18 Temmuz 2012 Çarşamba

Sinop günlükleri - II

Şimdi çok fazla vaktim yok, konuları birbirine bağlamakta zorluk yaşıcağım için bi kaç post olarak belirebilirim burda. 1 haftadır da ne alıştım lan internetsizliğe! Sadece telefondan mailleri kontrol ederek yaşadım. Zaten onun dışında deniz falan, akşamları da anime, dizi, son günlerde de kardeşimin bilgisayarından Sims oynayarak geçiniyodum ki bilgisayar bozuldu. Ben de vakti geldi dedim artık ve internet cafeye geldim.

Genel olarak her gün, "vay anasını lan Ankara ne kuruymuş olm" diye şaşırıyorum. Her yaz yapıyorum ben bunu. Ailecek vücutlar şokta bizim. Sadece terleme görevi görüyo, dışarda insanlara bakıyorum saçlar hiç kabarmamış, hiç bir yerde ter yok, sinirleniyorum. Benim saçlar beynime çıktı, ter dese kıyafet yetiştiremiyoruz. Her şeye rağmen Ankara'yı hiç özlemedim. Siktirsin gitsin. Geçen burda bi tip gördüm o kadar eminim ki Sincanlı olduğuna, refleks olarak anneme "kocan böyle olsun" dedim. Yazık...

Biraz da sorunluyum bu aralar. Özellikle sağ kolumda başlayan ağrı beni çok tedirgin etmekte. Bilmeyenler için gerekli ayrıntı; 10 yıl kadar önce kolumu bilek dirsek ortasından 2 kemiği birden kırarak, güzel şeyler yaşayıp, platin taktırmak zorunda kalmıştım. İşte o kemik platin birleşim yerinde 2-3 gündür anlamlandıramadığım en ufak temasta acıyan bi şeyler yaşanıyo. Öğrenmiyim öyle yaşıyım diye de doktora gitmiyorum dpokasdpaoskdasopdk Ama benden artık hayır gelmez ben okulu bırakıyorum bile dedim. Temaz etmesin diye de bu sıcakta kolumu sargıladım öyle dolanıyorum hayat çok zor la.

14 Temmuz'da benim doğumgünümdü ayıptır söylemesi. 16 yaşından beri doğumgünlerimi hiç kutlamam. Zaten yaz ortası olması hiç bi zaman arkadaşlarınla kutlayamama gibi sebeplerden dolayı her yaz aylarında doğan insanda olan bezginlik ve bıkkınlık bende de vardı. 16 dan sonra da artık bundan sonrası yokuş aşağı, yaşlanıyorum dedim bıraktım pasta kutlama işlerini. Annemlerde dayımı falan çağırmış. 2 tane de bebesi 7-4 yaşlarında. Onlar içerde doğumgünümü kutlarken ben odamda anime izledim. Her yıl yeni bir atraksiyon doğumgünlerimde vallahi bıktım :')

Neyse yaklaşık 2 hafta daha burdayım. Bi blog daha yazıyım gidiyom.

3 yorum :

  1. sinopun nasıl bişisi var ki her sene bilgisayarın bozuluyo lan senin fff. yazıktır şu çektiğine bak. hoş bi süre sonra insan cidden alışıyo ben de şilede geçen sene 1 haftada "artık internet başında fazla oturmıcam. kitap okumak daha eğlenceli" dediydim de sonra durum malum jldbsfkljgblkjgkhdf

    kolunu çarpmışsındır bi yere nem falan da hayan gibi olduğundan ağrı yapıyordur belki? git göster lan sıcakta ağrı falan çekilmez valla hem çizmen gereken şeyler var onları da unutma jsdbglkjfgbdfbgkf. hadi çizimi geçtim olm ileride bi japon bulup evlendin diyelim kanji nasıl yazıcan lan bunu düşün djfklsgbldkfgbsdf. senin o bebelerin nasıl baba dillerini öğrenecek yapma, etme, eyleme kjbvlsdjfgbdh

    bende aynısını yapma çabasındaydım her seferinde ama arkadaşlarım sağolsun gezicez diye çıkarıp her seferinde küçük bi kutlamanın içine soktular beni fff. yaşlanıyom olm diyorum takan yok fff. bi de benimki hep okullar açıldıktan kısa bi süre sonraya denk geldiği için (bkz.eylül 24) hiç kaçamadım fff. okulda bile kutladılar ölücem gidicem la sevmeyin beni dedim dinletemedim :')

    YanıtlaSil
  2. Oy, o kol olayı ne korkunçmuş ya. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. saol s6 :'))) Şu an problem yok çürüdü geçti kendiliğinden.

    @seyma olm şşş aman ha bozulan benim laptop değil kardeşimin ki ağzını hayra aç pdaoksdpodkaposdk
    pdoaısjkaoıdjasoıdj gerçekten bu işin ilerisini de düşünjdün cınım tebrik ediyorum seni. Şu an iyi zaten başka yerlerimi sakatlamakla meşgulum, dizimi kayada parçöalamak olsun, tırnağımı patlatmak olsun.

    Seninki de çok kötü tarihmiş lan, hiç birimiz istediğimizi alamıyoz şu dogumgünlerinden pdıjasoıajsdpaıosd

    YanıtlaSil