9 Temmuz 2012 Pazartesi

Ölmeyeydim iyiydi!

Bu yazı googhan, at yarisindaki esek, seymsomething ve sizomizo'ya ithaf edilmiştir. Sizi seviyom pdoakspaoskdpasd bu da yapabileceğim en büyük sevgi gösterisidir ha :B

Bi önceki gün 2 saat kapıda kalmamdan belliydi işlerimin doğru düzgün gitmeyeceği :') Yolda uyuyım hemen geçsin bitsin diye önceki gece sabah 7de yatıp 3 saat uyuyup kalktım. Akşam her şeyi kapatıp çıktım evden, aştiye gitmek için. Annem de tam zamanında aramış, salak gibi otobüs+metro yapıcaktım yoksa tek dolmuşla gidildiğini unutup. Ama yani dilerim ki Ankara'da kimse dolmuşa binmek zorunda kalmaz. Herkesin bi kaç kemiği kırıldı gelirken. Neyse dolmuşta da neredeyse uyudum.

Aştiye girince içerdeki mükemmel kokudan duramadım dışarda dikildim 1 saat. Sonra otobüs geldi. Bagajımı verdim, bilete baktım ki saçma sapan bi şey, ne yazdığı belli değil. Koltuk numaramı bulamıyorum. Her gelen soruyo birbirine nerde yazıyo diye. Ben de en önde oturan gence sordum. Of genç ne lan pdoaskpdoas ben neysem. Neyse baya aradı, şu heralde dedi, tam da yerinize oturmuşum dedi kalktı. Ben çocuğun götünün koltukta bıraktığı ezilmişliğe bakakaldım. Sonra bilete baktım kenara sıkıştırılmış 2K benim yerimmiş :')')')))) Şoför arkası-koridor. :')')')') böyle kaldım. Oturdum bi önce taam la sorunyok diye. Oyyyy dedim kalktım anında. Boyum 1.50 olsa mükemmel sığarmış bacaklarım. Hemen indim annemi aradım. Babama bir sürü saydırdım, rahatlıyım diye. Çünkü dedimdi ki siz almayın ben alıcam bileti diye. Yer yoksa alma de mi sonraki güne kalsın, yok! Gittim oturdum. Sonra yanıma oturcak teyze geldi. Baktım konuşcak çok şeyi var, kulaklığı taktım, sinirimden ağlamaya devam ettim. Yola bakamıyorum, ama kafamı çevirince ya da gözümü kapatınca içim hopluyo. Bu durum üzerine de sinirden ağlamaya devam ettim gece 1deki mola yerine kadar da devam ettim. 4-5 yaşlarında annemle aynı benim oturduğum yerde oturarak bi yere giderken, otobüs bi köpeğe çarpmıştı. Köpeğin o suratını, çarpma anını ve en kötüsü üstünden geçme anını saniye saniye yaşadım. O yüzden çok gerilirdim önde oturmaya ama bu kadar olduğunu ben de ilk kez tecrübe etmiş oldum. Ben bunları yaşarken yukarıda bahsi geçen 4lü ve Tığçe bana twitterdan çogsel destek oldular. Orda salya sümük sızdırırken bi yandan da sesli gülmeyim diye kendimi tutmaya çalıştım bi süre. Burnumu teyzeye silmem bile söylendi poadkdpaoskasod allam salaksınız!

Bacaklarım 90derece açıyla yere temas ederken, yolla mücadele etmeye çalışırken, teyze bana dönüp dönüp sol tarafını üşüttüğünü, belinin ağrıdığını falan anlatıyo. Dövcem seni galiba, diyemedim. Mola yerinde de çok beklenen soru geldi "Sinoplu musun?". "Öğrenci misiniz?" dicektim karşılık olarak, bırak Burcu uğraşma büyüklük sende kalsın dedim.

Neyse efenim bütün yolu uyumadan geldikten sonra indim, servise bindim-indim ananemin evine doğru yürümeye başladım. Aslında fotoğraf koyucaktım ama, usbyi getirmemişim. Neyse ben bu internet cafeyi benimsedim 2-3 günde bir uğrayıp, Sinop belgeseli yapıcam buraları!  He işte zaten her yaz olduğu gibi ben yine balkonda bekleniyodum. Sonra bi süre ananem tarafından boğuldum, şaka değil. En güzeli de ananemle bir olup annemi dışlamak lan pdasdpoasdkapsdkasd meğersem bileti alan babam değil annemmiş :')')'))))') KIZ SENİ!!!!  Telefonla ayırttırmış, adam buna 2 mi olsun 3 mü deyince öylesine sıkmış 2 diye. Ha en ön olduğunu anladın madem cam kenarı diye sor de mi. Dünya güvensizliğiyle 8 saat yol yaşadım ben! Evde bacaklarımı delicesine gerdirip uzanırken, yaşadığım dramı anlattım. Allam resmen hayat bu değil, hep güldüler bana, hep kahkaha attılar. Ben mi anlatamıyom lan acaba, KOMİK Mİ YANİ ŞİMDİ. Ağladım hep diyorum gülüyo bana :') Bi de saçma bi inadım var benim, sabah kahvaltısıyla çıkmıştım yola, sonra bi şeyler alırım diye. Vicdan azabı çeksinler diye yolda verdikleri keki bile yemedim. Ki normalde her yolculukta o kadar bilet parası verdik olum diyip suya abanan şundan da alabilir miyim diye soran bi insanım.

Evde bi şeyler atıştırıp hemen yattım. O sırada beni görmeye akrabalar doluşmuş eve. Uyurken mi izlediniz naptınız bilmiyom pdoadkpaosdkapsdspdoddıajsd elbet görüceksiniz olm aceleniz neden. Uyandığımda 7 yaşındaki kuzenim kalmış bi. Çocuk üstün zekalılar sınıfına falan girebilir gerzek anası olmasa. Ama gel gör ki beni hatırlamadı. O kadar emeğim var sana dedim ğdğapsdlağspdaspd yine hatırlamadı. İyi la ben de senin adını hatırlamıyom zaten dedim. Bi de bi küçüğü var bunun onun da adını bilmiyorum ama Lost'taki Sayid'in aynısı la. Böyle sıkı akrabalıklarım var benim.

İnternet cafe bulacağımı bileydim usb alırdım lan tööh. Neyse bi kaç güne fotoğraflı belgesellerimle dönüş yapıciim. Görüşürük!


11 yorum :

  1. kkshajkfhsdjkhfjkhasdjkfhkjasdhfkhk lannnn öğrencimisinize sekerek gülmekten yazınn kalanını okuyamadım gerizekaluıııı

    YanıtlaSil
  2. LDHASJKFHJKSDHJKAHKHKA olm lütfen uyurken izlemesinler, hani ertesi güne sana bilet aldık burcu istediğin yerden diye dönebilirler.Bide büyük olanın adı emre biliyorum da sayid i allahım bi sor, öğren 1 senedir merak ediyorum neydi o çocuğun adıı.Bide sen komik anlatmıyosun ama senin böyle pislik bi ailen var dfkshfjsdhjkfhsdjk iyiki dövmediler seni bide üstüne.Gerçi o acı çeken suratına az vurmak istemedim bu güne kadar(sen kesin bu cümleye hatalı,çok anlamsız dicen ama çok anlamlı lan) bu kadar bay

    YanıtlaSil
  3. bend e ha geldi ha gelecek diye bekliyodum he. anaaa ben bu sevgi gösterisini beni 14yıldır tanıyan arkadaşımdan görmüyom la djfsjgnhltyjhjkrtgrfhjtu sağol aakideş sfdgbkldsjfhjgd

    olm nedir senin şu travmaların ya. ben de diyorum koridor tarafı çok sikindirik ondan oturmak istemiyo olabilir ama neden yol görmek istemiyo. buymuş demek. allam ya hayvan şoförünüz yüzünden bunlar hee. annen de ne diye küçücük kızı koridor tarafında oturduyo la yazıktır sana da dkjsfkjhfmfgjkfhgdh. biz burdayız merak etme daha bunun dönüşü var. -onun biletini sen alırsın artık o ayrı mesele lkdgşshnflşhdghjf

    bu sorular hep oğlu ve torunu için oluyo he. hepimiz yolda yaşıyoruz o sorunu. teyzelere özel otobüs hattı olsa ne güzel olurdu fff

    olm sen naparsan yap usluptan kaybediyosun kjgbdfjhfdhngjlnsdfjhndfjdg. sen desen şurda; annem öldü, babam beni sattı, 10 çocuk düşürdüm,7 çocuk doğurdum, çocuklarımı da elimden aldılar, bi internet bile vermediler elime... şeklinde "normal" bir insan katıla katıla güler. üzgünüm ama tipten kaybediyosun jdsgbsdkjgdklgjhnfjdjkfjkg

    la sen en azından yazdan yaza gördüğün kuzeninin adını unutuyosun ben bildiğin yan apartmanda oturan ailenin son üyesi çocuğun adını hep unutuyorum. çocuğa hişt pişt demekten adını öyle bişi sanıcak jdfskdjgbdkjghndfhnfkhngkjfhn

    hadi yine iyisin la 2-3 hafta sadece tivitıra kalmadın kjefdkljhfjngjnfgmk

    YanıtlaSil
  4. @tığçe DJASPOIDJASDIJASDPIĞjaspısjğaıpsjaosıpoIJĞASISODASOIDAJSPDO yıııhhh gerizekalı!! Hepsine gülyüm şu an yazdıklarının dpğoaskdğpaoskasod
    Eve gidiyim sorıyım lan bitsin bu işkencemiz. 2 yılda neye benzedi acaba hala ev işleriyle mi uğraşıyo merak ediyom dpoaksdpoakdaposd
    Pislik aile ki nasıl resmen hiç bişey yemediim oh vicdan azabı çek dedim anneme sen salak mısın dedi bana lan dposakdpasodkaspodk

    @seyma YAAAAAAAA DPOKASODĞPASDOKĞSPDOKSDPASDKPASDKAJSDPIASDJĞPSDJKĞSDJKASDPAISJDĞĞAIOSD ya olm beni insan içinde güldürüyon sesli!!!!! Allam ben bir yalçın abi programına bile katılamayacak mıyım insanlar bana ya gülerse diye. Alın bu etiketi üstümden lan pdoaskdpasodkaspdo
    Ya hee ço şanslıyım ha ergenlerin olmadığı bi cafe bulduğum içün

    YanıtlaSil
  5. ahahah Şeyma doğru demiş hakkaten, en ağır dramını bile burda komedi şeklinde anlatınca istemsiz gülüyo insan. Ailende de aynı üslubu kullanıyosan gülmemeleri zor. Gerçi üslup dediğim de yer yer serpiştirilmiş psaıodjasdakıjdlar ve :') suratları. Onların gerçek hayat muadili var mıdır bilemedim şimdi.

    YanıtlaSil
  6. önceliklen çok teşekkür ederim :) bi duygulandım hafiften :) ben de seni seviyom :) http://24.media.tumblr.com/tumblr_m600oc1rcl1rtvjw6o1_250.gif

    ya seymsomething arkadaşıma katılıyorum ben asdfghjhgfdsdfghj sen anlatınca hiç de dramatik gelmiyo asdfghjdfghjk ben yol sıkıntısını çok yaşamış biri olduğum için halden de anlar teselli ederdim "cınım ya müzik dinleyerek uyu" gibi klişe yardımlarda bulunurdum -ki iyi ki yapmamışım şimdi farkettim- ama konu sen olunca tumblr desteği aldım düşün artık asdfghjksdfghjk

    üff yalnız o olay çok kötüymüş ya.. çok üzüldüm ha! hakkaten bu olayı atlatmak çok zordur.. öff çok ciddiyim bak asdfghjgfdsadfghj

    yaağğ o sayid'e benzeyen çocuğun fotosunu isterim asdfghjkdfghj ben lost'ta o adama hayrandım ha asdfghjsdfghjk bi o bi benjamin.. düşün artık ne kadar seviyorum bebek yüzlü insanları.. bibiğimden de anlamışsındır zaten :)

    bak ama yemeğe küsülmez asdfghjkdfghjk yemek bu yemek taam mıaa YEMEK!! bizim komşunun 7 yaşındaki oğlu da annesine küsüp yemek yemiyo, kardeşim gidip "annene küs tamam da yemeğe niye küsüyon olm mal mısın?!" diye azarlıyo çocuğu.. anlamdıramıyoruz bu hareketini.. niye küsüyosunuz yemeğe lan! asdfghjhgfdsdgfhj

    yemek yiyip tekrar geldim devam ediyom asdfghjhgfdsasdfgh

    bu arada interpals'de manyağın biri taktı bana ya lan asdfghjkdfghjk adam Koreli, eğer Kore'de yaşıyorsan arkadaş olalım diye mesaj atmış.. ben de sazan gibi yok yaşamıyorum dedim.. bu da ozaman hemen değiştir ülkeni falan demiş asdfghjhgfdsdfghj bi de bayağı bayağı emretmiş ha asdfghjhgfdsdfghj rayt nav falan diyo camış asdfghjsdfghj öff Türkçe konuşabilsem neler yazacam da işte dua etsin o asdfghjhgfdsfgh

    ha bi de akrabalık ilişkileriniz gözlerimi doldurdu ha! aynen biz asdfghjhgfdsdfghj kuzenimin evleneceğini facebook sayesinde öğrendik mesela asdfghjkdfghjk çocuğu oldu onu da öyle öğrendik asdfghjkdfghjk müthiş bağlıyız birbirimize asdfghjkjhgfsdfg

    taaam yeter! bi de bununla veda eder gaçarım ben http://24.media.tumblr.com/tumblr_m6vojlSPsU1qbryyno1_500.gif

    YanıtlaSil
  7. ahahah kızım yaaa.o yolculuklar ne beterdir yaaa.
    tam da yanına denk gelmiş teyze saldkfckafjvb öylelerini susturmanın yolu nedir hiç bilmiyorum ben de hemen kurban olanlardanım :/

    YanıtlaSil
  8. Işin kötüsü ben de seyma ve sizoya katlıyorum sjsjskrosiwofornd trajediyi komediye çeviriyon kiziigggmm bu büyük yetenek sen animasyon mu yapıyordun git sahne sanatları midir tiyatro mu sinema mi oyuncu ol, vallahi güldüm random güldüm içime attım la sjsjskrosiwofornd hatta telefon kayıt altına alıyor random gülüsleri zorluk çekmiyorum artık telefon mal :D
    Biz de seni sevioz o usbyi ayırma yanından evlât :')

    YanıtlaSil
  9. seni çok iyi anlayan biri olarak gülmemeye çalıştım tuttum kendimi ama akrabalara uyurken mi izlediniz naptınız kısmında tutamadım bastım kahkayı :D Allahım her öğrenci mi eve dönderken bir macera yaşar yada bu ankarada mı yaşanıyor sadece :) hayret beklerken çığırtkanlık yapmayalım anonsunu yapmadılar mı ben her gittiğimde ona kopuyorum :D aaahh dolmuş mu :O geçen sene allahın hergünü kızılaydan gölbaşına giden bir öğrenci olaraktan bu sene artık ankara toplu taşımlara karşıyım derneği kurdum kendimce binilmez öle şehirde toplu taşımalara :D

    YanıtlaSil
  10. bu muydu lan, bu muydu!? yemekhanede bi öğün yemek ısmarlıcan diye bekliyodum ben de. resmen çöktü moralim!

    bugün de ben mis gibi 4 numaramda yolu izleye izleye geldim. yanımda bilgisayar çantam olmasına rağmen ayaklarımı iyi sıkıştırdım yine, önümdeki hayvan koltuğu 180 derece yatırmasa sorun yaşamıyoruz.


    "Allam resmen hayat bu değil, hep güldüler bana, hep kahkaha attılar. Ben mi anlatamıyom lan acaba, KOMİK Mİ YANİ ŞİMDİ. Ağladım hep diyorum gülüyo bana :') "
    burası ne güzel olmuş ha :D

    YanıtlaSil
  11. @s6 yok tabisi gerçek hayat şeyleri, bilmiyorum lan bi şekilde ben farkında olmadan varsa da.

    @sizomizo gif açamadığımdan kafamı cama geçircem şimdi :') Resmen bağımlı olmuşuz gifsiz hayat geçmiyo daoskdapospdkaspodk
    işte klişelerin olmadıgın için kitlelerden sıyrılıyorsun karşiim DEVAM ET!

    lkxıjspıakjpoıakdsd yalnız! Asya camiasında ne kadar zevk sahibi insanlarsak holivıtta bi o kadar beteriz demek. Çekicem bebenin fotosunu bi göriyim de

    kdajsğdpasdğsdkğpskd öf bilemedim hiçte etmediğim iş yemeğe küsmek ama demek bi gerzekliğim tuttuysa, ço haklısın.

    o rayt navı alır diye başla bence sen orda türkçeyi söker zaten. Densiz heaallam bayılıyoduk ülkenize dpasmdpaosdkspdoaksdpaksd
    ve veda gifini bile göremedim :'( adamlara paintten resim çizcem tumblr açılmiyi diye :'(

    @heidi ya her yolculuktan farklı teknikler deneyerek bi gün doğru sonuca uulaşıcaz kardeşlerin inanıyorum!!!

    @atyarışındakieşek grafik tasarım la :') Hayatta da yapamayacağım iş tiyatro. Sen rol yaparken ki suratımı bilmiyon hep :) böyleyim podaksdposkdpasod

    @11.galaxy.2 ya ben de bi suratlarını falan canlandırınca o şekilde çok güldüm zaten kendi kendime. O anonsu silmişler mi napmışlar tebe yareppim kaç seferdir duymadım ben podaksdposkdaposdk. Ben de 8 sene orandan kızılaya gitmiş bi insan olaraktan, aradan 2-3 yıl geçip tekrar dolmuşa binince mal oldum resmen.

    @googhan HAYVANLIK ETME LAN! Bu mu dedim ben sana. Aha bak bu mu dedim!!?!?!? Ne yapıyım ne istiyonuz çiğköfte yapiim tamam pdakspdosksdkpod ene bitti mi la finallerin? Takip edemedim gündemini de.Burası ne güzel olmuş diye de kesitlemek yani bilemedim bebisi. kaspodaskdpoaskdpaoksd olm sana da hep iğrenç söylemlerde bulunasım geliyo ha.

    ÖF ARADAN KENDİNİZİ BULUR OKURSUNUZ ARTIK optm.

    YanıtlaSil