORUM!!! o makinenin şuanki fiyatı 1,5-2milyar olmayaydı bütün mal varlığımı koyardım ortaya da işte of of

    YanıtlaSil
  19. Hee ben tam boş anımda izlediğimden yavaşlığını pek bi sevdimdi, hiç iniş çıkış falan yok ya öyle :D
    Allam adamı evlat edinesim var öyle bi sevdim pislik ya!!
    Kangin ben aslında 22 yaşındayım dediği yerde sevimliliklten öldürülesiydi ayı herif çok seviyom dkaspdokasdpok
    Fotoğraf çekmekten tiksiniyom, hatta mezun olunca kendi makinemi satıcam pdoaksdpaoskd ama onu ben bilem istedim!

    YanıtlaSil
  20. ohaa bende o kitap nerde diyom sendeymiş!!!11 istiyöm

    YanıtlaSil
  21. olm yanlış yere yorum yaptın ya la pdoaksdopksdpoaskd taam taam sıs getiririm

    YanıtlaSil