8 Ağustos 2012 Çarşamba

Çok güzel film incelemeleri 4

Bu ay ne kadar az film izlemişim lan ben :'( Önümüzdeki 10 gün içinde izlemeyi planladığım 16 film var, bu sefer de babanemlerdeyken. Neyse şunları bi yazıyım da.

Crows Zero


Oguri Shun'un liseli yankee tiplerine bayılıyorum lan, hele ki sarı yanık saçlı halleri yoğ mu ldkasdsadj Baya zarar aldı demek ki siyahlamış yıvrım. Baya baya liseyi ele geçirme gibi bi amaç uğruna yüzlerce bebe birbirine dalıyo. Film boyu "olm dersinize çalışsanıza lan, okusanıza lan" demekle meşgul oldum. Yok arkadaş gideyim ona dalayım bunu kırıyım. Bitmek bilmeyen dövüş sahneleriyle kalbimde taht kuran filmlerden artık. 30 adam daldı Shun'a ama Kara Murat gibi seke seke saç titrete titrete kalktı yine dövmeye devam etti :') Hele bi sinirlenip ağladığı sahne vardı dşokasdpaokdpaosdk olm çogseldi izleyin bence.

Why Did You Come To My House?


Bu filmi tee ne zaman indirmiştim ama sonra yorumlara bakıp izlememiştim. Sinop'ta her şeyi tüketip çaresiz kaldığımda  izledim. O şartlar altında olduğumdan mıdır nedir ben sevdim gayet. Sokaklarda yaşayan kızın, bi adamın evine girip onu rehin alması sonracııma olaylar olaylar. Çok düz, inişsiz çıkışsız ama rahat filmdi ha. Bi kere o üstündeki kıyafetleri 1 aylık paramla alamam ben kız! Arkadaş sizin fakiriniz evsiziniz bile çok tarz ben daha ne diyim! Bi de kızın banyoda üstünü çıkardığı sahnede her zaman yaptığım gibi hemen bacaklarını incelemeye aldım, ağda yapmak için kenara köşeye para ayırmış mı acaba diye. Görüntü çok net değildi ama ben orda ağdasız bacakları gördüm lan sanırım! Yeminle bak! Başka izleyenler varsa oturup tartışalım allaşgınıza şu konuyu. Çok mıtlı olucam böyle gerçekçi bi şey yaptılarsa!

Unstopable Marriage


Yine çaresizlikten izledim, önceden indirip 4-5 kere başlayıp bırakmıştım. O kadar sıkıcı ki lan! Adam paraşütle uçarken altına işedi sonra kızla evlenmeye karar verdiler. Bu kadar ha film gözümde. Hiç anlamadım ben ne ara aşık oldular, ne yaşandı bitti. Sıkıntıdan takip etmedim mi acaba noldu. İzleyen biri varsa açıklasın bana bi zahmet :')

Silenced


Çıktığından beri özenle kaçındığım, ama yine de indirdiğim filmi, sonunda Ankara'ya dönmeden önceki gün izlemeye cesaret edebildim. Uyku tutmayan bi gece kaderime boyun eğdim. Asla izleyemeyeceğim dram türlerinden biri  de budur zaten, işitme engelli çocukların okulda cinsel istismara uğraması. Evde izlemiş olsam 1 hafta yataktan çıkmazmışım bence. Ortamımdan uzak izleyince daha rahat atlattım çok şükür. Ama boğazımı yakan o yumru bana yetti. Hele ki Min-Soo'nun (afişte arkadaki çocuk) ağladığı, isyan ettiği sahne de ben iyi laptopı kapıp balkondan atlamadım :'( Oha şimdi baktım da çocuk 98liymiş lan! Daha büyük sanmıştım ben, neyse. Sonra Gong Yoo'nun elinde Min-soonun fotoğrafıyla eylem sırasında tazzikli suyun altında...Ay bak konuşamıcam :'(  Ağır dram genşler, baba yani.

Deserted House


Israrla vazgeçmiyorum Kore korku filmi izlemekten ha. O kadar berbatlar ki. Bu filmde de ne bok yediler analamdım ben. Hiç bi şey olmadığını farkettiğimde 45 dakika olmuştu. Hayaletli eve giriyolar işte bildiğin, kameraya alarak, Rec filminin iğrenç bi versiyonu. Filmin çoğu bebelerin evde dolanırken kullanacakları aletleri tanıtmaları, kendilerini tanıtmalarıyla geçti. Sonra hep "aha korkçam, çok korkçam kesin" diye göz kapatarak baktım ekrana, yok lan yok yani. Bi kere en büyük hata Min-Ji'nin kim olduğunu bilmeyişimizdi. Dönüp bakaydık Min-Ji hangisiymiş belki hayat daha kolay olurdu. Öyle bi havaya min-ji diyolar ki anlamıyosun hangisine dedi. Olay da Min-Ji'de bitiyo gibi bi şey çünkü aslında bi şeyin bittiği de yok. Olayı ruh falan diye açtı zombiye mi bağladı ne yaptı öff bilmiyom, eğlenmek için bile izlemeyin bence. 
Neyse hadi bu kadarmış filmler. görüşürük.


4 yorum :

  1. Kore filmlerine dadanmışsın anlaşılan. Dediğin gibi genelde çerez niyetine izleniyor ama aralarında iyileri de var.

    Bu arada izlemediysen: ' Oldboy ' tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Zaten her zaman Kore-Japon filmleri izliyorum ben. İzlemiştim Oldboy'u da teşkür ettim.

    YanıtlaSil
  3. aaayy sırf senle bacak mevzuunu tartışmak için izleyesim var why did you... işte onu:))
    çok keyifli olmuş silenced ben de izlemiştim ve çok beğenmiştim o paraşütlü adamlı filme de başladımdı cık devam edemedimdi günşer önce:))
    az deme canıım korelilerin fakirlikleriyle senin az film izleme şeysi çok benzer düştü :))

    YanıtlaSil
  4. dopşajspdoaksdpoaskd litfen izle :')
    İyi devam etmemişsin bence vala zora düştüğümden izledim, beter olsun!
    Az ama az. Önceki film incelemelerim bi haftalık falan filmlerdi ama bu 1 aylık oldu. Neyse toparlarım pdoakspdoaksd

    YanıtlaSil