11 Temmuz 2012 Çarşamba

Sinop günlükleri - I


Öncelikle içimde kalan şu fotoğrafı koyarak işe başlamak istiyorum. Baya şoförün kafasında gidiyorum ha. Anlatacaklarıma dalabilirim şimdi. Keşke bu yazıya da bi isim bulma zahmetine gireydim ama acıktım la gitcem hemen :')

Hemen bi bu sabah yaşadığım şokla başlıyım da unutmadan. Kahvaltıda nerden geldik bilmiyorum da Kore'den bahsediyoduk annemle. Sonra ben yine dellenip sana o kadar liste verdim, gittin bana yemek çıbığı aldın geldin diye çemkiriyodum. 2 yıl önce Kore'ye gitmişti de iş gezisi sebebiylen :') Sonra ordan "ben Seul'deyken bi grup konser veriyodu. Adam Kore'nin en sevilen gruplarından demişti bize." dedi. Orda Hİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ didim. Hemen dedim, dans mı ediyolardı yoksa hepsinin eli iş mi tutuyodu dedim. Bi kişi söylüyodu diğerleri gitar, bateri falan dedi. İlk aklıma ft. island geldi. Anneme HongKi'nin 5 fotosunu gösterdim. 3üne "yok bu değildi" diyip 2 tanesine "buydu galiba" dedi :')') Öyle zor bi durum yani, çekik ayırt etme yeteneği yoksa yapcak bi şey yok. Kim bilsin Koreseverlerin aylar, yıllar tepindiği işi annem farkında ve umrunda olmayarak elde etti lan pdoaskdpoasdkapsodkapdok


Gelelim tatilimde neler izliyorum. Fullmetal Alchemist'i bu zamana kadar beklettiğim için çok mutlu oldum. Geldiğimden beri eve gidiyim de izliyim, kahvaltıyı yapıyım izliyim modundayım. Bi de hemen tükenmesin istiyorum, gerçi elimde 5 seri daha var şu an ama belli de olmaz. Öyle böyle sevmedim değil lan öyle bişey dopkldpoasdkasd. Yabancılık çekmek bi kaç bölüm sürdü, sonra bi olaya kaptırdım, bi üzüldüm, bi gülmekten öldüm. Favori serilerimden olacağı kesin daha yarısını izlemişken.


Oh my lady'yi de sırf Siwon var diye attım bilgisayara dpoaskdpaoskdpasod onun da hayranı oluyom ya lan! Ama o trollface haller allam resmen çirkinlikle beni baştan çıkardı doaksdpasodkaspodk At yaa. İlk bölümünü izledim daha ama beklesin biraz zaten hepsini indiremedim 9 bölüm var sadece. Aralara serpiştiricem güzelliği podaksdpoasdkapsodk. Bi de sanki hep bi suratı az kaldı kayıcak, zor tutuyo gibi geliyo hiç gülünmicek yerlerde gülüyorum lan. He şu dizinin de ilk sahnesiyle anladım ki ben Koreli'lerin iyi rol yapamayanını anlamıyomuşum. Güyası Siwon berbat rol yapıyo ama, o filmi ya da diziyi izlesem ağlarmışım ha pdokasdpoaskd. Japon da çok net anlaşılıyo kötü rol yapan ama Kore'de yoldan çevirsen rol kesermiş gibi. Rol kesme o anlamda değil aslında da ben gerçekçi kullandım :')

Hee Sinop'a gelirsek, yaşlandıkça ben burayı daha çok seviyorum lan. Çünkü 20 yıldır ordan oraya taşındım durdum, ama en sonunda geldiğim yer burası oldu her seferinde. Burayı Ankara'dan daha çok bilmek güzel oluyo. Bi de yolda giderken bana "Ayşşeggüüülll??!" diye dönüyolar (ama herkes aynı tonlamaya sahip). Annem olur kendisi. 2 adımda 1 akraba komşu olunca. Sonra bakıyolar ben annem değilim hemen başlıyolar "vay küçük ayşegülde bilmem ne" Halbuki annemi 2ye katlar kolumun altında götürürüm nereye gidecekse ha. Dur la bunu demiceğdim ben. 


 Ha evle ilgili ilk anlatmak istediğim şey. Apartmanın önünde bi tane terkedilmiş hastane var. Allam tebe yareppim neğadar korkuyorum bilemezsiniz. Böyle camlar ney kırılmış, her yeri ağaç ot. Daha sarmaşıktan görünmüyo kıvamı değil. Bizim eve bakan taraf gayet temiz ama olsun. 
Bu 2si aynı taraftan çekilmişi yan kısımları. Diğer tarafı daha korkunç ama henüz geçmedim oraya. Yoldan ya burda ya daha korkunç olan diğer taraftan gidiyo. 
Geldiğimin ilk gecesi zaten hastaneyle ilgili kabus gördüm de uyandım. Annem ço dalga geçiyo :') Ananem de "kimse yok orda" diyo kendince rahatlatcak beni ya, daha beter lan dopaksdpasodkapsod sonra geçen akşam da "arada adamlar bakıyo ama" dedi dpıajsdoaısjdaosıdajsd ah nasıl rahatladım bilemen. Bu hastanenin küçük bi kısmında hala çalışan bi kaç memurumsu adamlar var da. Bence ölü onlar ölü, bilmiyolar farkında değiller.
Tam odamdan da görüyorum vala cam açık yatamıyorum lan dpoaksdpoaskdaspd ama eğleniyorum da, çok hevesim var içeri girmeye. Dean'le Sam lazım yanıma ha :')



Bu evi çok seviyorum lan ben. Bi kaç yıl öncesine kadar harabeydi aslında. Annemlerin küçükken yaşadığı ev bu. Şimdi restore etmişler Mimarlar Odası mı ne olmuş. Böyle tam kalenin dibinde. Kale- sur fotoğrafları falan da koycam sonra.
Bu da şu an internet cafeden yazdığım yerin dışarısı. Etrafı çevreleyen surların bi parçası görünüyo. Mekan edindim ha ben burayı. Ama gidiyom şimdi, yandakinin "aalooovv"ları bitmedi çarpcam ağzına Karadeniz erkeği falan demeden. Hadi görüşürüz.

6 yorum :

  1. öncelikle sen lafını nerde bitrceğini bilmiyosun jashjkhkjhfjksdhfjkhsdjkfhs gerilmedim değil, okumadan önce bi bakyım çok uzun mu dedim ,indim indim bitmedi :) Hastaneye girdin mi lan gerilimi yaşadım bi neyseki girmemişsin.Bide valinin evini koy lan valiyi gördünmü olm hsdjkhfjksdhjkfhkdhfsdk.Annenin bizim gbi çekik tanıma özelliği tabi olamaz olm.Biz çok çalıştık biliyosun,dudak getr göz getr sadece biliriz kime ait.Bide blogun da olmasa ben gerçekten odama kapanıp, burda zamanla oluşacak farelerle, camın önüne konan kuşlarla beslenmeye başlarım bence.OLM HİÇ ARKADAŞIMIZ YOKMUŞ YA LA!

    YanıtlaSil
  2. Hastanenin girişinin tasarımı da gayet modern falanmış yalnız. Ne diye terk etmişler acaba.

    YanıtlaSil
  3. oha lan şoförün ensesindesin resmen O_O otobüsü bıraksa sen kullanabilirmişsin resmen O_O

    annenin hongkiyi kendi gözleriyle görmüş olma ihtimali bile bana şurda kalp krizi geçirtti lan!
    annelere her türlü saygım vardır ama istanbuldan sinopa doğru bi terlik yolda şuan -.- hong ki nasıl fark edilmez lan!

    ben bunun panic mi ne o serisini izlemiştimdi bi de ova mı oluyo ne osunu izledim 2 tane mi neydi ben de sonra izlerim belki demiştim de emin olamıyodum. o kadar iyi miymiş la bakarım ben buna tekrar bi flgbjdgjlkhjghjmd

    yok ya siwonun bariz belli oluyo. ben izlediğim zamanlarda "hay allah belanı versin diziden soğuttun be" demiş son bölümü izleyip bırakmıştım. zaren o gün bu gündür baklavalarına bile kılım şu adamın. hiç sevmiyorum lan geberse gitse tınım olmaz o derece kjfdlhnhjmgkfgndfhkdfghk

    bizim evin arkasında marmara üniv.hastanesi vardı geçen sene gitti pendike taşındı djgnsfjklhnfdlghljmdsfjdgh. bi de yıkma girişiminde bulundular sonra sıkılıp bıraktılar bildiğin harabe oldu. gorsen burdan da korkarsın kesin jghşjsdfnjlsdkfhdlgj. içeri girelim acil kısmı hala içeri girilebilir gibi ama yemiyo kimsenin başına yıkılır bina diye jgdsjlhnjgnsfjhndfjghmfj.
    oha abi anothera bağlamışsın dfkjghkfdyjgjkfghf. ölü onlar ama haberleri yok kfjgbkjsdfjjdgkfdgfdhk.

    anaa o ev çok güzelmiş lan. öyle bi evde (ama bahçesi de olacak) denize yakın bi emekli hayatı hayalim var hee. artık nereyi bulursam gitcem yerleşicem sjgbsdhjfdshgjdgf

    haydi cınım görüşürük tekrar uğra buralara bizi habersiz koma kjdfbsdkjhdfjdghkdjlfdjf

    YanıtlaSil
  4. twitter'da da söylemiştim tekrar söylüyorum ft'sini falan bilmem (adamları tanımıyorum) ama annen Kore'ye gitmiş!! asıl büyük noktayı kaçırıyosunuz bence asdfghjdfghj o hangi işse ben de yapayım nolur asdfghjkdfghj

    öff at surat yine çıktı karşıma asdfghjsdfghj şivon'u sevemezsin hayır izin vermem!! bunu yapamazsın kendine asdfghjksdfghjk dalgalık güzel malzemeler veriyo sadece okadar asdfghjksdfgh adamın gif'lerini fotolarını her gördüğümde "hay tipine!" diyorum basıyorum kahkahayı asdfghjdfghjk neşe kaynağım bugünlerde kendisi asdfghjdfghj

    o hastane çok iştah kabartıcı görünüyo yalnız ha asdfghjdfghj orda olsam bi denerdim girmeyi sanırsam asdfghjfghj Supernatural etkisi son sürat devam ederkene hazır asdfghjkdfghj yanına tuz, saf demir, kutsal su, fener alacan gidecen oraya asdfghjksdfghj o adamlara da dikkat et bence, hakkaten ölü olabilirler bak asdfghjdfghj hayaletlerin de sağı solu belli olmaz sen de biliyosun Supernatural'dan asdfghjdfghjk

    neyse görüşürük http://25.media.tumblr.com/tumblr_l8np4zZCGi1qahn4go1_500.png

    YanıtlaSil
  5. @tugçe olm vali yine yok lan. azına sıçcam bi görsem dalcam en sonunda bahçesine çalcam kivilerini. Odaya sıçtın mu? Duvara adı yazdın mu? dopakspdoaskdopıadk gitla.

    @s6 bilemiyorum hiç neden.

    @seyma pdoaksdpaoskdasopdka yolla terliği canıms. Vala bi de anlatışı görsen. İşte çıktılar şarkı söylüyolardı da bakmadım ben. Adam adını söyledi de dinlemedim falan diyo. Du bakalım Ankara'ya döndüğümüzde Korede çekilen fotoları göstercek bana. Ki 2 yıldır haberim yok fotoğraf falan oldugundan hiç demedi bile densiz.
    İzle la bitirdim ben de FMAyı ama çohsel :')
    hiiiiiii çarpılaacaaan lan siwon suratı olmadan bu hayat bana haram.

    @sizomizo arkeolog la :') Bi bok yaptığı olsa gidipte. Öyle dolandı. Ya değerini bilmeyen insanları yolluyosunuz böyle işte çok sinir oluyom!! 2 yıl öncenin olayı oldugundan artık çok büyütemiyorum koreye gitmi,ş olmasını ama arada bir vaayy seeen! diye çemkirdiğim de olmuyo değil. Bu cümlede çemkiriyo muyum çemkirmiyo muyum acaba onu anlamadım ilginç eklerle kullanıyım derken neyse.

    Yalnız litfen! Elbetteki siwonun kara kaşına kara gözüne fanlaşmıyorum ben burda. O tip suratlar için bütün sevgim. Eğlence kaynağım :')

    Öf geçen girityim dedim tam girişe cenaze nakil aracı koymuşlar pdaksdpoaskdapsodksaodk dedim ben böyle şeyleri işaret olaarak algılamak için yeterince korku filmi izledim, ve geri döndüm. görüşürük notunu da eve dönünce açıcam artık :)

    YanıtlaSil
  6. Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Sigorta plc Temsilcisi. Biz 3% anaSayfa Ödeme oraninda Kredi sunuyoruz.Bu (CEO) e-posta adresine bizimle irtibata ilgilenen
    varsa: xavigeradloanfirm@yahoo.com
    Eklendi sadece Aiicco Sigorta plc Izin Alir 20 yas üzeri yazidan.
    Bireysel Krediler Yatirim.
    Isletme Kredileri Yatirim.
    Konsolidasyon Kredi.
    Insaat Krediler.
    Bir'in Daha yaygin Ödeme yasindaki Your Language.
    Plani Çirak AYLIK ve yillik Ödemeler arasinda yorumsuz yapin.
    Esnek Kredi kosullari.
    Yil 5000 8000.000.00 Euro Kadar Kredi yok.
    FIRMAMIZ Güvenilir, Verimli, hizli ve yürüt BIR islemdir. Bize bugün.SR GERAD JUDE Yatirim plc: Yanitlar Isim gönderilmesi gerekmektedir, E- posta: xavigeradloanfirm@yahoo.com

    YanıtlaSil